Test Opel Vectra 1,9 CDTi: poslední z rodu

45 komentářů

jiří
24. července • 21:33

zdravim, a mam jeden dotaz. Koupil jsem teď auto opel vectra 1.9 CDTi 2005 rok a zezacatku pohoda jízda a to i teď, jenže zjistil jsem, že se mi pořád zapíná radio. Když prijdu rano k autu radio mi pořád hraje a přitom, když jsem odcházel od auta bylo radio vyplé. Nevíte co by s tim mohlo být, nejaké zkušenosti?
Ps: už mě nebaví chodit k auto celou noc a vypínat ho, jinak by se mi ta nová baterka rychle vybila.

10.0.2.xxx
30. září • 15:48

Jeste jsem zapomel napst neco malo k podvozku. Nikde nic neklepe nemlati a jedine co jsem nedavno menil zadni tlumice(vydrzeli 174 tisic km). Takze pokud se k autu chovate slusne a diram na silnici se obcas vyhnete podvozek vydrzi i vetsi najezd nez se uvadi v nekterych recenzich od uzivatelu kteri ji mozna ani nikdy nevlastnily! Rozhodne plati vyhnout se vectram do faceliftu byly u nich pouzity jine CIM moduly a ridici jednotky, ktere nebyly zrovna spolehlive. Omlazene C dostalo nove a ty jsou rozhodne spolehlivjesi a poruchami tolik netrpi. Celkove tedy hodnotim vuz jako povedeny a neskutecne komfortni mam verzi GTS takze zatacky no problem. Jako nedostatek hodnotim prilisny ucinek serva.!
Vectram zdar

10.0.2.xxx
29. září • 22:41

Kopil jsem vectru C 1.8 benzin 103 Kw r.v. 2007 a nedam na ni dopustit. najel jsem s ni 11 tisic kilometru a zadny problem na tachometru nini 175 tisic a po zjisteni u autorizovaneho servisu kam s ni predchozi majitel jezdil se menil pouze displej palub. pocitace. Nepocitam bezne spotrebni veci desticky svicky atd. Takze pokud mohu doporucit C kupujte po faceliftu a z 1.8 motorem je to skvela volba z nizkou spotrebou a peknym vykonem.

10.0.2.xxx
29. září • 22:50

*nyní, s nízkou;-)

Jaroslav
12. července • 13:28

Pánové, hodlám kupovat Vectru rok 2007, za zhruba 150 000,-. 110KW CDTI, 103KW benzín, nebo 3.0 135KW. Co myslíte? rád si poslechnu vaše názory.

Luboš
26. června • 16:53

A co motor 2.0 t 129 kw/175 koni.

Pavel
15. dubna • 13:13

Stal jsem se majitelem tohoto testovaného vozu, poznal jsem ho ve fotogaleriji podle nezakryté spz, auto je perfektní, jsem sním maximálně spokojen

Jiřín
15. května • 10:55

Ahoj Pavle,
Blahopřeji. Auto je to výborné, sám ji mám. Už jsi měnil termostat?

matty
28. prosince • 9:31

Jen tak pro informaci výkon motoru Fordu ST220 je 166 kw a ne 161 kw jak je uvedeno v článku.

Jarda
25. prosince • 19:23

Docela jsem se těšil na pěkný článek o Opelu Vectra, protože nápadně podobný model už byl jednou popisován na jiných stránkách (už to zmiňoval i jiný pisatel).Přijde mi, že pan Duchoň nemá prostě Opely rád. Zaprvé nelíbí se mi, pokud někdo tzv. objektivně hodnotí design. Mě se třeba desgn Vectry líbí a zvlášť v provedení GTS ho považuju za mimořádně povedený. Po faceliftu posledních vecter se jedná podle mého názoru o jedno z nejpřitažlivějších aut střední třídy.
To, čím bodovala Vectra proti Volkswagenu byl vždy komfort jízdy. Sám jsem s ní také něco najezdil a mohu to jenom potvrdit. Je jen málo stejně pohodlných aut jako vectra.
Co se týká přepínání páček blinkrů tak jde jen o šikovnost nebo taky nešikovnost řidiče. Mě tento systém celkem vyhovoval a nepotřeboval jsem najezdit stovky kilometrů, abych si na to zvyknul.
Osobně považuji za nedostatek vecter "slabší" zadní nápravu, která může po větším kilometrovém náběhu vykazovat větší opotřebení.
Co se týká spolehlivosti, tu pan Duchoň ocenil jen jednou větou. Obecně lze říci, že Vectra rozhodně není v ničem horší než srovnávaný Pasat nebo Mondeo. Možná koncernové vozy mají o něco lepší a úspornější dieselové motory, na druhou stranu ani dieselové motory od fiatu nejsou rozhodně špatné. A zvlášť 1,9 CDTi nejezdí špatně.
Pokud srovnám tento článek s článkem, co jsem četl před nějakou dobou (pokud se jedná o identický vůz), přijde mi, jako by se jednalo o úplně jiné auto...
Rozhodně Vectra, a zvláště tato zkoušená Vectra (i když není v nijak oslnivé výbavě) prokázala, že umí, že dobře funguje a že se na ní dá i koukat. Jenže to by pan Duchoň musel mít asi zavázané oči a musel by mu někdo tvrdit, že se jedná o mercedesa...
Je mi docela líto takovýchto novinářů, kteří se nedokáží odprostit od subjektivního vztahu k té či oné značce...

Vectra C
23. prosince • 11:33

Po přečtení testu mě trošku hodnocení pana Duchoně zamrzelo. Měl jsem pocit, že k autu už tak nějak negativně přistupoval předem a podle toho vyznívalo hodnocení v prvních odstavcích článku. Vectru C znám velice dobře z osobních zkušeností a je zajímavé, že obecně horšího hodnocení ze strany snad všech motoristických novinářů si zasloužila jen kvůli silně konzervativnímu designu. Nenapadá mě todiž co jiného než design by se dal vytknout. Na CDTi 110kW jsem najezdil 200 000km a auto nikdy nemělo vážnou závadu, když se podívate na 100tkm test AutoBildu kde Vectra s 2.2 dopadla také špičkově tak spolehlivost obecně OK. Prostor jak v kabině tak i v kufru nadprůměrný, podvozek nezáludný spíše stavěný na komfort - pro mě a 90% řidičů např. OK, motor CDTi přijemný nástup točivého momentu, odhlučnění na výbornou, spotřeba slušná kolem 6-7litrů u Caravanu, běžný servis nebyl dražší než na OII, antikorozní ochrana OK (v porovnání s tolik zmiňovaným mondem). Chvíli jsem jezdil i s 1.8 benzin 103kW v GTSu a sám jsem překvapen ochotu motoru i spotřebou kolem 8litrů. Považuji tuto ojetinu jako silně nedoceněného kandidáta ve střední třídě. Ojetý Passat stojí o 50-80 táců více a nevíte dne kdy Vám ho ukradnou, Mondeo je levnější než Passat ale z hlediska zpracování a materiálu v interiéru je to 2.jakost i oproti Opelu, pak nám už zbývá jen Avensis se strašným dieselem, pěkná Mazda 6 s interiérem ala Daewoo a trošku nedoceněný Accord který v kombíku moc krásy také nepobral. Francouzomilové nechť prominou, že jsem opomněl takové ikony střední třídy jako uvnitř prťavý P407, vesměs trucující C5 nebo neprodejnou Lagunu.
Navíc mi v článku chybí trošku teorie o slušných benzinech ve Vectře (1.8 103kW, spotřebou výborný 2.2 Direct s 6°převodovkou a trošku exotická ale povedená 2.0T). Pěkné Vánoce a určitě dejte Vectře šanci při výběru ojetého auta.

jiri II
23. prosince • 9:15

Jejda, oprava, tak jsem to s olejem nemyslel, mezi vymenou jsem nedoleval, ale ubylo horni ryska - dolni ryska.

jiri II
22. prosince • 17:40

u 2.2 DTI cca 40-50KKM, ted jsem zkratil na 30-40kkm. V6 á 25KKM a cdti má najeto cca 15kkm a budu tak á 20kkm.

Zelí
22. prosince • 20:31

Pokud to za 50 tiskm nesežralo ani litr tak to je skutečně malý zázrak. Jsou stroje, které žerou i 1 litr na 1-2kkm.

Skyline
23. prosince • 8:14

To jsou, predevsim uberkvalita z Wolfsburgu a Boleslavi, za to si kazdej rad priplati;-)

Zelí
23. prosince • 15:04

Tak dneska už máš pravdu, protože porsche patří do VW.
Já jsem s VW motorem na litr oleje standardně vystačil 35-40kkm, takže uberkvalita od oplu je lepší a má ve spotřebě oleje pozici č.1.

jiri II
22. prosince • 10:16

Zrovna mám čas a doplním, že žádná vectra C naftová, co jsem měl, neměla spotřebu oleje takovou, abych musel dolévat olej mezi výměnami. Jako třeba PD.

Zelí
22. prosince • 17:07

Po kolika km jsi měnil olej ?

LOL 2000
22. prosince • 10:12

Já jak slyším Opel Vectra a diesel, tak si vzpomenu na dobu, kdy začali dělat do "nafty" a jeden známej si to koupil a žralo to "víc" oleje než nafty.Bohužel pro kupce, motor se vešel do normy.Od vyměny do vyměny klidně 6 litrů.Pak si to prej sedlo a bralo to jen 4. :-O

Lenka
14. dubna • 0:13

Pokud jde o olej, u Vectry B jsem měla stejný problém. Teď mám Vectru C a olej je v pohodě. Se spotřebou benzínu je to ale horší, žere jako tank:-(.

david
23. prosince • 8:24

Prvni Astra G 1,6 8V 1999 - doliti max deci pred dovolenou mezi intervalem vymen oleje. Pak prisla Astra 1,6 16V 2001 a ta zrala olej opravdu poctive = litr co cca 5-6tkm. Pote prisla Astra Caravan 2004 2.0DTI - dolil jsem mezi vymenou (15tkm) asi 2deci. Ted Vectra C Caravan 88KW CDTi a zatim bez dolivani. Startovani v pohode i pri -17C (coz se o 2.0 DTI rozhodne rici nedalo). Co mi trosku schazi jsou parkovaci cidla - je to opravdu stehovak. Na to ze je to cosmo ... obetoval bych el. otevirani kufru vymenou za park. cidla. Bohuzel takto byla dovezena, tak si musim davat bacha - zvlaste ted s mnozstvim snehovych hromad na parkovistich.

jiri II
22. prosince • 8:04

Vestry jsem mel 3.
Prvni 2.2DTI, nova 2003, najeto cca 160kkm, zavady nepodstatne, tusim nejake tycky na naprave a kazde dva roky doplnit klima. Zlobi a dlouho ovladani topeni, klima -velke mackatko na ventilator-ovladani klima.Musi byt grif, jak na nej. Sedan. Uvnitr mista jak v octavii II, vlastnosti jizdni nic slusne, na oct II v klidne a rychlejsi jizde nema, ale pri hrane zase bez varovani neustreli a jen se klouze, ne jako Oct. II, ktera na predek najednou "odleti" rovne.
Me se interier libi, s ovladanim na volantu nemam problem a ani s ovl. blinkru. Ticha a spotreba na dalky a mesto kolem 5-5,5. Nadhera.Ve 180-200 dochazi dech, pres 200 je citit, ze se ji moc nechce. Octavii I 96 KW v max. rychlosti ma lehce navrch, kolem 160-180 lehce pod ni. Jen 5 rychlosti. Vyborne auto. Zadne problemy s elektronikou. Servis a 40KKM.
Dale SW V6CDTI, 2003, koupena jako ojeta s cca 180KKM, od dealera v JC, dva roky jsem ji mel a cca 50kkm najel. Pres blaboly diskutujicich super motor. Jelikos blabolanti placali o tom, ze je to motor na jedno pouziti, tak jsem mu pridal pres bitpower(nebo powers, nevim, kdo jekdo) Bez problemu, 220 jako nic, ale pak se vlekl do cca 226, tym stopka. Spotreba kolem 6,5-7,5. Jizda na max byla do cca 9l, ale opravdu full. Nemecko 200-220. Degendorf nahoru taky na plno. Nadhera. Ale ta neochota zatacet kolem 60-120 byla dost zretelna. Za tu dobu opravy - rameno predni, horni klou na poloose a to je vse. Zadne problemy s elektronikou.Servis á 25- 30kkm. Prodana na jare
Vectra cdti 110KW, 2005, nadherne jizdni vlastnosti, IDS+, kombi, zatacky kolem 100km letet s lehkym skluzem neni problem. Krasne a citelne toci. Bez zaludnosti, ne jak octavia II, motor slabsi, bohuzel V6 nebyla k dostani. Jedna mi z nemec utekla. Mozna ji priste koupim. Z cdti jsem zatim lehce sklaman, nebot ital. motory vzdy sli, jak raketa. Opet bitpower, nutnost, ted uz jede, ale spotreba v bpodstate stejn, jak V6. Swirl meneno predchozim majitelem, ja menil egr a ted bylo videt na diag, ze jeden vstrik je kompenzovan na hrane tolerance. Mohlo by to být ono, vymením a uvidím. Koupena jako ojeta, tady v cr, najeto cca 130 a odpovida to na pohled. Nejsem nespokojen, akorat cekam od 110kw trochu lepsi vykony. 208km maximalka a konec.Bez upravy. termostatElektronika bez prolemu.
Vsechny s xenony. Obe dve manual 6 rychlosti.
V porovnani s aktualnim modelem mondea je vectra lepsi.Jak interier, hlucnost, privetivost.Neni rpoblem vyrazit na Rim a tam odpocaty vystoupit.

JeCh
22. prosince • 15:25

Já mám necelý 2 roky téměř totožnou Vectru. Vyrobenou prosinec 2006, motor CDTI 88 kW. Akorát mám automatickou klimatizaci.S autem jsem spokojenej. Zatim jediná závada byl nefunkční termostat, oprava ale vyšla na neuvěřitelnych 5 000 Kč, protože je umístěnej tak, že nejde normálně vyměnit. Musel jsem tudíž do autorizovanýho servisu a kolik si tam účtujou asi všichní znáte....Ovládání rádia mi taky přijde značně zmatený. Nemám s ovládáním elektroniky sebemenší problémy, ale tady občas tápu. Pokud jednou za půl roku potřebuju třeba přestavit hodiny nebo něco podobnýho, nikdy to nedám na první pokus.Auto rozhodně neni dělaný na sportovní jízdu. Podvozek je hodně měkkej, ESP se nedá vypínat. Motor jede slušně a spotřeba je opravdu příjemná. Ale je to diesel. Čili je to hlučný, smrdí, pod 2000 ot. se ani nehne, jak rychle výkon nastoupí, tak zase klesne atd. Ze začátku mi motor párkrát chcípnul při rozjezdu, protože než zabere turbo, nemá motor absolutně žádnou sílu. Navíc blbě startuje, nažhavuje se několik vteřin a potom stejně nechce chytit.Chtěl jsem 1.8 benzín, ale všechny co jsem našel byly jenom s výbavou "žebrák" (ála testovaný model). Takže nakonec jsem vzal chrochtomotor. Mám k němu spoustu výhrad, ale když se zase potom podívam, za kolik mě doveze na delší vzdálenosti, všechno mu odpustím. :-)

Marek
22. prosince • 15:47

Budeš tam mít nejspíš špatný žhavič, protože jinak startuje normálně a chytá na první naťuknutí a nechcípe.
Termostat jsem pořídil originál za 1300Kč a s prací mě výměna vyšla tuším na 1600Kč, ale mám 16V tam je termostat dobře přístupný.
Jinak u 16V začne motor zabírat už tak od 1600-1700 a samořejmě kolem 2000 to je slušný zátah a oproti starším dieslům z té doby ho naopak můžeš docela slušně vytočit až skoro k 5t.

JeCh
22. prosince • 19:07

Taky jsem si myslel, že to je žhavení, ale v servisu mi tvrdili, že to je v cajku. Měl jsem to ve dvou různých a ani v jednom nepřišli na to, proč to blbě startuje.S tím chcípáním to je podle mě celkem běžný u většiny turbodieslů. Ale u tý mojí Vectry to je extrém, ta chcípá i ostatním lidem, který s ní jeli a byli zvyklí na benzíňáky. Mně už to teď třeba ani nepřijde, šlapu při rozjezdu víc na plyn a nemam problém. Ale třeba při rozjezdu na sněhu to je složitější.

LOL2000
22. prosince • 23:42

Startér nedostatečně "točí"....nenastane ten potřebný "tlak" ve válci.Je to stejné za tepla či za studena?Nebo je to pořád stejné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JeCh
23. prosince • 19:56

Čím větší zima, tím je to horší. Ohřátý motor naskočí okamžitě. Nejhorší mi to přijde, pokud je auto lehoučce ohřáté. Čili třeba ujedu pár kilometrů, pak stojím 2 hodiny a chci znovu nastartovat. Auto potom žhaví jenom chvilku, ale skoro nikdy nenastartuje na první pokus.

Jirka
19. června • 14:39

Ahoj, mel jsem stejny problem a bylo to cidlo otacek vackoveho hridele. Studne a horke startovalo OK, po ujeti treba 3km od studeneho motoru jsem musel 20 minut cekat, nez jsem nastartoval.

Martin
21. prosince • 23:39

Měl jsem Caravan DTi bez common railu, mohu potvrdit tzv. netěsná podtlaková vedení na motoru - ale to se opraví a je dalších 150 tkm klid. Spíše mne iritovalo zatékání do zadní světlometů /což se děje i u Aster ale ne v takové míře/. Auto se řídí se svou délkou 5 m /Caravan/ jako autobus, ale lze si na to zvyknout. Je velmi pohodlné na předních sedadlech, na zadních je to v zatáčkách skoro na zvracení /dlouhý rozvor/. Dá se s autem dojet do Amstru či Zadaru a vystoupit nerozlámaný. Výbava auta byla jakžtakž, spotřeba kolem 7 litrů nafty což bych neřešil. Najel jsem s autem 185000km a v bazaru ALD stálo jen pár dnů. Na rozdíl od commonrailových. Řekli mi že jde o spolehlivější motor /DTi/ proto byl prodán dříve. Výhodou je veliký zadní plast nárazník, několik aut se o mne rozbilo a Vectře nic nebylo jen odřený lak - plast vzadu má paměťový efekt a po pár minutách zmačkaný vyskáče bez zásadnějšího porušení laku zpět. Koukal jsem, ale je to tak. Kufr je u combi ohromný. Obrovský. Blbě se stou krávou parkuje, musíte hledat větší místa a v patrových garážích to taky není hitparáda zrovna.
Sem tam stávkuje elektronika /BUS sběrnice/ ale dá se to poléčit vychytanějším softem ze Signum, caravan má totiž platformu Signum a soft je skoro stejný a pracuje lépe resp. už bez chybových hlášek. Má také nezvyklý vroubkovaný volant, ale taky si lze zvyknout.
Každopádně na závěr - doporučil bych jen diesely /benzíny jsou fakt žravé/ a jen Caravan.

Marek
22. prosince • 0:20

Souhlasim s kolegou v kombiku je to auto uz opravdu slusne monstrum a hlavne ten prodlouzeny rozvor 2830 udela na zadnich sedadlech hodne mista. Je to idealni na dlouhe cesty, zadny problem do Rima na jeden zatah a zadne bolesti zad nebo pocit rozlamani.
To s tim zatekanim do zadnich svetlometu slysim poprve.Co se tyce designu je strohy, konzervativni a poplatny dobe, zadna blikatka a cinkrlatka tam nejsou, ale to je samozrejme veci priorit a vkusu. Ovladani blinkru je otazkou cviku, normalni clovek se to za par desitek, ty pomaleji stovek kilometru nauci, pokud nejezdi jen rovne a po dalnici. Taktez i ovladani PC pres jedno tlacitko je rychle, pohodlne a naucitelne a pak je uplne zbytecne cokoli mackat na stredovem panelu, kdyz na to staci palec leve ruky, ale chapu ze to nezapada do klasicke konvence. To spis vypnuti a zapnuti u digitalni klimatizace je zbytecne slozite pres menu, kdyz stacilo jedno blbe tlacitko, ale take se da zvyknout.Pokud mel motoru teplotu maximalne 80° a to jeste v kolone, tak by se melo uvest, ze byl spatny termostat a ne jako vlastnost motoru, potazmo slabe topeni. Funkcni termostat u 1.9 cdti vystoupa a to i realtivne rychle na 88° a pak +/- drzi.

Martin
22. prosince • 0:31

Ano extra moc to netopilo, další auto mám s bufíkem a doporučuji. Na zadních místech je místa jak pro pana generálního. Vozil jsem všechny na letiště, nebylo pohodlnějšího auta /nemluvě o velikosti kufru/. Do kterého auta dáte velké dva klasické kočárky vedle sebe?

Marek
22. prosince • 7:19

Tak já s výkonem topením problém nepociťuji, možná je to tím, že je tam digital. V zimě samzořejmě používám vyhřívání sedadel, to je dost příjemné až navykové. Bufík může být příjemný, také souhlasím.
Jinak ke karosařským verzím raději kombi, které má znatelně delší rozvor, nebo ještě gts (liftback), sedan bych osobně ani neuvažoval, příjde mi nepěkný profil a je nepraktický.

Drago5
21. prosince • 23:45

Je fakt,že do caravanu se úplně v pohodě vejde i invalidní vozík a halda bebechů.Chci se zeptat,to byla 2,2 DTI s čerpadlem VP44 od Bosch?

Drago5
22. prosince • 0:04

resp. Bosch VP 44 PSG 16? To byla myšlenka integrovat řídící jednotku motoru do říd.jedn. čerpadla.Slepá vývojová větev.Z toho sem měl strach :-)

Martin
22. prosince • 0:27

Měl jsem 2.0 DTi r.v. 2004 hned tu první zimní serii, první auto co v dealerství prodali, tehdy 2,2 Dti myslím ještě nebyla. Sice to nemělo závratně kobyl ale krouťák byl OK a na dálnici je to stejně jedno.
Četl jsem hodně o těch čerpadlech /měli jsme mnoho Opelů/ ale na Vectrách všech motorizací OK žádný problém. CRail prý potřebuje po cca 200tkm repasi,..nevím.
Čerpadla se nám kazily u dodávek 2,2

Drago5
21. prosince • 23:34

Zaráží mě, co se stává se sevisními knížkami? Teď nejde o to, že se dá zfalšovat,ale o to jak záhadně mizí.V Textu píšou r.2007,najeto 65tkm. Nevím jak vy,ale já beru auto na leasing/úvěr tak na 36-48měsíců. Po celou dobu,abych měl záruku,tak servisku mám.A najednou,při prodeji ji nedám k autu? Proč? Přitom 1.9CDTI je dobrý motor, ve verzi 110kw ještě lepší.Takže můj názor: buď to ty Áčka stočily samy,nebo to auto má tak 220tkm, něco dali do vyčištění,renovace palubovky a vesele to dáme do světa. Já s A6 najel za 3,5roku 180 tkm.Když bych ji dal do prodeje,tak budu poslouchat kidy o tom,kolik to má.Když budu haj.l a nechám to za 1500 stočit,tak budou všichni šťastní? A servisku pořád mám......

Rhinox
22. prosince • 9:43

Serviska se "straci" v Ackach, zaroven s kilometry na tachometru. Je to takovej zahadnej fyzikalni jev, kterej jeste vedci nedovedou spolehlive vysvetlit. Zatim byl vyresen jen dilci problem a to takzvana "ackova empriricka rovnice pro vozy bez servisni knizky":skutecne_nabehane_km = stav_tachometru + (100tisic * stari_vozu_v_letech / 3)

kkkk
13. března • 17:56

opel je supr autp:-))

Marek
22. prosince • 15:32

Tak jsem trochu zapátral ohledně auta, prošel svůj archiv s testama aut a naprosto identicke auto se stejnou výbavou poskytla Ačka panu Martinu Vaculikovi pro test, který vyšel ve SM 26/2010. Toto auto mělo najeto 76t km a mělo servisku, kterou kontrolovali u Auto Staiger, kde bylo auto kupované. Tyto auta v Ačkách jsou podle samolepky na zadním skle z flotily firmy Sandoz a byli pořízeny přes operativní leasing, proto ta základní výbava.
Mimochodem pan Vaculík se nezabývá v recenzích popisu a je oproštěn subjektivním pohledem na věci, který každý vidí, ale jde spíš do hloubky poznání kvality auta. Proto také jeho testy beru jako velmi dobré, mimochodem testované auto chválil a prý jezdí lépe než nové a je bez okamžitých investic.
Také píše, že pří 100tkm může začít zadní náprava už vykazovat odskakování (což se tady v recenzi uvádí), díky vytahaným silenblokům nepoznáte komfort odpužení i aktivní bezpečnost, která podle jeho slov patřila svého času za vzor.

Bennie
22. prosince • 16:20

No takže když to shrneme, za půl roku zmizelo z tacháče tak 15-20000 km a serviska? :))
A cen vzrostla o tak 50 táců? :)Záznam STK ani Cebia mít nebude, ale 3-4 garanční prohlídky včetně kilometrů by Staigera by se dohledat daly ne?i 76 tisíc je na fleetové auto za 3 roky docela málo, navíc kdo by se takového auta zbavoval místo aby ho na dalších 100km předal nižším kádrům?Můj odhad je 176000 najeto, to by po třech letech akorát bylo na vyřazení z flotily.

Skyline
22. prosince • 15:54

"prý jezdí lépe než nové":-DJo tak clovek, ktery tohle napise o aute s 76k km na hrbu, ten zaslouzi ryspekt motofoko:-D

Marek
22. prosince • 17:08

Jasne ze jo, protoze pry bylo chipnute :-D .

Dusan
22. prosince • 7:16

Tam je nekolik moznosti co se mohlo stat a nemusi to hned znamenat staceni. Muze byt dotazene ze zeme, kde se na servisni knizky nehraje (treba Francie ci Italie, tam maji servisni knizky stejne nulovou hodnotu), nebo muze byt z firemniho autoparku ve kterem ma spravce bordel (coz podle vybavy a typu auta docela odpovida a nebo byl proste predchozi majitel cune.

Marek
22. prosince • 9:15

Podle té skromné a základní vybavy, to opravdu vypadá na nějaký služebák. Kilometry by se daly porovnat s ŘJ motoru pokud je diagnostika. Píší, že bylo koupeno nové v ČR, tak si moc nedovedu představit, že by to někdo schválně prodávat bez servisky, jinak určitě je v TP razítko prodejce a tam by se skutečné km mohly také +/- ověřit.

tt
21. prosince • 16:40

:-P

Doporučujeme

Články odjinud