Test Peugeot 407 Coupe 3,0 HDI: stále na trůnu

39 komentářů

richard28
15. března • 19:41

Porovnat rychlost automatickej prevodovky na tomto peugeote s dvojspojkovou DSG prevodovkou vo VW koncerne a povedat ze toto je rychlejsie tak to chce uz poriadnu odvahy. Stacilo mi precitat clanok po tadeto a hned som to prestal citat, lebo mi je jasne ze je to kopka sprostosti. Sam som si DSG nekupil koli tomu ze radi automaticky aj v manualnom rezime ale proti jej rychlosti nemoze nikto nic hovorit. Viete vobec ze automaticka prevodovka a robotizovana prevodovka(rozumej DSG, PDK) je nieco uplne ine? Robotizovana prevodovka nikdy nebude taka plynula a komfortna ako automaticka, ale zato je niekolkonasobne rychlejsia a straca sa v nej menej vykonu. Oba pracuju na uplne inom principe.

mikes
16. března • 20:31

Jsem si celkem jisty ze nikdo na tomto serveru nemel nejmensi tuseni o tom ze automaticka prevodovka a dvouspojkova neni totez, jeste ze jsi to sem napsal :-D:-D:-D A slysel jsi nekdy o tom ze VW nemontuje jen DSG ale i jine automaticke prevodovky? Btw, za robotizovane provodovky se nepovazuji ani tak dvouspojkove jako ty skutecne robotizovane (tusim Easytronic u Opelu).

richard28
15. března • 19:49

....:-) precital som clanok do konca. Este sa mi pacilo ako ste trochu frflali ze vam to pri cervenom poli otackomera preradilo o dva stupne. Bodaj by nie vsak to je diesel. Tocit to tam je uplna hovadina, zaprve je to uplne zbytocne, maximalny vykon bude niekde inde a za druhe Vam by ten motor pri takejto jazde vydrzal tak 5 000km a skoncil by.

Radek Ondrášík
15. března • 12:22

stale je to nejkomfortnejsi auto v cene do 1,5-2 mega po boku s C5. Neskutecne vyborne akusticke odhlucneni, ktere valcuje jakoukoli konkurenci na pohled. Ve 200 kmh je akusticky hluk nizsi, nez u vyssi stredni pri 160-170kmh. K tomu velmi povedeny podvozek, ktery neotravuje.Proste GT jak ma byt. Laguna pro toto je zdanlivym konkurentem, nenabizi takovy prostor a takovou eleganci jizdy, miri kapku jinam.

LiberaleMiguel
15. března • 16:08

to si snad delas prdel, ne ? :-D:-D:-D Jel jsi nekdy v BMW 3 coupe ? V kamaradove bmw 330xd r.v. 2009 neco jako hluk neexistuje ani pri 250km/h, to ze tak rychle jedes zjistis jenom podle tachomteru a podle kontrolky omezovace na displeji ;-)

C. Rice
18. března • 11:19

neco jako hluk pri 250 neexistuje??? Ty jsi dobry sprimar

Radek Ondrášík
15. března • 17:33

Jel a na rozdil od fanatickeho fandeni nejakym autum, mam i dost udaju z realneho mereni, takze nechme pocity stranou tam, kde existuji meritelna fakta.

LiberaleMiguel
15. března • 17:36

zase nekdo kdo se bude ohanet cislama misto toho aby si to sam overil :-|

Radek Ondrášík
15. března • 18:47

Ověřil co? Vaše pocity? Děkuji nemám zájem...A hlavně, pocity někoho, kdo se nechal svést kámošovým BMW ve 250 kmh jsou pro mne naprosto irelevantní. Zkuste s těmi vozy (P407 C, C5, 3er, 5er, apod.) najezdit pár tisíc kilometrů a i vlastní pocity budou o něčem jiném.Navíc pro mne je opravdu daleko směrodatnějších naměřených např. 80 vs 85 dB, než pocit anonymního fandy BMW o tom, jak je to děsně tiché.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
matuS
15. března • 21:17

odkial cerpas merania?inak, ja som tiez za presne cisla, ale nemusia vzdy vyjadrovat realitu. Jednak su to samozrejme meniace sa podmienky (alebo to testuju vzdy za bezvetria, na rovnakych pneumatikach a povrchoch?) ale druha vec je frekvencia hluku, ktora sa vo vyslednom merani neprejavuje...

Radek Ondrášík
15. března • 21:53

Ano a ve finale nemuzeme porovnat Ferrai a Lambo, protoze jeden ma V8 a druhy V10 a neni to fer...hele mi je to vazne jedno. Pokud ma nekdo za to, ze jeho 3er je na tom ve 250 kmh lepe, proc ne. Ja nemam potrebu nikoho presvedcovat o opaku.Mereni cerpam jednak z katalogu co jde do printu a jednak z ruznych jinych zdroju. jinak souhlasim, ze podstatny je i frekvence zvuku, ktera zpusbuje prijemnost nebo neprijemnost a proto casto i tissi dizl pusobi neprijemnejsi, nez hlucnejsi benzin.
Ale jinak proc by se melo mereni delat na stejnych pneumatikach? Kdyz prijdete do salonu BMW, tak si nechate na auto obout pneu co meli v Mercedesu, abyste mohl srovnat hluk? ja bych rekl ze ne, ze hodnotite to, co vam predlozi automobilka. Jinak samozrejme, ze gumy jsou silnym faktorem.

LiberaleMiguel
15. března • 22:00

cerpat hodnoty z katalogu :D to je jako verit reklame ze Vanish znici vazne vsechny skvrny, tim ze se na ne prisaje a zabubla nebo jak to v te reklame je :D:D:D

Radek Ondrášík
15. března • 22:44

Ano, ale kdyz na tom katalogu pracujete a dodavate merici pristroje, tak nemate duvod tomu neverit ;) ale chapu, ze 4 smajlici v jedne vete podpori vase argumenty vice.ale chapu, ze jizda v P407 sedan a 10tkm v 3er je smerodatnejsi pro porovnani hluku 3er vs. C5 vs. P407C. rad bych umel takto auta posoudit, aniz sem v nich jel.A uz proto, ze jezdim s 5er, ktera je v odhlucneni vyrazne lepsi, nez 3er a vim, ze ani ta nedosahuje kvalit zminenych vozu, beru vase hodnoceni s nadhledem.Takze naposled a pro vas specialne. BMW rady 3 je na tom s hlukem lepe, nez P407C a C5 a klidne cokoli jineho. Je mi to burt. Kdo hleda realne komfortni GT v dane cene, vi kam sahnout a BMW to urcite nebude, to poskytne jine vlastnosti, pro ktere bych si jej koupil. Ale komfort a akusticka pohoda to urcite neni.

LiberaleMiguel
15. března • 21:15

nenechal jsem se svest, ale najezdil jsem v tom cca 10tis. kilometru. A jinak BMW vubec nefandim a nikdy jsem nefandil, jenom konstuju, ze ty auta proste delat umi....

Radek Ondrášík
15. března • 21:53

No v oblasti hluku nikdy BMW neexcelovaly. Nevim kolik jste toho najezdil s temi auty o kterych je tu rec, ale zkuste to.

mclown
15. března • 20:42

5er je na tom o dost lepsie ako 3er

Radek Ondrášík
15. března • 21:07

I tak je to bída a pohodlnou cestovní rychlost považuji tak do 180 kmh max. Ano ve 250 je to tišší, než O2 s chipem to nepopírám, ale relativní ticho si představuji jinak.

mclown
16. března • 9:40

Je to mozne ...
Ale ja jazdim na dalnici tak 160 ... viac sa malokedy da bez riskovania

Smx
15. března • 17:21

Pokud jezdíš dlouhodobě Š120, tak se Ti BMW3 může zdát tiché.. :-D

LiberaleMiguel
15. března • 17:37

v te dobe jsem prave jezdil dlouhodobe v tomdle BMW ;) a fakt jsem nikdy nejaky hluk nezpozoroval....

Anonymizovaný
18. března • 16:51

Vyděšeně zíral na silnici a držel zadek sevřený, aby se mu něco nestalo :-).
Ale vážně - jet 250 je i pro mne takový adrenalin, že skutečně hluk nevnímám.

Kompakt
15. března • 21:55

Tak já už mám v kupé 330xda najeto cca 60 tkm a tiché to při 250 kmh zrovna není. Pravda, je to tišší než předchozí E46, ale hluk od bezrámových oken docela je. Není důvod nevěřit, že uváděný Pežot i C5 je tišší. Na druhou stranu (pominu-li hluk od oken) tak motor má docela pěkný zvuk - asi by se líbil zapřísáhlým místním odpíračům dieselů, možná by se divili, že to není benzín.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LiberaleMiguel
15. března • 22:02

je pravda jak tu nekdo podotknul, ze to muze byt v gumach, kamarad tam mel kola z M3 a tam jsou gumy a poznani jine nez u "klasicky" dodavanych na tento model bez M paketu

smudliky
17. března • 6:32

Prosím tě, neztrapňuj se tady už, ty gumo. To, že ses projel v kamarádově bavoráku a jsi z toho vyjukanej, to je sice pěkný, ale nemusíš nám tady kvůli tomu valit klíny do hlavy. Já mám něco najeto s trojkovým kupé i 407 kupé a musím potvrdit, co píše Radek O. Ten Peugeot je neskutečně dobře odhlučněný, jako auto si ho pamatuju nejvíc právě kvůli téhle vlastnosti. Největší práci na tom podle mého pozorování odvádějí vrstvená skla, ale je tam pár dalších věcí, které hodně pomáhají (luxusní izolace, aerodynamický profil). Trojkové kupé je příjemné autíčko, ale ani náhodou nebylo vyvíjeno s ohledem na minimalizaci hluku - na to má BMW jiné třídy (a ani tam se jim to moc nedaří). BMW umí jiné věci.

Radek Ondrášík
15. března • 18:50

Ano a jel jste tím P407C? Jel jste v C5 s vrstvenymi skly? ... ano věřím, že odpověď bude ano jezdil, protože přiznání si přestřelu se nenosí. Nicméně je mi to naprosto jedno. Pokud vám ten hluk v trojce příjde při 250 kmh v pohodě, pak bych nechtěl mít váš sluch, protože je vhodný na repasi.ale je to možné, znám pár řidičů, kteří nepoznali vibrujcí volant na autě, kde jim mydlil pomalu dva centimetry na každou stranu, když chybělo bezmála 30g závěží na kole, znám řidiče, který neřešil, že mu jde zvuk z motoru, jakoby někdo mlátil kladivem do železa a měl to za normální a nyní znám i řidiče, který nepozoroval hluk v 3er ve 250 kmh. Ok.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LiberaleMiguel
15. března • 21:57

v C5 jsem nejel, to priznam, ale v 407 jsem jel, sice v sedanu a ne v coupe, ale myslim ze tam nebude az takovy rozdil.....Jo a k memu sluchu, kazdorocne chodivam na vysetreni(kvuli prostredi kde pracuju) a mam odchylku 0,22%, coz je podle doktorky, cituji: Tak moc v poradku az se ji to nezda ;)

Radek Ondrášík
15. března • 22:41

No tak se projedte v tom coupe, ono je to sice 407 coupe, ale podobnost v pohodli, odhlucneni apod. je blizka nule. Tuna materialu navic, naprosto odlisne Cx, naprosto odlisna celni plocha, vrstvena skla apod. to vse dela divy.

mclown
15. března • 12:26

MB CLS je na tom tak isto vyborne, myslim ze to do tej ceny vlezie ...
akurat je to trocha z ineho sudka

Radek Ondrášík
15. března • 12:49

V tomto smeru nemam realne srovnani a cisla se mi nedari najit, ale nerikam, ze tomu tak byt nemuze, spise bych to u CLS cekal.

mclown
15. března • 16:11

tak za tie prachy ano ...

strossino
15. března • 11:19

nejsem si teda moc jistej, ale mám takovej pocit, že novej 3.0dci se do espacu nedává, takže se vám zadřel starej, hodně starej třílitr, kterej pochází mám pocit od isuzu nebo tak něco..pokud se mýlím tak pardon, pokud ne, tak je to hodně zavádějící..já jsem totiž zase slyšel, že nový dci od renaultu drží celkem dobře

alda
15. března • 23:53

Maš pravdu. Nový motor 3.0 dci se do Espace nedává. Ten původní pocházel od Isuzu. Autor tohoto článku je totální idiot. Když už nějaka auta srovnává a pak o nich dokonce píše, tak si má alespoň zjistit základní údaje. Teď totiž pochybuju jestli v těch autech vůbec jezdí...Na těchto stránkách už jsem se dočetl víc takových nesmyslů. Normálně totiž do diskusí nepíšu.

Jenyk
18. března • 21:34

Nemyslí benzín?

mclown
15. března • 11:08

ale diesel do coupe by som si nikdy nekupil ....
inak proti gustu ... :-)

Jenyk
18. března • 21:33

Do GT v pohodě. Pod tímhle pojmem si představuji přízemní lety dálniční rychlostí přes půl Evropy a na to je naftový V6 s automatem velmi dobrá volba (vlastní zkušenost).

eMKejx
15. března • 8:30

Renault Laguna Coupe od francuzov, ale kebyze si mam vybrat kupatko tak hladam rozhodne u nemcov :-D

Dusan
15. března • 10:00

Problem 407cky je palubka a veci s ni souvisejici prevzate beze zmeny od P407cky sedanu. Ani v sedanu to dnes uz neni zadny zazrak, u kupe s cenovkou 1.2mio uz je to vyslovene ostuda. Laguna ma interier sice take ze sedanu, ale vyrazne lepsi.

Pepa
15. března • 10:10

Jenomze Laguna Coupe je o generaci novsi model!

Jenyk
18. března • 21:32

To je ale zákazníkum jedno.

Doporučujeme

Články odjinud