Ahoj chtěl jsem se zeptat jestli se v zimě samo může zapnout 4x4? mám VW Touareg 2.5tdi.Díky za odpověď.
Myslím si, že ten TDI motor od VW je snad nejvíc špatnej co jsem kdy viděl od nich. Není lepší se mu vyhýbat?Podle mě bych doporučoval co nejdřív zkontorlovat od mechanika a rozebrat.
Jaký střešní box je vhodný na toto velké auto?
Já mám na Touarequ střešní box https://www.neumax.cz/autobox-neumann-adventure... ...
A mohu se zeptat, jak dlouho trvalo od objednání, než to přišlo?
Myslím třetí den od objednání, je to klasická dodací doba...
Toto auto považuji za marketingový VW majstrštik. Auto nemá prakticky jediný použitelný motor (myšleno ekonomicky únosný a zároveň spolehlivý), na vzduchu se s*r*, na pérech se na silnici naklání, v terénu se zase kroutíS výjimkou pár procent uživatelů kteří potřebují tahat těžký vlek nemůžu najít nějaký racionální důvod ke koupi. Přesto po něm před pár lety všichni podnikatelé toužili, člověk by ani neřekl, že je na světě tolik chlapů s malým penisem ;-)Navíc kdekoliv na světě kde jsou extrémní podmínky a terén stejně potkáte dlouhodobě fungující akorát LC od Toyoty.
Malý penic. :-) Myslel jsem, že tuhle stupidní hlášku už používaj jen závistivci v Blesku.
Neviem o tom ze by bol ten V6 diesel nejak extra poruchovy, dokonca aj povodny automat Aisin sa da oznacit za spolahlivy (co u automatov je vzacnost). A na ceste jazdi rozhodne lepsie nez LC, ktore zase na druhej strane boduje v terene. A propos, ked sme uz pritom, ma LC nejaky, citujem ''ekonomicky'' unosny motor?
jojo, taková LC 100 4,2 TD to je správný jezdítko;-)
LC jsou pro ty šťastnější zbytek se trápí v defenderech, gazech apod.
Když kliknu na fotku, otevře se mi jen černé okno - kde je problém?
mám to poslední dobou také tak... :-/začalo to zlobit samo od sebe
Kamarád si ho koupil v reichu ( akorát 3.0 TDI) u dealera s 80t na hrbu.Teď tam má kolem 140t a je jen přes kilo v motoru 3-[
kdyby si raději koupil Dustera:-D
...Dus ČO ??
U tebe v prohlizeci.Hezky den
Nějak nerozumím tomu opěvování "robustních silentbloků" na přední nápravě, které jsou po smrti a přitom to na nich není vidět. Je vidět že nevydrží a okecávání o jejich údajné robustnosti působí velmi trapně. A ten motor 2.5TDI - není to ten ve své době nejprůserovější motor od VW, kterému se každý vyhýbá velkým obloukem ? :-D
Ano, je to ten průserový motor, kterému s oblibou praskal blok nebo se trhaly uvnitř válce. Pomohlo jediné - co nejdříve rozebrat a převložkovat, dokud byl ještě blok v pořádku.
prasklej blok jsem za 4 roky aktivního rozebíraní a vložování těchto motoru ještě neviděl :-/
Jj, muzu potvrdit, vsechny co byly v mem okoli, at uz v jakemkoliv VW tak odesly do vecnych lovist mezi 450t az 500t km
"A ten motor 2.5TDI - není to ten ve své době nejprůserovější motor od VW, kterému se každý vyhýbá velkým obloukem ?"Nikoli,to byl a je motor sice se stejným objemem,tedy obecným názvem 2.5 TDI,ale jedná se o šestiválec do V (v Passatech,Superbech I atd.).Toto je řadový pětiválec,který má naopak pověst jednoho z nejlepších a nejvýdržnějších motorů od VW...
Haha pozor na nato. Tento 5valec je vstrekovanie Pumpa-dyza- čo nieje zrovna najospevovanejší typ dva a polky. Stare zname 5valce boli z audi 100/a6 c4, t4, 84,85,103 a 111kw s rotačným čerpadlom bosch vp37. Keď sa jedná o šestvalce, vystiedal som všetky dvaapolky no tá "strašne nahovno" 2.5tdi v6 jazdí bez výraznejších problémov dodnes narozdiel od starších 5valcov a R5tdiPD. V neposlednom rade je treba podotknuť, že aj problemy ktore sa tykali 2.5tdi v6 boli od roku 03postupne odstranene (rolny namiesto klznych vahadiel, filter odvetravania, predsuvnik vstreku vo VP44) čím z toho motora vznikol pomerne spoľahlivý 2.5tdi v6.
a furt se neserte do té 2,5 TDI V6, kdo měnil olej po 15 tisích a vyměnil separátor olejové mlhy, tomu motor funguje do dneška a spolehlivě!!! Pokuď teda žije VP44 ...
Myslím si, že tenhle pětiválec 2,5 TDI už nemá s tím legendárně spolehlivým pětiválcem nic společnýho. Tohle je stejnej motor, co se dával do Transporterů T5 a tam to byl celkem průser. Hold doby starých poctivých dieslů, co najely 800tkm jen se základním servisem jsou bohužel pryč. Ten legendární pětiválec 2,5 TDI, který byl opravdu velmi povedený, se dával pouze do vozů Audi 100/A6, Volvo 850, Volvo V70/S70, první Volvo S80, VW Transporter,
Vzdávám HOLD tomu autu, ale někdo to HOLT nechápe :-D
Super, fotky podvozka!Poznate niekto dobre spreje ktorymi by sa dal podomacky nastiekat podvozok kym este neni zhrdzaveny.Aby tam sprej dobre chytal a bol oteruvzdorny.
Takové spreje jsou na nic. Zbytečná práce a vyhazování peněz.
Natři si to gumoasfaltem 😃
aj vyfuk? :-)Aj na ramena a pruziny?Isto sa daco take vyraba, aby to malo aj trochu teplotnu odolnopst pri vyfuku a aj minihrdzu vedelo zatriet.Vyumyvam auto zospodu, necham oschnut, este rukou poutieram, oblozim novinami a nastriekam. daco take neni?
zkus vlastní sperma.. ale bude to fuška, u takového velkého auta.. :-P
a tobe to tam drzi ?
já na to seru. Akorát to pak hrozně smrdí..
delas si kozy ne?
zoofilie není mým koníčkem... :-P
tedy si nedelas.
:-O:-D
Inak aj vrtula s tym ma problem. A ine auta hlavne zvary ramien.
dal som do google ochrana podvozku ale tam je toho tolko ze z toho neviem vybrat
Kde ste vsetci?
Dokonalý vůz, dokonalý test. Dalších komentářů a diskuze již netřeba. B-]:-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.