Test Peugeot 207 GT 1,6 THP: nenápadný sprinter

33 komentářů

phedro
10. února • 15:54

Zaujimalo by ma preco su folie na oknach povazovane za "známku laciného tunningu" (inak tuning sa pise s jednym n). Je to prakticky doplnok, v lete sa interier menej zahrieva a vdaka foliam si mozem nechat trebars notebookovu brasnu za prednym sedadlom.

josé
10. února • 23:39

Nechavat byt jen brasnu v aute? :-O Stastny clovek kteremu jeste nevykradli auto!

jules
10. února • 22:32

presne tak, napr v usa to má skoro každé auto...tie folie...žiaden lacný tuning ale praktická ale aj pekná vec.

Shimi
10. února • 9:08

S tou pohotovostní hmotností to myslí vážně nebo je to překlep? 1356 kg? To je, podle mě, nesmysl. Jinak zdatný konkurent je např. Corsa GSi s 1.6T 110kW. Teď mám na stole oficiální nabídku z Kolína na 3dv. za 412.000,- 5dv. by nebylo o moc dražší. R.O. zmiňoval Clio, to je v tomhle případě o 100t. výš a to už je nezanedbatelný rozdíl.

Radek Ondrášík
10. února • 9:26

Tento Peugeot ma cenikovku 495 000 Kc, Clio Sport je v akci za 515000 Kc takze ano je to 20tis. ale pripadne pro ty, co chteji jizdu jako zazitek je Clio uplne jinde. Ale bude mit horsi vybavu a ma i jine nevyhody. Nerikam, ze to Clio Sport je primym konkurentem, jenom to, ze je to alternativa za velmi blizko ucenu.

Shimi
10. února • 10:02

to R.O.: Tyhle dva vozy jsou tak rozdílný, že bych je snad ani neporovnával. Ano, pokud je ten rozdíl 20t., tak budiž, je to konkurence, ale ten, kdo se dívá po 207, se nebude dívat po Cliu. Jak píšete, Clio je úplně někde jinde. Takže pokud bych srovnával přímého konkurenta k 207, tak by to bylo to GSičko. Tam už je ale ten cenový rozdíl značný ve prospěch GSi.

Radek Ondrášík
10. února • 10:06

proc se certite? ja od pocatku rikam, ze je to alternativa pro ridice, co chteji vice zazitku, nerikam, ze je to konkurent. Proste tu je Clio pro ty, co chteji tu jizdu brat vazne, nic vic a nic min.

Shimi
10. února • 10:14

Odpověď výše :-D Nikdo se nečertí. Možná píšu stylem, že to tak vypadá, nevím.

Shimi
10. února • 9:11

Jinak ještě doplním jedno info. Na Astru H GTC s 2.0T 147kW ve verzi Sport mám teď nabídku na 460.000,- Což je taky hodně zajímavá cena ;-)

Radek Ondrášík
10. února • 9:27

Pokud to ma IDS Plus, pak je to parada, pokud ne, pak je to dost slozite :)

Shimi
10. února • 9:53

to R.O.: Složité v čem? Jinak k 2.0T je IDSko za 33t. Ať mi někdo ukáže lepší nabídku na nový 200k auto v nižší střední do 0.5M. Jediný Megane Coupé může cenově konkurovat, ale to je asi tak vše.

Radek Ondrášík
10. února • 10:05

ja prece proti tomu autu nic nemam, naopak je to velmi povedene auto, byt uz prekonane, ale bez IDSPlus bych to proste nechtel, to je zaklad toho, proc byla Astra tak dokonalym autem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
10. února • 10:12

:-D však já nic neříkám. Já to nemyslel nijak zle. Ať si každý koupí co chce, já jen upozorňuju na možnosti.

Peugeotak
9. února • 12:23

Ono to má celkem logiku, protože to ESP tam není na kravení, ale když třeba člověk potřebuje vyjet z bahna, nebo prostě když potřebuje, aby to chvíli prokluzovalo. Ale na parkovišti to rozčiluje, tam si s tím moc nezablbnete

dtsmaniac
9. února • 13:45

[b]jj[/b]

asdf
9. února • 12:13

Jen doplnim ze 205 1.9 GTi mela 94kW@875kg tedy 9,3kg/kW a 207GT ma 110kW@1356kg tedy 12,3kg/kW a to uz je rozdil 1/4 v clanku pocitate s jinym vykonem u 205 (verze s katalyzatorem mela 90kW>9,72kg/kW) a s jinou vahou u 207, ale to je jen takova drobnost :-) . Sám jsem jeden čas zmiňovanou 205 vlastnil a bylo to uzasne povozeni.

Radek Ondrášík
9. února • 21:14

jj 205GTI jsem taky chvili mel, ale pak jsem dal prednost Golfu II GTI a 1,8 103 kW a 940 kg (9,1 kg/kW). ale jinak 205 GTI bylo super auticko, obecne ty sportovni HH te doby byly takove uzasne drsne a i kdyz v absolutnich cislech nebyly super rychle, tak ta jizda mela uplne jinou atmosferu

Peugeotak
9. února • 12:24

Radši absolvuju (když už budu muset) náraz v 207 než v 205, ať to jede jak to jede :-D ale život je otázkou priorit :-)

asdf
9. února • 12:41

Ja jsem vsak to, ze je 207 bezpecnejsi nepopiral a ani vam to nemuzu uprit. Kazdemu dojde, ktera varianta je bezpecnejsi a nema cenu se o tom bavit ;-).

Jirka
9. února • 9:50

Mám ten motor ve služební 308. Zatím jsem maximálně spokojen, ale živit bych to teda nechtěl. Prahu nedostanu pod 10, delší trasy rozumně jsou ze 8, ale jakmile si člověk dopřeje trochu té radosti z jízdy tak 10l/100km žádná míra...

Brouk
9. února • 12:03

ale živit bych to teda nechtěl... Kdybys napsal, ze to bere ve meste 25, tak bych to klise pochopil. Ale takto?

josé
9. února • 22:12

Co je na tom nepochopitelneho? 10 prece neni nijak uzasny cislo...

Peugeotak
9. února • 12:22

to já se s 2.0HDI 100kw na dálnici taky běžně držim kolem 10-11 :-D ovšem při podlaze no

mclown
9. února • 9:37

sikovny hatchback s lahko nadpriemernym motorom. Cena je dost vysoka, ale nenapada ma hatchback s lepsim vykonom v tej cene (nevravim ze taky nieje, len si neviem spomenut :))ja osobne by som si ale kupil za to uz nizsiu strednu triedu

Radek Ondrášík
9. února • 10:12

toto si nekoupi nekdo, kdo chce nizsi stredni. jinak za ty penize uz je velmi blizko Clio Sport ;)

mclown
9. února • 14:19

zaste ten renault :-/

Radek Ondrášík
9. února • 18:44

no a? dyt sem realista. za 490 toto nebo za 510 Clio sport? mam jasno. pravda toto je furt provozne levnejsi a vice vhodne pro bezny zivot.

mclown
9. února • 19:09

ja by som bral tu astru - porovnatelny vykon a proste sa mi viac paci. bodka ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
9. února • 20:05

kazde to auto je o necem jinem a kazde nabidne neco jineho, holt 100 lidi 100 chudi. ja bych nebral z toho vyberu nic

mclown
9. února • 23:26

tak pravda
mas pravdu v tej poslednej vete, suhlasim :)

Marty
9. února • 9:46

Za tuhle cenu jsem koupil 308SW v plný s 1,6HDI a ještě mi 60k zbylo :-P

mclown
9. února • 9:51

tak ale niekto si rad stupi na plyn a caka sviznu odozvu :-P

mclown
9. února • 9:38

ok uz ma napadlo
nova Astra 1.6 LET :-)

Doporučujeme

Články odjinud