Test ojetiny: Hyundai ix55 není volbou srdce. Spolehlivostí ale překvapí

19 komentářů

Hyundai a Kia vrakoviště
12. prosince • 22:02

Kdyby někdo potřeboval, tak máme k dispozici dvě auta Hyundai ix55 na náhradní díly.www . hyundaimorava . cz

vlastník ix55
12. prosince • 23:16

Já mám toto auto od roku 2010. Do roku 2015 jsem byl absolutně spokojen - auto bylo zcela spolehlivé, náklady na provoz přiměřené jeho velikosti, hmotnosti (poměrně rychle se opotřebovávají přední destičky) a objemu motoru (spotřeba - mimo město 8,5 - 9, dálnice 11 - 12, ve městě 12 - 13), auto odvezlo celou rodinu a k tomu kupu bagáže, případně jsme několikrát jeli i v 7. Pohodové cestování na dálku, není na žádné velké sportování, ale umí jezdit i svižně. Aktuálně mám najeto něco přes 150.000 km a od roku 2016 se bohužel začaly objevovat závady - výměna svíček, motorek ostřikovačů, výměna zámku pásu řidiče, výměna všech tlumičů - těch zadních byla skutečně nákladná (jeden za cca 26.000,- Kč!), nyní mi podle diagnostiky hlásí poruchu řídíci jednotky doby žhavení (projevovalo se problémem nastartovat, motor naskočil třeba až na sedmý pokus, po vymazání v paměti opět bez problému, ale stejně mě čeká výměna) a navíc přestalo fungovat elektrické ovládání pátých dveří. Největší problém u tohoto auta je, že téměř žádné díly neexistují v replikách, takže se musí pořizovat originály, a to je bohužel opravdu drahé. Celkově musím říct, že jsem byl s autem spokojen, ale poslední rok jsou ty náklady poměrně masakr...

Saurus
21. listopadu • 1:13

Patřím k velmi spokojeným majitelům. Pokud se koncepce vozu trefí do vašich potřeb, budete taky.
Na IX55 oceňuji bezpečnost, prostornost, výbavu, pohon 4x4, velký zavazadlový prostor, plnohodnotných 7 sedadel, pružné zrychlení, plavnou jízdu na dobrém povrchu, snadnou ovladatelnost při vysokých rychlostech.
Výhrady lze mít k tlumení nerovností na rozbitém povrchu, které se projevuje hlukem a odskakováním, zejména při nízkých rychlostech a pomalému motorovému otevírání pátých dveří.
Moje spotřeba mimo město předpisově je do 8l, mimo město svižně do 10l, město rovinaté 12-13l, město kopcovité 15-18l, spotřebu ve městě uvádím při krátkých jízdách se studeným motorem. Jedinou závadou byly opotřebené zadní tlumiče ve 150 000 km.

pcwifi
20. listopadu • 9:51

tak jak hnuy day ale vubec nemusim, tak se mi tento starsi a bytelny model libi. bohuzel to srazi cena nahradich dilu, takze v celkovem souhrnu opet nic moč...

Michal
20. listopadu • 9:31

Zdravím redakci,
budete také testovat ojetou Audi A6 3.0 TDI 176 kW vyráběnou od roku 2008?

Kalimero
20. listopadu • 7:36

Jak je možné, že Ti strašní, poruchoví, levní korejci dopadají v testech spolehlivosti vždy lépe, než cokoliv z produkce VW :-P

k22
21. listopadu • 13:29

Korejci vyznávají japonsku filosofii? napřed technika a až potom "vnímaná kvalita"= plasty a různé další píkovinky, navíc Korejci jsou zvyklí dodávat na americký trh a tam by nespolehlivý s**t, který trácí víc času v servisu než na silnici znamenal pro výrobce rychlý konec...

Antiautomat
21. listopadu • 9:26

...pretoze:
a/ su jednoduche
b/ pocita sa aj s tym, ze to nebude jazdit len po rovnom letisku
c/ pouziva sa dlhodobo osvedcena technika, casto licencne vyrabana Bohuzial, u nas zakaznika, ktory si kupuje AUTO, namotate na vsetko mozne a nemozne, len nie na to, ze auto je na jazdenie. Jedine, co mam proti, je to, ze ten sr.ckomet nemal filter.

Kalimero
21. listopadu • 11:03

Nemůže to být třeba tím, že techniku ožebračují o něco méně? B-]

Roman
20. listopadu • 10:43

Protože produkty koncernu VW jsou shit!

Vena
19. listopadu • 15:55

Mohu doporučit,7let 180 000km,jezdí skvěle,v základní výbavě vše co potřebujete včetně vyhřívání zadních sedadel,nechal jsem načipovat spotřeba cca 8 litrů max rychlost cca 220,0-100 8,5s.Skoušeli jsme proti Audi Q7 také 3.litr dokonce rychlejší.Velmi praktické,děti mně nekopou do sedadla,na dovču dáte do kufru i lyže.Žádný krasavec to není ale pokud chcete něco takového v jiné značce dáte dvakrát tolik a je opravdu spolehlivé .

Petr
19. listopadu • 20:03

Spotřeba i údaje o rychlostech jsou nesmysly, proberte se! Tak to vypadá, když se přání chce stát realitou. Ach jo! Navíc, údaje o spolehlivosti, resp. výdrži použitých komponentů, pokud nejde o šrot od samého začátku, ukazují až vyšší léta a najeté kilometry. Řekl bych, že vůz neurazí, ale ani nenadchne. Motorismu a objektivitě zdar :-) Petr

Kalimero
20. listopadu • 7:32

Objektivitě především, že? :-D

Vena
19. listopadu • 21:39

Klidně nabízím svezení i se stopkama , nemám potřebu něco vymýšlet,dálkové dá i pod 8l,krátké cca 10l .

jano
19. listopadu • 23:15

spotreba merana podla palubneho pocitaca alebo blizsie k realu podla skutocne natankovaneho mnozstva a prejdenych kilometrov?totiz po nacipovani, zvykne palubak ukazovat menej :D

Vašek
19. listopadu • 13:02

Toto auto má zásadní vadu,po ujetí 60000 km začne ve 110km rychlosti kmitat volant,auto jsme měli 5x v servisu,nakonec nám vůz vzali zpět a vrátili peníze,cituji automechnika,tyto vozy to dělají a nikdo neví čím to je.

Antiautomat
21. listopadu • 9:20

...mal som tiez, vrazeny kus zeleza v pravej prednej.

Kalimero
20. listopadu • 7:31

To je zase blábol... B-]

Anonymizovaný
19. listopadu • 12:22

Rád bych doplnil že se i v ČR občas vyskytne v bazarech s (nepřímovstřikouvou) 3.8 V6 s dostačujícími 196kW

Doporučujeme

Články odjinud