Test ojetiny: Mercedes GLK je stejně robustní, jak vypadá. Co zkontrolovat?

13 komentářů

Petr
6. února • 18:16

Dobrý den. Mám Mercedes GLK 320 rok 2009. Mobil bez problémů mám spárovaný přes Bluetooth. Nejde mě ale nahrát do auta telefonní seznam. Máte s tím někdo zkušenosti ?
Děkuji za info

Ne321
31. prosince • 12:00

Kdysi jsem uvazoval, ze bych nejaky zanovni kousek poridil, ale nakonec jsem od toho upustil primarne kvuli mizerne vybave. Uz od katalogu to nebyla zadna velka hitparada, kdyz GLKcko nemelo ani za priplatek moznost Distronicu nebo Airmaticu coz zamrzi. V ojetinach byla situace uplne tristkni, protoze kvuli priplatkove politice dostupne maximum na trhu byl velky Command a kozene sedacky. Lepsi audio jsem videl parkrat, benzinove sestivalce v minimalni nabidce, nikdy jsem nevidel ortopedicke sedacky dostupne v ostatnich Mercedesech, takze nevim zdali se vubec nabizely, keyless access mel zlomek aut a tak by se dalo pokracovat ...
Podobna vybavova nouze byla i u Ccek W204, ale tady to byla jeste vetsi bida.
Jinak asi nejspolehlivejsi premiove SUV na trhu, ale za cenu toho ze to byly opravdu jednoduche a proti konkurenci omezene vozy (s vyjimkou prvni generace X3, ktera byla oholena jeste vice).

moog
4. ledna • 1:20

GLK porovnavaj s prvou generaciou X3 a Q5 a myslim aj XC60 - ani oni neponukali v tom case vzduchove pruzenie ani adapt.tempomat, tie cenniky mali vsetci v tom case riedke - bola to nova kategoria - SUV kompaktne... Az casom to tam postupne vsetci doplnili. Spolahlivost mozem potvrdit z vlastnej skusenosti - v servise som bol len vramci servisnych intervalov, mam verziu pred FL a zacinam pomaly mat nervy z toho cim ho v buduci rok nahradim, GLC sa mi vobec nepaci hoc technicky je o kus dalej...

Harry
5. ledna • 14:32

Anó, také stále hledám náhradu za mé GLK (které si pořád šetřím). U GLC se mi nelíbí jeho design ve stylu přfouklého Céčka, hrany a styl zmenšeného GL jsou pryč... Možná nám udělá radost nová řada GLB, snad nebude auto příliš malé a ošizené??? Ale design by měl být hodně podobný starému dobrému GLK. A doufám, že nebude mít ty strašné atrapy výfuků, že konečně v Mercedesu budou na auta za mega sumy dávat pořádné výfuky a né nějaké zaslepené díry v nárazníku...

Ef
31. prosince • 7:44

Skvelý vôz.Loni jsem ho koupil manželce a je radost s nim jezdit. skvele péruje a hrave se ovládá..pro ženu s ditetem a na výlety úžasný auto. i když na dlouhé cesty radeji beru ečko..doufám že vydrží co nejdéle, nové glc na me už pôsobí trochu pťeleštene. s temi koncovkami výfuku ma kolega pravdu.

Dagmarrr
31. prosince • 0:33

Z mého pohledu GLK má osobitý design a ten se buď líbí a nebo nelíbí. Rozhodně nesouhlasím v testu s tím, že má malý vnitřní prostor, možná menší komfort vzadu, ale kufr (v případě absence rezervy) je naprosto dostatečný. A spotřeba? U 250 je spotřeba nafty od 6.5 do 7.5. Samozřejmě na dálnici je větší odpor díky tvaru karoserie a hluk od zrcátek, ale do 130 je spotřeba minimální a hluk také. Oproti nové GLC má nevýhodu v krátkých sedácích (u GLC již vysouvací), nemá tunel na lyže, není možnost vzduchového podvozku a vyhřívaných zadních sedaček (plus u GLC samozřejmě další elektronické vychytávky). Co bylo u GLK hrozné, že se nedal zadat cíl v navigaci podle souřadnic GPS. Ale u GLK byly dva funkční výfuky, u GLC jsou to u dieselů pouze trapné atrapy koncovek v nárazníku...

Miyaki
31. prosince • 14:50

Ano u GLC ty atrapy koncovek vyfuku jsou velmi nestastne u jinak povedeneho vozu.

Tom Jones
30. prosince • 16:57
OnlyTruth
30. prosince • 16:22

aby sme sa mohli rozpravat preto mercedesy niesu znutra take velke ako vyzeraju, je preto lebo dbaju na bezpecnost .... nie ako nasa ceska automobilka sa chvali ze ma viac miesta superb ako c , 3 , a4 .. na ukor coho? bezpecnosti.....

fela
30. prosince • 11:22

Podľa môjho názoru tieto Mercedesy, ak sú spustené nadol, pôsobi aveľmi učupene, nevyvážene, komicky... Asi ako Forrester prvej generácie...

John Doe
30. prosince • 22:27

Forester bol navrhnuty ako prakticky pracant a vyzeral ako vyzeral z vyroby. Bol velmi slusny v terene a vcelku schopny na cestach - ak neratame ostru verziu STI s 320 konmi, ktora s prehladom deklasovala vacsinu radoby sportovych hothatchov svojej ery.Tento Mercedes je esteticka katastrofa. Navyse, - spustenie dole dokonale zneskodni cokolvek, co zostalo z terenneho fantazirovania serioveho auta.

Ne321
30. prosince • 8:50

Mate prohozene radosti a starosti, tedy pokud to neni psane z pozice automobiloveho masochisty. B-]

Toky
30. prosince • 8:49

Zdarec. Vymeňte si Radosti za Starosti.
B-]

Doporučujeme

Články odjinud