Test ojetiny: Renault Avantime vypadá jako UFO, výrazně přitom nezlobí

9 komentářů

Radek Noga
22. října • 15:40

V časopisu Svět Motorů tento konkrétní článek vyšel v únoru 2015.
Jako majiteli tohoto konkrétního Avantima mi proto poněkud uniká smysl dnešního
opětovného zveřejnění něčeho již dávno napsaného... :-)

Kuk Vykuk
23. října • 22:50

Svět Notorů, to ještě existuje? :-D

mpolan
24. října • 7:13

Bohužel jo, navíc stejný majitel vlastní i auto.cz a tuhle stránku taky. Proto je teď ze všech takový odpad.

mpolan
23. října • 19:31

Vzhledem k tomu, že nekupuju Svět Notorů, se mi tenhle článek líbí.

fela
23. října • 9:01

Pre mňa zmysel má, pôvodné vydanie som nevidel... Podobne, ako rád čítamy scany starých časopisov, reklám, plagátov....

fela
22. října • 13:20

Mali sme Lagunu s 2.2 dCi i autá s 1.9 dCi, a práve 2.2 bola bezproblémová... Iste, môže sa jednať o podarený konkrétny kus,...

Petr Maleček (dj.kure)
23. října • 13:09

Stačilo se k tomu chovat jako člověk, měnit olej nejpozději po 15k kilometrech a motor v pohodě vydržel. Chyba Renaultu byla hlavně v předepsaném nájezdu pro výměnu oleje (tuším 35 tisíc km).
Já mám teda Lagunu (II) 1.9dCi a pohodička, všechno funguje jak má a rozhodně to je poctivé auto. Oktávka (1 i 2) je proti tomu výsměch, ale zase - nelze to srovnávat, Oktávka je nižší třída, než Laguna.

Ne321
24. října • 8:43

Motor 2.2 dci mel tech problemu povicero. Je to samozrejme hodne o stesti, jsou lide kteri najeli ctvrt milionu na jeste vyrazne horsim 3.0dci a budou se dusovat jaky je to super motor. B-] Motor 2.2 dci mel vsechhny problemy 1.9 dci a jeste navic trpel na turba, rozvody, EGR, vstrikovace, .... a tak by se dalo pokracovat. Pomerne casto dochazelo k nasati oleje do motoru a tim spojenemu velmi spektakularnimu zniceni motoru.

Petr Maleček (dj.kure)
25. října • 23:19

Nasání oleje ještě neznamená zničení oleje. Dá se to "udusit" brzdou, ale samozřejmě - je to problém, který se dá vyřešit jedině generálkou motoru a to je drahé.

Doporučujeme

Články odjinud