Test ojetiny Mercedes-Benz třídy C (W204): Solidní a nesportovní

Dnes aby skutečně pohodlné auto menších rozměrů člověk pohledal. Se správnou konfigurací podvozku a motoru je však tenhle Mercedes C naprosto pohádkový.
Seznam kapitol
  1. Ojetý Mercedes třídy C: Úvod
  2. Ojetý Mercedes třídy C: Jaký vlastně je
  3. Ojetý Mercedes třídy C: Na co si dát pozor
  4. Ojetý Mercedes třídy C: Verdikt
  5. Ojetý Mercedes třídy C: Fotogalerie

Víte, co se stane, když se začnou automobilky předhánět ve sportovnosti za každou cenu? S jejich produkty se pak nedá jezdit na normálních silnicích a jednomu aby z těch uskákaných kostitřasů vyhřezla ploténka. Stačí si vzpomenout na Audi A4 a A6 minulých generací, o BMW řady 3 a 5 ani nemluvě.

Testy | Ojetiny | BMW | Kombi | BMW řada 3

Test ojetiny BMW řady 3 Touring E91: Kupujte šestiválce, nebudou!

Jenže ono je to těžké, když každý musí mít hned základní čtyřválcový diesel ověšený spoilery, sražený „sportovním“ podvozkem na zem, obutý do devatenáctek s runflaty a olepený znáčky S-Line, M Sport a AMG Performance kolem dokola...

Co je klíčové?

  • Nebojte se českých aut, bývají pravidelně servisovaná
  • Každé auto nechte individuálně prověřit
  • Pozor na vstřikování u dieselů OM 651
  • Hledejte stopy po velké nehodě
  • Pokud toho moc nenajezdíte, hledejte radši benzín

Lidé nemají soudnost a člověk aby pak na trhu ojetin vybíral auta lupou, případně si najal soukromého detektiva, když chce najít normální verzi na standardním podvozku bez sportovních nesmyslů. Ale to je zkrátka úděl někoho, kdo si nemůže dovolit prestižní auto jako nové s vlastní konfigurací výbavy a musí vybírat na trhu ojetin.

Testy | Ojetiny | Mercedes-Benz | Sedany | Palivo

Test ojetiny: Mercedes-Benz třídy E W211 má šanci najet milion

Přitom třeba právě Mercedes-Benz třídy C generace W204, který se vyráběl v letech 2007 až 2015, může být se správným podvozkem a na normálních kolech mimořádně pohodlné, uklidňující a příjemné auto. A přesně takový byl i testovaný Mercedes-Benz C 220 CDI ve verzi sedan z roku 2007, který jsme si půjčili v Auto ESA. Vůz najel zatím něco málo přes 156 000 km a prodejce si ho v době testu cenil na 285 000 korun.

Radosti
Se správným podvozkem velmi pohodlný
Solidní kvalita a spolehlivost
Nabídka verzí, motorů a převodovek
Často bohatá výbava
Prestižní image
Starosti
Místy laciné detaily
Trochu hrubé čtyřválcové diesely
Riziko drahých závad u neprověřených aut
Ceny práce a dílů ve značkovém servisu
Omezená nabídka benzinových motorů
7  /10
50 fotografií
Pokračování testu
Fotogalerie50 fotografií
mercedes c (1).JPG mercedes c (18).JPG mercedes c (19).JPG
Následující kapitola
Mercedes Třídy B 2.035
Rok výroby: 2005
Stav: 139 216 km
Cena: 120 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2012
Stav: 91 931 km
Cena: 259 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 80 440 km
Cena: 234 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 35 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků