Test Renault Clio 0,9 l TCe Dynamique: hravý, odvážný, tříválcový

13 komentářů

lamal_SK
5. března • 20:27

No ja neviem, z clanku som sa dozvedel, ze to je nachylne na otisky, rozhegane auto plne pazvukov uz po 6tisic km a s hlucnym motorom aj pozkom ktory odskakuje... to je vse ?clio predposlednej generacii vo verzii grandtour bolo slusne odhlucnene, neklepe vo vnutri ani po 35tisic km , podvozok perfektne tlmi nerovnosti a nie je ani moc hlucny +- a ma velmi dobre jazdne vlastnosti, podvozok neodskakuje ani na nerovnostiach a zadok je velmi hravo pretacavo ladeny hlavne v drandtour ktory ma dlhsi rozvor... proste na tak male a lacne auto parada... renault vie tie zadne tuhe priecky celkom dobre odladit z francuzov najlepsie ... sa mi nechce verit, ze novy je tak na nic... s odskakujucou zadnou napravou ...

THeBaNDiT
7. března • 20:32

Rasto Chvala vo svojom teste na sme.sk podvozok a jazdne vlastnosti noveho Clia velmi chvalil...

2mato
8. března • 8:38

No ale Rasto Chvala, chvali vzdy nie co ine, bohuzial ho neviem brat ako objektivneho... ked si precitam nazov testu: Peugeot 208 kúri rýchlo, štartuje bleskovo aj v mrazoch .... tak to plati aj pre LADA 1600S ... testy robi velmi subjektivne a chaoticky na moj vkus niekedy sa to neda nazvat ani ako test iba flakacka, presli sme sa a urobili sme dvoje hodiny na mokrej ceste a podvozok je super...

Roman
2. března • 7:44

Kdyby ta spotreba sedela jak uvadi vyrobce a auto bylo o neco levnejsi , myslim ze by to nebylo spatne.Autor pise na zazraky neverte , ne neverim, ale vyrobce si nemuze dovolit klamat normalni lidi .

3. března • 14:53

Pěkné vozítko.Ten interiér je hezčí v černé

Celuar
1. března • 20:22

Neviem, ako tak kukam tak ma to vôbec neoslovilo ... ten motor je len ďalší 3-valec ktorý sa hrá na ťahúň pre ekomaniakov v EU ale skutočnosť je žalostne iná ... Okrem toho ešte navonok to nevyzerá tak hrozne, ale ten interiér sa teda mne vôbec nepáči.B-]:-/

Fantomas
1. března • 16:41

To auto je zvenku mnohem hezčí, než zevnitř. Palubka mně osobně nepřijde impozantní ani trochu, spíš divná až šílená. A ty barvy... Starší lidé asi nebudou moc častými majiteli.

THeBaNDiT
7. března • 20:28

samozrejme si konzervativny zakaznik moze zvolit klasicku ciernu farbu, cervena, modra a hneda su iba volitelne (btw bez priplatku, ak dobre pamatam)
trebars u cerveneho obkladu som kdesi cital, ze sa pomerne dost odraza v celnom skle...

lesklý interiér
1. března • 14:54

Ty lesklé díly v interier jsou katastrofa. Hned se to pošahá a při čištění poškrábe.

Jan
1. března • 12:55

Lepší koupě bude grandtour a z benzínů 1,2Tce120,dci stačí i90k,clio je podařené ale cena tak za rok,dva určitě řádně klesne,teď bych raději vzal Fluence za podobný peníze který nabízí o dost víc komfortu;-).Bravo Renault.

Jirka
1. března • 15:43

Bohužel (nebo bohudík?) bude 1.2. TCe dostupná pro Clio pouze v kombinaci s EDC převodovkou.

Vana666
1. března • 12:06

Nerozumím chakteristice motoru dle citace: "...Pro svižnou jízdu je tedy třeba točit jej, což si žádají také velmi dlouhé, „ekonomické“ převody...." . Myslel jsem že dlouhé převody naopak otáčky motoru snižují

goro
1. března • 14:18

...špatně poskládaný text, autor patrně chtěl říct, že díky dlouhým převodům, které snižují otáčky, ale ovšem také kroutící moment na kolech, je třeba nižší stupeň točit do bezvědomí, aby se ten další vyšší vůbec "chytnul"...

Doporučujeme

Články odjinud