Test: Škoda Octavia kombi se vším všudy a ještě s mnohým  navrch

Test: Škoda Octavia kombi se vším všudy a ještě s mnohým navrch

Testovali jsme Škodu Octavii kombi v té nejlepší výbavě. Co všechno si můžete do Octávie pořídit a jak se s takovým autem jezdí?

Škoda Octavia

Jak se jezdilo





Parádní motor





Luxus za příplatek





Nepraktická handsfree



Hlášení zelené vlny





Nezasmykuje



Střecha dělá problémy



Poznámka:

Počítač se hodí



Pár připomínek





Za co vlastně platíte?


  • interiér v kůži: 55 400 Kč
  • ESP: 21 700 Kč
  • autorádio Symphony, CD měnič: 24 500 Kč
  • climatronic: 17 400 Kč (místo původní poloautomatické klimatizace)
  • boční airbagy: 8 900 Kč
  • multifunkční volant: 9 900 Kč
  • tempomat: 12 000 Kč
  • hliníková kola 16": 10 500 Kč
  • elektricky ovládané střešní okno: 19 800 Kč
  • podélný střešní nosič: 5 500 Kč
  • signalizace vzdálenosti při parkování: 9 000 Kč
  • tažné zařízení: 9 500 Kč
  • xenonové světlomety: 22 500 Kč
  • elektricky ovládané sedadlo řidiče: 23 300 Kč


Ano i ne



Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud