Test ojetiny Renault Latitude (2011): luxus na korejský způsob

17 komentářů

pláša35
6. září • 15:46

Usedlý, nevýrazný, nenápaditý? A to je špatně? V případě passatu je to vychvalováno slovy jako tradičný, nevtíravý, trvanlivý, rozvíjení fungujících tvarů. Oproti passatu Latitude vypadá lépe (osobní názor). Opravdu se mi jen potvrzuje má domněnka, že vše neněmecké není dost dobré.

Lukas-e30
6. září • 0:29

Serviska muze byt OK, v te dobe Renault prechazel na elektronickou verzi, tudiz se uz neratitkovalo. Do pozdejsich aut uz je ani nedodavali.

honza-22
5. září • 20:26

Jak by mohl uspět, když vypadá korejsky...Vel Satis je proti tomuhle kompromisu "pravý diamant". Distancoval se od ostatní produkce dost razantně a dodneška budí emoce. Celá řada Renaultu od Avantime, včetně Espace a Megane II v té době byla designově odvážná, nadčasová a je dodnes neokoukaná. To je to, co Latitude chybí - proto pro něj mé srdce nikdy nezahoří, i kdyby měl palubní desku s HUD displejem. Technické problémy jako Vel Satis asi už nemá, ale není to ono...Jen doufám, že tahle alianční politika s Koreou nepostihne třeba novou Lagunu :/ Protože nic z toho vzniklé, nevypadá dobře. Viz Fluence na platformě Samsungu SM3, taky je z něho cítit východ a nemá čistě francouzský šmrnc, byť úplně ošklivý taky není...

fogel
5. září • 20:43

Honzíku,úplně s tebou souhlasím,jako majitel fluence.Taky mám raději neokoukané tvary.Ale ta extravagance těm sucharům nevoní a proto se u nás moc nechytla.Většina našinců dává přednost suchému německému konzervatizmu.A proto i Renault se poslední dobou ubírá tímto směrem.A myslím si,že moc úspěšně ne. :-(

rousini
6. září • 9:25

Kvůli našincovi Renault nic nedělá. Pokud mění dizajnovou linii za účelem zvýšení odbytu, tak to nebude prodejností v ČR...
Pro spoustu chlapů je důležité, jak se to chová, jak to jezdí. Jo když jdou vybírat ženský, tak je důležité prvně, jak to vypadá. Musí se jim to líbit, třeba jako lodičky. Nevadí, že tlačí, že se na jehlách nedá chodit. Důležité je, jak to vypadá...

Potooczech
5. září • 9:14

Osobně se moc nedivím, že to v Evropě neslavilo úspěch.
Když se podíváte na design, tak auto se střiženo podle asijských tvarů. Což je vysvětleno jeho původem. Nijak nenavazuje dojem, že by mělo něco společného s Renaultem, kromě loga. A to si myslím hodně zákazníků v Evropě odradí, protože v něm vidí na první pohled převlečeného korejce.
Když se podíváte dovnitř, tak nikde na vás nepůsobí jakýkoli dojem prémiovosti vozidla. Středový panel je plastová splácanina. Klimatizace i rádio působí vyloženě korejsky. Zasazení toho LCD taky oku moc nelahodí a vypadá, že to tam výrobce prostě tak nějak zapasoval.
Praskající "kůže" na sedadlech a orezlý výfuk pak hovoří o kvalitě použitých materiálů dostatečně.
To auto je prostě splácanina, která se možná hodí tak na čínský trh. Přijde mi to, že je to pokud o limuzínu, kterou si někdo střihnul metodou, jakou uplácali Fluence. Když to navíc prodává značka, která zrovna v posledních letech neexceluje kvalitou a spolehlivostí svých vozů, pak to prostě nemůže mít kupce.

Kluc
7. září • 12:12

V jednom ti pravdu nedám kolego. Právě ve spolehlivosti naopak Renault exceluje. Jen se ti to asi ještě nedoneslo. Ostatně dát si dohromady čísla třeba z 10 evropských statistik je moc složité i pro většinu novinářů, kteří se tím živí. Ti většinou končí u německé STK a jejich u těch jejich žárovek.

tito
9. září • 16:33

........záchvat smíchu .......

pláša35
6. září • 15:14

RE: Potooczech:
Vážený/á, pravděpodobně značku Renault již sedm let nesledujete. Protože byste věděl, že právě její vozy - typický příklad Renault Laguna III - patří mezi nejspolehlivější vozy své třídy. Takový Passat a jiní jí mohou její výsledky jen závidět. O Scénicu a dalších nemluvě.
Chápu, že se Vám Latitude nemusí líbit. Mě osobně okouzlil při předváděcí jízdě v Plzni. Nic zvenčí v něm neslyšíte, vše krásně snadné, lehké, vyžehlené nerovnosti, nádhera.

tito
9. září • 16:32

Já se vším souhlasím. Jen nevím, proč západoevropské dálnice co tu a tam lemují odstavené nijak extra staré renaulty a citroeny s trojúhelníkem vzadu a žlutým andělem nebo odtahovkou vpředu. Bez jakýchkoli předsudků k značce, barvě a původu bohužel konstatuji, že napříč Evropou v nepojízdnosti bohužel tyhle dvě značky jednoznačně vedou. Nedávno jsem na 4600km dálničních přesunů (CZ-D-F-E a zpět) počítal. Jeden Opel, jeden Peugeot. jeden stařičký Golf, dva Fiaty, dva Fordy, 4 Citroeny, 8 Renaultů a mimo pořadí dva nákladní Renaulty Magnum. Že by jim všem došlo palivo????

fogel
5. září • 20:47

Ty musíš být ale hodně nešťastný.Asi ti někdo hodně ublížil...

dsf
5. září • 9:42

ja by som to kupil.Ale musle by som si rozobrat cely podvozok obrusit a nastreikat
Ale nechpem ze na naboje brzdy sa neda dat vo vyrobe aspon troichu farby aby nehrdzaveli? Alebo su to tie povestne kur nitka?Su firmy co nafarbuju podvozky cisto novych aut!

dsf
5. září • 9:43

Ako na zakazku.Ze sqa pride s cisto novym autom a oni mu nafarbia podvozok, lebo vacsina uat ho nema dobre nafarbeny, daju aj trvanlivejsiu farbu atd.

peter
5. září • 11:07

a ktore auta sa najviac farbia?

dsf
5. září • 19:44

Najvic a vlastnr vsteky daval farbit dovozca Nivy.
Co znamena ze odst hrdzaveli a sucasne ze teraz menej ako ine.

cptObvious
5. září • 7:44

:-O wow
Bez srandy, rozmyslam, kedy som naposledy cital tak negativne a predpojato napisany clanok.
Ak niekto nedokaze profesionalne zobrat do ruk material a urobit test, mal by sa vratit naspat k lopate a kopat kanaly.

Francois
5. září • 9:35

Pravdu díš, kolego, je to opravdu odporně zaujatý text. Navíc oproti třeba KdF-Wagenům tento vůz alespoň nějaký design má... :-D

Doporučujeme

Články odjinud