Test Seat Leon SC 1.8 TSI FR DSG vs. Kia pro_cee’d GT Plus

21 komentářů

Kenny
1. prosince • 22:21

Fuj, KIA, to je to, co si kupují ti veledůležití lidé, kteří rozeznávají auta leda podle barvy že :-D Seat není dokonalý, ale je nesrovnatelně lepší !!!

Gilgimet
2. prosince • 11:06

No jo, KIA to je horší než Lada :-/

Kenny
24. listopadu • 0:47

Kiu nebrat! Pouze se zasmát

Pepík z Čechystánu
25. listopadu • 14:22

Pán je velký znalec, to se musí nechat... B-]

ACE
24. listopadu • 10:41

Natož španěla, to už je vůbec k popukání. :-D

legnaw
25. listopadu • 14:05

a co uz pak takova skoda penez...to je chlama B-]

PJ
23. listopadu • 22:03

Test Kia Pro_Cee'd GT vs. Seat Leon SC 1,8 TSI: pomsta Ceedů, test na autoforum
podobnost čistě náhodná ???

Jiří Červenka
24. listopadu • 8:52 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Nečetl jsem to, Pavle, až teď. Kdyby ano, dal bych si dobrý pozor, aby byl můj test originálnější. Každopádně uznávám, že mít po čtyřech měsících stejný mezititulek jako ty vypadá trapně. Za to se musím omluvit, i když v tom nebyl úmysl a už vůbec ne opisování.

Shimi
23. listopadu • 12:34

Čím větší objem, tím líp, takže 1:0 pro Leona. Vzhledově se mi taky víc líbí Seat, takže 2:0 pro Leona. A když se podívám do ceníku, tak je to 3:0 pro Leona. Holt 50 tisíc je 50 tisíc, to je rok provozu "zdarma". Takže já bych měl v domto duelu jasno.

ACE
22. listopadu • 12:23

Tak je mi záhadou, jak mohl ceed zajet na ringu tak slušnej čas, že šlapal na paty Golfu Gti, kterej má znatelně vyšší výkon a lepší podvozek než Seat?
No jestli to nebude tím, že pocit redaktora je poněkud někde jinde než čas dosažený kvalitním řidičem. ;-)

Timo
22. listopadu • 13:55

Golf GTI PP: 8.26
Kia Ceed GT: 8.45

ACE
23. listopadu • 10:24

vloženo z článeku, z AUTO.cz Mimochodem, na slavné Severní smyčce Nürburgringu Cee’d GT zajel v dubnu čas 8:45 – na sekundu stejný jako Toyota GT86 (147 kW) a jenom o sedm sekund pomalejší než výkonnější VW Golf GTI Edition 35 (177 kW). To už zní hodně zajímavě!

Antiautomat
22. listopadu • 13:52

To ano, lenze ake parametre ma ten okruh a ake okreska, nehovoriac o tom ze na okruhu si mozete tie zatacky dalej narovnat ako sa Vam len zapaci. Stavme sa ze ten okruh by stacilo kuzelkami zuzit na polovicu sirky (niekde som to tu uz pisal) a videli by ste pravy opak. A potom este jeden test a s tretinou. Az tam sa potom ukaze ktore auto jazdi naozaj tam, kde ho poslete a dokaze to rychlejsie.

LOL
22. listopadu • 9:19

Ono to ale snad ani jinak dopadnout nemohlo, objem ničím nenahradíš a 1,6 proti 1,8, byť seřezané řídicí jednotkou uspět jednoduše nemůže (topkovým koníkům navzdory). Navíc mně do takových aut nesedí ta turba, spíše bych tam viděl raději nějakou dvoulitrovou atmošku s přesným a krátkým manuálním šestikvaltem.Ten volant u KIE je ale jednoznačně velký fail.

Revan_21
22. listopadu • 12:03

Atmosferický motor má rozhodně svoje kouzlo... Turbo motor to ale zase vyvažuje velkým krouticím momentem.

LOL
22. listopadu • 16:17

krouťák? tak to rovnou už turbodiesel, ne? :-D

Karamba
22. listopadu • 17:12

Vs převody, takže může turbo benál vs. turbo nafta vyjít nastejno při menší krouťáku u benálu.

lamal
23. listopadu • 1:50

dnesne trendy vodicov ako aj emisie uz nenahravaju atmosfere... kazdy chce vykon od spodu, pruznost a zatah odspodu aby najradsej ani nemusel radit len dupat na plyn... uz nechcu s motorom pracovatpotom su tu emisie a tomu vytoceny atmosfericky engine nepraje, i ked v reale aj pri beznej a hlavne pri jazde na max je uspornejsi ako rovnako vykonne turbo ... vodici kazdopadne maju co chcu a EU tiez :-D

Antiautomat
22. listopadu • 9:07

Velmi pekny test. Jedine sa akosi nemozem zhodnut s tou chvalou modernych aut a technologii a ako vsetko zvladaju tie uzasne a superdokonale moderne bakelitove pa-vytvory lepsie. Tak trebars takej prajednoduchej Honde Type R z roku pana 1997 (EK9) - a to rozhodne nie je ziadny technicky zazrak - na tie iste a ak nie lepsie lepsie vykony stacila obycajna prablba jednasestka a patstupnovy manual, napriklad 0-100 to zvladala o pol sekundy lepsie... :-)

lamal
23. listopadu • 1:45

vaha, bezpecnost !civic je moc lahky ale je to rakva, pozri si crashtest skoro sa zlomil na polky... :-Ovzdy je to nieco za nieco

paks
22. listopadu • 19:20

emisie...

Doporučujeme

Články odjinud