Test ojetiny Ford S-Max 2.0 TDCi: tatínkův sen

33 komentářů

maareen
6. března • 13:21

U S-Maxe bych rozhodně sáhl po jiné motorizaci! Dobré zkušenosti s ojetinami mají v tomto testu: http://www.ojetinypodlupou.cz/ojetina/ford-s-max-2006-d... ...

dave
26. října • 23:49

130 tisic urcite nema, lebo rozvody sa menia pri 240tisic (mal som c-max s tym istym motorom jazdeny na plne gule a rozvody som menil pri 259tisicoch a vsetko v pohode), takze ked v tomto s-maxe boli menene, tak len hlupak bi ich menil pri polovicnom najazde km a zvysoval si naklady na servis, ked by nemusel. Z toho vyplyva, ze urcite boli km stocene. Jasne praktiky talianov a aj Aciek...

Ivan
17. října • 23:26

1) Chudák tatínek 2) do AAA ani na záchod

PaPo
16. října • 16:58

Ta vaše spotřeba mi přijde dosti vysoka. Se stejnou motorizaci, tedy 103kW, v S-maxu jsem jezdil dlouhodobě za 5,8l\100km:-))

Jarda
21. března • 11:45

5.8 možna,ale na palubaku,když to poctivě přepočítáš,tak opravdova je tak 6.7

tito
17. října • 11:43

A tu o perníkové chaloupce znáš taky?

PaPo
20. října • 19:09

Něco se ti nezdá na te spotřebě?

matus158
25. března • 22:35

No ani mne sa ta spotreba nezda. Ja mam Galaxy 2009, 2.0 TDCi 100kW a spotreba mi vychadza 8L/100km. Nepozeram na spotrebu ktoru mi ukazuje palubny PC, lebo je to velmi nepresna hodnota. Pocitam spotrebu od posledneho natankovania. Jazdim 50% mimo mesta, denne 60km.

.
15. října • 20:11

Je to z áček.
Ačka točí.

Glum
16. října • 12:56

Z AAA-auto ani ventilek..... Prý 130tkm. Nenechte se vysmát a ti odborníci co to testovali nemaj ani řidičák....:-D

petr007
15. října • 17:02

Proč je volba benzinového petivalce hloupost? Vysvětlí autor?

eLzyx
16. října • 8:26

píše "hloupost", tj. při pohledu do peněženky si říkáš, žes udělal hloupost, ale po usednutí za volant víš, že ne.

Jakub
15. října • 13:58

"Nabízí dokonalý přehled o dění pod předními koly, na druhou stranu vyjeté koleje mají tendenci řidiči volant z rukou trhat."
Já tomu teda už vážně nerozumím. Když testujete oktávii, golfa nebo hyundaie, tak píšete do nevýhod, že mají mizernou zpětnou vazbu. Tady jí máte a je to zase špatně. Já vám novinářům fakt neroumím.

Anonymizovaný
15. října • 14:22

Na VW apod som uz davno nejazdil, ale je pravda, ze u Fordu Mondeo 2011 je odozva od vyjazdenych kolaji citit neprijemne silno.

Fmmb
16. října • 10:36

Záleží na kolech. Na letních 18" to v kolejích tahá, na zimních 16" jezdím jako v bavlnce. Mondeo 1.6 ecoboost

MS
15. října • 13:21

Zarazila mne zminka o tme v zadni casti interieru. Zde to asi bude zaviset od stupne vybavy, v nasi verzi jsou 3 rady svetel - 2 nad prednimi sedadly, 2 nad zadnimi sedadly a 2 na strope v kufru. Naopak si pochvaluji, jak je to hezky prosvetlene.

MesoX
15. října • 13:28

Jsme na tom stejně, takže opravdu bude záležet na výbavě, nebo ještě je tu možnost jiného roku výroby (naše je 2009) a tam jsou světla nad každou řadou sedadel, i tou poslední "v kufru".Každopádně, jak už tu bylo zmíněno, tak 130 tisíc podle interiéru moc nevěřím. My máme momentálně najeto 120 tisíc (servisní knížka, km oveřené atd.) a interier pořád voní novotou. Ano jistě, na pár místech, jako např. na elektronické ruční brzdě se pár věcí už podepsalo (prstýnky, nehty atd.) a třeba na volantu to poznat jde více (Ford na to trpí celkem, co tak vím :-) ) . Ale zase naopak ty stříbrné tlačítka např. na klimatizaci nemají ani škrábaneček.

Tom
15. října • 12:52

130 tis kilometrů nemůže být v interiéru vidět. Bral jsem auto s nájezdem 136 tis. a interiér byl jako nový (leasing, seviska, ověřoval jsem km), kromě malinko pokrčené kůže na sedáku řidiče nebylo vidět žádné opotřebení, teď mám 213 tis a mám opotřebené jediné tlačítko ovládání oken, tipuju na nehty přítelkyně ;-) sedadla i volant stále ok a to je to Fiat, žádná echt německá kvalita. Takže bych klidně 100 tis přidal ;-)

ferdoz
15. října • 13:06

Máš pravdu, ale zjavné a neprehliadnuteľné škrabance dokáže v interiétri za krátky čas narobiť ruka s prsteňmi. Ručná brzda, rádio, možno ešte madlo otvárania dverí a šaltpáka sú miesta kde sa to prejavuje. Ešte závisí aj od toho, akou povrchovou úpravou sú tieto citlivé miesta opatrené, na ktorej ruke dotyčná/dotyčný prstene nosí a koľko ich je.

Wakantanka
15. října • 11:56

Ono je hlavne nielen u S-Maxov podozrivé, že skoro všetky čo sa predávajú bez rozdielu ročníka majú cca 130 - 150 tis. km :-) Podobne to vyzerá aj u C-Maxov. Náhoda? Neverím. S čoraz väčšou obľubou týchto modelov sa u nich začali stáčať kilometre podobne ako u koncernových áut.

Anonymizovaný
15. října • 14:20

To je ale u vacsiny dizlov, alebo sa mylim?
Osobne si teda myslim, ze u dovezenych Fordov sa podvadza viac ako VW. Asi by som si nikdy s kludnou dusou bazarove auto nekupil. Mozno individualny dovoz.

tito
17. října • 11:40

Je to tak. Kupující bohužel nezajímá stav auta ale stav tachometru, takže jeden blb poptává a druhý mu nabídku dělá "na míru".
Apropos mám mezi známými 3 exmajitele S-maxu. Dva byli s autem spokojeni, jeden ne a to zcela právem, totálka motoru ve 40tis. km,, během dovolené v zahraničí a s přístupem tamního (italského) servisu a jeho domácího (německého) servisu k řešení problému rodiny se zánovním ale nepojízdným autem na dovolené, by mě nas..alo taky.
Zkrátím to, ojezdili je ale nikdo z nich si znovu S-max nekoupil. Jeden šel do O3 RS combi, jeden má Sharana a jeden Q5. Na dotaz proč ne znovu S-Max odpovídají všichni stejně: "A proč jo?"

Moik
20. října • 21:12

No přesně - proč s-max? je to Mondeo kombi s vyšší interierem - kdo nemá psa nebo něco podobného, není mu to na nic víc, než na vyšší posaz, spotřebu, tvrdší podvozek a horší jízdní vlastnosti od obyč kombíka - Mondea apod.

jendabenda
21. října • 12:01

Taky bych to tak viděl. A stejně nevlídně koukám na současnou sníženou verzi Sharana. Už se to vzdaluje MPV a blíží kombi. Za o dost víc peněz nicmoc muziky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zdenek
6. ledna • 13:15

No, budu nesouhlasit. Pokud potřebujete v autě min. 6 míst, nechcete dodávku, ale hezké a praktické auto, tak S-max nemá konkurenci ;-)

jendabenda
17. října • 21:29

Je ti známa příčina té totálky motoru?

tito
18. října • 14:41

Rozvodový řemen, nadělalo to velkou paseku.

Michal
15. října • 11:55

Jak si mám vyložit hodnocení 1/10? Mnohem logičtější by bylo, jestliže má vůz dostat plný počet tak 10/10...

Martin
15. října • 8:57

Uznavam, ze ten strieborny dekor je skor nachylnejsi na poskriabanie/osuchanie, no ako pise Bimbo - ako potencialny kupujuci by som k tym kilometrom pristupoval s opatrnostou.
Navyse ako vlastnikovi Fordu sa mi nezda ten "vylesteny" volant po 130000km. :-/
Nehovoriac, ze k vozidlu nie je servisna knizka. To je taka nahodicka... ;-)
Nebolo by VIN cislo? Ze co nanho hovori SOVA, alebo Fordzona?

josef
25. února • 12:50

u auta z aček se není co divit

V12
21. ledna • 9:40

7 rocny S-Max so 130k km za 200 tisic je velmi podivna ciselna kombinacia. Na 99% zmotanina z cca 200 tisic, o tom svedci aj ten volant.

Bimbo
15. října • 8:12

130 000km a pravdepodovne? uz jen ten dodelanej interier sveci minimalne o dvojnasobku.

jendabenda
18. října • 14:46

8leté Auto z Itálie, ošoupaná místa v interéru a chybějící servisní knížka.....tak to je těch 130000km určitě pravda..:-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud