U S-Maxe bych rozhodně sáhl po jiné motorizaci! Dobré zkušenosti s ojetinami mají v tomto testu: http://www.ojetinypodlupou.cz/ojetina/ford-s-max-2006-d... ...
130 tisic urcite nema, lebo rozvody sa menia pri 240tisic (mal som c-max s tym istym motorom jazdeny na plne gule a rozvody som menil pri 259tisicoch a vsetko v pohode), takze ked v tomto s-maxe boli menene, tak len hlupak bi ich menil pri polovicnom najazde km a zvysoval si naklady na servis, ked by nemusel. Z toho vyplyva, ze urcite boli km stocene. Jasne praktiky talianov a aj Aciek...
1) Chudák tatínek 2) do AAA ani na záchod
Ta vaše spotřeba mi přijde dosti vysoka. Se stejnou motorizaci, tedy 103kW, v S-maxu jsem jezdil dlouhodobě za 5,8l\100km:-))
5.8 možna,ale na palubaku,když to poctivě přepočítáš,tak opravdova je tak 6.7
A tu o perníkové chaloupce znáš taky?
Něco se ti nezdá na te spotřebě?
No ani mne sa ta spotreba nezda. Ja mam Galaxy 2009, 2.0 TDCi 100kW a spotreba mi vychadza 8L/100km. Nepozeram na spotrebu ktoru mi ukazuje palubny PC, lebo je to velmi nepresna hodnota. Pocitam spotrebu od posledneho natankovania. Jazdim 50% mimo mesta, denne 60km.
Je to z áček. Ačka točí.
Z AAA-auto ani ventilek..... Prý 130tkm. Nenechte se vysmát a ti odborníci co to testovali nemaj ani řidičák....:-D
Proč je volba benzinového petivalce hloupost? Vysvětlí autor?
píše "hloupost", tj. při pohledu do peněženky si říkáš, žes udělal hloupost, ale po usednutí za volant víš, že ne.
"Nabízí dokonalý přehled o dění pod předními koly, na druhou stranu vyjeté koleje mají tendenci řidiči volant z rukou trhat."Já tomu teda už vážně nerozumím. Když testujete oktávii, golfa nebo hyundaie, tak píšete do nevýhod, že mají mizernou zpětnou vazbu. Tady jí máte a je to zase špatně. Já vám novinářům fakt neroumím.
Na VW apod som uz davno nejazdil, ale je pravda, ze u Fordu Mondeo 2011 je odozva od vyjazdenych kolaji citit neprijemne silno.
Záleží na kolech. Na letních 18" to v kolejích tahá, na zimních 16" jezdím jako v bavlnce. Mondeo 1.6 ecoboost
Zarazila mne zminka o tme v zadni casti interieru. Zde to asi bude zaviset od stupne vybavy, v nasi verzi jsou 3 rady svetel - 2 nad prednimi sedadly, 2 nad zadnimi sedadly a 2 na strope v kufru. Naopak si pochvaluji, jak je to hezky prosvetlene.
Jsme na tom stejně, takže opravdu bude záležet na výbavě, nebo ještě je tu možnost jiného roku výroby (naše je 2009) a tam jsou světla nad každou řadou sedadel, i tou poslední "v kufru".Každopádně, jak už tu bylo zmíněno, tak 130 tisíc podle interiéru moc nevěřím. My máme momentálně najeto 120 tisíc (servisní knížka, km oveřené atd.) a interier pořád voní novotou. Ano jistě, na pár místech, jako např. na elektronické ruční brzdě se pár věcí už podepsalo (prstýnky, nehty atd.) a třeba na volantu to poznat jde více (Ford na to trpí celkem, co tak vím :-) ) . Ale zase naopak ty stříbrné tlačítka např. na klimatizaci nemají ani škrábaneček.
130 tis kilometrů nemůže být v interiéru vidět. Bral jsem auto s nájezdem 136 tis. a interiér byl jako nový (leasing, seviska, ověřoval jsem km), kromě malinko pokrčené kůže na sedáku řidiče nebylo vidět žádné opotřebení, teď mám 213 tis a mám opotřebené jediné tlačítko ovládání oken, tipuju na nehty přítelkyně ;-) sedadla i volant stále ok a to je to Fiat, žádná echt německá kvalita. Takže bych klidně 100 tis přidal ;-)
Máš pravdu, ale zjavné a neprehliadnuteľné škrabance dokáže v interiétri za krátky čas narobiť ruka s prsteňmi. Ručná brzda, rádio, možno ešte madlo otvárania dverí a šaltpáka sú miesta kde sa to prejavuje. Ešte závisí aj od toho, akou povrchovou úpravou sú tieto citlivé miesta opatrené, na ktorej ruke dotyčná/dotyčný prstene nosí a koľko ich je.
Ono je hlavne nielen u S-Maxov podozrivé, že skoro všetky čo sa predávajú bez rozdielu ročníka majú cca 130 - 150 tis. km :-) Podobne to vyzerá aj u C-Maxov. Náhoda? Neverím. S čoraz väčšou obľubou týchto modelov sa u nich začali stáčať kilometre podobne ako u koncernových áut.
To je ale u vacsiny dizlov, alebo sa mylim? Osobne si teda myslim, ze u dovezenych Fordov sa podvadza viac ako VW. Asi by som si nikdy s kludnou dusou bazarove auto nekupil. Mozno individualny dovoz.
Je to tak. Kupující bohužel nezajímá stav auta ale stav tachometru, takže jeden blb poptává a druhý mu nabídku dělá "na míru".Apropos mám mezi známými 3 exmajitele S-maxu. Dva byli s autem spokojeni, jeden ne a to zcela právem, totálka motoru ve 40tis. km,, během dovolené v zahraničí a s přístupem tamního (italského) servisu a jeho domácího (německého) servisu k řešení problému rodiny se zánovním ale nepojízdným autem na dovolené, by mě nas..alo taky. Zkrátím to, ojezdili je ale nikdo z nich si znovu S-max nekoupil. Jeden šel do O3 RS combi, jeden má Sharana a jeden Q5. Na dotaz proč ne znovu S-Max odpovídají všichni stejně: "A proč jo?"
No přesně - proč s-max? je to Mondeo kombi s vyšší interierem - kdo nemá psa nebo něco podobného, není mu to na nic víc, než na vyšší posaz, spotřebu, tvrdší podvozek a horší jízdní vlastnosti od obyč kombíka - Mondea apod.
Taky bych to tak viděl. A stejně nevlídně koukám na současnou sníženou verzi Sharana. Už se to vzdaluje MPV a blíží kombi. Za o dost víc peněz nicmoc muziky.
No, budu nesouhlasit. Pokud potřebujete v autě min. 6 míst, nechcete dodávku, ale hezké a praktické auto, tak S-max nemá konkurenci ;-)
Je ti známa příčina té totálky motoru?
Rozvodový řemen, nadělalo to velkou paseku.
Jak si mám vyložit hodnocení 1/10? Mnohem logičtější by bylo, jestliže má vůz dostat plný počet tak 10/10...
Uznavam, ze ten strieborny dekor je skor nachylnejsi na poskriabanie/osuchanie, no ako pise Bimbo - ako potencialny kupujuci by som k tym kilometrom pristupoval s opatrnostou.Navyse ako vlastnikovi Fordu sa mi nezda ten "vylesteny" volant po 130000km. :-/Nehovoriac, ze k vozidlu nie je servisna knizka. To je taka nahodicka... ;-)Nebolo by VIN cislo? Ze co nanho hovori SOVA, alebo Fordzona?
u auta z aček se není co divit
7 rocny S-Max so 130k km za 200 tisic je velmi podivna ciselna kombinacia. Na 99% zmotanina z cca 200 tisic, o tom svedci aj ten volant.
130 000km a pravdepodovne? uz jen ten dodelanej interier sveci minimalne o dvojnasobku.
8leté Auto z Itálie, ošoupaná místa v interéru a chybějící servisní knížka.....tak to je těch 130000km určitě pravda..:-D:-D:-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.