Test Renault Megane Coupe RS: rychle, jistě

24 komentářů

veto
23. června • 19:27

pozrite sa aj na tuto videorecenziu, kde megane RS ale aj clio RS testuju z trochu ineho pohladuauto.sme.sk ...

KptBobr
18. června • 8:18

Neuveritelne, ze si v takovem periodiku nedokaze recenzent pri foceni interieru vypnout blesk na svem fotaku, zvlaste pri foceni displeje navigace.
Neuveritelne, ze si jeste dovoli takovou fotku publikovat.
Tezky amaterismus a inflace fotografovani...

Skyline
18. června • 15:31

Kvalita informaci v clanku zapnutym bleskem utrpela zcela fatalne - jeste, zes to zminil, ihned na clanek nahlizim z jineho uhlu.

ABC
18. června • 23:14

kvalita vizuálních informací tím samozřemě utrpěla :-P

Lukáš
17. června • 11:05

Tenhle Renault stojí 750 tisíc. A VW Scirocco Type R je za 784 tisíc, ale s motorem 2,0 TSI (184 kW) a dle mého názoru lepším zpracováním. Do tohoto Renaultu bych za tu cenu nešel. Jo, kdyby byl třeba o sto až stopadesát tisíc levnější, to by bylo prima ...

Lukáš
17. června • 11:09

* Pardon, motor má výkon 195 kW. A cena zjištěna v konfigurátoru VW (www.volkswagen.cz ...

tomcat
17. června • 11:52

jenže ani v type-r neni blbej tempomat, dovybav a pak sem plácni cenu:-P

Infinity
17. června • 16:48

U VW je oholená výbava klasika. Pokud chce někdo auto slušně vybavit je to za ranec.
Jinak Type R se jmenují ostré Hondy, u VW je to jen označení R.
Až přijde nová Astra OPC bude mít Megáne RS o zábavu postaráno.
Nová Astra OPC bude mít nový motor 2.0 T minimálně se 190 kW, ikdyž poslední zprávy hovoří až o výkonu 224 kW !!!

Georgess
17. září • 10:06

Asi ani moc ne, prave jsem se vratil z dovolene a na jedne benzince pri zastavce jsem prosital moto casopisy a byl tam test megane vs fokus vs OPC, prvni dva po peti hvezdickach, OPC 4 hvezdicky, jinak megan vitez...

honza
15. června • 21:57

mozna bych si to opravil, tohle jsou priplatkove 19¨...a k brzdam..ja je utahal docela brzo oproti CUP verzi..

Petr Doupal (Doupik)
15. června • 13:40

Můžu se zeptat, proč ty fotky vypadají, jako by je fotila vaše přítelkyně narychlo na iPhone?
K profi recenzi se nehodí amatérské fotky.

pepe
15. června • 12:40

Preco zrovnavate s golfom GTI, trocha nezrovnatelne... ked uz tak skor Golf R... aj cenove zrovnanie je blizsie sa mi zda

Skyline
15. června • 12:47

Kdybys nebyl linej stravit 30 sekund na strance VW, nevypadal bys jako debil. Cenove je Golf R uplne mimo, stoji v zakladu 980k. Navic je to 4x4.GTI stoji 720k, takze srovnani s nim je naopak zcela logicke a spravne. Ze je MRS za ty penize o nekolik trid lepsim autem (po strance jizdni), to uz je vec jina.

pepe
15. června • 12:58

priznavam s podobnou cenou som to trocha prehnal... myslel som hlavne na vykon ... a aj to ze golf R ma pohon 4x4 co vidim pri vykone cez 250koni ako pozitivum...
inak... ceny na slovensku pre zakladne verzie: megane RS.... 28.900 (rovnako aj verzia Cup)
GTI ................27.150
R ...................35.890vyssiu cenu VW chapem aj ako cenu za vyssiu trvacnost, ci uz mechanicku alebo cenovu
ale inak je uzasny ten megane, len sa mi nezda ferove porovnavat ho s ovela slabsim GTI

Skyline
15. června • 13:13

Nevidim nic neferoveho na porovnavani dvou stejne drahych hot-hatchu (a to je jeste MRS o dost levnejsi, protoze v GTI se za spoustu veci priplaci). Aspon vynikne, jak je GTI za ty penize predrazene.Jinak MRS je uzasny prave v tom, ze za "jen" 750k dostane clovek auto na urovni o ctvrt mega lepsi. S R jsem nejel, ale Focus RS je horsi, nez Megane (Cup, Luxe jsem nejel). A tak nejak necekam, ze by R bylo lepsi, i kdyz se samozrejme rad svezu, bude-li moznost.

Petra Filková
15. června • 14:49

Pokud se někomu nezdá srovnání férové, může vůči GTI za 720tisíc postavit M3MPS za 640000 s větším výkonem, mechanickým LSD a výbavou, za kterou bychom u Golfu zaplatili dalších 100tisíc.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
EL
17. června • 9:42

Posaďte se do té Mazdy a pak do Golfu, pochopíte cenový rozdíl. Jsou to malé detaily, ale celkový dojem je někde jinde.

Mikarun
15. června • 16:01

Jenže lidé kupují podle toho co chtějí a nejen podle toho kolik to stojí....

Petra Filková
15. června • 16:10

To byla reakce na pána o dva příspěvky výše, že nelze GTI srovnávat s tímto Meganem. Ukázala jsem, že na trhu je výrazně levnější a přesto vybavenější a výkonější hatchback. Nic vícz a tím nehledejte.Zákazníci nekupují vždy dle nějaké papírem dané logiky, to je přeci všem jasné.

Zelí
15. června • 19:05

Málokdo si kupije auto za sedumset tisíc jen kvůli zábavě. Přemýšlí o tom, že ho bude taky prodávat. A tady to bude s mrs trochu větší ztráta. Ojeté rs s mechanikou od soudruhů z francie bude s důvěrou kupovat jen naiva.

Feri
16. června • 20:46

GTI bych do toho netahal.To je dobrý aklorát tak na machrování do města,jinak to je auto o ničem.

Milan
15. června • 12:13

Pekne ctive psany clanek, dobra prace ;o)

Koubes
15. června • 9:25

Věřím, že je to hodně dobrý auto. A ta cena? Konkurenceschopná, a myslím si, že dealer bude schopen ji ještě snížit.

Miro
15. června • 10:16

Hadam by autor mohol opravit udaj "3,5 otacky volantu od rejdu do rejdu",myslim ze to ma byt 2,5 otacky.Inac fajn recenzia.

Doporučujeme

Články odjinud