Prodám 4 originální litá kola (včetně pneu) na Škodu Superb I.Na kolech jsou letní pneumatiky Continental ContiPremium Contact 2, 205/55 R16, 91W, s hloubkou dezénu 4 mm.Cena: 7200 Kč.E-mail: tompscb@seznam.cz
Vidím že většina debat okolo Superbu I se motá kolem rozvoru. Ten bych zas až tak neřešil, ale jinak mi Superb I při letmém seznámení, kdy jsem v něm absolvoval cca 200km cestu jako spolujezdec, zdál jako naleštěná bída. Především mě zarazilo hodnocení z tohoto testu, kdy je jeho podvozek hodnocen jako poměrně měkký - mě naopak připadá jako přehnaně tvrdý a razance, s jakou přenáší do karosérie rázy od kol, nemá s luxusním autem nic společného. Prakticky v tomto ohledu nevidím rozdíl mezi Superbem I a Fabií I. Obě auta drncají úplně stejně. Zato rozdíl mezi "komfortem" Superbu I a například BMW pětkové řady z konce 90. let nebo první generace "céčkového" Mercedesu (který není zrovna extra komfortní) je propastný. Druhým pro mě nepřekonatelným problémem alespoň u 1.9TDI je otravný hukot od převodovky, který ve vyšších rychlostech přeřve i ten traktorový motor, a to už je co říct. Pravděpodobně nešlo o kusovou závadu, spíš o problém konstrukční podobný hukot, podstatně lépe utlumený, ale stále slyšitelný, jsem později slyšel i ve stejně motorizovaném Passatu, takže ve Škodovce evidentně šetřili na odhlučnění. Celkový dojem z jízdy mi tak hodně připomínal starou linkovou karosu, přestavěnou na luxusní autokar polepením umakartu jekorem a montáží televize s DVD. Nic pro mě.
Velmi zaujimave citanie. Hlavne to, ze sa nik nepozastavuje nad motorom.Ten je vyslovena ubohost sam o sebe. Riadime sa heslom cim viac ventilov tym viac adidas. Kamos ma preste taketo auto. Motor uz sa stihol odporucit. Praskla hadica oleja k turbu = zadrel. Splasil new motor. Teraz si uz dava pozor nevytaca (max. 3500), zazitok z jazdy ako na traktore, ale konecne je viac menej spolahlivy mator. Nedavno sme boli menit olej, vsetci v servise sa prisli pozriet na netecucu olejovu vanu, ze toto este nevydeli (185 000 km). Ked im povedat ako sa snazi setrne zadit (priemerka 7 na 100) tak sa smialy, ze motor mozno vydrzi, ale dementne turbo nie. Chlapec ho ma na moj vkus aj tak stale v servise. Cidlo teploty motora mu menili asi 5 x. Hned nato sa mu rozpadol termostat (to sme vymenili na kolene pred barakom). 2 x odydena lambda a dalo by sa rozpisovat donekonecna.
Nejde mi do hlavy, proč se automobil této třídy a ojetina obzvlášť netestují v nějaké rozumné výbavě. Potom by si hodně lidí, včetně pana recenzenta mohli odpustit výroky o nudných, hrozných plastech a celkově nic moc interiéru v takovéto třídě automobilu apod. Kdyby v testu zazněla alespoň věta, že testovaný model byl základní výbavě a že je plno jiných možností jak může vůz vypadat, tak prosím. Zatím jsem neviděl moc recenzí, aby se např. Mercedes typu S recenzoval v úplně nejhorší verzi. Ale Superb se testuje snad jen v Classicu, aby se ukázalo jak je ta "Škodovka" lidové auto. Naopak je plno daleko horších aut než je Škoda, to by jen lidi museli překousnout, že už to není co to bývalo a jako každá firma na světě se od dob komunismu a hlavně s německým vedením rozvinula. Až se bude příště Superb zase recenzovat, tak prosím v takovéto výbavě... http://2i.cz/ee412f05d6...
kde vo svete bol kedy komunizmus? Nech robim cokolvek, ani jedna krajina ma nenapada. So zvyskom suhlas.
Tá sparťanská výbava a nudný interiér v takomto aute ... pohľad na zaplakanie ...
Já bych raději tu: Škodu Superb OHV (1938) než tu novou
Jo to je ještě z doby kdy pro automobilky pracovali dizajnéři. Dneska všem autům nahoděj šikmý světla (nesnášim to), přidaj pár patvarů a blobů a vydaj to jako novej model.
Na Superbu je nejhorší to, že při mých 183/90 se na zadní sedadla neposadím:-O :-O :-O Vpředu pohoda, aj to celkem jede, pérování se dá přežít, do cca 130 km/h se v tom nebojím, do cca 170 km/h se to na cestě udržet ještě dá. .. ....ale, na zadních sedadlech se líp sedí v Oktávce II. V Superbu 1 se dá vzadu sedět jen uprostřed, pokud na bocích, tam ať dělám co dělám, vždy má moje hlava kontakt se střechou. V Superbu 2 trochu taky, ale míň, prozměnu tam je geometicky blbě naroubovaný ten zadní pidisedáček. To je jak na židli, pravoúhlé s krátkým sedákem, záda mě bolí víc než z Citygo. Pak umělý prostor pro kolena před uřezaným sedákem nemá smysl.
Lžete a nebo v před někdo leží a má sedadla až vzadu ....
Neumis cist...
Nemáte bejt tak velkej. B-]
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-7/... ... tady třeba co je lacinější a je to limuzína skutečně která si na nic nehraje.
A kolik bude stát servis takového BMW? Popřípadě kolik bude stát nějaká zavažnější porucha u auta, které má najeto přes 300 000km?
když si člověk najde šikovného garážníka a kontakty na díly tak moc ne. Příklad na své auto potřebuju ložisko zadního kola v čr pět tis kč. V německu 2500 kč. Takže pokud je člověk trochu pátravý tak to bude únosné to bmw servisovat.
Škodovkou ta a autobusem dom!!!! Bohužel vlastní skušenost :-(
No když s ní někdo zajede pod náklaďák tak pak jede busem no. B-]
Mám zkušenost se Supem s 1.9TDi 96kw. Z pohledu pasažéra na zadních sedadlech je to velice pohodlné auto. Spousta místa na nohy, sedačky v pohodě. 400km cesta bez problémů. Jako řidič jsem ho měl půjčené jen krátce, ovšem motor příjemně táhne nad 2000 a spotřeba 7 litrů při jízdě po okreskách na max čtyřku. Auto patří babičce s jejím přítelem a jezdí kolem 6 litrů. Osobně si myslím, že je úplně fuk v jaké je to třídě. Pokud je to střední, co je potom Octa? Nižší třída? Takže se dá Octa srovnat s Aurisem a Superb s Corollou? No to jsou blbosti nemyslíte pane urážímautoraprotožejsemzakomplexovanejblb?
Lukasi, mas v tech tridach bordel.Octavka je nizsi stredni = Golf, Auris/Corrolla, i30, Ceed, Focus, Mazda 3, Civic, Megane, 308, C4 atd.Superb je stredni = Passat, Avensis, i40, Optima, Mondeo, Mazda 6, Accord, Laguna, 508, C5 atd.
Jen že TDi a T je trochu něco jiného ... podorvnávat 1,8T benzín tim olejákem je trochu mimo.
Vzhledem k tomu, že Octavia má rozvor náprav téměř jako Kia Rio (konkurent Fabie), tak si nejsem jist jestli by neměla patřit spíše do malých vozů (vtip) ;-) Ano, Octavia patří do nižší střední ve všech ohledech.Octavia = Auris/CorollaSuperb = Avensis
No škodovky aspoň vypadaj jako auta, na ty smutný xichty těch toyot se nedá koukat, to je jak když to auto brečí. :-/
To jako, že ten hnusný hurvajz Fabia, prapodivná Octavia, vykulený Yeti nebo nejhnusnější Škodovka všech dob Roomster vypadají jako auta ? No, design je věc vkusu. Podle mě design Škoda vs Toyota = z bláta do louže. Ani jeden nedělá vyloženě hezká auta, to člověk musí jít k jiným značkám.
ale ona octavia patří do segmentu B čili malých aut.na nižši střední nemá parametry jako vlastně žádná jiná škodovka.no a ten čínskej pasát je zas příliš úzký.škodovka vyrábí plejádu malých aut a místo,aby udělala něco většího pro rodinu, tak to zazdí citigoučkem.z toho co nabízí vychází nejpraktičtěji asi roomster.
Jestli škoda začne dělat SUVčka tak emigruju. Opravdu nechci těch blobů potkávat na ulicích ještě víc. Ohavnosti jako Kia a Hyundai mi fakt stačej.
Mel bys vyrazit, Yetti uz nejaky ten patek jezdi.
Ses vyznamenal, uplnej znalec aut:-D Ano, Ochcavie se da srovnat s Aurisem, oboji je to nizsi stredni, stejne jako napriklad ta Corolla, ktera je technicky pouze Auris sedan. Jen zmena typu karoserie z auta jinou tridu neudela a pokud vidis mezi Aurisem a Corollou rozdil tridy, asi neni moc smysl se dal o necem bavit. Co treba Impreza 5D a 4D, taky rozdil tridy? A je-li Jetta jen Golf 4D a tedy nizsi stredni, proc je to stejne auto s 5D karoserii a nazvem Octavia o tridu vys?Superb byl pouze dlouhy a nabizel jednu zasadni vec - misto vzadu. Jinak to bylo uzke, nepohodlne, neprakticke (zadni sedacky nesly sklopit) a predevsim se strasidelnymi jizdnimi vlastnostmi (dane zastaralou technikou, auto se prodavalo v Cine coby starsi generace Passatu) a kravalem uvnitr horsim, nez mela O1 (mel jsem moznost jezdit s O1 1.9 TDI 66 kW a Superbem 1.9 TDI 74 kW). Tedy proste takovy Logan, ten taky velikosti porazi temer vse v nizsi stredni ale coby konkurent je bran spise pro low-endy jako je Aveo sedan nebo jako bude Rapid. Pri ilustraci - jsou trhy, na kterych jezdi napr. A6L, delkou v podstate na urovni bezne A8. Dle tve logiky je tedy A6L luxusni trida a muze se najednou pomerovat s 7er nebo S-klasse? Nebo to proste bude jen prodlouzena vyssi stredni, tedy uplne stejny pripad, jako je Superb, ktery je proste jen natazenou starou pleckou ze stredni tridy?
vam tu z tych tried vsetkym mozgy nefunguju. superb a corola a auris su auta pre uplne odlisnu klientelu. nehrajme sa na to, ze ich budeme porovnavat. ak si budem vyberat nieco ako corolu alebo auris, tak nebudem chodit kukat aj superb. to je snad kazdemu, kto si niekedy kupoval auto jasne.
Nejsem znalec aut, to si netroufnu tvrdit, jen jsem popsal svou zkušenost, která už je trochu starší, ale nevadí. Poté jsem psal o debilním rozdělováním, proto ta zmínka o Toyotě.
Nechapu, co je na deleni "debilniho" ani jak to ilustruje zminka o Toyote, ktera byla zcela mimo misu.
Bóže můj, to jsou zase od některých "odborníků" kecy:-/ (asdf, Skyline...)Když už koncern nesnášíte, tak proč reagujete na článek a jeho obsah? Přijdete mi víc fanatičtí, než ti, co Škodovku mají :-D:-D
Amen! :-Dbtw... Uz to vidim, ty reci o tom, ze odeme se to cekalo.
tyzden som jazdil na superbe 1.9TDi 74kw (o ten bolo postarane dobre auto bolo vo vybornej kondicii), cize vo verzii, ktora (mozno okrem mojho oblubeneho spolahliveho stareho dvojlitra) bude asi najvacsim dovodom na rozpaky. Moja skusenost je taka ze je to normalne vozitko, len trochu viac 'natiahnute' ako by bolo zdrave. V tomto smere som bol spokojny, lepsie ako tlacit sa vo fabii, dokonca si to viem predstavit ako rodinne auto. Preco nie.Co sa tyka hadzania toho ci onoho auta do tej ci onej triedy len podla toho aku nalepku to ma na dekli je uplny n-e-z-m-y-s-e-l nakolko tak ci tak je to zlepenec pozostavajuci z malej casti TEJ istej koncernovej techniky a z vacsej casti NAPROSTEJ vacsiny toho, co dodavaju subdodavatelia, rozdiel je len v tom ako je dotycny diel tvarovany,ake ma teilenummer no a v akom jazyku nadriadeny j.be svojich podriadenych na oddeleni kvality. Navyse v coraz viac pripadoch je to vyrobok tej istej firmy, ktora to dodava x-automobilkam, ktora to len zlepi dokopy. Vseobecne plati ze jednoduchsie auto je lepsie a investicia do pojazdnych pa-ekologickych x-boxov tzv. vyssej triedy su vyhodene peniaze.
Víte o čem je škoda. VW něco vyrobí at golf nebo passat. A škoda to dostane ne poslední výdobtky fabriky ale o generaci pozadu. Škoda rapid jestli se nepletu přední náprava z pola a zadní z golfa páté řady no potěš koště to bude katastrofa. A co se týká tý palubky u supa to je tak srovnatelný s nižší stření třídou takovej hnus. Vyšší střední třída už má zajímavější palubky.
Bez ohledu na to, v jakých třídách Superb první generace byl, je a bude (dle mého názoru nic moc auto zastaralé konstrukce, které patřilo do vyšší střední rozměry, vším ostatním do střední), nabízí se otázka: Pro koho takové ojeté auto vlastně je?Pokud už mne osvítí někdo z nebes anebo budu alespoň tak skvělý jako autor článku :-D a najdu zachovalý Superb na prodej, budu ho chtít?Pro manažera, který se chce blýsknout, dnes už těžko. Pro běžnou rodinu si troufám říct, že např. Octavia II je snad po všech stránkách lepší auto s levnějším provozem. Takže zbývají jenom pasáci a vesničtí Lojzové, který se s ním budou blejskat tak dlouho, dokud nezapomenou šest let za sebou vyměnit olej a Supa pošlou na věčnost. Smutný osud první novodobé velké Škodovky, pravda...
Bohužel nemohu než souhlasit...
A jak je to vlastně s bezpečností tohoto zázraku na kolech? B-]
Bezpečnost je někde na úrovni frantíků/opla z devadesátých let http://www.youtube.com/watch...
Jasně, video z YT, to je panečku argument:-D Superb I byl v otázce pasivní bezpečnosti skutečně spíše zklamáním, ale vyložený průšvih to nebyl. http://euroncap.com/tests/skoda_superb_2003/1... ...
Zlomený A sloupek s 20cm prohnutím je zcela dostatečný argument. Ale možná experti z AR to vysvětlí, třeba je ten A sloupek z martenzitické ocele, nebo to je třeba u vozů úrovně Bently, Maybachu a Superba normální. Těžko říct.
Např.mondeo předchozí generace při čelním nárazu mělo prolomenou i střechu. Čili nebezpečný šrot, ovšem pro mnohé stále vysněný sportovní kousek. Nehovoře o vozech bmw z devadesátých let se dvěma hvězdami z bariérových zkoušek, nicméně i to je pro mnohé vzor bezpečnosti v dopravě. Proti těmto zázrakům je superb I vcelku bezpečné auto.Toto je koneckonců u ojetiny vcelku nepodstatné, důležitější je, jestli to auto ještě nějaký pátek bude spolehlivě jezdit a jestli ho nesežere rez. A to si myslím, že kupec může být v klidu. Takže komu nevadí, že je to kufrák, tak se to dá doporučit. Nicméně já bych ho nekoupil, kufráky nemám v oblibě. Poslední kufrák v mém vlastnictví byl W353.:-D
Takze vlastne protoze je i jine auto strep, Superb je tim omluven? Logika hodna 250k km za volantem TDI:-D Nehlede na to, ze Mondeo dopadlo v ENCAP lip, nez Superb, i kdyz jen o bod v kazdem narazu (celni/bocni 10:16 vs. 9:15), navic Superb, jak je u Skody zvykem, musel byt pretestovan, protoze puvodne dopadl jeste vyrazne hur (puvodni vysledek vsak pochopitelne na strankach ENCAP chybi).
Mondeo s prolomenou střechou při nárazu tj. s vážnými problémy s tuhostí skeletu mohlo dostat relativně dobré hodnocení (čtyři hvězdy) jen naprostou ignorancí při vyhodnocení zkoušek. Stav tuhosti je evidentně už hraniční a jen malé zvýšení např. rychlosti by vedlo už k fatálnímu zborcení prostoru kabiny.Nic takového u superbu nehrozí. Tam jsou větší zpoždění během nárazu dané výskytem podélně uloženého motoru v deformační zóně. Viz. problémy bmw5. U motoru napříč to je o mnoho lepší a i to byl jeden z podstatných důvodů proč se tato koncepce začala používat už koncem šedesátých let. Zabedněncům např.v bmw to nedošlo do dneška.
nebo je to vada výrobku to je jen pár tisíc kusů. Jako problémy tsi 1.4 s řetězy žádná svolávačka jen at se v tom majitel hezky vykoupe i když ty řetězy přeskočí i o pět zubů. Pak když je motor v háji oprava asi 70 tis.
Ale prd. Dobre vite, ze to za Vas zaplati fabrika.
za poloviční peníze jsem koupil vůz silnější vybavenější kvalitnější a hlavně mám ne střední třídu jak je superb po právu ale mám vyšší střední třídu. Toto auto má 150 ten superb a spotřeba průměr 9.2 to mám to samý na benzínu šestiválu co má 200 koní. Proč si kupovat výrobek s menším měrným výkonem se stejnou spotřebou když mohu mít lepší.
No seš kabrňák, koupils dobře :-D *plácám Tě po ramenou*Proto jsi to psal, ne? :-P
Psal jsem to z toho důvodu že škoda je až fanaticky přeceněnovaný a nadhodnocený vůz. Tím jsem chtěl demonstrovat proč utrácet tu samou sumu za škodu, když za ty peníze může být kvalitnější vybavenější atd vůz.
Ono to má o deset cm menší rozvor než třeba Dacia Logan MPV, ale hloupí autoři stále budou tuto typicky střední třídu (respektive entry level střední třídy) stále cpát do "vyšší střední, či dokonce vyšší třídy". Článek psal hlupák. Až to bude mít rozvor k 3 metrům, šestiválec v základu a hlavně to nebude mít znak škodovky, tak pak se můžeme bavit alespoň o té vyšší střední. B-]B-]B-]
??? hlupák se usvědčí sám...
Vždy ocením slušnou a věcnou diskusi opírající se o fakta :-D Jen letmé srovnání rozvorů a délek karoserií s přibližnou konkurencí z roku 2002 (Superb I má rozvor 2 803 mm a délku 4 803 mm). Opel Omega: rozvor 2 730 mm, délka 4 898 mmPeugeot 607: r. 2 800 mm, d. 4 871 mmBMW 5 (E39): r. 2 830 mm, d. 4 775 mmMercedes E: r. 2 854 mm, d. 4 818 mmAudi A6: r. 2 760 mm, d. 4 796 mm.A namátkově z klasické střední (ze stejné doby):Peugeot 406: r. 2 700 mm, d. 4 598 mmOpel Vectra: r. 2 700 mm, 4 596 mmFord Mondeo: r. 2 754 mm, d. 4 731 mmVe všech těchto řadách se nacházely také čtyřválce, nicméně jsem v článku výslovně uvedl, že právě rozsah výkonů motorů patří k těm aspektům, jež Superb I ze společnosti vyšších tříd diskvalifikují. Trváte na tom "hlupákovi"...?
Hm, moc hezká "tabulka"Tak když už zmiňujete ta fakta, tak ji teď ještě doplňte o šířky ... a dojde Vám, proč je ten Superb k smíchu.Prostě tím, že se auto pouze natáhne na délku a zbytek zůstane, se z něj vyšší třída nidky nestane
v tomto kontexte ma napada, ze Avia 21 mala razvor 2680mm tak sa chuda na vyssiu triedu nechyta, ale do strednej zapadne kludne, nie ?
No, s tímhle rozvorem spíš do nižší střední, např. Opel Astra má 2.685 mm, Hyundai i30 má 2.650 mm, Chevrolet Cruze 2.685 mm atd. :-))
Pane Duchoni, nevim, jestli ze sebe jen delate blbce, nebo si za tim blabolem skutecne stojite, ale uz jsem to psal dole jinemu znalci a tedy se zeptam i Vas: protahnu-li rozvor autu v urcite tride, automaticky to znamena, ze se z nej stane auto vyssi tridy? Konkretne v mem pripade pouziji priklad A6L, oblibene limuziny v Cine. Pokud tedy uvidite prodlouzenou A6, budete o tom aute mluvit jako o luxusni limuzine a konkurenci pro LS, 7er, S-klasse a vlastne i A8 a vytahovat tabulky, na kterych budete dokazovat prislusnost do vyssi kategorie?Superb proste nebyl nic jineho, nez low-cost stara plecka pro vychodni trhy, ktera mela prodlouzeny rozvor. Nicmene tento de fakto vybehovy "Passat L" byl porad jen Passatem, nikoliv autem vyssi tridy, stejne jako prodlouzena A6 je porad jen A6. Nakonec ve vsech ostatnich parametrech krome mista vzadu byl Superb vuci svym konkurentum ve stredni tride podprumerny a predstava, jak toto auto nekdo vazne srovnava s 5er, GS, E-klasse nebo treba Legendem je proste k smichu.
o com tu stale diskutujete ? ak niekto o tomtohttp://www.autorevue.cz/ShowArticleImages.aspx... dokaze tvrdit, ze je to vyssia trieda, tak je u mna za blbca.
Dobrý den, já už vážně nevím, ale četli jste někdo alespoň, hlavně Skyline a asdf, vůbec ten můj test...? Nebo alespoň úvodní kapitoly? Musíte dočíst větu do konce.;-) Vždyť já nikde nepíši, že by Superb I patřil do vyšší střední třídy! Pouze o tom, že některými svými vlastnostmi a rysy se jí blíží. Pokud Superbem I pohrdáte, je to vaše právo a nikdo vám to rozmlouvat nebude, ale za snahu o objektivní pohled a argumentaci si nadávky do blbců snad nezasloužím...
Ne, ja jsem test necetl, reagoval jsem na Vas prispevek, ve kterem se ohanite delkou a rozvorem a demonstrujete na tom, ze Superb svymi rozmery patri do vyssi stredni. Netusim, jak to souvisi s testem, respektive z ceho v mem prispevku jste vydedukoval, ze reaguji na nej? Nepredpokladal jsem, ze je nutne v reakci uvest "timto reaguji na prispevek, ktery jste prave napsal, nikoliv na test", nicmene pokud to potrebujete pro pochopeni, mate to tu.
No, tím jste svůj příspěvek poněkud vysvětlil. :-) Nikoli však úplně. Pokud jste totiž reagoval pouze na můj příspěvek, i ten jste si mohl dočíst do konce, protože je tam psáno cosi o diskvalifikaci z vyšších tříd...
To jsem si samozrejme precetl, ale shledal jsem to irelevantnim. Respektive tim, ze Superb diskvalifikujete na zaklade motoru nijak nerozporujete, ze velikosti jen do vyssi stredni radite. Ja Vam ale rikam, ze to auto tam nepatri ani tou velikosti, coz bud nechapete, nebo chapat nechcete. Ten prispevek je proste mimo od zacatku, protoze uz jen to, ze argumentujete tabulkou rozmeru je hloupost a nasledna diskvalifikace kvuli jinemu aspektu na tom nic nemeni. Superb proste a jednoduse z vyssi stredni diskvalifikuje samotny fakt, ze je to prodlouzena stredni trida. Jake ma motory je uplne jedno, to auto je a bude stredni tridou jak s 1.2 TSI tak s 5.0 V8. Pokud to nechapete, polozte si otazku, do jake tridy patri Lexus IS nebo BMW 3 a jak se na tom zarazeni podili skala motoru. A pokud nejaky z tech motoru vyskrtnete, jak moc se vam zarazeni do tridy zmeni. Vsadim se, ze nijak. IS bude porad stredni trida, at uz ma I4, V6 nebo V8. Pokud je to ale tak, jak potom muzete u Superbu tvrdit neco jineho?
Tato diskuse začíná být docela mimo, a to bohužel především kvůli Vašim výrokům (nikoli "argumentům"). Na základě čeho Superbu I tak kategoricky upíráte aspekty (hlavně rozvor a délka) směřující tento model do vyšší střední třídy? A nebo jinak: podle čeho se podle Vás určuje příslušnost do kategorie? Motory podle Vašeho tvrzení nejsou určující a určující nejsou ani základní rozměry karoserie, takže co? Jednotná metodika pro členění osobních automobilů do tříd navíc v Evropě neexistuje, v USA cosi takového mají, ale i tam se počítá s tím, že hledisek pro hodnocení je spousta od rozvoru a délky přes hmotnost až třeba po objem vnitřního prostoru. A při vší slušnosti, ten výrok o tom, že Superb I není vyšší střední, protože má prodloužený podvozek ze střední, je naprostý blábol. Slyšel jste už o sdílení podlahových platforem? Pro větší názornost poslouží stávající platforma VW MQB. http://www.autorevue.cz/vw-mqb-nova-platforma-pro... ... Na ní se kromě minivozu VW Up! s různými rozvory budou stavět příští generace Volkswagenů Polo, Beetle, Golf, Scirocco, Jetta, Tiguan, Touran, Sharan, Passat a CC, nemluvě o dalších modelech Audi a Škoda. To pak odmítnete Passat uznat za střední třídu, protože je to prodloužený Up!...?
Ano, jste uplne mimo. Napsat "1+1=3" se muze stat kazdemu, ale pokud pak budete ostatni presvedcovat, ze je to pravda, tezko budete vypadat jako neco jineho nez blbec.Pokud neumite cist, je to jen dalsi problem, pokusim se tedy jeste jednou a naposledy: Superb do vyssi stredni nepatri, protoze je to jen Passat B5 s prodlouzenym rozvorem. Prodlouzena A6 take nepatri do luxusni tridy, i kdyz na to delkou a rozvorem ma. Jiste se budete bit za minulou generaci Accordu Tourer, ktera ma oproti sedanu prodlouzeny rozvor a delkou je v podstate na urovni BMW 5, takze vlastne rict, ze Accord je stredni trida znamena "upirat mu aspekty, podle kterych patri do vyssi stredni". Zni to absurdne? A ano, o sdilenych platformach jsem slysel, ale jeste jsem nikoho neslysel blabolit tak, jako Vas o tom, ze A6 a A6L nebo 7er/7er L atd. maji "sdilenou platformu" a ze jedna o uplne jina auta z jinych trid. Soucasne pokud jedinym rozdilem mezi Up!em a Passatem je dle vas prodlouzeny rozvor, asi byste mel skutecne jit psat radeji o skalnickach. Zda se, ze se rad ohanite odpornymi termity, jejich vyznam Vam vsak zustal utajen. Ovsem co jineho cekat od takoveho suterena.;-)
Nemáte pravdu a naprosto nekapírujete. Navíc vám chybí slušnost. Vaše urážky místo smysluplných argumentů evidentně svědčí o nevyzrálé osobnosti.
Ne, konec, už nemůžu :-D Mimochodem, psal jsem o "sdílení platforem", nikoli "sdílené platformě", ale to je pro Vás nepodstatné, hlavně když to lze překroucením využít k invektivě. Obdivuji, kolik vět dokážete napsat, aniž byste v nich cokoli vyjádřil, samozřejmě kromě více či méně vtipných urážek. ;-)Zeptal bych se, podle čeho si myslíte, že tvrdím "jedinym rozdilem mezi Up!em a Passatem je prodloužený rozvor", ale nebudu, protože Vy na otázky neodpovídáte. Stejně jako jste neodpověděl na minulý příspěvek, kde jsem nadnesl otázku, podle jakých parametrů řadíte auta do tříd, když rozvor, délka ani motory podle Vás nejsou určující.Ze začátku to vypadalo na poměrně pěkný střet mezi "vyhraněným názorem" a "snahou o objektivní pohled", nyní už to jsou jen urážky a plané tlachání bez argumentů a snahy chápat fakta.
Takze Vy misto odpovedi placate nesmysly mimo tema a pak se jeste budete ohanet, ze jsem Vam na ty blaboly neodpovedel?:-D Jo jo, diskusni strategie "politik", neni Vas strejda Sladek? Ten to delal uplne stejne.Tedy je nebo neni A6L diky rozvoru a delce luxusni trida? Od odpovedi na tuto otazku se muzeme odpichnout dal, nevidim duvod zacinat jine tema jen proto, ze se Vam odpovidat nechce.;-)
Původně jsem si nebyl jist, jestli tento příspěvek patří mě, ale asi ano :-) O "začínání nového tématu" jsem totiž nikde nepsal a "nesmysly mimo téma" jsem také "neplácal". Navíc, kdo neodpovídá na otázky jste Vy. Já jsem se Vás naposledy ptal:"A nebo jinak: podle čeho se podle Vás určuje příslušnost do kategorie? Motory podle Vašeho tvrzení nejsou určující a určující nejsou ani základní rozměry karoserie, takže co?"Ale protože nejspíš neodpovíte ani potřetí, zkusím to za Vás: "Skyline si proleze pár dikusí na internetu (informacemi, fakty a články se zdržovat nebude) a majoritní názor převezme za svůj. A přes to pak nejede vlak a nepřipouští jakoukoli diskusi." Takže takto nějak?Nepamatuji se, že bych vám na nějaký dotaz neodpověděl, tedy až naposledy na tu A6L, na což rád odpovím. Celkově vzato Audi A6L podle mě luxusní třída NENÍ, podobně jako NENÍ Superb I vyšší střední. Toto je můj názor, pokud s ním někdo nesouhlasí, je to jeho věc a nebudu mu za to nadávat do "blbců".Dokud si nepřestanete vymýšlet báchorky, překrucovat skutečnosti a mluvit jako prezident Zeměkoule, nemá smysl ztrácet touto diskusí čas. Opravdu nemá...
Vicemene OT - proc sem vubec chodite a ctete to, co nazyvate blaboly, a nebo nectete, ale navazite se do druhych? V obou pripadech je to stupidni...
To víš, je to téma ŠKODOVKA a to někteří jedinci vidí rudě, zkrátka asdf a Skyline si k tématu přijdou jen poměřit pinďoury ;-)
Souhlasim, ze je stupidni, kdyz se jen tak navazis a vlastne k diskusi samotne nic nemas.
Cokoliv, co neni Honda je pro Skylineho spatne. Ten chlapec ma zatemneny mozek.
ja som ho mal sluzobne.
A to rozporujete co v mém příspěvku? Superb nikdy nepatřil ani do vyšší střední, ale hlavně že rozsah motorů ho diskvalifikuje z vyšší třídy. No to aby se 7, E, A8, XJ, LS, STS začalo třást strachy :-D Ale s tím hlupákem jsem to asi přehnal, bohužel jsem si neuvědomil, že pisálci z AR se stejně nikdy k testování vyšší třídy nedostanou, takže olítanej Superb z AAÁček je pro ně karierní vrchol B-]
Páni, další projev velkého ducha :-)) Mimochodem, v posledním příspěvku jsem nepsal "vyšší třídy", ale "vyšších tříd", stačí umět číst;-) Vy musíte mít buď hodně osobních problémů, nebo jen nedostatek informací a zkušeností, zřejmě to bude asi kombinace obého, že? Ono by totiž stačilo podívat se do posledních testů na AR, ale prskat v diskusích je pro Vás zřejmě zábavnější.;-) Nechme toho, vždyť diskuse s "pisálky z AR" pro Vás musí být ztrátou času :-D
Přesně tak, od odchodu pana Jandy se na AR chodí jen flejmovat a prskat. Každopádně Superb byl, je a bude střední třída. Řadit ho do vyšší střední nebo dokonce do vyšší je prostě a jednoduše kravina. Nic víc, nic míň.
......hlavně se uklidni,kup si prozačátek pořádny auto,alespoň 2.5 V6 a pak se s tebou bude dát možná mluvit :-DZDAR
Tak pravil asdf:-D Tak k tomu už opravdu není co dodat...:-D
takto vypada vyssia trieda :-)http://www.autorevue.cz/ShowArticleImages.aspx...
Však nedodávejte B-]
Nez se tu hadat jak kluci na dvorku, ktere auto je lepsi bo ma vetsi vyfuk ...... co tak radeji zacit s “tvrdymy daty“, panove .. ?Stredni trida podle wiki:Delka: 4701-5000mmRozvor: 2801-2900mmObjem: 1,6-3,5lVykon: 75-210kWTakze Superb I je jen cistocista stredni ... bohuzel.A to rozvorem jen tak tak ...Napriklad Oktavka je rozvorem ve tride jako Fabka ;-)
Dobrý den, já to nějak nemůžu najít, můžete hodit link? Trochu se mi to nezdá, podle mě je to docela dost, ale nechci se hádat. Například v USA je to podle HLDI takto:Malá: délka do 4572 mm, rozvor di 2667 mmStřední: délka do 4953 mm, rozvor do 2794 mm (!)Velká: délka přes 4953, rozvor přes 2794 mmhttp://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification... A to jsou v USA auta obecně o něco větší než ta evropská. Co se Superba I týče, určitě patří spíše do střední, ale je třeba také vzít v potaz, že je to deset let staré auto a za těch deset let auta zase poněkud povyrostla. Jenom příklad ze střední třídy: Opel Vectra 2002: délka 4495 mm, rozvor 2637 mmOpel Insignia 2012: délka 4830 mm, rozvor 2737 mm
.. prosím:http://cs.wikipedia.org/wiki/Automobil... nebo seznamy aut podle tříd .. střední ale chybí ... http://cs.wikipedia.org/wiki/Kategorie:T%C5%99%C3... ...
Hezký test, díky;-)
Až na to, že např. FSI v Superbu I nikdy nebylo. Podobných kravin je tam milion.
Toto je tzv. HOLÉ NEŠTĚSTÍ !!!B-]
Máš pravdu, tvůj příspěvek je tzv. HOLÉ NEŠTĚSTÍ !!!
Aaaaa, pan jezdi olitanym Superbem a nekdo si dovoli vyjadrit kriticky nazor na jeho vuz...:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.