Doporučuji posledni SM test Mazda 6 2.0 Skyactiv-G Emotion! A pak že to nejde!? Jo pitomý Japonci cca 20 roků za Evropou! Tak nevím kdo by se měl od koho učit!?B-]
tento kozmeticky vynovený nemecký derivát mna nenadchýna- u nás ceny od 15 000 eurpotom to už stupá nad 18 000 eur...nepáci sa mi nizky podvozok/šetrenie železa!/a už celkové pôsobí ošumelým dojmom je to vlastne to isté dizajnovo/znova šetrenie-aby nemuseli prestaviť výrobný pás/ záaruka do 60 -80 000 km a na 2-3 roky/znova šetrenieaby nemuseli doplácať na opravy../etc etc...B-]
Proc to ma starej volant jeste z Yetiho a nema to uz novej volant s novyma tlacitkama a ovladanim tempomatu jako Golf? To nas tu VW zase skrti? Grrr... :-((
Otázka je, který volat byl použit. V nabídce je několik příplatkových volantů, podle funkcí (tvary jsem nestudoval, pro mě to bylo zbytečně matoucí).
"Největší pokrok Škoda udělala v kabině vozu. Provedení interiéru je excelentní"Tohle myslíte vážně? Excelentní interiér kde na zadních dvěřích je komplet tvrdý plast bez látky? Ve výbavě Elegance!!Viz video (cca 4m5s) asi jediné recenze kde se to zmiňuje, u nás na to asi v té záplavě endorfinu z exkluzivity všichni zapomněli, každopádně exkluzivní interiér si představuju tak, že je prostý takových šetření.....http://www.autorevue.cz/test-skoda-octavia-16-tdi... ...
Cestoval jsem 5 dni sluzebni coctou. Za co me trestas pane boze. Dvojkova 1.6 plyn zakladni vybava. Na plyn vysoka spotreba 9 l. Sedacky v predu budiz. V zadu jak drevena lavice potazena latkou. Reproduktory katastrofa podprumerne. Zrychleni tragicke idealni pro sebevrahy na predjizdeni. Palubovka jeden plastovej hnus. Dvere vnitrni plasty po triceti tis km rozvrzane. Kufr zamykal jak se mu chtelo. A to nejhorsi podvozek ja ze zebrinaku pri prejizdeni nerovnosti. Jak kdyz jde vse na doraz a tlumi to posadka. Hnus hnus nikdy vice.
Tak to by ti v Oct3 nehrozilo, to je jiný kafe, přímo cibetkové!B-]
Rozhodl jsem se ti ušetřit práci. Spletl jsem se jen v tom, že to bylo u Humpolce.http://www.auto.cz/srovnavaci-test-skoda-oct... ...
Děláš si srandu? Kdo jí vyzkoušel, tak ví, že na zadních sedadlech se sedí tak trochu s koleny pod bradou, sedadla nepodpírají stehna z důvodu nízko umístěného sedáku. Ten je navíc krátký. Vlastně není důvod aby byl dlouhý, když neplní svou funkci. Ostatní se mi již nechce ani vypisovat. Snad jen za zmínku stojí napsat, že v jednom testu bylo napsáno, že pasažeři na zadních sedadlech při delší cestě protestovali a chtěli, myslím, že u Hodonína, vysednout. Najdi si to.
pane autore, výtky na "utajenou" cenu testované konfigurace vám sdělili již ostatní, ale za sebe bych si dovolil poznamenat jednu sviňárnu, kterou dělá Škoda u volby příplatové výbavy. Např. vámi uvedené repro Canton se SW za příplatek 15900Kč nekoupíte. Musíte si (u druhého stupně výbavy) pořídit navíc další věci v minimální ceně cca 13000Kč. Vazbu tohoto repra s autorádiem Bolero bych snad i pochopil, proč je ale toto repro nutno vázat na nákup "komfortního telefonování" či "elektrických oken vzadu" opravdu netuším. A takových bonbónků má Škoda více. To co mají jiné automobilky v základu či jako samostatné příplatky je u Škody nutno kombinovat a kupovat i zbytečnosti.O3 se mi designově líbí, jejich ceny a odírání zákazníků v porovnání s konkurencí už nikoliv.
Bohužel jste neřekl nic co by nebylo naprosto normální :-) U jundeee máš předprogramované výbavy, a volitelná výbava už je pak opravdu chudá.
Aha, takže NORMÁLNÍ je u Škody být nucen do dalšího příplatku v případě zájmu o jiný a naopak u H je ŠPATNĚ cesta paketů, kde z tohoto paketu něco nechci, ale musím ho koupit tak jak je? Není to totéž?
Aha. Takže je normální být ucen do předprogramovaných balíčku s minimální možností uživatelké upravy? Nikdo tě nenutí si ty příplatky brát, ale je podstatně lepší když si to mužu podle sebe upravit.
Ale samozřejmě že nutí, viz příspěvek o audiu výše, alespoň si to přečti než hloupě odpovíš. Proto píšu že je to stejný jak u H tak Škody....
Opět- Nikdo tě nenutí si to audio brát, mužes si nechat udělat vlastní.
Ano máte pravdu, nikdo mě nenutí si toho Cantona brát. Jenže audio v holém autě mi nestačí, chci mít repro i vzadu a na SW jsem si také za pár let používání zvykl. Proto jsem se na něj zaměřil, když jsem si po Autotecu dělal "svou" sestavu Octávie (1.4TSI, druhá/třetí výbava). Neznám pakety u H. ani Kii, znám příplatkovou logiku u PSA, která je mi mnohem milejší a na peněženku přijatelnější.Svého času bylo u Fluencu spřaženo vyhřívání předních sedaček s nutností koupit si kožený paket za cca 50.000Kč. Dnes už je to naštěstí jinak.
Mohl bys číst co se psalo výše? Pokud chci audio, MUSÍM si k tomu vzít další věci, o tom se celou dobu bavíme a je to stejné jako vzít u H balíček kde z něj něco nechci.
Jenže ten balíček obsahuje věci které si 90% lidí vezme... jako třeba bluetooth sada... takže to zas tak jako fatální error nevidím... Né každej třeba za jízdy telefonuje s mobilem u ucha. A co se týká toho samotného radia... Zvládnou 750W audia už chce pořádný výkon na výstupech z rádia... a to nějaký levná edice radii neumí.
Ale prosimtě, to samý můžu napsat o balíčku u H, to že nevyhovuje tobě je tvůj problém, bavíme se obecně o stylu příplatků který prostě je podobný a těžko můžeš argumentovat že 90% lidí si ho u koncernu veme, to je nesmysl. Audio které zvládne 750W určitě nemůže být obyčejné, nic to nemění na tom, že ho musíš přikoupit a o tom je celá diskuse, netřeba vysvětlovat proč to tak musí být. Každopádně pokud to nechceš pochopit tak to nepochopíš což vypadá že je jistý.
Nejste mimo mísu? Na co vám bude 750w audio, když nebudeš mít rádio které to zvládne? Ty bys raději kdyby sis to mohl vzít bez toho rádia, a pak mohl jenom v hospoděj před Karlem a Pepou machrovat že máš 750w? To je jako když by se prodaval notebook jenom základna bez obrazovky, a ty si nadával že ti dotoho nutí svojí obrazovku...
Takhle otazka neznela, dokola odbihate od tematu, netreba reagovat.
To spíš Ty nechceš chápat odpověd.
Zkusim to naposled, pak koncim, bavime se o tom, ze pokud chci jednu vec z vybavy, tak MUSIM koupit dalsi, stejne jako u H kde mam v balicku i veci co nechci.NEBAVIM se o tom jestli je logicky k repru 750W lepsi radio a ze 90%lidi k tomu chce i BT, tak nemel kraviny a drz se zakladni otazky, jaky je rozdil mezi priplatkama Š a H? Každá má něco pro a něco proti, paušalizovat že Š to má simply vymyšlený a H předražený balíčky je nesmysl, o tom se celou dobu bavíme.
JEZIS TVLE!:D K 750W audiu NEMUZES VZIT SHITSKY RADIO. Když vemeš shit radio tak ti to nebude fungovat. Co jako že ktomu musíš vzít i BT sadu? Dělaš jako kdyby 3500 byla tak strašně velká částka. Řešíš uplný hovadiny - vzdy se nejde nějakej blb kterej bude rejpat když muže, i do věci který jsou NAPROSTO jasný. A vubec kup si třeba raketoplán a drbej s ostatníma členama z ghetta jestli tam není moc drahá příplatková výbava! Bože.
Ty si byl prvni kdo rejpal do nesmyslnejch balicku u H a kdyz uz nemas argument tak zacnes vysvetlovat proc to musi bejt spolu, to mne nezajimalo, ale ty to budes dal resit a neobhajis si tvrzeni jakej je rozdil vzit balicek od H a nesmyslne priplacet za veci co nechci u Š.
To máš pravdu... ale je rozdíl v balicku kde te nutej vzit si BT sadu, a v balicku ktery ti urcuje vlastne celou výbavu auta.
To se pak muzem bavit i o tom jakej je rozdil dat 10tis u Š za central s alarmem nebo dat u H 5.900,- za central s alarmem, dvojitou podlahu v kufru + ulozny prostor a dojezdovou rezervu.... ze?:-P
Jestli to nebude tím, že ze zášti neumíš správně napsat ani název automobilky a tím pochopit, že kupuješ hodně dobře vybavené auto za podstatně přijatelnější cenu a tím nemusíš spekulovat, že tam chceš dovybavit nějakou hračičku a s ní musíš dokoupit další dvě voloviny za hodně peněz.
Řekni mi jedinej duvod proč bych ho psal spravne? Nekdo rika misto "octavka" "coctavka" či ochchávka..... Tak proč JA bych měl psát tu vietnamskou automobilku spravně?
i klidně piš hnůjdaj, to já zase píšu polski Trapid :-D
Ty už nemusíš nic. Komu není rady, tomu není pomoci. Pokud se zjevně řídíš hloupou teorii, že když druhý dělá voloviny, tak já je musím dělat také, tak opravdu není co řešit. Ve tvém případě a po tvém upřesnění kde leží Korea zvláště.
Pravda, zeměpis nebyla moje silná stránka :-) Ale kde leží korea vím naprosto přesně :-)))) A žádnou teorii se neřídím, prostě to tak je :-)
Pan Sikl se dopousti velice zasadni chyby. On tady v diskusi opakovane obhajuje cenovou politiku Skody s tim, ze dokud to lidi kupuji, je to obhajitelne, a ze ma Skoda skvely marketing. Je na tom velice poznat, ze pan Sikl se novinarinou nezivi, jak sam priznava.Jako profesionalni novinar-recenzent by mel plnit svuj hlavni ukol - odkryvat prave ten marketingovy balast a jednoznacne rict, zda automobil za ty penize stoji nebo ne z hlediska sve uzitne, nikoli marketingove hodnoty. Z jeho pozice jako recenzenta je naprosta, s odpustenim zhovadilost, prohlasovat, ze ceny jsou obhajitelne, protoze Skoda ma skvely marketing. Vzdyt jeho remeslem jako recenzenta je tu marketingovou mlhu vyvetrat!Dalsi je problem eticky. Pan Sikl zcela zasadne porusil pravidla novinarske slusnosti a etiky. Napsat, ze testovany vuz stoji tolik a tolik, dat tam hromadu fotografii a pak prohlasovat, ze je vlastne jedno, ze vuz na obrazcich stoji treba o 200 tisic vic, protoze je dovybaven o "zbytecnosti", je zcela zasadni eticke pochybeni. Tohle proste nejde "okecat". Ty obrazky jsou informace, stejne jako je informaci text. Nelze uvest zakladni cenu a vydavat ji za cenu testovaneho vozu! Tato informace je proste lziva a to, co recenzent povazuje za "zbytecnost" nehraje vubec roli. Spise je to nehorazne trapna vymluva. Clanek neni urceny recenzentovi, ale ctenarum - a mnoho lidi dane prvky vybavy asi za zbytecnost nepovazuje, jinak by se nemohly nabizet za priplatek, ze?Podobne pochybeni by se dalo prisuzovat nedostatku inteligence a novinarskeho vzdelani, ale z toho pana Sikla nepodeziram, protoze on zjevne inteligentni je. Je to tedy nejspise zamer, ale pak at nam zde pan Sikl nelze o tom, jak jsou jeho testy "nejprisnejsi".
Díky Kominíku za reakci. On je problém v tom, že jako jeden z mála se pouštím do diskuze. Znám novináře, co ani příspěvky nečtou, natož na ně odpovídají. Já se snažím s lidmi komunikovat a číst každý příspěvěk. Musím se přiznat, že některé příspěvky trošku více (shválně) hraním, aby vyvovaly diskuzi. Pokud chcete slyšet můj názor, Octavii s testovaným motorem bych si nekoupil. Výbava je pro mě zbytečná a vůz nejezdí podle mých představ. Umím si představit Octavii s motorem 1.8 TSI. Díky propadu cen již z principu nekupuji nová auta, ale jen ojetiny. Vlastním dvacetilétého japonce, se kterým jsem maximálně spokojen, dokonce bych uvažoval i o benzínovém Mondeu z roku 2003-2004 ... tyhle auta splňují mé požadavky. Žádná zbytečná elektronika, dobré jízdní vlastnosti, odpovídající komfort ... každý jsme z jiného soudku. Znám lidi, co si pořídili novou Octavii jenom proto, že je nová, přitom jim ta druhé generace po faceliftu sloužila znamenitě. Navíc si ji nakonfigurovali téměř na 800 tisíc. Proto říkám, dokuď lidé Octavie kupovat, nebudu od nich odrazovat. Průměrné motoristy uspokojí. Kdo chce víc, hledá víc či zkouší na základě ostatních testů. Z testu je jasně patrné, že Octavia vyniká zavazadlovým prostorem, interiérem, dobrým ovládáním a je dost dobrá v rámci klikové nápravy. Ostatně vzhledem k cílové skupině to jako velký problém nevidím, podívejte na Civic, ten taky dostal dobře odladěnou klikovku.A ceny bych rád doplnil, zatím jsem ze Škody nic nedostal. V pondělí zaurguji. Test musel jít ven i bez těchto údajů.
Konečně vcelku rozumný názor. Já šel pro nové auto z důvodu, že to co jsem chtěl v ojetinách nebylo a navíc, po zkušenostech s ojetinama od známých, bych s tím měl možná i soukromý problém ohledně podvodů v údajích. A navíc nepotřebuji každou chvíli kupovat nový automobil.
Je to o prioritách .. někdo rád nová auta,někdo rád ojetiny, někdo veterány, youngtimery atd... Jelikož ročně řídím přes 60 nových aut a zhruba 20 ojetých, dokáži si vybrat vhodné auto, přičemž na věku auta mi nezáleží ...
Mám octavii 2. generace a i když je to fajn auto, škoda už mi do domu nesmí. Natož octavia. Po 3 letech provozu = předražené normální auto
Objektivně musíme přiznat, že se octavia přiblížila reálným cenám. Nyní potvrdila, jak byly ceny staré generace přestřelené... rozvoj jako Clio ceny vyšší než Laguna. Nová octavia je v levnějších konfiguracích obhajitelná, jakmile si ale vyberete lepší motor/výbavu, budete mít trochu pocit, jestli náhodou Škoda opět český trh trochu nedojí :(.
Jasně, že Škoda český trh dojí. A dojí ho proto, protože to zákazníci (kupující) dovolí. Jeden čas se Octavie tahaly z Belgie, protože tam byly až o 140 tisíc (ve vyšších specifikacích) levnější. Jejich dovoz se vyplatil. Cena dvojkové Octavie byla silně přestřelená, mírně se to zlepšilo po FL a v závěru kariéry. Přesto se Octavie kupovaly ze všech aut v nižší střední nejvíce. Rozum to sice nebere, ale na základě toho, mohu prohlásit, že cena Octavie je obhajitelná (když se dobře prodává). Takovej Rapid narazil s cenovkou hned po vypuštění na trh. Téměř vůbec se nekupoval. Škoda zareagovala, cenu snížila a přidala výbavu.
OT: vydrzel jsem zhruba tyden. Neco tak otresneho jako ta neskutecne otravna reklama na ochcavku se proste neda. Ad block pro mozillu to nakonec vyresil za zhruba 20 sekund i s restartem prohlizece. Kdo chce moc, nema nic (to stejne plati o reklame na folcvagn u konkurencniho webu, kam sice moc nechodim, ale aspon jsem zabil dve a vice much jednou ranou).
S tím se nedá než souhlasit. Nechápu, jak si klidně dají reklamu, která překrývá obsah stránek, o který tady jde. Pánové strčte si tu reklamu do nejtemnějších míst.
Já když jdu do garáže pro auto, tak už mám kolikrát i strach garáž otevřít, aby tam nestála náhodou ta zázračná, nejlepší a nejkrásnější Octavie! Tak to bych už rozhodně nerozchodil!!!B-]
720W audio vykon..jooojooo a muj mobil vaří 2x50W :-D , hergot ja mel dojem, ze doba kdy na kazdem jezevcikovi od ťinga a ťonga bylo psano 2x1000W uz pominula a ona se ta degenerace v upravene verzi nese i dneska...smutné. Me by stacilo kvalitnich 4x35W do prednich a zadnich repro a 1x75W do Wooferu, ten to potrebuje. Vic netreba...
To je nasčítaný maximální výkon všech repro v autě, nikoli RDS výkon. Klasické rerproduktory ve dveřích mužou mít max výkon třeba 75-85w + repro v palubce a výškové... a taky subwoofer dá dohromady maximální výkon 750w.
Sice další "odborný" test. Ale hned na první straně blbost. Diesely nemají integrované svody do hlavy.
Bolo spomenute nedostatocne odhlucnenie podvozka? To, ze je pocut kazdy kamienok najma od zadnej napravy a pri vyssich rychlostiach je viac pocut podvozok ako aerodynamicky vzduch? A kvalita plastov? Sice spracovanie je dobre, ale ku kvalite to ma daleko. Toto mam od kamosa dilera, tieto nedostatky boli spomenute aj v Motoringu na TA3. K tej tyci miesto multilinku, je to poznat, na kombiku menej vzhladom na ine zatazenie. A ze starsie dvojkove O sa predavaju lepsie:D
Opět nedůsledný test. Mezi plusy trojkové verze je třeba zařadit nízkou pohotovostní hmotnost, což znamená vyšší agilitu jízdy a aktivní bezpečnost. Není uvedeno rozložení hmotnosti na nápravy, což definuje základ stability v zatáčkách. Současně jde i o hmotnost na přední nápravě (nedotáčivost versus trakce předního pohonu). Poznámka o chybějící hlukové izolace kapoty je v kontextu pochvalování si nízkého hluku v kabině značně irrelevantní, pokud není nadměrný zvuk motoru v exteriéru, což se neřešilo. Poznámka o neskoněných motorech není doplněna o jeho přesnější poloze vzhledem k nápravě, k převodovce lze říci totéž. To vše totiž rozhoduje o jízdních vlastnostech nejen v mezních situacích, kdy jde o to, aby vůz zůstal na silnici a na správné straně. Pokud se zákazník u auta upne na charakteristiku obývacího pokoje, pak chraň ho svatý Kryštof...
Bohužel taková je doba. Lidi kupují auta podle toho, jak se jim líbí, jaký mají interiér a už nikoho nezajímá, jak jezdí... pro mě osobně je to nejdůležitější kritérium. Zatím neholduji žádným pomocných systémům a věcem, které akorát zvyšují hmotnost vozidla. Jinak k testu. To, co jste napsal, bych popisoval třeba u Porsche, ale ne Octavie, která není určena pro extrémní jízdu a spíše všichni, kdo oni uvažují ocení co všechno mohou uvnitř mít atd.
Mylite sa.uzivatelia brutalne kritizuju dvihanie zadnej nohy v zatackach
To jsou asi nějaké hospodské povídačky, nic takového se u testovaného vozu nedělo a to ho zkoušíme doopravdy poctivě ...
http://auto.sme.sk/c/6721012/videotest-nova-... ... 53 sec před koncem videa. Je to však specifická jízda.Jinak s testem Rasťo Chvály se dá vcelku souhlasit.
:DDD to ale jezdí po okruhu ne? V normálním provozu při normální jízdě se tohle vubec neděje.
Nevim od půl mega víc bych kupoval auto o třídu výše (mondeo, accord, mazda 6, citroen c5, avensis atd.) s větším motorem, prostorem a v základu lepší výbavou. V testu na sauto měli octavii za 805000,-- to mi příjde šílenost než za 800 octavii tak si přihodím a koupím MB E klasse. Dostat dnes v základu auto s nelakovanými zdrcátky, vzadu okna na kličku atd. kor při ceně octavie mi příjde ostuda a rozhodně bych šel radši ke konkurenci. Třeba víceprvkovou nápravu mám i na fiatu Doblo a to i když koupím social edici za 250000,--, příplatek za navi 38 tisíc za věc co se krade a umí to to co mobil nebo navigace za 3000 Kč je dost, třeba dacia za navigaci chce rozumnějších 10 litrů.
V testu na auto byla ta Octavia za 805 tisíc jen ve srovnatelné výbavě jako konkurence, testované auto stálo přes milion....
Připouštím, že autům vůbec nerozumím ... Jinak by mne formulace " Asistent rozjezdu do kopce je u automatických převodovek standardem, u manuálnu je nutné za něj připlatit rozumné dva tisíce korun." nechala chladným.Takto mi to hlava nebere - mám automat, sundám nohu z brzdy a auto se na volnoběh rozjede dopředu. U manuálu sundám nohu z brzdy a auto se rozjede také, ale opačným směrem. :-))Ale jak říkám, autům vůbec nerozumím, vždyť jezdím teprve dvacet let :-D
To bude asi tým, že Škodá do áut nemontuje automatické prevodovky klasické (s meničom) ale dvojspojkové - a tam to pravdepodobne funguje maličko inak.
Inu, já jsem spíše narážel na koncernovou politiku a tvorbu cen. U VW je v případě manuální převodovky asistent pro rozjezd do kopce již v základní výbavě (snad s výjimkou Up-u, to nevím jistě), u škodovky je to za "rozumný příplatek 2.000,- Kč". Otázka, co je to rozumný příplatek, že ? Ale na druhou stranu, když si někdo kupuje Octu za 3/4 mega, tak ho ty dva litry navíc (= jedna nádrž, a ještě ne celá) nerozhodí.Asi to bude ten, jak se to jenom jmenuje ... (zatracenej Němec, pořád mi něco schovává), jo, už vím - marketing. Prostě tam, kde to má bez debat smysl (manuál), je to u Škody za příplatek, a kde ne, tak se to dá do základu, aby se odůvodnila příplatková cena za DSG převodovku (cca 60 litrů, a je tam ještě o jeden kvalt navíc)Ale jak říkám, já tomu vůbec nerozumím, oni jsou určitě tam v těch kancelářích moudří a vzdělaní, určitě samý MBA a DiS :-))
:-D Tu se opět sešlo ,,chytráků " :-D .,,Oktávka je hnusná,předražená,nevybavená,neprodejná......" .,To mi pak vysvětlete,proč pak musí chodit škodováci do práce povinně i o sobotách?? ;-)
v takom pripade maju antiskodovacky chytraci druhu teoriu a tou je, ze ludia su tak sprosti, ze aj napriek cene/nekvalite/.. to kupuju, miesto toho aby kupili to najlepsie co na trhu je a to KIA pripadne nieco ine sikmooke, ktore ma samozrejme najlepsi pomer cena/vykon/kvalita. Samozrejme keby sa tu predavali sikmooke auta tak ako skodovky, zas by blahom chrochtali o tom, ze ludia si vedia kupit to spravne. a tom je cele, ono staci precitat uz len diskusie na Sme.sk, a vie si spravit obraz.nehovorim ze skodovka je super, ale je to automobilka ako vacsina dalsich, ktora vyroby pomerne kvalitne auto na presun z bodu A do bodu B.
To bude tim, že lidi začali trochu přemejšlet a zjistili, že škoda je úplně stejný šméčko jako Kia/Hyundai s tim rozdílem, že u středně vybavený škodovky, která tě vyjde pomalu na 400tisíc dostaneš u Kia/Hyu plnou výbavu. Rozdíl je ještě v tom, že Kia/Hyu kopíruje Japonce, to auto se chová na silnici přesně jako Toyota, Honda nebo Mazda to je pro ně docela plus, protože radši bych jezdil v autě který kopíruje Japonce, než v plečce, která stojí prachy, je to levná kopie vw, kterým komforta jízdní vlastnosti absolutně nic neříkej:-D. Další rozdíl tu jsou motory, chtěl bych vidět jak by to tsi aspon 200tisíc km najelo bez výměny půlku motoru, tsi je od koncernu přešlap, kterým si mysleli jak doženou v benzínových motorech Japonce. Kia/Hyu s těma jejich motoroma si myslim, že aspon těch 250 tisíc nějak nahrkaj.
Tim to neni. Oktávky se prodávají ze stejnýho důvodu, proč volili lidi Zemana, proč volí komunisty a pseudokomunisty, proč kupujou buřty s nulovym obsahem masa nebo proč si myslí, že blinkr jim na dálnici dává právo přejet kdykoliv do levýho pruhu, ať tam jede kdokoliv jakkoliv rychle.Všechno to má stejnej důvod - po světě chodí obrovský množství debilů. To vysvětluje spoustu zdánlivě nelogickych věcí...
A ty jsi jejich velitel,zřejmě :-D (těch debilů).Je zajímavé,že ve světě jsou oblíbené,a ti cizí ,,debilové" nevolili ani Zemana,ani komouše.Těch pár kusů,co prodá Škodovka tady, těm sockám,to je jim myslím nějak jedno.Aspoń se zkrátí čekačka těm normálním,solventním zákazníkům.To,že z lidí udělala pravičácká,zlodějská banda žebráky,díky kterým jsou nuceni kupovat korejské náhražky a parodie aut ,typu Logan a Thalie,za to ŠKODA AUTO a.s. opravdu nemůže :-D
Víte vubec, co Octavia v základu má? ? Je směšné, když porovnáváte Škodovku s ,, Koreou", které jsou jen kvalitnějšími plagiáty ostatních automobilek,než ty Čínské.Kdyby jste do aut trošku dělal, věděl by jste.Ty úspory a ,, levnost" se někde musí nahnat.Hádejte kde? Materiál, ,antikorozni úprava, životnost materiálů apod Ještě jsem neviděl testovat zatěžově (ať už celek, nebo komponenty) korejské auto dva roky před uvedením na trh.Jo a ty kecy o VW motorech?? Doporučuji nahlédnout do vyhodnocení světový motor roku, několik let zpětně :D Japonci se vezou , spíše jen dojíždějí vlnu popularity devadesátých let ;)
.., myslím že spousta lidí ví co Octavia v základu má, bohužel víme to moc dobře,....na jedné straně spoustu sraček o které nestojíme,...a na stranu druhou si musíme připlácet za kdejakou "normálnost" a navíc nelze to konfigurovat se zákl.activem,...takže ve finále drahé, jako prase a NEBO LEVNÁ social,verze:-D,....ale objektivně,...toto není jen případ škodovek,...ovšem ŠKODA v tomto ohledu, rozhodně vede !!!!
LOL.. a škodovku vídáš, že? :-) Jestli to není tím, že vývoj škody sídlí v ČR, kdežto Korejci vyvíjejí v Koreji a Německu, nikoli ovšem v ČR.A jinak je to vše blábol, kvalita škodovky je přinejlepším srovnatelná. Doby škodováckých "držáků" z před +10-15 let se sice starou, ale spolehlivou technikou a postavené tak aby vydržely a taky aby zlomily posměšky ohledně nekvality Škody např. v UK, DE apod. už dávno skončily.A naopak ta Korea dneska kvalitativně leze neustále nahoru (aktuálně bych ji co se kvality a konstrukce týká, řadil někam na úroveň überwagen gruppe, tj. takový průměr, co neurazí ale ani nenadchne) a nevidí to jen zaslepenci, co mají (nebo mocinky moc chtějí) "oktu v dýzlu, vole!"
Navíc současný TDI a TSI motory jsou skoro největší šmejdy, co se dá koupit. Starý TDI sice drnčely jako traktor, moc to nejelo, ale aspoň něco vydržely. Nový TDI absolutně netáhnou (zřejmě omezení výkonu kvůli EU a jejich emisnim normám na CO2), hlučný jsou pořád a navíc vrcholně nespolehlivý. O TSI snad ani nemá cenu se rozepisovat, to je synonymum pro problém.Nejhorší je, když člověk sedne do oktávky v základu a první na co mu padne zrak a ruka je volant, kterej je snad ten samej, jako byl ve favoritu. Odpornej tvrdej plast.
Kupa dieselu do koktavky ci rapida je samozrejme vo svetle sucasnych udalosti a cenach holy nezmysel. A co sa tyka benzinakov, preco asi cinsky rapid dostal atmosferu v benzine? No zjavne preto, ze Cina ulohu nejakeho odpadkoveho kosa na do-vyrobu a do-odbyt provizorne zaplataneho problemoveho produktu hrat zjavne nemieni, ze...skratka rozmyslaju hlavou a diktovat im nik nebude. Hodnoty, ktore su u nas tradiciou usli celkom niekam doprec. Jednoduchost a spolahlivost ustupila /za kazdu cenu/ problematickej zlozitosti na jednej a az prilisnymi ustupkami na druhej strane a potom prirodzene dostavate finalny produkt s dost rozporuplnymi vlastnostami. Trend je pritom taky, ze coraz vacsia cast sveta prave tieto hodnoty zacina hladat /niet sa co divit vzhladom na ten kvalitativny hnoj co automobilky hadzu na trh/. Tip:pustte taky rapid s prajednoduchou jednasestkou /samozrejme po oprave zvrzaneho dizajnu zadnej casti/ na hociktory trh od rajchu na vychod a uvidite ako sa po nom zaprasi. A ako sa bude celosvetova kriza dalej prehlbovat /co zakonite aj bude, uj, zla to sprava pre tzv.premiove znacky, u ktorych je 99% z ceny auta jedine a len v plastovom embleme na dekli/, tak sa bude tento trend len viac a viac presadzovat. Inymi slovami, portfolio znacky neodraza to, co by sme chceli, ale to, co zije /na ich smolu/ leda tak v predstavach ich marketingu a fajnensu. Cize presny obraz dnesnej svetovej ekonomiky, skutocna hmatatelna hodnota nikde. Aka doba, take auta.
Takže ctrl C, ctrl V. Ty budeš dobré číslo. Ještě to tu několikrát nakopíruj.
Docela výstižně:D Zachvilku se tady na tebe jedne mnoho "hateru" a budou rozvádět sve nesmyslné teorie:D
Octavie je jen pokračování předraženého auta které se ohání pořád kufrem ale že má polovinu výbavy za příplatek již tak nepropaguje. Kdo chce velký kufr ať si koupí dodávku ale na normální ježdění takový kufr stejně nevyužijete a jen vozíte vzduch. Mě osobně tato škodovka ničím nepřekvapila a když vezmu její zadní nápravu tak je to skok zpět a šetření na nepravých místech.:-/
to dzelo: Až jednou dospěješ, najdeš si babu a budeš s ní mít děti, pak pochopíš, proč tolik lidí potřebuje ku*va velkej kufr a vzduch v něm rozhodně nevozí...
S tou výbavou je to zajímavé: Platí, že čím výce výbavy, tím vyšší náklady a nižší výkony. Dumejte, proč.
co preboha riesite ludi, ktory mozno aj vacsinu casu prevazaju vzduch a odporucate im kupit dodavku a podobne. to snad nechajte na individualny vyber ludi, ked chcu nech tam vozia aj vzduch, je to ich vec a Vas to predsa nijak neobmedzuje. skutocne takychto murdlantov su mraky... za to ze to nepotrebujete/nechcete Vy je len na Vase rozhodnutie. Suhlas v tom, ze pokial cela min generacia mala lepsiu zadnu napravu, neviem preco pri modernejsom auta spravili krok spat a este pre mna jedna vec co mi osobne vadi, ze dvere su bez calunenia.
Já má kufr jeden kubík a je mi malej, příště radši koupím regulérní dodávku. Místo vzduchu vozím věci, sem tam něco potřebuju na barák, a hlavně mám psa a ten má klec 120 * 70 * 90 cm takže pak skládám věci mezi děti na sedačku, okolo psí klece do okýnek atd. a když jedu někam dál tak rakev na střechu, příště koupím asi něco jako caravelle, scudo atd. nejlépe ojetinu, kupovat nové auto je škoda peněz.
tak to som sa z chuti zasmial, kupovať auto pre psa tak to je teda sila, to už fakt nepochopím.
Čo ty všetko nechápeš ... :-O
neviem sice kto ti dal minusku, ale ano kazdy mame svoj sposob vyuzitia auta..
Pokračování předraženého auta které má v historii sveho jmena jedny z největších prodejních čísel. Jenom u nás se stále drží na prvním místě v prodejnosti.
Otázka jak ještě dlouho?B-]
Tak dlouho dokud lidi budou aspon trochu rozumě uvažovat a nenechaj ze zmanipulovat korejskejma papírákama :-)
A co takový Francouzi?
To jsou slušné auta, ikdyž spolehlivost není jejich silná stránka. Mají poměrně stále množství zákazníku... A abych pravdu řekl tak nový fluence se mi docela líbí :D
Fluence není sice výkřik techniky, ale za tu cenu super! Kdybych kupoval nové auto, tak bych do něj šel! Původně jsem uvažoval o Chevroletu Crus, ale nakonec to vyhrálo Volvo! Kvalita Francouzkých aut se dosti rychle blíží Německým, nebo spíše kvalita Německých klesá! Ale to je jen můj osobní názor!B-]
Dělám v automotive a kvalitu u dnešních aut nehledejte. U nás ve fabrice děláme díly jak na mercedes S klass tak na dacii, obojí je levný aušuš, který se při výrobě ochcává jak to jde hlavně aby byla produkce a bylo to levný, občas se šidí kontroly na tlakovkách atd. Takže značku auta neřešte stejně je každá součástka z jiné montovny v turecku, ukrajině, rumunsku, česku atd. Když koupíte auto tak třeba 99% výfuků dělá jedna firma, sedačky další atd. v montovnách ve východní evropě, pak to dovezou do maroka kde z toho čmoudi udělají dacii nebo do německa kde z toho turecký přistěhovalci udělají MB, BMW, VW, Ford atd. :-D hlavně že pak lidi machrují jakou mají značku auta.
A preto treba kupovať japoncov vyrábaných v Japonsku a hneď je o pár problémov menej B-]
Jo, a ptákovina jako mrnavej chladič oleje stojí víc jak 15000 na japončíka :-)
Obhaji si cenu? Pochybujem. Po uvedeni OII ich zacalo pribudat ako huby po dazdi, teraz je problem o OIII zakopnut, namiesto Skody salonov rastu ine najma korejske. Dovod? Preco by mal niekto kupovat Skodu, ked ina znacka ponukne za menej viac?Stare casy su davno prec, Skoda funboys je menej, ostali len ti zaryti, argumenty o vyssej zostatkovej cene a vyssej kvalite oproti inym znackam su smiesne, takisto neplati uz vyhodnost servisnych nakladov alebo nahradnych dielov..Skoda by mala prekopat cenniky a nerobit z ludi blaznov, ceny nie su v ramci EU jednotne, dokonca na domacich trhoch (CZ, SK) vyssie, ak niekto uvazuje o aute v cene nejakych 20-25 tis eur ma brutalny vyber, staci sa pozriet co ponuka Mazda 6. Preco by mal niekto riesit Ochcafku?
...o dizajne a motoroch ani nehovoriac, minimalne v tomto je Mazda6 o svetelny rok vpredu.
Máte pravdu. Ona Octavia je stále jen nižší střední třídě, přesto cenou přerůstá do střední (stejně jako rozměry). V Česku si však cenu obhájí, toho bych se nebál ... a když ne, udělá Škodovka akční ceníky nebo přijde s akční výbavou. Navíc Octavia se prodává dobře i v zahraničí, kde nelze její úspěch omlouvat vlastenectvím či zvyklostí kupovat okřídlený šíp.
jenže tam bývá zhusta vybavena zcela jinak a prodává se za jinačí peníze.Ale určitě se tu objeví nějaký Kufrjožka, co bude tvrdit, že jiné auto takový kufr nemá a že se to vyplatí i za ty přemrštěné ceny.
Podívejte se na to takhle, dokuď čeští zákazníci budou akceptovat a kupovat Octavie, proč by Škoda měla zlevnit? Skvěle to ukázal případ Rapidu. I samotní lidé ze Škody mi potvrdili, že cenu "přepískli". Prodeje se nerozeběhly prodle představ, tak museli zareagovat (cenu snížit a přidat výbavu). Kdyby lidi Octavii nekupovali, zaručeně by Škoda šla s cenou dolů ...
jenže oni už přestávají a nenakupují, dokonce i firemní fleety se začínají orientovat jinam, a to ty ceny jsou v těchto případech poněkud jiné.
Ale aj tak sa nepredava, ze?
Ano Rapid něco ukázal, ale až si bude potřeba přiznat to samé u OIII, bude to pro Škodovku velký průser..Nečekám žádné přiznání, naopak potichu zavedeme hromadu akčních paketů (ale to se vlastně už děje, že?) a když ani to nepomůže..
Nevím jestli jste si stačil všimnout,ale ,ta vybavenější,větší,bezpečnější ,,předražená" Octavie začíná z cenou méně,než za kolik se prodávala předchozí verze.Takže jaká drahota??? ;-)
To už je dávno pohřbený:D a nikdy na to nikdo z tech hateru nevezme zřetel:D Tehda se prodávala snad cca o 100 000 víc:D
jeslti to nebylo tím, že O2 se nedala koupit s haťapkou.. :-Da přece ty motory hoši z Junge Schmerzfeiern nevyhodí, když už je vyrobili a nikdo je nechce.
laneassistent sa s tebou nebude pretahovat o volant ked das smerovku. a to by si mal vzdy ked opustas svoj jazdny pruh a prechdzas cez ciaru... :-D
A co rizikove situace? Tady v Praze se mi stava kazdou chvilku, ze nejakej vylizanec mi vleze do pruhu, protoze prdi na zrcatka a blinkry uz vubec nepouziva a ja se musim obratne uhybat do jineho pruhu, nebo ke krajnici. Nebo kdyz jsem na D1 predjizdel kamion, ktery se ale v case, kdy jsem byl v jeho polovine, rozhodl predjizdet taky a to ne zrovna vybiravym zpusobem (na kamion velice obratne a blinkr az kdyz uz byl kolama v mem pruhu) a ja musel vyjit az na travnik. Nevim, jestli bych stihal davat blinkr aby me nejaky blby asistent pustil z pruhu.
lane assistent může být šikovná věc, ale jen v případě, že se dá jednoduše a pohotově vypnout-zapnout. Třeba jako tempomat.
Přesně tak.
To máte uživateli Palo pravdu. Ale pokud pojedete zatáčkovitou trať ostře a budete chtít držet ideální stopu, často tak musíte jet až u krajnice v protisměru .. středovou čáru tak často přejedete ... (ovšem za předpokladu, že trasu znáte, máte dostatečný rozhled a nikoho neohrožujete). A právě v tento moment je nutné lane assist. vypnout.
V populárním týdeníku SM o automobilech jsem se nedávno dočetl v testu bmw 1?0x (s xdrive), že po troše cviku s ním může i trochu zkušený řidič najíždět do zatáček dveřma napřed. Že to sice řidiče začátečníky může vyděsit, ale prý to tak je a je to naprosto běžné. Tady v diskuzi se dočtu, že aktivní prvek bezpečnosti, který teoreticky udrží auto v pruhu, pokud řidič na dálnici zaklimbá, je naprd, protože při rallye do vrchu v serpentýnách se jezdí od krajnice ke krajnici...ideální stopa. HUSTÝ!!!btw: neměla by se ta ideální stopa jezdit jen v rámci tvého pruhu?p.s.: předpokládám, že jestli bude Octavia III použitá na přestavbu na závody cestovních aut nebo octavia cup nebo něco podobného, tak lane asistent mít nebude ;-)
Napsal jsem nedostatek, na který jsem při zkušební jízdě narazil. Pokud chcete vůz vyzkoušet na limitu a pokud projet zatáčku co nejrychleji, středovou čáru zaručeně vždy přejedete ... samozřejmě za předpokladu ideálních podmínek ( že mám dobrý rozhled, nikdo široko daleko není a nikoho neohrozím).
Cena testovaného kusu není 529 tis. Kč tak jak uvádíte, ale mnohem více. Toco uvádíte je pouze holý základ elegance pro 1,6 TDI. Kde jsou započteny xenony, navigace, vyhřívaná sedadla, pakeket Elegance Plus atd. Kolik je celková cena prezentovaného (fotografovaného) vozu?:-/
Já jsem se podle foto (a podle konfigurátora co povolil a nebo co vyžadoval) skusil nakonfigurovat toto auto. Možná to co jsem zjistil není přesně cena toho auta ale je asi celkem blízko. Takže cena mi vyšla 701 990,-. Za tuto cenu si pane redaktore (píšete že auto za tu cenu je obhajitelné) může koupit člověk plnohodnotnú střední třídu s víceprvkovou zadní nápravou a dle mně i lepším motorem.
Ceníkové ceny jsou obhajitelné, Škoda je přece známá rozsáhlou příplatkovou výbavou ...
Dobry vtip.Zaznacit do ankety o najlepsi prispevok roku.
Cena bude obhajitelná do té doby, dokud se Škodovky budou za tyto ceníkové ceny kupovat. Navíc každý prodejce "umíů nějakou tu slevičku či výbavový paket "zdarma".
By mě zajímalo, všichni co dali u mémo příspěvku nesouhlas, jak myslí, že cena není obhajitelná? Cenu si Vůz přece obhajuje tím, že ho lidé kupují. Pokud by ceny Octavie nebyly obhajitelné, tak se neprodá ani jedna .... a podívejte do statistik, nové Octavie se prodávají stejně jako dvojky.
Ak ked sa ani kupovat nezacnu tak ako u Rapidu?Dokonca aj Vas test znaci obrovske obavy predajcu.:-D
Mé testy patří k nejtvrdších v Česku, nemám co ztratit. Snažím se psát své pocity i na úkor toho, že to nemusí být automobilkách příjemné. Navíc testy mě neživí, dělám to spíše pro radost.
Cena v testované výbavě je s motorem 1.6 TDI od 529 tisíc Kč. Příplatky u novinářského vozu jsem neuváděl, bylo jich nesčetně mnoho a nepodařilo se mi získat konečnou cenu ...
Podívej se na plusy a mínusy.Tohle jsi posral, i kdyby jsi měl tu cenu jen odhadnout
takže lenost, neochota a informace s nulovou hodnotou :-/
Ze Škodovky mi místo ceny poslali seznam základní + volitelné výbavy, kterou testovaný vůz (na fotografiích) obsahoval:Základní výbavaBasic equipmentTinted windowsFront and rear electric windowsHill hold control3rd rear headrestDriver knee airbagCurtain airbags and side airbagsCentral door locking with remote control(2 foldable keys)KESSY - keyless central door locking with engine start/-stop functionPark distance control system (rear parking sensors)Front fog lightsAdditional el. heatingInside rear view mirror with humidity sensor"CLIMATRONIC" - Dual-zone air conditio- ning with electr.regulation,combifilter with aut.air.recirc.Glasses storageHight adjustable driver and passenger seat with lumbar supportStorage box under passenger seat (LHD)Rear seat split and folding with armrestwith storage boxHeated front seatsFront armrest "JUMBO BOX"Infotainment Radio "BLUES"Infotainment Radio "SWING"MDI ( Mobile Device Interface )8 loudspeakersBoard computer "MFA""MAXI DOT"Cruise controlSmall leather package (4 spoke leather steering wheel)Small leather package (4 spoke multi-function leather steering wheel for radio)Net programTextile floor matsMultifunction box + Sun and PackIncrease in initial standard fuel fillingVolitelná výbava:Alloy wheels "Teron" 7J x 17 -- verze 2 -- ET 49 DVD-LW with two SD- card slots ECO-function Driver activity assistant Region code "ECE" for radio Without charging socket Tire 225/45 R17 91W Radio High (Gen1) Battery 380A (68Ah) Seat upholstery in Alcantara/leather Storage package 1 - with emergency waistcoat under the front seat Extended service intervals Voice control Service interval 30000 km or 2 years (variable) Chrome package - control lights black, chrome handbrake button Camera and/or distance senzor (driver assistance system) Without drawers under the front seats Without interior lighting Traveller assistant Without TV/digital radio reception Standard seats in front Electrical interface for external use, USB and AUX-IN Hill hold assistant Parking hand brake - mechanical Standard rear seat - without support remote control Instrument insert, display in km/h Pedals "standard" - plastic pedal covers Pedestrian protection measures extended Without rear stabilizer Wheelbase - 2680 mm Rear axle "standard" Rear tailpipe (standard) covered Floor mats, front and rear Board literature in Czech language Standard climatic zones Electronic stabilization program (ESP) without HBV and vacuum senzor with multi collision brake Preparation for towing Rear disc brakes -- 15" CI38 HR-A1510 (253x10) -- Alloy wheels covers Power steering, speed-dependent (Servotronic) Without engine and chassis protection Without folding table on front seat backrest Glovebox - cooled Front wheel drive Without differential lock Front disc brakes (Geomet D) -- 15" PC57-25/14 Jurid 201 -- Driving mode selection Fresh air with activated carbon filter Three arm leather steering wheel with multi-function Child seat anchor for child seat systém ISO FIX - 2x Top-Tether Three-point belt for the middle rear seat Central console - storage box with lid, with charging box, without phone holder Without panoramatic sunroof (full roof) Without front child seat anchor (ISO FIX) Without backrest release for front seats Electric seat adjustment for both front seats, driver's seat with memory - right traffic Back bench undivided, armrest folded down with center armrest Storage boxes in the trunk - right only + cargo element right Three-point belt for the front seat with electric pretensioners - lock without inscription "Press" Without roof rails/ roof rack 3rd rear headrest Cargo net - lined luggage compartment with multifunction box Sun blind for rear window Three-point rear automatic belt with ECE label Heating for front/rear seat, separately adjustable Unlocking trunk/ rear lid from the inside (electric) Central locking systém "Keyless-Entry" Windscreen, heat insulation glass Side and rear windows in heat-insulating glass - for EU width 3,85 mm for front only Control for radio and phone Interior rear view mirror automatically dimming Windows with comfort use and cut-out fuse, electric Make-up mirror left, with cover, without airbag label Make-up mirror right, with cover, with airbag label Airbag for driver and front passenger with knee airbag - co-driver airbag deactivation Side airbags front and rear, with head airbag Trim in Chrome , chrome side window seal , chrome frame masks Exterior konvex mirror, right Exterior konvex mirror, left Front headrests - WOKS III Without the fire extinguisher Front center armrest Without Front Assistant/ City-ANB Hand brake handle in leather Gearshift knob / handle in leather with plague Shift lever in leather with ornamental seam Luggage compartment floor, plush fabric with silver thread - damping - two side (reversible) Interior lights in the front and rear footwells Automatically dimming outside mirrors with memory function, electric folding/adjustable/heated -tilting to the ground - with puddle lights Electronic immobilizer 12 Volt socket in boot Without heat storage/ heater Without preparation for VTS (Vehicle Tracking System) Tire pressure monitoring - RKA plus (Fa. Continental) Start/ stop system with recuperation Exhaust concept, EU5 plus Without impact protector for door entry Glasses holder Lumbar support, electric adjustable front seat backrests Navigation system high "Columbus" Crew Protect Assistant Automatic Parking Assistant + Intelligent Parking Assistant Lane Assistant Intelligent Light Assistant Headlights with variable light distribution , day lights with LED Daytime lights and assistent driving lights with coming home function Without rear window wiper and washer Windshield wiper intermittent control with light / rain senzor Central door locking system with remote control - 2x foldable keys Headlight range adjustment, automatic / dynamic with corner function (AFS 1) SBBR with LED (light emitting diodes) 2 front reading lights with difusion, + rear reading light Rear fog light Cruise control system , electronic Fog lights with black interior - with corner function Wash water level indicator Headlight washers Dual-tone horn Antenna for AM/FM reception , diversity Climatronic air control with storage Luggage compartment lighting Non smoking execution Auxiliary heating with remote control Optical and acoustic control seatbelt all passengers Multi function display / on-board computer "Color" Warn lights (door area) Heated windshield washers nozzles front Without brake pads wear control Sound package "branded" - 10 channel amplifier Comfort phone with Bluetooth Voltage 12V 230V plus inverter
To není o neochotě ani lenosti. Nechci uvádět zcestné informace. Nakonfigurovat cenu mohu, ale nikdy nebude přesná. Raději počkám na oficiální cenu ze Škody. Až ji dostanu, napíšu ji sem. Ale myslím, že cena testovaného auta není vůbec důležité. Ono dostat se k novinářskému holátku je nemožné. Zejména Škoda ráda půjčuje plně vybavená auta, na kterých prezentuje, co všechno se dá pořídit za příplatek. Osobně v autě nepotřebuji žádné zbytečnosti ...
Ono zmysel by ta oktavka zdanlivo mala len v nizsich verziach, lenze tu mame problem ten, ze prave v tejto /cenovej/ oblasti sa konkurecnia moze pochvalit tym, ze za tie iste peniaze ponuka viac. A nie je to len vybavou, ked si vezmeme trebars taky Fluence HDi, ten ponuka /a to priam hviezdne/ silnejsi motor. Nechcem sa zasa navazat do klasickej bolesti VW, ktorou su motory /je vseobecne zname ze koncern ani jeden motor v objeme od 1 do 2l, ktory by sa dal oznacit ako podareny, v sucasnosti jednoducho nema/ a prave motory su dovodom preco nic, co ma s VW spolocne uz v garazi nikdy nechcem ani vidiet....ale tu by som rad vedel, ako je mozne ze z objemu 1.6 ponuka iba toto? Jeden tip by bol na nedostatocne dimenzovanu /zaroven to druha bolest VW/ prevodovku, dalsi na setrenie na samotnom motore, materiale, odflaknuty vyvoj a testovanie /mozno ma ten motor aj na viac, ktovie/ apod. Komediu menom TSi samozrejme spominat nebudem, po poslednom cirkuse neverim zeby dokazali vyrobit kvalitny malolitrazny preplnovany benzinovy motor /teda presne v oblasti, kde sa setrenie na materiale v dosledku vacsieho namahania mensich suciastok prejavi zarucene najfatalnejsie/. No a co sa tyka drahsich verzii, tam zasa pohlad do cenniku trebars tej spominanej Mazdy6 /ktoru rozhodne nemozno oznacit za prave lacny tovar/ akukolvek dalsiu diskusiu o obhajitelnosti ceny definitivne konci. Aspon teda tak to vidim ja, tu nastavaju tazkosti v tom, ze toto auto v porovnani s inymi nema co ponuknut aby sa im cenovo rovnalo. Nie naopak, na svoju cenovu uroven povysuje prvky bezne z aut o kategoriu nizsie.Vykon? Kde?Spotreba? Kde?Technika? Kde? Vybava? Kde? Spolahlivost? Kde? Dizajn? Kde?Lacny servis? Kde?Dlhovekost? Kde?Tym sa ale samotny kruh len zacina, ked si spocitam, ze vyrabaju Citigo, Rapid, Oktavku a Superba, potom je uz problem vobec cenu nastavit tak aby bola odpovedajuca. To znaci, vypustit aspon jeden model /sucasna Fabia ako jasny nepodarok je jednoznacne na odstrel/, spravit konecne poriadok s motormi a prevodovkami no a samozrejme vybavou. Pripadne, zrusit tu znacku a nechat to len na minivozy vobec a je pokoj. Dovod jej existencie v pripade takejto politiky nevidim.
pardon doplnam este hnustera a yetiho, na netbook klavesnici je to fuska....
Vsadím se,ty kokot,že děláš u nás v ČR,a akorát hážeš machra,i když tomu pi.u rozumíš :-D Mít aspoń na toho Yetiho,tak slintáš blahem ;-)
"U nas v CR", hehe vsak to tou secko vlastnia ti z Reichu!
Jestli to u nás vlastní ,,Reich",tak vy už jste Mad'arsko :-D
jiříku, tohle jsi nezvládl! :-D
Prijemny vecer aj Vam prajem! ;-)
Tak ste mohli pockat aj so zverejnenim testu nie?Cennik je na internete, cakat netrebahttp://www.skoda-auto.cz/ke-stazeni/katalogy-ceniky...
Já čekám na přesnou specifikaci testovaného vozu přímo ze Škody. Ceny jinak známe.
Nehnevajte sa ale dali Vam na test len auto a klucik?A na cenu zo Skody ste nemohli tu chvilu pockat?Ako dlho uz cakate?
To myslíte vážně, že: "myslím, že cena testovaného auta není vůbec důležitá"? Opravdu by byl test jako takový stejný, kdyby jste jezdil na plechových kolech, v základních sedačkách, v rukou svíral gumový volant a zíral na pustinu černých plastů bez navigace, klimatizace a jiných extras, která by byla narušena pouze třemi otočnými ovladači, které jako by vypadli z roku 1980 a kličkami na stahování oken na zadních dveřích?Nelžete sám sobě.. B-]
Jestli jsem i Octavií bez těchto zbytečností, tak umím Octavii jako celek posoudit. Interiér testované vrcholné výbavy Elegance je sám o sobě hodně povedený. osobně vyznávám auta bez zbytečností, pro mě ideál mondeo 2003-2006 bez elektronickych veci
Doporučuji vám se podívat na Autosalon, test Octavie kombi Elegance 2.0 TDI. Tam samozřejmě postupovali naprosto stejným způsobem. Vyhodnotili automobil silně nadprůměrně, tester řekl, že ostatní kombíky se mají vrátit do školky a rozplýval se nad výbavou vozu. V tabulce potom uvedli, že cena testované verze je 674 900 Kč. Já myslel, že mne raní mrtvice. Auto s předvedenou výbavou v ceně přes 800 000 Kč a v Autosalonu se tváří, že je to za hubičku. Za tuto cenu nebudu vůbec ztrácet čas s Octavii a rovnou se podívám po autě střední třídy, např. Mazdu 6. V Octavii III jsem jezdil a pokud tester řekne, že rozdíl v jízdních vlastnostech pozná jeden z tisíce, vlečná náprava, tak se trefili zrovna na mne, ale tohle pozná tedy mnohem více řidičů. Dovoluji si tvrdit, že se oblast testování aut dostává neodvratně do podoby placená reklama.
Tak to jsem zrovna viděl a dost jsem se při tom zasmál! Myslím že měl testér kliku, že ho nezkontrolovala naše udatná POLICIE! Měli by si to prohléhnout na archivu TV Nova!?Byl nalitej jak Kalousek v parlamentu! :-D
Chtěl si řict Zeman na hradě, že?:D
Aj tak by se to dalo posoudit!? Ale mohlo to být eventuelně i po trávě!? B-]
Jojo, to se dá dneska sehnat za každym panelákem :D
Prosím neporovnávejte Octavii s Octavií kombi. Ty auta jsou úplně jinak nastavená ...Na Autosalon nemám čas se dívat a názory ostatních novinářů mě nezajímají. Mám svojí hlavu a prezentuji své pocity a zkušenosti ... neplatí mě žádná automobilka, nejsem na nikom závislý ... za ostatní novináře nemohu mluvit, neznám poměry s inzercí apod. To všechno jde mimo mě, jelikož mě živí úplně jiná oblast, než auta. Podle prodejců a dostupných dat kupují firmy většinou s 1.6 TDI v základu a obyčejní lidé si pořizují nanejvýš 1.2 TSI. Pouze hrstka sáhne po 1.8 TSI. Přesto existuje i skupina lidí, kteří si nakonfigurují Octavii s cenou blížící se 3/4 milionu korun. A důvod? Nechtějí být vidět, přesto chtějí výbavu....Trojková Octavia je levnější než její předchůdkyně.
Tak ten druhý odstavec této reakce mluví opravdu za vše a bohužel i za úroveň celé redakce autorevue.cz. Nemohu uvěřit tomu, že toto mohl vyplodit stejný člověk - autor článku. Napište sem, jaká že to úplně jiná oblast vás prosím tedy živí, ale vypadá to, i vzhledem ke gramatickým chybám, že to evidentně vůbec nebude novinařina, že ;-) ? A ty z prominutím kecy o tom, jak ostatní pořady typu autosalon nemáte čas sledovat, názory ostatních novinářů vás nezajímají atd. si zkoušejte na malé děti a neurážejte zde inteligenci diskutujících. Tohle by nikdy profík v jakékoli oblasti nenapsal. Čest práci :-O
Já nepsal o cenovém srovnání s předchozí verzi, ale budiž, kdo nevidí les pro stromy......Ceny všech automobilů v porovnání klesly, nelze tedy srovnávat co bylo kdysi. Přesto zrovna Octavia III klesla s cenou nejméně a hlavně je docela šílené číst, co vše je v příplatkové výbavě. Člověk by to čekal v základu, ale to bychom nebyli v Česku. Nechápu tu mánii, že za každou cenu se musí ukázat, že Octavia je lepší, než zbytek třídy. Není tomu tak dávno, když se "ponižovaly" automobily, které měly vlečnou nápravu. Teď když to uvedl ve svých etalonech koncern WV, tak najednou je to přednost a měl by se tomu klanět svět. Nikde jsem nenapsal, že zrovna vy jste ta placená reklama, to byla narážka na Autosalon. Přesto byste měl sem tam kouknout a přečíst, co dělá konkurence. Rozhodně není přednost se pochválit, že je mi jedno co "dělá svět" kolem mne.
Já už nevím jak to mám napsat, dokud budou čeští zákazníci Octavie (potažmo) Škodovky kupovat za vyšší ceny, než stojí srovnatelná konkurence, nemůže nikdo vidět důvod jít s cenou dolů. Pokud se něco kupuje za vyšší ceny (což znamená vyšší marži), tak proč by to měl prodejce zlevňovat? Škoda umí skvěle marketing a vytěžit z toho maximum ... Kdyby se Škoda nesnažila ukázat, že je nejlepší ve třídě (píšete vy), tak by asi prodeje byly hodně špatný. Proč by Škoda měla hlásat: "máme průměrné auto za vyšší cenu než konkurence"?Nejsem zastánce vlečené nápravy, všechny auta mám jedině s nezávislým zavěšením, které na limitu krásně spolupracuje a při pomalé jízdě nepřenáší rány do karoserie. Škoda Octavia má v rámci vlečených náprav dobré naladění, stejně jako se to povedlo Hondě s aktuálním modelem Civic ...
Nejsem si jist, že to patří mému příspěvku, ale budiž. Nikde jsem nenapsal, že je nejlepší. Je mi jasné, že to s cenou a prodejností takto je. Na druhou stranu, zkuste si spočítat počty testů, článků... týkajících se Octavie III a konkurence. Tímto děláte asi neplacenou reklamu Škodovce, neboť násobně těmito články převyšujete články o konkurenčních vozidlech. Osobně jsem vyzkoušel hodně aut, včetně Hondy Civic a to s benzínem i dieslem. Honda má lépe nladěnou vlečnou nápravu než Octavia III. Když už jste vzpomněl Civic, zkuste se podívat, kolik je zde testů na poslední genberaci a poté to porovnejte s Octavii. Není to značný nepoměr? Jenže takto je to skoro s veškerou konkurencí.Nemám vcelku nic proti Octavii a koncernu WV. Nejsem, jako někteří zde přispívající, fanatik nějaké automobilky. Vybírám si auto, které se mi líbí a se kterým se mi dobře jezdí, vyhovuje mi výbava a není to poruchový křáp. Bohužel Octavia zatím vždy vypadla ze hry.
Nevím, ale současnou Hondu Civic jsem na konkurečním serveru testoval již 3x a Octavii pouze 1x. Toť údaje za mě. Některé redakce se řídí čteností, tak proč vydávat test Civicu, když Octavie bude 10x až 20x čtenější????U Civica je zadní náprava skvěle odladěná, pokud ho však naložíte (stejně jako já s dieselem 1.6), budete překvapen, jak se jeho vlastnosti změní k horšímu. Nejvíce to poznáte na rozbitém asfaltu v zatáčce.... U Octavie je skoro opačný projev. Bez zatížení nic moc, při zatížení se chová o dost lépe. Pokud Vám projev Octavie vadí, nekupujte si ji a sáhněte třeba po krátké i30, ke které nelze mít po stránce jízdních vlastností připomínku. Skvěle jezdí i podceňovan Mazda3 s lehkých dvoulitrovým benzínovým motorem. Ta se dá vodit s takovou přesností na hraně, že se nestačíte divit.
Se vším, co uvádíte jsem jezdil, otestoval si to. U Civicu mi vadily docela zadní sedadla, neboť celkem často jezdím ve více lidech než dva a pro normálně vzrostlého člověka to moc na delší cestu není. Pokud bych ze svého pohledu hodnotil auta v této třídě po stránce jízdních vlastností a hluku v kabině, tak to vyhrál Focus. Jediné s čím jsem nejel je nový Golf a to záměrně, neboť manželka ho nechtěla, tak jsem si ušetřil jedno dilema. Mazda jezdí dobře, ale je nějak již výběhovka a také v interiéru hlučnější a některé prvky výbavy mi neseděly. Po stránce spotřeby se mi zdála i žravější. I30 a Ceed jezdily opravdu komfortně a dobře, ale i v testech zmiňovaný hluk do interiéru pronikal. Nakonec volba padla na Focus kombi Titanium 1,6 EcoBoost v trošku vylepšené výbavě, kde se velmi dobře sedí i na zadních sedadlech. Navíc nemám problém s designem a i za volantem jsem si dobrou polohu bez problému našel. Jízdně je velice dobré, včetně odhlučnění kabiny. Zadní sedadla může např. Octavia tiše závidět. Pokud to vezmu po stránce ceny, tak ta je podstatně přijatelnější než srovnatelná Octavia. A asi v tom bude největší zakopaný pes pro mnoho lidí. U mne v tomto případě cena nehrála naštěstí roli, já řešil jiné priority u automobilu.Pokud se jedná o četnost čtení, tak tady jsme opět u placené reklamy, návštěvností webu, a tím nutnost shlédnout placené reklamy. Navíc tím novináři dávají jasně najevo, že jim nejde ani tak o kvalitu, ale kvantitu.
Jde s Vámi souhlasit, ale Focus po stránce jízdních vlastností už není, to co býval. První generace jezdila naprosto famózně... samozřejmě současná generace jezdí dospěleji, ale už neposkytuje takovou radost z řízení.
Já hledal raději komfortnější auto a to mi Focus splňuje a stále patří jízdně na vrchol třídy, přestože se o něj asi s někým dělí. S tímto nemám problém, nepotřebuji se tetelit blahem, že ostatní jsou horší.
to je jasné, nažene se to 3x delší zárukou ;-)
Hloupě se zeptám. Existuje i nějaká anketa "Motor roku po pěti letech v provozu"?Ohledně TSI to až takové kecy nejsou, vím o třech autech z mého okolí, které na ten řetěz skoro dojely...jedno z nich vlastním.Předchozí mazda?No problem a na korozi taky netrpěla... Jinak cena oktavii je opravdu trošku mimo a v ve vyšší kvalitě ty prachy opravdu nebudou...
Jirko, podívej se na test Ceeedu po 150000km a srovnej to s tím co vydrží např. motor 1.2TSi ve škodovce...njelpeší nižší střední je dnes KIA Ceed, multilink skvělé jízdní vlasnosti, výborný poměr cena/hodnota, VAg jde šupem dolů a ani placení fanatici moc nepomůžou :-P
Och tak já jsem placený fanatik?:D Že jsem si toho nevšiml:D Penez je porad docela málo :D
tak to děláš zdarma a z vlastního přesvědčení, ale to si opravdu nejsem jistý, že to je pro tebe dobré vysvědčení.. :-D
Ano vím. Umíte číst? Chápete psaný text? Kde něco píšu o Korei, plagiátorství atd.? Zdá se vám např Toyota, Ford, Mazda..., že to jsou kopírující, podřadné automobilky? Pro větší informovanost se podívejte, kdo nabízí určité vymoženosti techniky jako první a rozhodně to není v této třídě WV, ale právě zmínění Japonci, Volvo, Ford... Doporučuji se podívat na ceníky a zkusit si nejprve nakonfigurovat konkurenční modely a potom psát nesmysly a hlavně se podívat, kdo uvedl na trh dříve tuto techniku v této třídě. Pokud se jedná o antikorozní ochraně, tak jsem vlastnil dlouhé roky Toyotu a WV by se mohl od ní učit. Někde jsem psal něco o motorech? Doporučuji si vyzkoušet nové motory Mazda a nehledět přitrouble na mnohdy zavádějící ankety. Pokud se jedná o atmosférické motory, tak například benzínové motory 1,6 jsou zrovna doménou vám v žaludku ležících Korejců a Japonců. Příště si zajděte některé vámi kritizované "výrobce" nejprve vyzkoušet, než napíšete tuhle snůšku pitomostí. Moc rád mám fanatiky vašeho ražení.
Sice neúplný, ale vcelku slušný seznam plagiátorů ... Toyota, Ford, Mazda... a k nim samozřejmě jižní kimovci. Tato grupa nemá ve zvyku cokoliv vymýšlet.
jistě, všichni kopírují überwagen a Zelí je letadlo! :-D
Nejsem žádný fanda ani germánů a ani hitlerwágnů, já pouze suše a bez emocí konstatuji fakta. Z nich plyne, že v posledních třicetiletech je koncern VW v oblasti hromadné výroby ten, podle kterého se řídí to, jak mají auta vypadat a jakou používají techniku a koneckonců i to jakou technologií jsou auta vyráběna. Ostatní výrobci jenom následují. Pokud bys rozumněl tomu, jak probíhá technický a návazně i technologický vývoj, nejen u výrobců, ale i u subdodavatelů, tak bys pochopil, že to ani jinak nejde. Tady v evropě mají ostatní výrobci zpoždění cca 5-7 let, v japonsku zpoždění 10-12 let a u jižních kimovců 15 a více let. Proč myslíš, že kimovci přesunuli vývoj z jižního kimovska do německa... můžeš hádat ... aby zkrátili vývojové zpoždění na evropských, přijatelných 5-7 let. Podívej se na zrůdy, které produkovali ještě v roce 2005 a které tady prodávali. To bylo těch 15-20let zpoždění. To co produkují dnes, je výsledek evropského vývoje s již přijatelným zpožděním 5-7let. Netvrdím, že to tak zůstane navždy. Ale japonci na to měli 50-60let a zatím nic nepředvedli. Kimovci samozřejmě taky nic.
Ano, pokud ostatní výrobci doženou koncern VW ve vyhlášené a notoricky známé kvalitě a spolehlivosti jejich motorů, máme se za pár let na co těšit.
Narážíš pouze na nove TSI motory, ale nezapomen, že má i mnoho legendárních motoru... Se kterýma nebyl vubec žádný problem najezdíl pul mega kilometru, a ještě si vpohodě jezdil dál. Chtěl bych vidět 13 let starý korejský auto, který bude mít 500 000km najeto... Bez výměny motoru
Hyundai Accent cez 600 000 km a slape bez problemov dalej... ;)
Jojo, tohle auto mam ted na dílně... Je to rok 2003 a je vyrobený technologii tak 5-7let pozadu. Navic ten vietnamskej patent že musíte robrebrat pulku interieru aby šel ven lanovod jsem opravdu ještě neviděl :-))))
Nevím, proč urážíte jižní korejce kimem. to budete nás čechy častovat "gottwaldovci"?
To je jednoduché.. Pokud někdo věří v technologický náskok koncernu nad kýmkoliv, není už potom ani tak divné, když si plete i severní Koreu s jižní.. B-]
Děláš si srandu, že? Už v roce 1993 jsem jezdil Hondou Accord, která měla motor, podvozek, řazení i řízení o kterém se třeba takovému Passatu té doby ani nezdálo, do té šílené kraksny tehdy VW montovalo převratný 1.8 55kW.. :-DPořádný podvozek dostal Passat až někdy od roku 1996 a obstojný benzín až když si VW přiznalo, že bez přeplňování stojí většina jejich benzínu za hovno, ale to je asi stejně buřt, protože koncern žil dlouhá léta stejně jen naftou 1.9TDI.. Takže já bych byl s těmi technologickými náskoky trochu opatrnější.. Navíc oni Japonci všeobecně na Evropu celkem kakají, prodeje mají jinde a tam taky vozí něco jiného..
Aha. Takže všichni výrobci u dieselů převzali od ÜW nejprve pumpe-düse a až všemocný überwagen vynalezl common rail, tak všichni po jeho vzoru přešli na CR.Co se designu týká, kterému jsi věnoval celkem podstatnou část svého příspěvku - ano, existují různé "designové školy" - americká, evropská, asijská. Dozajista nemá smysl nabízet asijská auta v evropě, protože obecný vkus je v každém světadílu trochu jiný.Korejcům přiznávám totéž co ty - velmi rychlé učení a vývoj. Jejich dnešní auta už jsou nad běžnou produkcí koncernu.
VW šlo cestou přímého vstřiku nafty a jako první to masivně nasadili do výroby, protože věděli, že cesta pro naftu je jen přes přímý vstřik. Ostatní je se zpožděním oněch 6-7let následovali. Co se týká technologie PD, tak to je sice spojeno s VW, ale vstřikovače vyráběl Bosch. VW na to měl pouze exkluzivitu, takže se to u nikoho jiného nemohlo objevit. Celé PD dojelo na cenu, protože vstřikování CR vycházelo kolem roku 2008 u čtyřválce levnější o 20 tisíc Kč. Designem jsem se ve své reakci nezabýval vůbec, ale i pro design platí více méně totéž.Co se týká jižních kimovců, tak prezentovat čtyřválcový benzínový motor s nepřímým vstřikem MPI jako něco technicky špičkového chce dávku opravdu hodně velké zaslepenosti. Pokud by tohle dělali před třiceti lety, tak by byli ve středním proudu. Dnes jsou těch třicet let pozadu. A zase je to o subdodávkách, kimovcům zatím nikdo nedodá komponenty pro přímý vstřik, takže oni nemůžou slepit žádný motor. Až jim to někdo dodá, tak oni ho s velkou slávou vyrobí. Ale nic, vůbec nic nevymyslí, z jejich hlav nic nevypadne, oni můžou dostat pouze cenu za kvalitní pajcování.
Zeli ty jsi proste idiot. Chapu to, s vydunenym mozkem po tech vsech kilacich v traktorech to asi jinak dopadnout nemohlo. Ale nejdriv jsi tady narazil s petiventilovou technikou u Ferrari a ted ti jaksi uslo, ze ten primy vstrik, ktery Korejci nemaji, jezdi napriklad v Sonate. Chapu, pro jakehokoliv fanatika musi byt obtizne vyrovnat se se stale vice do oci bijici realitou, kterou uz ani pres ty saze z dehtu nejde prehlednout a ktera pro tvou modlu neni zrovna prizniva. Nicmene ta krec co tu predvadis uz neni ani vtipna, jednomu je te spis lito. Ale nesmutni, podobne uderny komsomolec revan te zastoupi ;-)
jestli on v tom commonrailu nemá prsty fiat....
to já vím to byla jen poťouchlá narážka na Zelího.. :-D
A místní hlupák se připojil. Mám pocit, že ti to tady napsalo dost lidí. Cvičná otázka, kdo vymyslel montážní linky? A druhá, kdo to od nich zkopíroval? Že by kopírovali i tví oblíbení koncernoví výrobci?
Omlouvám se,ale omylem jsem dal svou reakci pod vás.Ano,montážní linku vymyslel Ford,ale ruku na srdce,kde je dnes? N;-)ebo ,,Indické" Volvo? Jejich sláva je už za zenitem ;-)
OK, Volvo bych nepodceňoval, stále jsou v rámci bezpečnosti na špičce a kvalitu také výrazně zlepšili.
Taky koukám že ses připojil, Mirku :-)
Jen pro info, byl jsem tady dříve, tak jsem se nemohl také připojit. ;-)
To nechtěj vědět.. :-D
Zacina to byt vazny problem.Aj u Rapidu nedavno dokonca dali ine fotky ako bolo testovane auto!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.