Test ojetiny Renault Latitude (2011): luxus na korejský způsob

Bezmála pětimetrový sedan Latitude se měl u Renaultu stát náplastí na zklamání z eskapády s Vel Satisem. Ale ani on u evropských zákazníků neuspěl…
Seznam kapitol
  1. Renault Latitude v kostce
  2. Kde se vzal?, Velký kosmopolita, Zkoušený vůz
  3. Elegance, nebo bezradnost?, Usedlý interiér
  4. Za volantem, Na silnici
  5. Závěrem, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie

Pouhé dva roky se na špici nabídky automobilky Renault u nás skvěl sedan vyšší střední třídy se jménem Latitude. Po technické stránce jde o koktejl více méně osvědčených evropských a asijských řešení, motory nabízené u nás byly však výhradně z dílen automobilky Renault. V době premiéry se Latitude prodával v rozmezí 499 900 až 889 900 Kč, což byly s ohledem na rozměry vozu a rozsah standardní výbavy velmi zajímavé peníze.

Na trhu s ojetinami dnes vozy řady Latitude spočítáte na prstech obou rukou, přesto jde o zajímavou alternativu, neboť ceny perspektivních aut se pohybují okolo 300 000 Kč. A to není u dva tři roky starého vozu mnoho. Pokud tedy hledáte velký, relativně mladý a dobře vybavený automobil a Chevrolet Epica se vám nelíbí, může být Renault Latitude volbou právě pro vás. Z nabídky autobazaru AAA Auto jsme tentokrát vybrali Latitude s nejslabším vznětovým motorem a střední výbavou Privilege.

Radosti
Prostorný interiér
Nezájem zlodějů
Příznivá spotřeba
Starosti
Design bez nápadu
Komplikované ovládání
Nevhodně odladěný podvozek
4  /10
177 fotografií
Pokračování testu
Fotogalerie177 fotografií
P1180594.JPG P1180595.JPG P1180596.JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Renault Latitude v kostce
  2. Kde se vzal?, Velký kosmopolita, Zkoušený vůz
  3. Elegance, nebo bezradnost?, Usedlý interiér
  4. Za volantem, Na silnici
  5. Závěrem, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2010
Stav: 117 453 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 130 119 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Mégane 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 152 372 km
Cena: 40 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků