Test: Renault Grand Scénic 1.5 dCi EDC – DSG po francouzsku

20 komentářů

Koláček
10. března • 18:24

U této motorizace trpí opotřebením dvouhmotové setrvačníky, lépe zvolit asi jinou..
http://www.ojetinypodlupou.cz/ojetina/renault-scenic-ii... ...

joga
14. května • 13:32

Vlastnim renault Scenic r.v.2010 1,5 dci, km cca 38 000 dnes cestou do prace praskol klinovy remen - maly velky problem. Zda sa mi to priskoro. Otazka ake skusenosti mate ostani majitelia .Vopred diky JOGA

gajo
23. července • 11:12

dobrý den , vlastnim podobný typ renaultu Scenic a mam podobnu negativnu skusenost s prasknutym klinovým remenom 39 500 km.Nasledne som musel menit rozvody , dodna pumpa v ,renem atd. , cena 260 eur. Velmi som sklamaný. Ak mate podobne skusenosti , napište. V ojom živote je to už 11 . auto vratane služobnych /4/, a tymto autoém mam najviac problemov.Považujem ho za nespolahlive. ked si spomieniem na vymenu brzdovych dosticiek, cerpadla, a ine. gajo

Croco
21. srpna • 20:05

Já myslel, že Renault má záruku 5 let/100.000 km. Tak za co těch 260€? Interval výměny je 5 let/150.000 km, takže to musí jít na záruku. Nebo to je bazarové auto, téměř nejeté?

gajo
28. února • 22:38

Kontaktoval som predajcu,odpoved ,nakolko som olej vymienal nie v renolte ,zaruka neplati,

Croco
17. července • 13:09

Pokud si necháš vyměnit olej v neznačkovém servisu, je dobré to nechat napsat do servisky a s tou se stavit k autorizovanému dealerovi, aby to zanesl do databáze. Pokud neznačkový servis dodrží postupy (což u oleje asi problém není) a naleje tam správný olej a dá správný filtr, není důvod záruku neuznat. Dokonce na to je už zhruba 10 let zákon.

joga
14. května • 13:24

Vlastnim renault Scenic r.v.2010 1,5 dci, km cca 38 000 dnes cestou do prace praskol klinovy remen - maly velky problem. Zda sa mi to priskoro. Otazka ake skusenosti mate ostani majitelia .Vopred diky JOGA

Pepanek
13. června • 22:46

Test Sceniku musel dělat redaktor Světu motorů. Tyto rádoby odborníci pochválí pouze VW, protože dostávají zřejmě velké sponzorské dary - ostatní vyrábějí plečky na pole.

flatíno
1. srpna • 1:25

Náhodou máme doma tři roky verzi Grand před tímto faceliftem, 1.4TCe 96kW, v nejvyšším stupni výbavy...a stálo to lehce pod 500tKč. Tudíž k reakci z komentářů na cenu - ukažte mi něco podobného za tyto peníze, jsem zvědav.
Nejsem zástánce této značky, ovšem mám s ní zkušenosti cca 10 let, a to konkrétně s benzínovými modely Scénic. Tato poslední generace modelové řady šla kvalitativně hodně nahoru. Jak podvozkově, tak i materiály (i když ano, koženka není nic moc a stav paliva opravdu není dobře vidět, ale nikde nic nevrže a je to příkladně tiché auto). Pokud se podívate na údaje ADAC, tak od roku 08/09 jsou tyto modely na těch horních příčkách spolehlivosti, kde nikdy dřív nebývaly, ale to jen tak btw. Nemám totiž rád předsudky a nevlastní zkušenosti papouškovaný pořád dokola. Kazí se všechno, i německý auta koncernem počínaje, BMW konče. Poměr cena/výkon je u Scénicu víc než super...

Antiautomat
25. července • 18:29

´´mnohem lepší volbu připlatit si za lepší motor než za průměrnou (byť samočinnou) převodovku. ´´To slovicko ´´průměrnou´´ mozno pokojne vynechat, to plati o kazdom aute. No a ta pristrojova doska je naozaj vysmech, nieco tak zle sa hlada naozaj len tazko. Inak skoda, odhliadnuc od toho je to celkom zaujimave auto.

Ne321
24. července • 12:26

Tak tohle bude ovsem opravdu vyborna kasicka. Koupit a pred koncem zaruky zatracene rychle prodat, protoze tohle uservisovat po zaruce bude masakr.

LOL
23. července • 20:54

Tak nevím, ale za tuhle cenu mi to přijde fakt mimo. Za půl míče se dá při troše štěstí pořídit o dost lepší MPV (samozřejmě po náležité slevě).Navíc mě doslova děsí ta francouzská obsese všechno špikovat elektronikou, to ty budíky nemohl udělat normální, mechanické? Navíc dnes, když už těch pravých elektronických bastličů moc není a všechno se vyvíjí narychlo s tím, že se to přinejhorším opraví dalším updatem firmware.

goga
25. listopadu • 10:07

Odpovědí jsou prodeje. Scénic je nejprodávanější kompaktní MPV v Evropě. Na rozhodujících trzích ( Německo, Francie, UK) je za stejnou cenu jako konkurence. Vyhrává velkou většinu srovnávacích testů v Evropě. V tabulkách spolehlivosti je na čelních příčkách. Prostě dnes jasně nejlepší MPV, něco jako Golf v kompaktech. Jen malá poznámka autorovi testu - interiér nevypadá kvalitně, interiér kvalitní je. Vaše prognózy o tom, co bude v budoucnu vrzat jsou směšné. Po třech letech se neozývá vůbec nic a materiály jsou jako z výroby. To jsou fakta, to ostatní jsou bláboly od lidí, kteří už pomalu začínají chápat, kde se dnes dělají kvalitní a spolehlivá auta. :-))

Alex
18. dubna • 13:18

GoGo, ono je to s kritiky těžký. Ten co Rendy vůbec nezná, ten nejvíc kritizuje. Někdy dávno někde (za boha si nevzpomene kde) slyšel, že zlobí elektronika a že s kvalitou to je bída...
A tak tu paniku šíří všemi směry. My renolťáci, co jsme už pár aut protáhli víme svoje. U mého Scenicu 1,5dCi táhneme na třista tisic a že by mi hrabal do peněženky, to mi nepřipadá. A trvalou průměrkou 4,8l/100km mi vše vrací.
Chtěl jsem ti jen říci, že v interieru u modelu R.S.II se frantíci moc snažili s dojmem z plastu a zkusili některé plast díly ještě lehce pogumovat - vypadalo dobře, ale časem se loupe a jak jsem koukal tak každému. Doufám, že u III. už nesou.

Alex
22. října • 10:36

Přesně tak. Máš pravdu. Na RSII jsem natočil 360tis s elektronikou ok u motoru do poslední chvíle prodeje jsem neznal co je dolévání oleje. Tak jsem šel zase do RSIII 1,6dci. Ta z 4,9l šla na 5,5lale zase to to jede a super táhne. Ti kdo kritizují buď koupili zdruhé, třetí ruky auto co se vněm kdovíkdo vrtal nebo v něm ani neseděli.

veto
24. července • 0:07

je zaujimave, ze napr pri takej novej kia ceed/i30 som este nepocul kritiku na pretechnizovanie. Pricom je to technicky rovnake, akurat to inac vyzera - imituje budiky.

LOL
24. července • 6:59

Za sebe říkám, že se mi takový styl nelíbí, mám rád co nejméně takových zbytečností (protože do elektroniky dělám a vím, jak se to dneska lepí dohromady, a to právě kvůli nízkým nákladům). A je celkem jedno, kdo taková auta vyrábí. Nicméně žabožroutská auta mají historicky s elektroinstalací dlouhodobé potíže, tudíž tam jsem opatrný dvojnásob.

veto
24. července • 13:01

ok, vyraba sa uz od 2008, za ten cas sa uz kvalita tychto displejov stihla osvedcit, co povies ? Zatial co u inych znackach nie, ale tam sa to nekritizuje, kritizovat sa bude iba u Renaulta.

LOL
24. července • 22:53

.. aneb pouhé 4 roky.

plyn
24. července • 2:06

renaultfóbia

Doporučujeme

Články odjinud