Vy všichni majitelé Octávek a Golfů co tady plivete na tohle Porsche - kdyby jste se z jakéhokoliv důvodu stali jeho majitelem tak z vás najednou budou největší machři a mistři světa a na na světě nebude lepší auto.
Tak zrovna majitelem tohohle auta bych být nechtěl ani tak. Porsche ano, klidně, ale jiné. Ale SUV je kategorie aut, kterou prostě z principu nechápu. Jsou to vzhledem k nabízeném užitným vlastnostem nestydatě rozměrná a těžká auta nenabízející nic moc navíc. A to ani z pohledu bezpečnosti. V testech EuroNCAP nijak nevybočují z průměru. Například VW Golf je na tom lépe lež Tiguan, Mazda 3 lépe než CX-7 atd.
Zkoušel jsem jezdit v BMW X4 který je na tom hodně podobně ( 3l diesel 190 KW), líbí se mi Evoque. Měl jsem SentaFe , ale svezl jsem se několikrát v Macanu a ten zážitek z jízdy je úžasný. Jdu do něj! Není lepší auto v téhle kategorii.
Aspon jeden pochopil o com je porsche
V testoch euroncap nemozes zrovnavat vysledky medzi kategoriami. Iba v ramci nich. A bud si isty, ze burat v SUV uz len z titulu jeho vahy a vzorca E=m*v bude pre mensie auto horsie. Preco asi tazky vlak s minimalnymi deformacnymi zonami totalne zdemoluje auto a ma pritom iba poskriabane casti skeletu?
Prodávat zvednutej a trochu poladenej 3 kombík za 2,6 mega umí jenom Porsche:)
Nevím jestli jsem to přehlíd ale nedaří se mi najít v článku info jaká je tam převodovka - hyroměnič, dvouspojka nebo něco jiného ?Zajímá mě to v kontextu s informací o gradaci zátahu mezi 5 - 6 tis.ot., když podle technických údajů v téhle oblasti už krouťák naopak citelně klesá. Takže bych rád věděl jak to u Porsche udělali, z čeho se tam ten zvýšený zátah bere
Me se design celkem líbí :)
No myslim si, ze Porsche Neporsche toto je nieco co ma neoslovuje.Minule tu bol zverejneny clanok, kde bolo popisovane kolko zaraba ktora automobilka na aute. Porsche zaraba na kazdom aute v priemere 23tis. Evracikov, co je u mna drzost. No prde hlupy co ho kupi,ze?:-D
Jsem jediny, komu to pripada ohavny? Hlavne zadni cast. Fuj!
To ano. porsche nikdy neohurilo dizajnom, je to vlastne uz 50 rokov len take splostene vajco z velkymi ocami. Predrazene vzhladom na obsah komfortu a drahe na prevadzku, vlastne je zazrak ze prezilo do dnes..len vdaka uchylom co si ho kupuju(v belgicku pedovia z kauzy v 90 rokov mali prave porsche auta v garazach). nema charizmu..Neviem ale ked uz si kupit auto z dusou a charizmou tak volim aston martin 12 valec, alebo lambo vemeno..
Jedno aj druhe je viac ako dvakrat tak drahe. Ak ma niekto na relativne prakticke auto 100k EUR, este neznamena, ze da alebo ma stovky tisic EUR, na relativne nepohodlny a hlavne neprakticky dvojmiestny sportiak. To, ze Macan ma mensiu dusu aj charizmu (celkovo znacka Porsche) oproti menovanym autam, ale vyvazuje aj komparativnou cenou.
Pán je zdá se odborník! Čímpak jezdíte?
Mně tedy hlavně přední, připadá mi jak nedodělaná...
Každý správný dacan, pořídí si Macan. Aneb další auto pro blonďaté manželky zbohatlíků.
Každý musíme žít nejvic sám se sebou. Vám to vůbec nezávidím.
ano velkej motor, ano čtyřkolka, ale i tak přes 1,9t na takhle "malý" auto...:-/
BMW 330d xdrive kombi ma bezmala 1800kg, tak v cem je problem?....nerikam, ze je to pro Macan prima konkurecne, ale jen tak pro predstavu...
Pevná hmota kolem tebe je při velké ráně k nezaplacení. A na silnici se pohybuje tolik i-diotů, že pravděpodobnost velké rány není zas až tak malá.
Jo jo, velká hmota..... velká hmota tak rychle neuhne jako malá.
když s tím budou jezdit ženský, tak s tebou souhlasím. Jestli si to bude chtít koupit chlap (myslím tuhle konfiguraci) a chtít si občas i zajezdit, tak by těch -150kg bylo určitě sympatičtějších
jednen z hlavnych dovodov preco kupit suv je bezpecnost. a v pripade celneho narazu, cim vyssia hmotnostna prevaha, tym vacsia sanca prezit. takze u luxusnych aut je znizovanie hmotnosti pomerne kontraproduktivne...
pro představu krásný, ale jelikož se konečně většina automobilek snaží u aut snižovat hmotnost, tak bych čekal u fungl novýho auta na trhu, takovýhle velikosti i v takovýhle konfiguraci 1750-1800kg max
Jo souhlas, taky bych ocekaval mensi hmotnost....zase asi ne u kadzyho typu auta to jde, konretne SUV....kdyz mluvim o tech BMW, tak hmotnost u 435i je pod 1500kg, coz mi prijde dost dobry
Snad ked bude o 10 rokov v bazare a zoberu ju do servisu tak odfotia aj podvozok.Uz sa tesim, a davam 3 plusky, +++
Ten podvozok je nejaka Vasa uchylka ? Uz v xtej diskusii od vas citam, ze chcete fotky podvozku :-)
A citali ste aj: "A Vam by vadili fotky podvozka?"
... velmi sa na ne o 10 rokov tesim... Vy nie? :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.