Test ojetiny: Renault Thalia II je levný i po letech, navíc nerezne

57 komentářů

Ada je tuna
30. října • 22:41

Koupit si ojetého rendlíka bude znamenat, že budete muset domů chodit kanálama, protože před okolím budete za osobu zbavenou svéprávnosti...:-/

(ne)argument
1. listopadu • 16:12

Je mi úplně jedno, co si kdo o mě myslí a kanálama rozhodně nechodím. Mohli jsme si před 1,5 rokem jako druhé auto ke služebnímu koupit klidně i něco lepšího (dražšího). Ale na hrkání kolem komína (nikoliv dovolenou do Chorvatska) se mi celopozinkovaná Thalia s klimatizací, v metalíze, se servem, ABS, 2x airbagy, pravdivými 50.000km a věkem 4,5 roku za 72.000,- Kč, jevila jako kup z říše snů. Ano - něco jsem do ní vrazil (filtry, všechny náplně, zadní pružiny, brzdové pakny, nástřik podvozku a dutin, a pod.), ale máme teď doma rel. spolehlivý a jednoduchý vůz, který min. 12 dalších let neprohnije a bude sloužit pro nájezd cca 5000km/rok. Co se týká jízdních vlastností, souhlasím s článkem. Komfort vykoupený rozevlátostí, ale nic tak strašného se rozhodně nekoná. Každopádně, zmňovaná Fabia I je v jízdních vlastnostech o level dál, ale na druhou stranu, za cenu vyhrkanéno žaludku (osobní zkušenost po najetých 85.000km). K čemu mám výhrady je zmínka o koupi výfuku a malých kolech. Na Thalii II nikdo (!!!!!) v druhovýrobě výfuk nevyrábí (krom ofic. dodavatele pro Renault). Takže bez mech. úpravy výfuku z CLIA s výměnou nepochodíte. Kola jsou, pokud se nepletu, v podstatě shodná s Fabií - nechápu tedy zmínku o malých kolech... Chválím dále výborně řešené ovládání pod volantem, výborné origo rádio s perfektním příjmem a velmi slušnou reprodukcí, velkou svítivost předních světel, ostré brzdy a dobrý výhled z vozu. Nechválím zbytečně měkký zadek. Souhrn na konec : za málo peněz rel. hodně muziky (pro nenáročné využití)

rohYpnol
30. října • 12:00

No, nejsem si tou Thalií až tak 100% jistý. Skoro soused ji má od nova a naopak spotřeba je docela vysoká, na dálnici výrazně nad 7 na 100. COž na tak lehké a malé auto není zrovna dobré. Stejně tak mu z toho neustále cedí olej, takovéhle fleky bych toleroval možná autou roku výroby 1985 :-OZ druhé strany ale musím jednoznačně uznat kvality. Kdysi Thalia zvítězila v nějaké soutěži o provozně nejúspornější auto, Hodně firem je proto kupovalo jako laciné pracanty. Stejně tak antikorozní ochrana. Tohle má Renault zmáklé na 1*.A motor 1.2 byl prostě výtečný. Hezký zvuk, krásně točivý, opravdu radost z jízdy. Samozřejmě, že reálná dynamika byla na odpovídající úrovni a nešlo čekat zázraky. Nejhorší na autě podle mě opravdu ten mizerný velmi nízký průvlak do zavazadelníku, který totálně zabil praktičnost.Z druhé strany je Thalia docela zajímavou alternativou třeba proti vylítaným Fabiím nebo Octaviím I... Bohužel, auto bylo výborné, ale často je kupovali nízkopřijmové skupiny, které paradoxně zanedbávaly servis (místo toho, abyi si auto hýčkali a opečovávali aby dlouho vydrželo).

JirkaK
30. října • 13:25

Myslím že jsi to docela trefil. Protože když si půjdu koupit třeba fabii ze stejné doby, těžko najdu jedinou spolehlivou a bezproblémovou motorizaci, u které by byl předpoklad že i po osmi - deseti letech a 150 - 200 000 km bude stále ještě dál fungovat bez generálky půlky motoru. HTP s tímhle nájezdem beznadějně po smrti, TSI jakbysmet, staré wágenovské čtyřválce začínají žrát olej. Jediná šance je jedničková fabka a prastará škodovácká 1.4, která ovšem jede jako dvanáctistovka a přitom žere jako dvoulitr.
Starý kosočtvercový rumpál má ještě spoustu tisíc km před sebou a tím se stává rozumnou alternativou. Ono platí, že člověk který si kupuje auto za šedesát tisíc je většinou spokojený s tím že auto jezdí a pokud možno nemá problémy kvůli kterým by dojezdilo nebo by stály raketu. Nějakou image ani hvězdičky NCAP většinou neřeší.

Ada je tuna
30. října • 22:50

Zapomněl jsi na Fabii 1,9 SDI. S tou najezdíš milion km

FRČ
30. října • 18:25

To je pravda, až na tu bezpečnost. Ta by měla být vždycky absolutně na prvním místě. Teprve potom řešit to ostatní, vše nedůležité. Život je vždy to nejcennější co máme. A člověk, co si pořizuje jakékoliv olítané auto by měl, pakliže mu na tom záleží, myslet hlavně na své nejbližší.

(ne)FRČ
2. listopadu • 5:39

A co třeba takhle : Ženo má rozmilá, zdraví Tvé a našich dětí je u mne vždy na prvním místě. Chci pro Vás jen to nejlepší a nechci o Vás nikdy přijít. ŽIvot je přeci to nejcennější co máme. :-O Proto ode mne prosím nečekej, že Ti na ježdění po doktorech, ke tchyni a známým koupím nějakou levnou Thalii, či něco jiného, co bychom si mohli z našeho našponovaného rozpočtu dovolit. Jelikož však na lepší auto nemáme, platí, co jsem řekl před chvílí : Vaše zdraví je u mne na prvním místě !! :-DFRČi : kecy v kleci ! Každý si pořizuje to, na co má a tyhle tvoje (promiň mi to) vznesené pindy jsou tak akorát pro smích a někomu pro nasr.... B-]

Kebab
25. prosince • 14:44

Ale to jsou přece nepřípadný už plky a jako podivný pokus o neférovou manipulaci:
Clio II z kterého je Thalia odvozená (nalípnul se vzadu kufr) patřilo v takovém tom segmentu spotřebních lehkých autíček k tomu nejlepšímu co bylo tehdy k mání, tedy 4 hvězdičky + navíc, jak se dočteme a já to potvrzuji, že Thalia nerezne.
Tudíž pokud někdo kupuje staré auto a v asi tak financích o kterých může být řeč, tedy peníze nemá nebo nechce dát na nové, tak Thálka může být dobré řešení když se o ni předchozí majitel dobře staral a nerasoval ji.

FRČ
4. listopadu • 19:54

Zato ty tvoje jsou spíš k pláči a pro normálně smýšlející taky k nasr.... Než bych vystavoval své nejbližší, ale i ostatní lidi v okolí nebezpečí v jakékoli levné, málo bezpečné (a nemyslím tím zrovna třeba Thalii) a např. rozpadající se ojetině jen kvůli tomu, že na bezpečnější nemám, tak to bych stokrát raději využíval veřejnou dopravu nebo příbuzné, kteří můžou vlastnit bezpečnější auto. :-/
Když to přeženu, tak je to podobné jako kdybych trvale jezdil s autem z vrakáče u kterého nefungují brzdy jen proto, že nemám na lepší a ani na výměnu třeba brzdových destiček.
Podobných, takhle flegmaticky smýšlejících a trestuhodných hazardérů mezi námi je... 3-[

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
(ne)FRČ
4. listopadu • 21:24

Pleteš páté přes deváté. Nikde jsem nenapsal, že by rodina jezdila ve vraku. Ať bylo doma co kdy bylo, tak to bylo vždy po technické stránce naprosto v pořádku. Jen jsem reagoval na Tvé srdnaté řeči o tom, že by jsi nikdy manželku neposadil do vozu typu Thalie, jen proto, že tím vozem pohrdáš a neshledáváš jej bezpečným. B-]

FRČ
5. listopadu • 9:47

Ale, ale... Nikde jsem nepsal o Thalii, myslel jsem to všeobecně o všech ojetinách. Má původní reakce byla na JirkuK, který napsal ,, Ono platí, že člověk který si kupuje auto za šedesát tisíc je většinou spokojený s tím že auto jezdí a pokud možno nemá problémy kvůli kterým by dojezdilo nebo by stály raketu. Nějakou image ani hvězdičky NCAP většinou neřeší.'' Ale bezpečnost by měl řešit.A Thalií nepohrdám, tu vůbec neřeším. Takže s tím plácáním klídek. ;-) Chce to číst pořádně a v souvislostech.

mpolan
30. října • 21:26

Jenže pro takového člověka i ta Thalia bude bezpečnější, než cokoli, co měl předtím. Dokonce i bezpečnější, než cokoli, co by za srovnatelné peníze sehnal jinde. Jen s ní neudělá před sousedy parádu, jako s dvacetiletou oktávkou, no...
Ještě, že se můžu bez té parády obejít.

StefanMB
29. října • 21:40

Vlastním toto auto so základným benzínovým motorm 1.2 už 5 rokov
Nevýhody/poruchy:
-akcelerácia so studeným motorom (pri cca. 2000 ot/min) prí nízkej teplote a vysokej vlhkosti ->auto ide na 3 valce (hlási chybu zapaľovania)
-povrchová úprava čelného skla - vidno "mapy" pri jazde v noci a osvetlení protiidúcim vozidlom
-intenzívny elektronický sitič - zvyšuje spotrebu na prvých dvoch km až o 2l/100km
Výhody:
-veľký kufor
-jednoduchá údržba
-ešte sa nestalo žeby sme nedošli

jirka
29. října • 20:31

Pro cloveka co chce nizky provoz, rekl bych i udrzbu za hubicku a motor do sekacky ok. Mnohym vykon bude stacit. Jina vec, auto nema ani tunu. Az ae potka s nekym kdo ma cca dvojnasobek tak je jasna rakev. S takovym vykonem predjizdet je sebevrazda. Nejisty podvozek v krizovce muze seredne ublizit. Hodnotte lidi pri nakupu pro a proti.

Tiburon
29. října • 21:45

Ty budeš odborník....

jirka
29. října • 22:20

A vy jste chybel pri fyzice. Co se stane auto 900 kg auto 1700 kg kdo vyhraje pretlacovanou v kineticke energii. Pokud obe auta budou mit stejnou hmotnost a ryxhloat pri celovce zustanou na miste. Pokud thalija pojede cca 50 a ja s tezsim pade odhodim ji. Cili thalia se zastavi na fleku a jeste utrpi zpetny raz. Ja pojedu jeste 15 km v h vpred. Pokud pojedu 25 a thalia cca 50 zustanemstat na fleku.

pcmaker
30. října • 9:39

Můžu tě ubezpečit, že ani jedno z aut nezůstane na místě. A z obou osádek nebudou ani ty "náhradní" díly na transplantace. Je to stejné jako s motorkáři. Nepoužitelné. ☺

jirka
30. října • 9:53

Vim svoje z vlastni zkusenosti. Starsi tezsi ja ok. Ta toyota rav ci nejake male suzuki nebo u nove kia atarym vehiklem jsem ji bocne prorazil dvere.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jirka
30. října • 9:58

Jeste dodam toyota rav cca 2000 ja vehikl 1995 jsem ji obe bocni dvere vrazil 12 cm do vnitr. Moje auto levy blatnik a veci u vnitr a svetlo s celem Stare neznamena nebezpecne. Ten muj starej vehikl honda accord benzin 4 hvezdy euro ncap a bylo to znat. Honda aerodeck 1995 ja a kia cumak lehce pokrceny nova kia prorazene dvere. Ja honda prelude napalil to do zadku felda ani nemohla odjet a ja mirne pokrceny zadek. Honfa civic 1.5 vtec musi vaha 1998 ve 120 do svahu na boudu auto ze vsech stran omlaceny ja ok. Ted jezdim honda legend 1995 vaha 1650 kg hromadu pevnyho zelea kolem do kola.

mpolan
30. října • 15:06

Notyvole... Tak hodnotit bezpečnost aut podle bočního nárazu, kde auto je méně chráněné, než čelně, to už je skutečně dementní manipulace. Jsi blb.

FRČ
30. října • 18:00

Naprostý souhlas. :-D

jirka
31. října • 4:39

Tak treba v malych vozech na posled honda 4 hvezdy celovka a ostatni tri na youtube je toho dost ta znacka vs ta znacka.

mpolan
30. října • 8:41

A ted zpatky na zem. V realnem provozu se nejvice stavaji presazene narazy a tam obe auta leti stranou, cimz tva poucka ztraci platnost. A v te chvili radsi budu sedet v novem malem aute, nez treba ve stare Octavii. Ono je to pak uz jedno, jaka auta to jsou, protoze tam o preziti rozhoduji uplne nahodne detaily.

Zdeny Horáček (3MPS)
30. října • 6:58

O tomhle se s tebou nikdo nedohaduje. Na tyto úvahy ti stačí obyčejný selský rozum a ne VŠ vzdělání z fyziky a k tomu dokotorát. Jenže - existují také jiné druhy DN a v těch může Thalia být velmi aktivní ochranou posádky. Zkus o tom popřemýšlet a zymysli se , jestli třeba neexistuje na autech něco, jako deformační zony, kde se vytratí obropvská část k.e. při nárazu. Ono to totiž u malých aut takhle taky funguje. A jestli ti zbyde čas, tak se rozhlédni kolem sebe, kolik malých aut potkáš na seilnici ve srovnání s těmi 2T mastodonty. On svtě není jen černobílý a počet DN , kde se čelně střetnou dva vozy, je naštěstí zatím ještě dost malý, i když stále roste. Z tvého úhlu pohledu není bezpečný ani náklaďák - na silnici sjem potkal dost vojenských vozidel například typu BVP a pod. Takže tak.

jirka
30. října • 7:48

Souhlasim, ale vzdy kdyz vidim v mediich nehodu maleho a vetsiho auta, tak realita ukazuje v tom malem aute byt ma deformacni zony jako kazde jine, jsou lide vic na hadry. Sam se pristi rok chystam na auto blizici se dvema tunam.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
30. října • 8:36

Jenze uz jsi zapomnel dodat jednu podstatnou skutecnost. Ta mala auta, ve kterych lide umiraji, jsou stare Feldy, Golfy ci Astry, ktere mely uz davno projit vysokou peci.

Tiburon
29. října • 22:26

No a co třeba Thalia vs schnilá těžší octavia?

jirka
29. října • 22:49

Zas tak velky srot kokty jsem nevidel aby thalia mela na vrh. Muzem tu polemizovat i nesouhlasit ale fyzika je neuplatna.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pacho
30. října • 4:56

a teraz sa stretne 1700kg s kamiónom, tam už fyzika neplatí??. Tá hmotnosť je hlúpi argument. Skôr je problém, že tí čo majú 1700kg sú polobohovia, a jazdia ako prasce, proste psychiku neoklameš.

Radon
30. října • 14:07

Ty stale se objevujici argumenty, ze tezsi auto je pri celnim narazu ve vyhode mne deptaji. Samozrejme ze to je pravda. Ale pravda dotazena do dusledku znamena flotily tritunovych bezpecnych" Hummeru litajicich po dalnici ...

jirka
30. října • 6:33

Kdyz hmotnost podle vas neni dulezita ok. Vy budete na hadry a ten v tezsim aute bude vic ok. Viz jak pisete kamion osobak. Ale ja resil primarne pravdepodobnejsi variantu osobak osobak.

Zdeny Horáček (3MPS)
29. října • 19:19

Mám jen pár drobností: maje doma Clio 1,2 z roku 2005 (asi 110tkm), potrvzuji, že koroze je značce renault opravdu pojem téměř neznámý. Na našem Cliu není mkromě povrchové korze prvků náprav a výfuku ani Ň. uto v životě nepoznalo garáž (možná to je lepší). K motoru: máme tu nejslabší verzi a osobně jsem kdysi po dálnici dosáhnul při tachometrovém údaji 130km (tedy reál někde kolem 118km/h) spotřeba pod 6/100. Takže motor jako takový úsportný opravdu je. Ovšem s čím nesouhlasím: na Cliu jsem nechal dělat rozvody u celkem dnes již známé neznačkové dílny (dělá od Jaguáru přes BMW po Š105) a stály mě včetně vodní pumpy necelých 6 tisíc. A k bezpečnosti: nevím, jak konkretně Thalia, ale Clio púatřilo ve své době na špičku v hodnocení.
Pokud bude spolehlivost Thalie stejná, jako u našeho Clia, pak nelze, než Thalii brát jako supr kauf pro nenáročné.

Donie
29. října • 16:56

V apríli tohto roku som predal predfaceliftovu verziu Thalie. Po 10 rokoch užívania a 160.000 km môžem skonštatovať, že išlo o nenáročné prenášadlo. Priemerná spotreba 5,5 l/ 100 km bola u benzínovej 1,2 štandardom, v zime bola spotreba o liter viac. Zákonné a havarijné poistenie vyšlo na 200 € ročne. Do servisu som chodil na výmenu oleja a vecí podľa rozpisu vyrobcu, inak bez chýb.
Cestovanie na kratšie vzdialenosti bolo v pohode, dlhšie už vzhľadom na mäkké sedenie unavovalo. Taktiež poloha za volantom nebola úplne ideálna. Auto ako také sa netešilo pozornosti zlodejov čo prispievalo k dobrému spánku majiteľa :)
Pre nenáročného vodiča, ktorý nemá veľký ročný nájazd a stráži si rozpočet, toto auto odporúčam.

Marex
29. října • 14:32

Nejistý podvozek? To mě překvapuje, protože Thalia vychází z Clia II a to sedí na cestě i při rychlejších průjezdech zatáčkou až nezvykle dobře a je přitom i dosti pohodlnější než Fabia I a to nemluvě o středovém panelu u Fabie, který tlačí do pravého kolena. Ve Thalii jsem ale nikdy nejezdil na rozdíl od Clia II, tak to nemohu porovnat, zda je Thalia na tom opravdu tak špatně, jak se snaží místy v článku autor naznačit. Výhoda Thalie je především v tom, že je levná a vzhledem k použité technice z Clia II bude i snadno servisovatelná doma v garáži. Pokud ale bude používat i stejné autokonektory jaké mělo Clio, nebude ale o duchařinu v elektrice nouze. Navíc motor 1.2 16V 55kW byl na malej motor u Clia celkem příjemný, tak věřím, že to bude stejné i u Thalie, akorát originál těsnění pod hlavou nemá moc dlouhou životnost a celkově původní originál těsnění od Renaultu nebyla zrovna moc kvalitní. Další problém bývá až příliš velké zastoupení plastů tam, kde by člověk čekal již kovové čepy nebo úchyty, ale vzhledem k cenám dílů na vrakáči, to nemá význam ani řešit. Vycházím ale z toho, že spousta dílů na Thalii II bude stejná jako u Clio II.

David
29. října • 11:31

Ten rozvor si děláte srandu, 1940 je šířka se zrcátky, rozvor je 2473 mm. Fabia 1 má 2462.

Hydroplanie Vykuřbaldová
29. října • 9:59

Červinka odešel do tn.cz a nastoupil místo něj nějaký undalogofanouš, že tu teď je o renaultech až do úplného zpitomění?

Ludek_II
29. října • 18:36

Neco se vam pali v kuchyni, milostiva.

Mirek
29. října • 17:53

Pleteš si dva úplně jiné lidi...

Marex
29. října • 14:36

Ale když se furt mele dokola o každém prdu kolem Škodulí, tak je to ok?

Radim
29. října • 10:27

A co jako? Je ti proti srsti, že Renault / Dacia prostě v současnosti drtí konkurenci? Logicky je pak o Renaultu / Dacii mnohem více slyšet, to je logické a pochopitelné.

FRČ
29. října • 16:12

Nikde nevidím, že by v celkových prodejích až 9. Renault nějak výrazněji drtil konkurenci, pokud ovšem nemyslíš třeba 24. Škodu, tu ano, ta ale pro Renault není konkurentem, tu drtí skoro všichni. O 36. Dacii bych se raději ani nezmiňoval, ta se plácá na chvostu.http://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/...

Jan
29. října • 18:45

A třeba to také vůbec nemyslel prodejně.;-)

FRČ
29. října • 20:00

Jakože je drtí doslovně? Tak to už vůbec ne, většinou mají obě tyto značky problémy se svými produkty u nárazových zkoušek, takže jsou na cestách drceny převážně ony ostatními. :-D
Úspěch značky je dán tím, kolik lidí si jejich produkt pořídí na úkor konkurence. A jako nejrelevantnější výsledek se dá předpokládat úspěšnost na světovém trhu. Určitě ne ve státě, kde je značka doma a zákazníci jsou proto patrioti místní ekonomiky (Škoda u nás, Renault ve Francii) - jen tak na okraj.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jan
29. října • 23:17

Ani ty nárazy jsem nemyslel. Za ty peníze co chce Renault dostaneš pohodlný a spolehlivý vůz.

FRČ
30. října • 16:29

Ale jo, jenže to samé nabízí i jiné značky. Dokonce ve vyšší kvalitě.

Habásko
13. dubna • 22:22

Mám Thalii 1.2 - 16V. Mám ji už 10.5 roku a ještě se u ní neobjevila jediná závada. Mám najeto 101 000. akorát jsem měnil olej a brzdové obložení. Teď po té době teprv budu měnit 1 čep na řízení a gumy na stabilizátoru. Takže u mně je to nejspolehlivější auto. Napište mi, kdo neměl na svém autu 10.5 roku žádnou závadu.

emča
2. června • 15:27

mam jí 10 měsísu 1,2 benzin a zatim spokojenost hlavně spotřeba to jsem čuměl na nádrž 950 KM jezdim denně auto je rok 2011 jsem druhej majitel

A1
29. října • 22:09

renault a slaby v crash testoch? zapni si top gear a nie relacie o vareni

FRČ
30. října • 8:39

Top Gear? Neblbni. To nemyslíš vážně? Ty jsou jen bláznivá komedie. Ty může brát vážně maximálně školáček na prvním stupni ZŠ.

FRČ
30. října • 8:28

Měl jsem na mysli celou historii zkoušek. Dřív byl Renault slabota, dnes už je to trochu lepší. Dnes 5 hvězd v EURO-NCAP se bere jako minimální úroveň a ještě to neznamená, že je to na výbornou. Jsou tam i další aspekty. Ale to samozřejmě ví každý, kdo se zajímá o auta a nestojí jen u plotny. :-) Chtěl bych vidět Renault při zkouškách IIHS v USA, pokud by se tam ovšem prodával, rozhodně by neměl na plný počet bodů. Tam prochází jen ti absolutně nejlepší a mají tam problémy i prémiové značky.
Dacia i dnes u většiny aut nemá ani na 4 hvězdy, ta je absolutně tragická. Tam bych měl obavy jet vyšší rychlostí jak 30 km/h. Jsou to, co se bezpečnosti týče, děsně ošizená auta. Na automobilovém trhu tvoří absolutní dno. To si ale její příznivci nechtějí připustit.

Kajda
30. října • 9:53

No a mezitím v poušti zapadne SUV Porsche Macan a musí ho vytáhnout Dacia Duster :-D.

FRČ
30. října • 16:15

:-D:-D:-D A jak s tím souvisí bezpečnost v podobě nárazových testů?
Mimochodem, Porsche Macan je SUV tzn. do max. velmi lehkého terénu v podobě zpevněných cest, a Dacia Duster je off-road. To je stejné, jako porovnávat Ferrari s traktorem. ;-)

Kajda
29. října • 18:29

Asi myslel české prodeje, 5 a 6 místo u Renaultu / Dacie je hodně solidní, desítky dalších značek jsou za nimi:
1 Škoda
2 Volkswagen
3 Hyundai
4 Ford
5 Dacia
6 Renault

FRČ
29. října • 19:26

Náš trh je tak malý a pro velké světové automobilky bezvýznamný, že to může zajímat tak maximálně nějakého stréca z dědiny. B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radon
30. října • 13:50

Do haje, vzdyt je to CESKY psany test pro CESKE ridice, kteri vybiraji NEJLEVNEJSI spolehlivou ojetitu, tak co tu pletes celosvetove prodeje ...

Loa
30. října • 21:22

Pesně tak =). Po dodělání autoškoly jsem s rodiči vybíral v 3a nejake levne a ne moc stare auto, abych se na nem poradne naucil jezdil a doporučili nám právě tuhle mašinu. Podvozek občas hrkal, ale nikdy se naštěstí nic nepokazilo. Hlavně ta nízká spotřeba byla super, kyž to srovnám s VW co mám dneska, to strašně žere

FRČ
30. října • 15:46

:-) Reagoval jsem na příspěvek od Radima, který tvrdí, že ,,Renault / Dacia v současnosti drtí konkurenci'' a ne na článek o ojetině. Tyto značky konkurenci nedrtí ani v ČR, ani ve světě. Drcení vypadá úplně jinak, nikde je nevidím na prvních místech, takže momentálně jsou drceny ostatními.

Doporučujeme

Články odjinud