Test ojetiny SsangYong Kyron XDi270: návštěva z jiné společnosti

6 komentářů

Kenny
22. prosince • 3:40

Zase test napsaný do 357 milionů kapitol, bohajeho, tak se přečte první strana a jdem ke konkurenci no co už :-P

lamal_SK
21. prosince • 0:34

Celkom fajn clanok...A na moje prekvapenie velmi robustne autisko... som cakal, uplny smejd... aj ten interier, tvrde plasty ok, ale vsetky pekne zlicovane, mam dojem ze kvalita spracovania je velmi dobra az prekvapujuco... inak design interieru mi prisiel v pohode..sice nie u auta za milion, ale u auta za 220k ano... dynamicke parametre slusne, svizne, hlavne to pruzne zrychlenie je na automat velmi pekneza mna palec hore, za tu cenu to vyzera byt dobra kupa z praktickeho hladiska

pd
20. prosince • 20:34

docela mě ten článek zajímal, ale z principu si ho přečíst nemůžu. vím že ještě zatím existuje textová verze. když já se ale zařekl...

snakebird
20. prosince • 12:52

Zdravím,
venkovní teplotu u tohoto auta s automatickou ventilací zjistíte namáčknutím pravého knoflíku /ventilátoru/, takže ne že nemá ale nenašli jste, a to je rozdíl! Jinak já jsem s tímto autem /ta samá motorizace+automat a dokonce i metalíza :-D/ naměřil nejmenší spotřebu 7,8 l/100km, kombinovanou /+dálnice/ vždycky!!!!!!!!!!!!!! do 11 l, čistý ! terén 12.

jean
20. prosince • 9:45

Exteriér a interiér auta mi ani nevadí, ale stav karosérie a podvozku po šiestich rokoch prevádzky ma udivuje, v takom stave kupujem autá, ktoré majú o 6-8 rokov viac. Bolo by fajn prezrieť aj iný Kyron, či je to vlastnosť, alebo mal tento konkrétny kus nejaký pohnutý osud.

Rodin
20. prosince • 10:13

Co vim, tak Ssangyongy fakt reznou. Ale tady to vypada spis na takovou tu lisku, jednou jsem videl cerstve dovezenyho Mustanga, kterej zespodu vypadal podobne...

Doporučujeme

Články odjinud