Kratkej rozvor, hm, jak u O1 o 12 let pozdeji...
e30 ma rozvor 2700mm, O1 2512mm, O2 2578mm.. Takze e30 se priblizila az O3 s 2667mm.. Nevim, kde testujici prisel na to, ze ma e30 kratky rozvor..
Všechno, co píšeš, je pravda. Problém je v tom, že se porovnává neporovnatelné. Rozvor u auta s náhonem na přední a zadní kola. Auto s klasickou koncepcí musí mít podstatně větší rozvor, aby bylo stejně prostorné jako předokolka.
Že by muselo být auto s klasickou koncepcí s větším rozvorem je blbost, naopak při klasické koncepci má při stejném rozvoru řidič se spolujezdcem daleko víc místa pro nohy, protože nepřekáží převodovka. Ano, auta s klasickou koncepcí mívají při stejné velikosti delší rozvor než při předním pohonu, ale to je spíš následek kompromisní konstrukce předokolky, kde se to prostě musí nějak poskládat jak to vyjde. U klasiky není problém posunout přední kola víc dopředu, protože tomu nic nebrání a zlepší se jízdní vlastnosti podvozku.
Takze to odpovida tomu, ze se auta zvetsuji, protoze trojka ma byt stredni trida a octava je nizsi stredni:-)
Ano, to odpovida. E36-ka byla samozrejme o kus vetsi.Jen po pobavil ten kratky rozvor. Proste co byvalo normalni tak o 20let uz je jinak.Kdo E30-ku chce, vi proc ji chce.A kdyz uz tak aspon 2.0, sest valcu je sest valcu...
Konečně dobrý článek o pěkném autě. Děkuji za něj :-)
mě na těch starých trojkách neláká vůbec nic. O M3 nemá cenu se vůbec bavit, ty nejsou dostupné. A nějakou sociální 318 v garáži 10 let držet nebudu. Možná kabrio, jinak ne.
Jasne spousta z nich ma najeto jen kolem 150000 jsou po dedeckovi a vnoucek si to jen trochu upravil, ale brzo ho to prestalo bavit a tak tento klenot prodava.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.