Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý

Čtyřmístný sedan s nepraktickým kufrem se zdá být jako naprostou zbytečností. Ale někdo zkrátka chce známou techniku ve stylovém balení.
Seznam kapitol
  1. Ojetý VW Passat CC: Úvod
  2. Ojetý VW Passat CC: Co od něj čekat
  3. Ojetý VW Passat CC: Jak se s ním jezdí
  4. Ojetý VW Passat CC: Na co si dát pozor
  5. Ojetý VW Passat CC: Verdikt
  6. Ojetý VW Passat CC: Fotogalerie

Volkswagen Passat CC měla být stylová varianta běžného Passatu, který přeci jen vypadal tak nudně, uniformě a sterilně, jak to jen šlo. Spotřebitelský Volkswagen nikdy nesměl nikoho urážet a musel působit pokud možno absolutně beztřídním dojmem. To se mu dařilo tak dobře, že se mohl nadšený řidič za jeho volantem uzívat.

Stylová varianta CC je trochu jiná. Podobně jako větší Mercedes-Benz CLS i ona hraje spíše na emoce a snaží se upoutat pozornost těch, kteří chtějí sice známou a osvědčenou techniku, kterou vám opraví všude, ale potřebují výraznější design a nepotrpí si na absolutní praktičnost.

Co je klíčové

  • Hledat auta ze spolehlivých zdrojů 
  • Zkrátit intervaly výměn oleje
  • Vyhnout se sedmistupňovému DSG
  • Nekupovat auta po čiptuningu 
  • Neošidit zkušební jízdu
  • Servis svěřit šikovnému mechanikovi

Passat CC měl také působit sportovněji a dynamičtěji, ale aby tento příslib bezezbytku naplnil, musel by dostat jiný podvozek, silnější motory nebo se prostě více technicky odlišovat. Shodná technika se základním modelem ještě neznamená, že by jezdil špatně, ale pojďme to vzít postupně a ojetý Volkswagen Passat CC (později označovaný už jen Volkswagen CC) si důkladně představme z pohledu zájemce o ojetý automobil.

Radosti
Známá technika
Slušná kultivovanost a komfort
Kvalitní zpracování
Poměrně dobrá spolehlivost
Většina aut s bohatou výbavou
Docela si drží cenu
Starosti
Unikátní karosářské díly zvedají ceny oprav
V druhovýrobě toho moc neseženete
Problémové sedmistupňové DSG
Poruchy rozvodů motorů TSI
Praktičnosti moc nepobral
Nejezdí lépe ani rychleji než obyčejný Passat
7  /10
61 fotografií
Pokračování testu
Fotogalerie61 fotografií
volkswagen passat cc (1).jpg volkswagen passat cc (11).jpg volkswagen passat cc (12).jpg
 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ojetý VW Passat CC: Úvod
  2. Ojetý VW Passat CC: Co od něj čekat
  3. Ojetý VW Passat CC: Jak se s ním jezdí
  4. Ojetý VW Passat CC: Na co si dát pozor
  5. Ojetý VW Passat CC: Verdikt
  6. Ojetý VW Passat CC: Fotogalerie
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2000
Stav: 144 756 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Touran 2
Rok výroby: 2004
Stav: 165 221 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Passat 1.968
Rok výroby: 2006
Stav: 174 316 km
Cena: 85 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků