Test ojetiny: Volvo S60 - severský svéráz

57 komentářů

martin
9. srpna • 20:40

Naše Volvo S 60 R jsme trochu upravily firmou BSR. Výkon je na 190PS a krouťák je 476Nm. Řídící jednotka a výfuk. Auto je mnohem ostřejší a reakce na plyn je daleko lepší oproti originálu. Přední destičky vyměněny za EBC. K dnešnímu dni najeto cca 16 000km a spotřeba pořád stejná.

Ondravolvo
18. září • 6:53

Ja mel S60 T5 184KW a max. spokojenost. Jede moc pekne a kdyz sme zavodili se znamim co ma S80 2.8biturbo tak to jelo stejne. A to on mel o 50koni vic. A maximalka? 250 a verim ze by jelo i vic ale ten omezovac ...

Martin
4. dubna • 19:42

Máme doma nové Volvo S 60 R D4 2,0 5ti válec 163koní 400 krouťák a spotřeba je v rozmezí 5,8-6,2 a to je ten motor ještě syrový . To mi nepříjde nějak přehnaná spotřeba na to kolik to auto váží. Je pravda, že Volvisté se valí jako kamion , je to takový rychlý přibližovadlo a hodně lidí to od Volva nečeká.

koxxx
2. listopadu • 10:55

Jak uz zminil eLzyx nahore, ten motor je jen elektronicky priskrceny 2.4i (170k). Namitka, ze po prekroceni 3000ot/min se prakticky nedeje se 2.4i netyka, ten naopak kolem 4-5000 velmi ozije a tahne az do 6000 ot/min.

Humr
1. listopadu • 9:20

Mám S60 D5 120 kW automat najeto 190 000 km, neměl jsem s autem nikdy žádný problém, na moje vyhřezlý plotýnky mají ideální sedačky, průměrná spořeba 7 l, příjemný interiér, akorát to má malý rejd. Nevim co je to tady za kecy, svižně jezdí, moc nežere, náklady normal, cítím se v něm perfektně.

Marek
31. října • 21:50

Mal som tento model, rok vyroby 2003, motor D5 120kw. Velmi dobre auto, pohodlne, bezporuchove, bezpecne. Mal by som ho doteraz, ale bohuzial som ho bural na dialnici, cim som sa presvedcil o skutocnej bezpecnosti vozidiel Volvo. Skoda, bol to velmi dobry spolocnik.

Honza
31. října • 21:28

Jen pár postřehů z vlastní zkušenosti (s dieselovými V70 a benzinovou a dieselovou V60)
Nízká ceny ojetiny je dána vysokými náklady na údržbu a zároveň malou prestiží oproti BMW/MB (a mizernými jízdními vlastnostmi ve srovnání s oběma značkami).
Uvedený motor je u ojetiny asi dobrá volba, se spolehlivostí dieselů z originální produkce Volva mám tragické (a drahé) zkušenosti.
S autem se dá jet hodně rychle - ale jen po přímce - se zatáčkami si moc nerozumí a to ani se zatáčkami na dálnici (při rychlostech kolem 200).
Auto pro rodinu to rozhodně není - pominu-li prostor - normální rodina na tom autě finančně vykrvácí.

ooo
27. prosince • 14:52

nauc se ridit, byt tebou zacnu u trikolky..

Já Osobně
9. srpna • 3:29

Ty vole ty si asi fakt dement. Co to bleješ? Ty si asi přebral, vůbec nevíš co plácáš. Typoval bych že si v žádnym Volvu nikdy neseděl, jezdíš žigulíkem nebo stodvácou a závidíš, tak pomlouváš.
Jaká malá prestiž, co to mektáš? Jaký mizerný jízdní vlastnosti? dej si facku.
Mám Volvo S80 D5, najeto přes 300.000 a běžně měnim jenom olej, destičky a filtry.
Jediná dražší investice za celou dobu byli 1x rozvody. Ve 300.tis na emisích se technik rozplýval, jaký to naměřil hodnoty. Takže vážně netušim, o jakých vysokých nákladech na údržbu tady mektáš.
Rozhodně nedodržuju ani 50 km/h v obci, ani 130 na dálnici a průměrnou spotřebu mám 6,3 litru. Nikdy jsem nedostal smyk ani když sem jel jak chlívák, tak nevim o jaký přímce meleš. Vypadá to že asi neumíš zatáčet, ale za to Volvo nemůže..
Celkem to vypadá, že jestli vůbec je pravda, že máš s Volvem osobní zkušenost takovou jako píšeš, vysvětlení je jednoduchý:
Tvoje tragické zkušenosti zjevně pramení z toho, že neumíš řídit,resp. řídíš tragicky.
Jestli tvoje náklady na údržbu byli vysoké, tak asi proto, že si se k tomu autu nechoval slušně...to víš, chce to měnit olej, ten tam neni jeden navždycky.. Taky v mrazu to nesmíš vytáčet dokud to neohřeješ, jestli v -30 do toho ráno sedneš a hned si hraješ na Schumachera, tak ti odejde turbo ani si nestihneš prdnout..a turbo je drahý,viď? Jestli bouráš každej měsíc, tak to náklady na údržbu taky zvedne...
Můj otec má to samý Volvíčko a jeho zkušenosti sou uplně stejný jako moje..ani jeden znás si nejspíš už nikdy nekoupí jiný auto než Volvo. (zatim naše rodina nevykrvácela) .
Nikdy jsem neviděl auto, ve kterym by nerovnosti, díry apod. nebyli vůbec znát tak jako v tomto Volvu, jízda po kostkách je jak příjemná jako na normálnim asfaltu, z ňákýho tvýho vysněnýho MB na tvrdym podvozku budeš z jízdy po kostkách vydrncanej jak tvoje stará která asi šlape za pět korun na hlaváku.
Ty si radši kup oktávku a dej si na ní VRC křídlo, modrý světýlka pod auto, svítící ventilky, pořádnej woofer přes celej kufr a pusť si Michala Davida na plný koule.
Nauč se řídit a starat se o auto a nemel tady ho-wna, nic o tom nevíš a nejspíš si v žádnym Volvu nikdy neseděl.
Tys mě teda nas.ral. už laskavě nelži a neobtěžuj svejma blábolama slušný lidi ty vidláku.

Ondravolvo
18. září • 7:04

Pekne si mu to natrel kamo... Mam stejnej nazor jako ty.. Hodne dobre..

David
31. října • 21:58

Honzo ty sis na Volvo prostě zasedl, že je to tak;-)
Takže než debata nad jízdnimi vlastnostmi a kvalitou samotného auta tady bude přestřelka hrdosti a ega:-D typuji
Jinak s těmi vysokými náklady na údržbu nemůžu souhlasit, bavím se tedy o Volvech okolo roku 2000, vpodstatě jsem si za ty roky vždy udělal všechno sám. Samozřejmě panička ve středních letech nebude ležet pod svým volvíkem z roku 2011, to mi je jasné.
Jinak když srovnám ten MB Ečkový z roku 2004 TDi s S80 T6 z roku99 tak tak tam byl rozdil 200tisic v ceně a rozhodně lepší pařba je ve S80 i když nesnášim automaty, jasně Meďour měl miliony vychytávek navíc, večinou na pikaču, ale nechytal se:-) A servis, nic na to nešlo sehnat, a autorizak o 350kč na hodinu dražší než volvo co si vzpomínam. Jen pro blby kompresor aby se zase račily nafouknout zadní měch a mohl si popojet o kousek dál se muselo jet až do polska. Ale to nechci hanit Meďoura, nejakého veterána bych kliďo bral;-)

Dusan
31. října • 22:07

Tak ojeteho Mercedesa samozrejme musis umet servisovat to neni auto pro kazdeho. Na jakekoliv nemecke auto lze z aftermarketu koupit vicemene cokoliv a samozrejme i na toho Mercedesa. Ceny povetsinou zlomkove proti oficialni distribuci, kvalita a nekdy i vyrobce totozny. Jinak chtel bych videt Mercedesa s motorem TDI to se nedivim ze byl problem sehnat dily. :-D

trent
26. listopadu • 8:47

VW LT ;-)

Dusan
31. října • 13:04

Cena je sice nizka, ale az tak nizka aby melo smysl S60 kupovat neni. Faktem je, ze jde o zcela nesmyslne auto a i pro fanouska Volva je rozumnejsi koupit stejne drahou S80tku, ktera je vetsi, pohodlnejsi a jako auto dava alespon smysl.

eLzyx
31. října • 13:23

jasně, 25ti letý/á klučina či slečna bude jezdit fotříkovskou S80tkou :-D

Dusan
31. října • 19:34

Obavam se, ze pro 25ti leteho klucinu ma Volvo jediny pouzitelny model a sice Volvo S40, ktere ma podvozkovou platformu z Volvaky opovrhovaneho Fordu, ale diky nemu u nej probehlo neco co u zadneho Volva a sice alespon trochu sportovni jizdni vlastnosti. Ta S80 je poctive auto co si na nic nehraje, je fotrikovske vzhledem i uzitnymi vlastnostmi. Oproti tomu Volvo S60 je fotrikovske auto, ktere si hraje na sportovni sedan na ktery nema ani ve snu. Je to takovy ekvivalent sedesatnika s vyfaceliftovanym oblicejem a obarvenymi sedinami na havranni cernou. Na prvni pohled muze zmact, ale pri blizsim ohledani je vse jasne.

Ondravolvo
18. září • 6:57

Jezis ty ses blbej. Si asi nikdy nejel v T5.Je mi te lito kluku.

primator
19. prosince • 23:19

:-D no to ja sa obavam ze kazdy ma svoj vkus...ja mam 27r a prave s 60 aj mam,a to som uz pozeral po nej od svojich 24 r..co sa tyka sportoveho auta tak to urcite nieje..:)sportove auto je porsche 911,nissan 350z audi r8 a pod tak neviem co tu riesis mily dusan..a spol..s 60 je prave preto taka aka je cize podla mna pekna pohodlna bezpecna silna a hl odolna voci korozii,lebo ma svoj neotrepany tvar..robusny nizky a pod..prave preto je v nej tolko miesta kolko je..a komu to vadi tak nech sa na nu ani nepozrie a basta!! je smiesne ze tu porovnavate uplne ine auto s inym,co sa tyka zlych vlastnosti auta tak ich ma urcite ako kazde ine auto...dokonale auto este nikdy nikto nevyrobil..!!! kazdemu sa paci a vyhovuje nieco ine tak nebudte ako male deti....:-D

eLzyx
31. října • 20:06

průšvih je, že ten opěvovaný Fordí podvozek stojí ve Volvu úplně za prd (s Fordem jsem nikdy nejel, nechci soudit). Absolutně si se zbytkem auta nerozumí. Pokud je auto osazeno nejsilnějším Volvím motorem T5, tak se řidič přetahuje s volantem. Navíc je zbytečně tvrdý a třeba proti S60 ani nijak extra odolný.
PS: volvisté na silnici nesportují, volvisté se rychle valí a to jde S60 moc dobře ;-)

Dusan
31. října • 20:57

Na rychle valeni si koupim S80 ve ktere se mohu valit pohodlneji a nemusim si hrat na sportovni sedan v nesportovnim aute s S60.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jj
1. listopadu • 15:38

jak tě čtu, tak si volvo nekoupíš, takže se nesnaž

David
31. října • 21:26

No nevím co se tady řeší, my máme v rodině čtyři volva ve věkovém rozmezí 20 až 50let. A jiné auto už do baráku nesmí:-D A že se před tím vzkoušelo značek i Meďour Ečkový ten šel z domu po půl roce:-D Ale jak tady někdo psal, kdo nevyzkouší nepochopí, jedno a už se to s vámi táhne celý život

LuLu
14. července • 23:42

Souhlasím jako nikdo :-) Ve Volvu mě vozili rodiče už jako malou, a teď vozím ve svém Volvu já je. ;-)

Zelí
31. října • 12:52

Když si dám dohromady veškeré vyjmenované nedostatky konstrukčního a uživatelského rázu, které pan Duchoň v testu uvedl, tak z toho jasně plyne, že volvo si koupí jenom skutečný fanda značky volvo.
Jinak výrobní interval dvacet let pro jeden model plyne z malé sériovosti a i při vysokých cenách malé rentabilitě volva. To platí i pro saab, který nakonec spadl do režimu více méně pouze jakýchsi faceliftů, protože na zásadní inovace neměl prostředky.

eLzyx
31. října • 13:00

jakých 20let? S60 se vyráběla 8-9let, což mi přijde jako naprosto normální doba u dobře navrženého auta.
A poprosím vyjmenovat ty "vyjmenované nedostatky konstrukčního a uživatelského rázu". V téhle recenzi jsem narazil na 2-3? Nebo vy si kupujete jen auta, která recenzenti ojetin vychválí do nebes?

Dusan
31. října • 13:02

U dobre navrzenych aut mozna, ale co to ma spolecneho s S60? To bylo uplne slapnuti vedle.

JJ
31. října • 15:43

klid, to je prostě Zelí - jemu dlouhodobě nedává smysl nic kromě koncernu - i kdyby ta recenze byla bez ztráty kytičkyy, tak by Zelí napsal, že je to nesmysl kupovat - proč? protože VW a je to.S60 byla naopak celkem dobrá trefa a její uživatelé (a nebylo jich málo) se jí jen neradi vzdávali - což padá i v článku. Kolega v práci si ji kupoval novou a prodával ji s těžkým srdcem po 260tisících km a jediný důvod proč si nevzal nástupce byl ten, že se v té době ještě nová S60 nevyráběla a původní S60 už se nevyráběla. Kamarádka si zase kupovala ojetinu S60 a měla radost, že se jí povedlo sehnat auto pod 80k - moc jich při takovém a nižším nájezdu tehdy na trhu nebylo.Jinak jediná výtka - tu V70 by museli vzít jako sestřičku tu starší - novější V70 je už sestřičkou S80.

Zelí
31. října • 22:00

Proč to má asi tak nízkou cenu jako ojetina ? Pan redaktor a ostatní obdivovatelé si myslí, že zákazníci jsou všichni úplní tupci, kteří ničemu nerozumí. Není to náhodou obráceně. Ta auta mají na trhu ojetin takovou cenu jaká odpovídá jejich souhrnným kvalitám.
Nejsem žádný VW fanatik nicméně momentální stav je takový jaký je. Germány nesnáším a fýrerův sen o germánském detroitu nepodporuju.
Až se komunisti ve švédsku probudí a budou dělat něco skutečně konkurenceschopnějšího nemám s tím problém a klidně si to koupím. V případě volva to určitě v nejbližší době tj. v horizontu dvaceti let nehrozí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radim
2. listopadu • 21:11

Podívej se na propady cen u BMW, to jsou snad také špatná auta?

bimmer
24. listopadu • 9:11

Kvalita vozu BMW jde v porovnani s predchozimi generacemi (napr. e46) pomerne razantne dolu. Tyka se to pouzitych materialu v interieru i jizdnich vlastnosti. BMW zacalo produkovat auta pro bezneho spotrebitele. Vozy orientovane na kvalitu a trvanlivost skoncily nekde u zminovane e46. Takze odpoved zni ano, soucasna BMW jsou spatna auta ve srovnani s drivejsi produkci. Nezbyva nez doufat, ze f30 vylepsi BMW povest.

matej
1. listopadu • 10:13

jezis to je hnup :-D

eLzyx
31. října • 22:30

koukáš jen na ceny u nás. Tady jsou Volva po USA a GB absolutně nejlevnější. Proč? Spousta předsudků, prodávaná auta mají najeto dost často přes 250t km, relativně vysoká spotřeba, prakticky neexistují levné kradené díly, druhovýroba také nic moc, mizerná místní kupní síla, mizerné autorizované servisy atp. Koukni do Německa. Tam jsou ceny +25%.

Dusan
1. listopadu • 10:09

Myslim, ze se lze shodnout na tom ze uspesne automobilky nekonci jako prodane do Ciny. :-D

LuLu
14. července • 23:38

Je tady hodně primitivů, včetně tebe. O úspěšnosti automobilky nebo firmy obecně nevypovídá to, kdo jí koupí. Koneckonců... kdyby byla tak neúspěšná, tak ji nikdo nekoupí, ne? Použij taky občas tu zbytečně nevyužitou věc na krku...

jj
1. listopadu • 15:30

ne na tom se neshodneme, protože to je ekonomická blbost. Neúspěšné automobilky končí .... ne v něčích rukou, ale prostě končí. Do těch ostatních, které mají potenciál, investují investoři.... Je jedno odkud - jde o to, kdo má v dané době prachy na investice. A protože ve chvíli, kdy Ford potřeboval peníze, byly ve stejném srabu i ostatní investoři a automobilky západního světa, tak v té době rozeběhnutá Čína měla v kasičce na útraty nejvíc. Zkus se prosím kouknout na akcionářské struktury velkých automobilek - zjistíš například, že některé slovutné německé koncerny ani zdaleka nemají "německé" investory. Jak se říká, peníze pro investice nesmrdí a je lhostejné, zda jsou z USA, Číny, Německa, Mexika nebo od arabů

lethal924
7. listopadu • 10:25

Jen bych dodal ze nektere automobilky konci hlavne kvuli novym trendum. Dnes chce kazdy auto ktere bude mit zaroven sportovni jizdni vlastnosti, "originalni" vzhled, bude pohodlne, luxusni, uveze tunu nabytku a nejlepe kdyz to bude offroad. Vetsina z techto lidi pak vyuzije naraz maximalne 2 vlastnosti takoveho auta. Pryc jsou casy kdy kdyz chtel clovek sportak tak si koupil sportak a kdyz chtel offroad tak si koupil offroad. Dnesni auta toho umi hodne, ale vsechno tak nejak napul. Svedske automobilky mely tu smulu ze se snazily zustat vicemene jednostranne zamerene, ale o kvalitu uz bohuzel poptavka nebyla.

Dusan
31. října • 22:04

Svedsti komuniste automobilovou vyrobu zabalili, Volvo je prodane cinskym komunistum. :-D

eLzyx
31. října • 13:21

proč proboha vedle? Pro (prozatím) bezdětný pár naprosto ideální. Pohodlné, bezpečné, líbivé, spolehlivé, provozně únosné. Co víc si přát? Až budou větší děti, tak se třeba pořídí V70. Jde o "shodné" auto, nikdo si na nic nemusí zvykat, měnit svůj standard. Navíc z té S60 zbyde nějaké to příslušenství(minimálně zimní kola), které se dá použít i na V70.
PS: ne každý potřebuje převážet litry vzduchu v kufru.

Dusan
31. října • 19:37

Protoze delat sportovni sedan na nejhorsim podvozku ve tride, ktery neni ani krapet sportovni je krok vedle docela velky? Jo to bude ten duvod. Proti Volvu S60 je Audi A6 supersport a Octavia RS, vysmivana pro svoji "sportovnost" na zakladu rodinneho sedanu, uplne zavodni nacini. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lamal_SK
1. listopadu • 22:15

ty mas dobre nakydane v tej hlave ... takato zmes sraciek sa uz ani dnes len tak nevidi ... na tejto s60 si v zivote nesiel, ale kamarat ta povozil v a6 ke 2,5 tdi so `sport` podvozkom a uz si teraz cely na makko aj vdaka tvojej ochcavke tdi 66 kw... RS je potom vysnena F1 , ktora ta vynesie do nebies ... do slovaje bez pochyb ze tato s60 ma daleko sofistikovanejsi jazdny prejav ako passat z toho obdobia alebo nejake ochcavka `tour` 1gen po facelifte ... rs 1 gen je tiez pekna breckanehovoriac o tom, ze ti uplne uslo urcenie tohoto auta, ale to asi nejaky zavodnik na ochcavke nepochopi ... faktom je, ze podvozkova platforma je viac nez dobra

eLzyx
31. října • 19:58

nejhorší podvozek ve třídě :-D Přestaň už šňupat tu VW vazelínu.

Honza
31. října • 21:03

Ten nejhorší podvozek (a hlavně řízení) ve třídě podepíšu; horší má už jen V70;
A nejsem VW fanda - koncern je těsně před Volvem předposlední značka, jejíž auto bych si koupil.

Honza
31. října • 21:02

Ten nejhorší podvozek (a hlavně řízení) ve třídě podepíšu; horší má už jen V70;
A nejsem VW fanda - koncern je těsně před Volvem předposlední značka, jejíž auto bych si koupil.

jj
1. listopadu • 15:36

o jaké V70 mluvíš - asi tři týdny nazpět jsem si povídal s kamarádem - letitým Subaristou, který je zvyklý na poměrně sportovní zacházení s vozy a jen tak něco jim neodpouští a překvapilo mě, že zrovna o V70 (nové), se kterou měl příležitost nějaký čas strávit mluvil velice smířlivě a v tom duchu, že to sice není žádný sporťák (což by asi byla chyba předpokládat u 2 tunového kombi) , ale nemá žádné přehnané neduhy, které někteří tak rádi papouškují. Pokud jezdíěš v nějaké vykloktané herce bez tlumičů nebo s předsudky, tak nepaušalizuj..

Antiautomat
31. října • 7:41

Pekne auto, ale 850-ka to nie je...nuz kde su tie casy ked Volvo bolo naozaj Volvo...

eLzyx
31. října • 11:21

tohle se ještě stále dá řadit mezi ta opravdická Volva. Stále to má určitou návaznost na předchozí modely. I ta spolehlivost je poměrně vysoká. Až od nové S60/V60/XC60 je to ... skoro čistokrevnej Ford, který s Volvem nemá téměř nic společného. A to jak v designové rovině, tak v rovině motorů ... 4 válce? Děs. Šestivál Volvo vyráběný u Fordu? Hnus.

Dusan
31. října • 19:44

Technologii motoru bych Fordu nevycital, oni delaji velmi solidni motory. Problem novych Volv je, ze totalne kurvi puvodni uzitne hodnoty Volv. Proc si clovek koupil kombik Volvo? No preci proto, ze je to obrovsky a pritom pohodlny stehovak. A ted z toho ti kokoti udelaji neco jako Alfu 159 Sportwagon, tedy naprosty nesmysl. Kombik nema byt sportovni, kombik ma byt prakticky. Nove Volvo V60 je auto uplne na pytel, objem mensi nez u bezne stredni tridy, po sklopeni sedacek mensi objem nez kompaktni V50. Kde to jsme? To je jeste Volvo? Jak asi dopadne nova V70? Dalsi "sportak" s deklem vzadu?

eLzyx
31. října • 19:57

mě jsou Fordí motory úplně ukradené, ať jsou třeba nejlepší na světě. Ale pokud si kupuji Volvo, chci aby v něm základní součásti byli Volvo, včetně motoru. Ne něco, co si můžu koupit ve Focusu.
S tou V60 částečný souhlas. Je to v podstatě první "rádoby užitečné" Volvo, tj. úplně proti smyslu švédského stylu. Nicméně chápu nutnost zaujmout i mladší klientelu. Předpokládám, že další V70 si zachová svou krabicoidnost.

matej
1. listopadu • 10:10

prosimte a co je dneska volvo? myslis ty indy nebo kdo to ma?
ford motory aspon umi. a uz to nekolikrat dokazal. volvi indove ne

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jj
1. listopadu • 14:49

nevíš vůbec o čem plácáš. Motory, které se dnes vyrábějí byly začaly ve vývoji někdy před 10-15 lety. Tedy v době, kdy Volvo ještě buď ani nebylo Fordu, nebo teprve čerstvě. Fakt, že dnes Volva obsahují Fordí motory je dán tím, že se v době vývoje těchto modelů vědělo, že tyhle motory budou v té době k dispozici. Navíc vývoj a výroba Volva je stále ve Švédsku bez ohledu na to, že do Volva investovala čánská společnost. Nebo máš dojem, že Mercedes se vyrábí v někde v Emirátech nebo Saudské Arábii jen proto, že podstatná část jeho investorů je tam odtud?

Ef
31. října • 14:39

No já ten šestivál mám a neřekl bych, že je to hnus. Sametový chod, ve 150 tis. bez jediné poruchy a spotřeba při rozumné jízdě i pod 10l. Jestli je toto hnus, tak pak nevím..

eLzyx
31. října • 14:58

jo, tomu šestiválu není co vytknout, je to super motor (poslední z rodu Volvo) ... až na jeho místo produkce - Ford Bridgend Engine Plant. Možná spoustu lidí napadá, no a? Problém je podle mě v tom, že je Ford již nechce vyrábět, protože potřebuje kapacity na Ecoboosty. Takže od těchto šestiválů (3.2 a T6) Volvo upouští. Šikmoočka se hájí emisema, ale obávám se, že je to prozaičtější - nemají prachy. I proto předčasně skončila V8 od Yamahy

Jogi
31. října • 7:15

A ja mam volvo S60 2,5T 154kw. Ten v uvode ani nespominate.

eLzyx
31. října • 11:11

ono tam v tom výčtu chybí víc ... T5 o obsahu 2.4 a 2.4i Bi-Fuel.

81.19.35.xxx
31. října • 11:05

Ja mam taky S 60 2,5T 154kw s AWD na to taky nějak zapoměli.:-D

ehm
31. října • 6:54

A tento passat je 2,0 alebo 2,4?;-)

eLzyx
31. října • 0:49

ad motor - i tento motor má 4 ventilový rozvod. Je proti svému silnějšímu 125kW bratříčkovi pouze elektronicky přiškrcen.
ad facelift - dalším "výraznou" designovou změnou jsou jinak tvarované a hlavně lakované otěrové lišty v barvě karoserie. Mezi další faceliftové markanty patří jiná venkovní zpětná zrcátka a zadní lampy s krystalickým efektem. V interieru pár změn také proběhlo - středový panel dostal ozdobný rámeček. Šedé prvky jsou nově černé. Zásadní změna proběhla v "zákulisí" - jiná je v podstatě celá elektroinstalace.
ad díly - je jedině dobře, že plechařina v druhovýrobě v podstatě není. Originální plechy nereznou, což se u polských kopií říct nedá. Stejně tak není doporučeno šetřit ani na provozních věcech - třeba takové svíčky není radno nahrazovat neoriginálními.
PS: jinak velice povedená recenze ;-)

Doporučujeme

Články odjinud