Test ojetiny: Mercedes-Benz C270 CDI T - 260 000 km v těle

25 komentářů

Jay Tee
12. ledna • 19:16

Mám MB C classe 270 CDI 125 kw 170 PS 249000 km (poctivých) najeto a zatím si nemůžu absolutně stěžovat.Pravidelná výměna oleje v motoru i převodovce(automat). Je to dělo a na dlouhé cesty je super. Při předjíždění super akcelerace,ticho v kabině. Mohu doporučit,ale jen s jasným původem. Mercedasáci vědí.

Dusan
9. května • 19:50

Zdravím všechny zúčastněné, mohl by mi někdo z vás poradit svojí zkušeností MB cdi 270,manuální převodovka, s turbem ,filtrem pevných částic, kdo má typ na dobré mechaniky a hlavně kdo umí opravovat.hlavně nepište že jsem si měl koupit octavii nebo mondika 😁,jsem z UH je někdo poblíž,

Dusan
8. května • 20:29

Zdravím všechny zúčastněné, mohl by mi někdo z vás poradit svojí zkušeností MB cdi 270,manuální převodovka, s turbem ,filtrem pevných částic, kdo má typ na dobré mechaniky a hlavně kdo umí opravovat.hlavně nepište že jsem si měl koupit octavii nebo mondika 😁,jsem z UH je někdo poblíž,

watto
17. září • 14:20

Hmm...vraj xenony.. a kde su potom ostrekovace svetiel? Nie su nahodou v europskej specifikacii s xenonmi od vyroby povinne aj automaticke nastavovanie vysky a vysokotlakove ostrekovace?Nuz, nech pozeram akokolvek, ja tam tie ostrekovace svetiel nevidim...Ze by na tom uzasnom neburanom a vcelku originalnom aute nebolo vsetko take uzasne, neburane a originalne? ktovie..

De
20. září • 18:41

Ostříkovače tam jsou, v liště nárazníku, musíš pořádně zaostřit.;-)

p63
26. září • 19:17

Tak to som asi tiez slepy.

Mokashi
5. října • 12:06

jsou tam takove zarezy ,neni to moc videt ale jsou tam

watto
11. října • 15:40

niesu tam... ostrekovace u tohto modelu su hned pred svetlami. Vysuvaju sa z vrchnej strany predneho naraznika a krytky ostrekovacov su v originali vidiet dobre uz z dialky, najmae na takom bledom laku ako je tento, by bol ten vyrez vidiet hned. takze smolka

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mokashi
7. listopadu • 14:51

no na mem mercedesu to tak je,to mas pravdu,ale tady je to treba resene jinak.
A na tvem asi zase jinak,teda vlastne,ty zadny nemas,takze smolka :-D

pepi
10. listopadu • 20:09

u modelu na fotce nejsou ostřikovače světel, je to na první pohled zřejmé

C270CDI
27. května • 19:55

Ostřikovače 100% musejí byt vidět a navíc u přepínače světel je čudlík na nastavení polohy, což u xenonu dělají serva automaticky. Takže jsou to halogeny.

Kenny
14. září • 1:19

260tkm je v tuzemsku zánovní ojetina i na Fabii, hodně prověřených (též tomu vymysleli slovo že) vozů má v reálu samozřejmě mnohem víc a jak fungují ;-)

Dr. 120L
13. září • 12:36

Můj mondík r.v. 2000 má 297 tis a žádné problémy s motorem neregistruji (nájezd je ověřen, auto jsem kupoval od kamaráda). Prostě tehdy ještě uměli dělat pořádný auta, škoda jen, že kastle začíná reznout, po motorové stránce je auto v pořádku

Moik
14. září • 9:09

Mondeo 2008 2.0TDCi 350tis km odnova, 1x rozvoďák, jinak vše původní - ano i spojka, tlumiče, čepy, tyčky stabilizátorů, vstřikovače, turbo...stačí pravidelný servis, olej po 15, naftu z oveřené benzinky a filtry pravidelně...

Dusan
15. září • 18:01

Tak ono to chce hlavne poradnou davku stesti na dobry kus. Nektera tahle Mondea se zacala sypat uz pred sto tisici kilometry, je to o tom jaky kousek si clovek "vylosuje".

Jigg
15. září • 8:01

Ty tlumiče teda musí být z našich silnic po 350tis opravdu libové :-D

Fantomas
13. září • 23:24

Tak to budou problémy už za dveřma.

WP
13. září • 12:43

Auta umí udělat i dnes. Před půl rokem jsem dával pryč A4 Avant B8 2008, kde se sice pár věcí v rámci záruky řešilo, ale do 270tkm mě nikdy nenechala ve štychu. A interiér nenesl známky opotřebení jako třeba běžná Octavia po 50tkm.
Pouze decentně lesklejší volant v místech úchopu, jinde kůže i na sedadlech matná, nepopraskaná.

Zelí
13. září • 13:01

Nevím jak je dělají dnes, ale měl jsem možnost vidět před nedávnem octavii r.v.1996, kterou jsem prodal v roce 2002. Auto nebylo nikdy garážované a nejsou na ní ani dnes žádné stopy koroze (samozřejmě, že jsem nelezl pod auto). Sedadla v tehdy oblíbeném mikroplyši (SLX) bez výrazného prosezení a poškození (používáno vždy bez potahů), volant samozřejmě oleštěný jako zrcadlo, ale taky původní. Najeto přes 350 tisíc km. Jestli tohle vydrží i auto, které se dělá ve škodě dnes, se uvidí až v roce 2030. :-D

rohYpnol
13. září • 16:54

Pleteš se. Ukáže se to již v roce 2014 po skončení záruky ... že nevydrží :-D:-D;-)

Zelí
13. září • 9:13

Nějak jsem nenašel rok výroby.

kulda
13. září • 9:18

2002

Jiří  Duchoň
13. září • 9:31 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, teploměr chladicí kapaliny je pouze digitální lze se k němu proklikat v menu palubního počítače. Tam se také (za klidu) zobrazuje stav olejové náplně v motoru, měrka tam není.Ano, je to opravdu rok 2002. V systému vypadla tabulka se specifikacemi zkoušeného vozu, za což se vám omlouvám, už jsem ji doplnil.

O
13. září • 12:10

možná by bylo ještě dobré doplnit, který že je to ten rok po faceliftu, kdy šly především materiály v interiéru nahoru...

kk
13. září • 8:56

par otazok:
Kde je teplomer motora?
Ma to uz mierku na olej?

Doporučujeme

Články odjinud