Test Seat Ibiza Cupra: Vstupenka do světa radosti a rychlosti

9 komentářů

Antiautomat
27. června • 11:40

...mne sa paci, pekna zmes /relativne/ jednoduchosti, rychlosti a praktickej stranky. Na zabavu nepotrebujeme tonu elektroniky a preturbovane motory a prevodovky, ktore po par ostrych kolach idu do sr.ciek...

Sir CHerokee
27. června • 13:52

Souhlasím. Vidím dva minusy - umělé zvuky do kabiny, to je fakt hrozné pozérství a pak absence druhého páru dveří. To prakticky toto auto vylučuje u nás z trhu.

Jirik7
28. června • 15:03

Na co druhy par dveri? Tam chces neco/nekoho vozit? Nedej boze kombik. Na prevazeni harampadi neni treba Cupry ;-)

Antiautomat
28. června • 18:46

....preco by nemohlo auto so sportovym smrncom byt aj prakticke? Silnejsi motor a stabilitu oceni urcite kazdy tatino, ktory rad jazdi a vie to. No a pripadne moze vykuzlit prijemnu chvilku aj chapavej manzelke - zostanme pri volante zatial prosim, nech sa nam to tu nezvrhne .:-D

bzzz
29. června • 9:19

Stabilita a chovani zejmena v zatackach i pri beznych/povolenych rychlostech hodne ovlivnuji pocit z jizdy napr. v ceskych horach (serpentynach, na okrskach atp).Takze za mne civilni auto s odladenym "sportovnejsim" projevem rozhodne ano (i bez prekracovani povolenych rychlostnich limitu).

Antiautomat
27. června • 19:33

ten umely zvuk sa da snad vypnut no :-)

janp
11. února • 17:38

Lze vypnout oficiálně jen tím že se vrátíte do režimu normal stisknutím tlačítka sport. Tzn. změkne s tím i řízení a tlumiče.

orgasmic
27. června • 6:18

Tady prostě bije do očí absence kombi, což nedokážu pochopit.
Věřím, že by kombi verze vedla prodeje všech Cupra modelů.

bzzz
27. června • 10:41

Kde? V CR? Treba nechteji kanibalizovat ostreho Golfa/Passata...

Doporučujeme

Články odjinud