Test ojetiny Mitsubishi Lancer 1,8i Sportback: cena za originalitu

35 komentářů

Bohuslav
26. ledna • 14:22

Kúpiť laser 1,6 alebo 1,8? Poraďte...

Passerby
26. června • 15:14

1,6 je lepší volba. Velmi průžný motor.

Berto269
9. července • 22:07

Fakt je, že s auty Mitsubishi nemám vůbec žádné zkušenosti ani já, ani neznám nikoho z okolí. Ale jeví se velice dobře. Asi by nebylo od věci zavítat do Áček a trochu se mu podívat na zoubek.

Jan metler
9. července • 18:04

Já jsem v loni kupoval tento kousek v AAA a jsem velmi spokojen s výběrem, dobré auto, drží dobře, krom provozních nákladů žádná investice a šlape hezky.

krbo
8. května • 21:11

Ja mam dneska Lancera neskor poskulujem mozno po suzuky s-cross, ale v zasade mi to je jedno. Ale su ludia - a to mam potvrdene psychiatrom - co mali kedysi embecku, potom favorita, potom fabiu htp, vlastne vsetko od skodovky ich doteraz sklamalo, ale budu na ostatne auta kydat donekonecna a donekonecna kupovat skodovky. Proste taka uchylka v nas niekde hlboko drieme, asi chorobna vernost, alebo co. Ten rakusan, co drzal neter dva roky v pivnici tvrdil, ze ona mu bola za to vdacna...

blekota
1. července • 15:41

zdravim ta, chcel by som sa spytat, ako si spokojny s tym Lancerom? Zrejme budem musiet kupit nove auto a zvazujem, ci sa nevratit k sedanu. No a tych vela na trhu nie je a cena nie je taka zla. Ako dlho mas Lancera? Su nejake problemy s nim?

krbo
18. srpna • 17:44

rv 2010, 1.8Di-D hatchback - mám dva roky, asi po druhom majitelovi, najazd. 135tis, ja som spravil 41tis km - všetko funguje tak ako má - začínajúca hrdza na podvozkových častiach, karoséria aj lak (čierny v mojom prípade) bez najmenšieho znaku hrdze . Plasty nevrzgajú, kufor je z prehladom postačujúci pre normálny život tzn. žena, deti, chorvatsko, cement, obkladačky, krabice nábytku aj trochu sadrokarton som viezol - len som si narezal v stavebninach na mieru - lancer má totiž po skopeni sedadiel úplne rovné dno - čo je bomba vec. Spotreba po napojení na pc vyšla 5800l na 108tis Km. Moja skúsenosť je že auto ide na 5tke dokonca úspornejšie ako na 6tke. Rk - BielskoBiala, samá dedina priemer 60km/h, skoro furt na 5ke 3,8litra na Km. Po dialnici pýta viac - pri ustálenej 160tke 7litrov, pri reálnej 130tke (čo je 137na tachometri) pri 2500ot/min - 6 litrov. Auto sa v zakrutách nakláňa ako AUDI 80 pred dvadsiatimi rokmi - odtrhnúť ho zo stopy je však prakticky nemožné. Spolujazdec sa napríklad v citróne C4 odvezie oveľa - Oveeeela príjemnejšie. A to aj pri kludnej jazde. Brzdy na Lanceri nedosahujú kvality nemeckých premiových Bmw či Audi.

krbo
8. února • 18:00

Zhrnute a prelozene do slovenciny: vsetky auta sluzia vlasnte na to iste a preto nie je dovod kupovat nieco ine ako oktaviu.

Jarda
5. prosince • 20:55

A za tento vůz chtějí áčka skoro 200 litrů....? 3-[:-D. Velmi jsem se pobavil již před přečtením recenze.

Ivan
5. prosince • 12:08

po 4 rokoch každé vozidlo treba "naasfaltovať"spodok a basta..aj peugeot301 už po 3 rokoch a bude sluziť dalších minimalne 10 rokov!B-]

ja-ne
5. prosince • 10:45

japonec az na konec- posledne do rady :-P

ACE
5. prosince • 11:30

To se dá chápat i tak že nakonec na něj většina lidí dojde :P

sac
5. prosince • 11:36

Auto to nie je zlé, ale tá 1,8 žere ako 3.liter. S kolegom sa striedame na rovnakej trase a moja 1,6 je pri rovnakom spôsobe jazdy úspornejšia viac ako o 2 litre.

Barbucha
5. prosince • 18:39

Měl jsem nové Mitsubishi Carisma 1.8 GDI. Že by to žralo, to jsem si fakt nevšiml a jezdilo to celkem uspokojivě i přes malý výkon 125 koní. Takže srovnání s třílitrem poněkud kulhá. Mám 3.5 litr a spotřeba proti 1.8 je dvojnásobná. Jen na dálnici při 140 km/h se to nějak dá srovnat.

sac
6. prosince • 7:10

Že Carisma ti žrala v norme je možné, ale tu sa bavíme o 1,8 v lanceri. Ja jazdím s Focusom III kombi 1,6 za nejakých 6,2 a kolega s lancerom 1.8 na tej istej trase pri rovnakom štýle jazdy za 8,6 .

Passerby
5. prosince • 16:28

To je pravda. Mám Lancer Sportback 1,6 z roku 2013 (modelově 2014) a motor je pružný a šetrný. Jinak předchozí generace Lanceru vyhrála ve statistice spolehlivosti Britské pojišťovny.

blekota
1. července • 15:43

zdravim ta, chcel by som sa spytat, ako si spokojny s tym Lancerom? Zrejme budem musiet kupit nove auto a zvazujem, ci sa nevratit k sedanu. No a tych vela na trhu v tejto kategorii nie je a cena nie je taka zla. Ako dlho mas Lancera? Su nejake problemy s nim?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Passerby
11. srpna • 12:57

Zatím jsem s autem velice spokojen. Průměrná spotřeba kolem 6,4 (většinou město). Občas ho proháním po dálnici na 180 km/h a skvěle drží stopu. Slabé odhlučnění (jako u včech japonců).

Richardson
5. prosince • 10:05

Dlouho jsem vybíral a nakonec koupil tento model v áčkách. s odstupem času hodnotím svou volbu jako dobrou. vše podstatné zaznělo v článku. Auto stále skvěle jezdí, je na něj spolek a občas budí i pozornost.

jean
5. prosince • 10:12

U mňa budí pozornosť najmä tá hrdza na 5 ročnom aute...

Rimms
25. listopadu • 14:44

Neviem čo robil s tým lancerom jeho majiteľ, ale ja mám 6 ročného lancera so 140.000km a o hrdzi na podvozku neviem nič. A to som sa dokonca aj pozeral. Tak hrdzavého lancera zo spodu ako je tu na fotkách som nazivo ešte nevidel. Bolo by zaujímavé sa majiteľa spýtať ako sa mu to podarilo.

Antiautomat
5. prosince • 8:45

Prijemne originalne auto s klasickym motorom. Skoda ze prave takychto je coraz menej...Inak pekne citanie :_)

Shimi
5. prosince • 10:18

Antiautomat: Klasická atmosféra je sice chvályhodná, ale v kombinaci s provozní hmotností 1.43 tuny je to přímo vražedná kombinace. Kdysi jsem o Lanceru uvažoval, ale po zkušební jízdě jsem ho okamžitě zavrhl. To auto bylo dynamicky naprosto tragický. Nebudu raději ani domýšlet jak to jezdí s 1.6, to musí být utrpení.

Hanyz
7. prosince • 19:48

Právě jednašestku jsem si koupil ve verzi sedan a na dynamiku si nemůžu stěžovat. K porovnání používám i dnešní oturbené maloobjemové motory, které máme v práci a musím říct, že motor MIVEC ve verzi 1,6 je plným konkurentem jednadvojek i jednačtyřek v turbu. S nima je problém se pořádně a rychle "hejbnout" z místa... Pokud nezabere turbo, tak nic, jen pomále cosi s velkou spotřebou. Pak už to táhne. Ale motor Mitsu táhne pořád a od startu. Jezdím s nim za 5,4 - 7,2, dlouhodobý průměr 6,22l/100km. Takže jak říkám, nemůžu si stěžovat a také reakce na "položení" nohy na plyn. pedál je úplně jiná, než u ostatních. Točí to jak motorka, prostě okamžitý nástup, bez pomalého se rozmýšlení, jestli přidat nebo co to po mě ten řidič vlastně chce.

Efreeti
8. prosince • 9:19

Dynamikou srovnatelné s 1.4turbo leda ve snu. 1.2turbo mozna s privrenyma ocima.

antivwgroup
29. března • 16:01

Kto naozaj vie jazdiť s atmosférou, dosiahne dynamiku aj spotrebu 1.4 turba, možno aj (skoro) 1.4 TSI, pri oveľa lepšej výdrži motora. Doma máme 1.6 MIVEC a maximálna spokojnosť, jednu chvíľu jazdíme dlhé trasy s naloženým autom (5 ľudí + batožina) za 4,9l a potom bez problémov vynaháňa Passata 2.0 TDI (na rovinke mierne stráca, to ale doženie v zákrute). Dynamika pripadá ľuďom slabá pretože každý je zvyknutý na krútiaci moment pri 1800ot, tu však ide o MIVEC a motor je ladený tak aby do 4000ot šiel na spotrebu, nad 4000ot na výkon. Za mňa 1*

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zdenek
15. února • 19:48

Jestli někdo říká, že lancer sport back je linej, tak je to trouba, kterej nevi jak s ním jezdit. To auto má přesně co má mít nic víc nic míň. Na rozjezd potrapi i bavo a v zatáčkách ho udělá. Uz jsem zažil hodně překvapeně namachrovanejch ksichtiku, když si četli na prdeli LANCER🤣🤣🤣🤣🤣

Hanyz
8. prosince • 19:11

Chceš srovnat? Já srovnával s 1,4 Turbo od Fiatu... Neplést s TSI!!! A s 1,2TSI od lidovýho auta. (Podobný je i Opel 1,4 turbo 88kW, též není přímovstřik.) Nicméně, já jsem spokojen a ty lopatky k tomu nepotřebuji. Doufám, že mi optimismus vydrží co nejdéle, teda... :-))

Antiautomat
5. prosince • 11:07

V pohode, zalezi na prioritach. Ono pre mna vykon nie je vsetko. Mame v rodine trebars dve oktavky, jednu klasicku jednasestku, druhu jednaosmicku (atmo), zaujimave ked presadnem z jednej do druhek. Je to tiez taka stara ohrana klasika, ale clovek nie je uplne odizolovany od vsetkeho. No a ked sa chceme pohybovat rychlejsie, musime si to zasluzit (dobre zmaknute radenie a praca s pedalmi je nevyhnutnost). A tak ma takato jazda ovela viac bavi ako nejaky sterilny moderny plug&play ekobakelitovy hlinikac prepchaty elektronikou tak, az je to nechutne uz aj mojmu bratrancovi s jeho playstationom. Sterilny plug play spotrebic spravi (vacsinou) mozno vsetko sice rychlejsie, ale je to nezazivne a nudne. No a ked 100kW+ robi problem s 1.4t, potom by som hladal chybu skor inde...presnejsie medzi sedackou a volantom. Na to mestske poskakovanie, kilecko na okreske a kilo40 po dialnici to bohate staci. Navyse je to jednoduche a predpoklad, ze to bude mat po 5 rokoch vymlety motor (ako sa stava modou v poslednom case) je predsa len mensi. Skratka otazka priorit, ja beriem radsej klasiku :-)

Tomas
5. prosince • 21:19

Octávku a jedna osm atmo? To je z ní vykuchané turbo? :D

Tom
6. prosince • 6:30

1.8 20v

veto
5. prosince • 11:09

podla tvojho prispevku je ti potom aj ta oktvka zbytocna, pre teba by bol najlepsi favorit

Antiautomat
5. prosince • 12:44

Ocenujem robustnost, jednoduchost, spolahlivost, opravitelnost a trvanlivost. Dnesnu eko-bakelitovo-marketingovu automobilovu charitu nijak extremne podporovat nemienim. Uz len za ten kopec lzi a doslova sproste sposoby ako z ludi tahat peniaze - nie, kazdych 5 rokov si nijaky spotrebny ekobakelitak kupovat nemienim, v tomto naozaj ''in'' byt nemusim. Nic menej a nic viac.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
james
5. prosince • 15:48

:))) ty si na tu robustnost nejaky vysadeny.. ano vsetko su bakelity a preto dosahuju tolko hviezd aj v bezpecnosti.. mozno v tvojom pripade ti odporucam kupit si auto s prehistorickym motorom (inak aj ja mam 1.6 atmo ale ziadna slava to teda nie je, doba uz pokrocila) a interier vystriekat montaznou penou a na podvozok dat 300 kilo zbytocneho zavazia a budes mat dobry pocit aj v trabante

Kubis
5. prosince • 13:11

Tak si nech toho "poctivého" Favorita a nepruď. Stejně jsi v tom Lanceru ani neseděl :-)Protože ten interiér je Eurobakelit jak vyšitý i Rapid vypadá v interiéru lépe (0,5 cm prohýbající se dekorační lišty atd.) Na kostkách ti dokonce zahraje tak, že už chápu proč dávali do lepších výbav výkonný Subwolfer (a to jsem jel v novém autě). Podvozek tenkrát docela dobrý (18 kola) ale žralo to a dynamika nic moc. Řízení takové zvláštní - citlivé s hydraulikou, ale buď zbytečně těžké nebo moc lehké. Zvenku pěkné auto, jinak hlavně interiér a materiály v něm levná bída.

Doporučujeme

Články odjinud