Test ojetiny Škoda Roomster Scout - podivná pojízdná rozhledna

17 komentářů

jarda
24. dubna • 14:52

záruka třetí ruky u AAA...:-D tak to bych u toho rád byl

Kyle
31. října • 15:53

Roomstera nemám a nejsem ani škodovkář, ale musím říct, že proti tomu autu nemohu říct křivého slova. Občas jezdím s kamarádem, který ho má s motorem 1,2 TSI ( tuším 90 HP). Koupil ho nové v akci za hubičku , pod 300 t czk. Auto jede, motor je tichý, spotřeba nízká, auto dobře sedí a přitom je komfortní, interiér variabilní a přiměřeně prostorný, zpracování bezproblémové. Myslím, že za ty prachy si nemůže rozhodně stěžovat. Nějaký design vem čert, stejně člověk sedí uvnitř...

Tom
4. října • 17:47

Přední náprava není převzata z fabie, má jiná ramena. Je zajímavé, že když použije nápravu s vlecenymi rameny ford, tak ji novináři označují za polo-nezávislou a když ji má škodovka tak je jednoduchá;-)

JirkaK
5. října • 14:42

Bohužel o autech dnes píše každý trouba, kdysi s tím začali u Autohitu. To byly strašné vejšplechty. Holt vydavatelství Burda, holky, časopis o módě málo vynáší, rozšíříme portfolio a budeme psát i o autech.
Vlečená kliková náprava není ani tuhá, tu mají náklaďáky. Ani polonezávislá, to by potom byla každá náprava která má zkrutný stabilizátor. Každé kolo pruží samostatně, jen místo samostatného kusu kulatého pružného železa mezi rameny je tam navařené účko z pružného materiálu, které funguje úplně stejně jako příčný zkrutný stabilizátor a navíc ještě drží ta vlečená ramena, aby se nemrmlaly do stran. Maximálně jednoduchá, levná a přitom spolehlivá a odolná konstrukce, pokud ji nezprasí jako u Pežotu :-D

pacho
4. října • 19:24

a ja som si vždy myslel, že ten skot, je junior ala room.

Karel
4. října • 11:00

Zrovna tady je úprava Scout spíše do terénu, než do města. Ovšem do "terénu", který je odpovídající zaměření auta - v ČR prostě chataři, chalupáři, zahrádkáři... kteří všude dojedou po cestě, jen jen to často šotolina, polňačka a podobně. Ochrana proti velmi nedobrovovolnému opískování a oštěrkování prahů. Na mnohem "neměstských" částech republiky se ostatně hodí i na okresních silnicích, měsíc-dva na jaře bývají očistcem.

Zelí
4. října • 8:48

Ruma vizuálně nemusím. Nicméně oceňuji odvahu designéra pana Ingelatha (t.č. šefdesignera volvo), že to dokázal u bandy manažerských idiotů prosadit. To musel být boj. Ze stejného designérského soudku je i jeťák a ten je maximálně povedený. Myslím si, že pan Ingelath měl v úmyslu přetvořit v tomto duchu celou produkci šádevágnů. Mohlo to být zajímavé. Škoda pro Škodu.

Sarkasian
4. října • 23:58

Yety je krasne vyvazene auto, ci prva alebo teraz druha gen. Proti Roomsteru.
Kazdy kto pustil Roomster auto do provozu bol debil, ci dizajner alebo kolektivna rada. NA zaciatku nic, na konci nic, uprostred hovno. v zadnej casti sracka.

...
5. října • 11:45

Debil si ty. Roomster je aspoň auto ktoré sa trochu vymiká zo šedivého priemeru.

Jan
6. října • 11:37

Jestli zrovna nudný, nevzhledný a naprosto nevyvážený poloužitkový Yeti se vymiká průměru, tak debil jsi ty a hodně velký!!! Ty prachy co zato zloději z koncernu chcou jsou neuvěřitelná drzost.B-]

ctrl
6. října • 13:12

Dobrý den pan Jene. Yeti před FL je skutečně krásné, zajímavé a vyvážené auto, vymykající se z průměru. Bohužel, po FL to až tak platit nebude. Zůstane to jen dobré auto. Jen by to chtělo ho trošku zdražit ;-). Roomster je, z mého úhlu pohledu, jenom zajímavý, nicméně dobrý povoz :-).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
roomstein
22. října • 21:41

že by byl Yeti kdovíjaký krasavec, to zrovna ne. Ale oproti Roomsteru to krasavec je. Jestli se optimisté domnívali, že nelze stvořit automobil ošklivější Fabie 2, budiž jim Roomster pádnou odpovědí.

Pavel
20. ledna • 20:32

Jen takový detail - ona ta odpověď (Roomster) tu byla o nějaký ten pátek dřív než otázka (Fabia II) ...;-)

antiJan
6. října • 13:09

Víš jaký je rozdíl mezi slovy Yeti a Roomster? Přečti si na co reaguješ ještě jednou, ty ultradebile.

asdf
4. října • 7:35

Pěkný auto. Až na ten motor :-D

Antiautomat
4. října • 8:39

Motor je priliz tazky do toho auta, ale dajte ho do oktavky a tam bude /az na ten zvuk/ ovela lepsi ako 1.6TDi, ktory je uplne bez stavy a elanu.

Adam
4. října • 16:23

1.6 TDI šťávu a elán nepostrádá, ale oproti 1.9 je vše položené o 500 otáček výš. V kombinaci s dlouhými převody a jen 5 stupni je výsledek dost nešťastný - chce to jezdit s neturbodieselově vytočeným motorem.Jinak v poslední době tankujeme do naší 1.9 TDI (O2 FL) jen Vervu diesel, a nechtěl jsem věřit, do jaké míry se motor zklidnil a ztišil - mohu jen doporučit! :-)

Doporučujeme

Články odjinud