Test: Porsche 911 Carrera 4S – kladivo na dědu Mráze

6 komentářů

Zelí
2. ledna • 19:26

Zvláštní je, že typický redaktor autowebu, který celý rok cintá něco o autech pro řidiče, najednou zjistí, že když napadne v listopadu sníh je s tím řidičským autem po zábavě. Jak to ??? Tím přece správňáckým řidičům, těm, kteří to s auty umí a vždycky ví, jak má vypadat správné řidičské auto, zábava začíná !!!! Nebo snad ne ? Chápu ty poseroutky v sedmičkových bavorácích, kteří ztrácí odvahu, když je neudrží v přímé jízdě ani divoce blikající kontrolka esp, že se plouží v pravém pruhu mezi tiráky, ale machři z redakcí přece nemají taky hnědý kaliko, ti to přece umí a zvládají ledovku se zadohrabem levou zadní. Přece netoužíte po čtyřkolce nebo předohrabu. Fuj.

Prusvit
25. prosince • 11:03

Moc pekne :-))
Diky za clanek a zkusim otravovat dvema dotazy:
- jak vypnout stabilizaci (mam 4S 997 a i kdyz tlacitkem vypnu, tak upne nevypne, porad do toho keca, az mam pocit, ze je to dan za tu ctyrkolku)
- kde se da vyblbnout v okoli Brna (okruh to rozhodne neni a parkoviste jsou mala a plna :-( )
Moc diky a krasne Vanoce + PF 2013

marepa
2. ledna • 21:26

nektere stabilizace (jako treba Mercedes) se nedaji uplne vypnout .. takze mozna to ma Porsche taky tak

jj
25. prosince • 0:56

akorát to jsou 3 miliony a ne 4

Petr007
24. prosince • 12:17

Pěkný test na zasněžených silnicích. Takové nevšední: sporťák a sníh.
Jen kde je to opuštěné letiště? Kde se nechá volně jezdit? Milovice?

urboss
24. prosince • 12:38

Milovice
Dříve se tam dalo jezdit volně.
Cca. rok 2008 tam byla u jediného přístupného vjezdu pouze cedule zákazu.
Rok 2010 už tam byla zavřená závora se zámkem. (zrovna se tam jezdily závody-drifty na sněhu tak nás tam pustili)
Od té doby jsem tam nebyl, ale je více než pravděpodobné, že tam závora zůstala.

Doporučujeme

Články odjinud