Test ojetiny Volkswagen Touareg 2,5 TDI: docela zvláštní SUV

41 komentářů

Tomas
3. prosince • 19:01

Ahoj chtěl jsem se zeptat jestli se v zimě samo může zapnout 4x4? mám VW Touareg 2.5tdi.
Díky za odpověď.

Spit
24. února • 14:11

Myslím si, že ten TDI motor od VW je snad nejvíc špatnej co jsem kdy viděl od nich. Není lepší se mu vyhýbat?
Podle mě bych doporučoval co nejdřív zkontorlovat od mechanika a rozebrat.

Erik
11. června • 15:26

Jaký střešní box je vhodný na toto velké auto?

Daniel
14. června • 14:10

Já mám na Touarequ střešní box https://www.neumax.cz/autobox-neumann-adventure... ...

Erik
20. června • 20:41

A mohu se zeptat, jak dlouho trvalo od objednání, než to přišlo?

Daniel
22. června • 12:30

Myslím třetí den od objednání, je to klasická dodací doba...

Mirda
18. března • 16:52

Toto auto považuji za marketingový VW majstrštik. Auto nemá prakticky jediný použitelný motor (myšleno ekonomicky únosný a zároveň spolehlivý), na vzduchu se s*r*, na pérech se na silnici naklání, v terénu se zase kroutí
S výjimkou pár procent uživatelů kteří potřebují tahat těžký vlek nemůžu najít nějaký racionální důvod ke koupi. Přesto po něm před pár lety všichni podnikatelé toužili, člověk by ani neřekl, že je na světě tolik chlapů s malým penisem ;-)
Navíc kdekoliv na světě kde jsou extrémní podmínky a terén stejně potkáte dlouhodobě fungující akorát LC od Toyoty.

Bobby Deerfield
19. března • 22:32

Malý penic. :-) Myslel jsem, že tuhle stupidní hlášku už používaj jen závistivci v Blesku.

Antiautomat
19. března • 15:57

Neviem o tom ze by bol ten V6 diesel nejak extra poruchovy, dokonca aj povodny automat Aisin sa da oznacit za spolahlivy (co u automatov je vzacnost). A na ceste jazdi rozhodne lepsie nez LC, ktore zase na druhej strane boduje v terene. A propos, ked sme uz pritom, ma LC nejaky, citujem ''ekonomicky'' unosny motor?

panHAJZL
19. března • 6:39

jojo, taková LC 100 4,2 TD to je správný jezdítko;-)

homer
19. března • 0:09

LC jsou pro ty šťastnější zbytek se trápí v defenderech, gazech apod.

k.ik
18. března • 9:32

Když kliknu na fotku, otevře se mi jen černé okno - kde je problém?

Tom
18. března • 11:54

mám to poslední dobou také tak... :-/
začalo to zlobit samo od sebe

merkur
18. března • 16:10

Kamarád si ho koupil v reichu ( akorát 3.0 TDI) u dealera s 80t na hrbu.Teď tam má kolem 140t a je jen přes kilo v motoru 3-[

panHAJZL
19. března • 6:39

kdyby si raději koupil Dustera:-D

Peter
4. května • 19:11

...Dus ČO ??

555
18. března • 9:58

U tebe v prohlizeci.Hezky den

JirkaK
18. března • 8:23

Nějak nerozumím tomu opěvování "robustních silentbloků" na přední nápravě, které jsou po smrti a přitom to na nich není vidět. Je vidět že nevydrží a okecávání o jejich údajné robustnosti působí velmi trapně.
A ten motor 2.5TDI - není to ten ve své době nejprůserovější motor od VW, kterému se každý vyhýbá velkým obloukem ? :-D

Johny HD
18. března • 13:11

Ano, je to ten průserový motor, kterému s oblibou praskal blok nebo se trhaly uvnitř válce. Pomohlo jediné - co nejdříve rozebrat a převložkovat, dokud byl ještě blok v pořádku.

Zdeněk
15. června • 9:20

prasklej blok jsem za 4 roky aktivního rozebíraní a vložování těchto motoru ještě neviděl :-/

Tom
18. března • 21:12

Jj, muzu potvrdit, vsechny co byly v mem okoli, at uz v jakemkoliv VW tak odesly do vecnych lovist mezi 450t az 500t km

Anorex
18. března • 9:27

"A ten motor 2.5TDI - není to ten ve své době nejprůserovější motor od VW, kterému se každý vyhýbá velkým obloukem ?"Nikoli,to byl a je motor sice se stejným objemem,tedy obecným názvem 2.5 TDI,ale jedná se o šestiválec do V (v Passatech,Superbech I atd.).Toto je řadový pětiválec,který má naopak pověst jednoho z nejlepších a nejvýdržnějších motorů od VW...

Peter
4. května • 19:10

Haha pozor na nato. Tento 5valec je vstrekovanie Pumpa-dyza- čo nieje zrovna najospevovanejší typ dva a polky. Stare zname 5valce boli z audi 100/a6 c4, t4, 84,85,103 a 111kw s rotačným čerpadlom bosch vp37. Keď sa jedná o šestvalce, vystiedal som všetky dvaapolky no tá "strašne nahovno" 2.5tdi v6 jazdí bez výraznejších problémov dodnes narozdiel od starších 5valcov a R5tdiPD. V neposlednom rade je treba podotknuť, že aj problemy ktore sa tykali 2.5tdi v6 boli od roku 03postupne odstranene (rolny namiesto klznych vahadiel, filter odvetravania, predsuvnik vstreku vo VP44) čím z toho motora vznikol pomerne spoľahlivý 2.5tdi v6.

panHAJZL
18. března • 22:16

a furt se neserte do té 2,5 TDI V6, kdo měnil olej po 15 tisích a vyměnil separátor olejové mlhy, tomu motor funguje do dneška a spolehlivě!!! Pokuď teda žije VP44 ...

jawor
18. března • 9:44

Myslím si, že tenhle pětiválec 2,5 TDI už nemá s tím legendárně spolehlivým pětiválcem nic společnýho. Tohle je stejnej motor, co se dával do Transporterů T5 a tam to byl celkem průser. Hold doby starých poctivých dieslů, co najely 800tkm jen se základním servisem jsou bohužel pryč. Ten legendární pětiválec 2,5 TDI, který byl opravdu velmi povedený, se dával pouze do vozů Audi 100/A6, Volvo 850, Volvo V70/S70, první Volvo S80, VW Transporter,

Tom
18. března • 11:53

Vzdávám HOLD tomu autu, ale někdo to HOLT nechápe :-D

dfd
17. března • 10:20

Super, fotky podvozka!Poznate niekto dobre spreje ktorymi by sa dal podomacky nastiekat podvozok kym este neni zhrdzaveny.
Aby tam sprej dobre chytal a bol oteruvzdorny.

Fantomas
24. března • 9:05

Takové spreje jsou na nic. Zbytečná práce a vyhazování peněz.

Tom
17. března • 17:45

Natři si to gumoasfaltem 😃

dfd
17. března • 19:02

aj vyfuk? :-)
Aj na ramena a pruziny?Isto sa daco take vyraba, aby to malo aj trochu teplotnu odolnopst pri vyfuku a aj minihrdzu vedelo zatriet.
Vyumyvam auto zospodu, necham oschnut, este rukou poutieram, oblozim novinami a nastriekam. daco take neni?

LOL
17. března • 21:05

zkus vlastní sperma.. ale bude to fuška, u takového velkého auta.. :-P

dsf
18. března • 7:16

a tobe to tam drzi ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
18. března • 15:28

já na to seru. Akorát to pak hrozně smrdí..

dsf
18. března • 19:01

delas si kozy ne?

LOL
19. března • 15:29

zoofilie není mým koníčkem... :-P

dsf
19. března • 17:08

tedy si nedelas.

asdf
17. března • 19:25

:-O:-D

dfd
17. března • 19:03

Inak aj vrtula s tym ma problem. A ine auta hlavne zvary ramien.

dfd
17. března • 19:10

dal som do google ochrana podvozku ale tam je toho tolko ze z toho neviem vybrat

dfd
17. března • 16:02

Kde ste vsetci?

Vana666
17. března • 16:56

Dokonalý vůz, dokonalý test. Dalších komentářů a diskuze již netřeba. B-]
:-)

Doporučujeme

Články odjinud