Test ojetiny: Ford Fusion Calero - hit pro praktiky

6 komentářů

JirkaM
19. července • 13:11

Fusiona jsem měl, tady je pár postřehů:
1. Je v něm překvapivě hodně místa.
2. Poměr cena/výkon je u nových aut i ojetin dobrý.
3. Skoro všem zlobí převodovky - zpátečka se většinou řadí na dvakrát.
4. Má dobré jízdní vlastnosti, dobře brzdí.
5. Je nepohodlný - má tvrdé pérování a je hlučný.
6. Charouz od kterého jsem ho koupil je darebák a zloděj.
V době kdy jsem ho kupoval byly Škodovky hodně předražené, ale dneska už asi není důvod kupovat Forda.

ja
20. července • 10:20

3. Co pul roku se mi to taky stane. Ale opravdu... vsem...vetsinou...?
5. S cim srovnavas to tvrde perovani?:-O Hlucny kdy? S 1.4 benzinem si mimo dalnici nemohu v nejmensim stezovat a po (nemecke) dalnici najedu rocne do 5 % kilometru.
7. Ja vybiral na jare 2009 a tenkrat byla nabidka Skody parodii. Chtit HTP bez vybavy, pak budiz. Ale za obycejny zakladni atmosfericky 1.4 ctyrvalec bylo +45 tisic Kc a smlouvat se nedalo! Dnes uz se Skoda trochu probrala co se tyce akcnich balicku vybavy, hodne lidi slysi na 1.2TSI- vsak take Fusion jeste nepatrne zlevnil a za rozumny peniz nabizi i 1.6 verzi.

ja
18. července • 18:46

Pri sklapeni zadnich sedacek zkuste ve Fusionu nejdrive vyklopit smerem dopredu podsedak a az pak sklapet operky zad, vysledek je pak mnohem "rovnejsi";-)

Jiří  Duchoň
18. července • 20:41 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, máte pravdu a v textu je to popsáno, snímky "ploššího" uspořádání najdete v odkazovaných testech.

asdf
18. července • 14:49

Fusion je roztomilý prdítko. Potřebovat něco menšího na kratší vzdálenosti, klidně bych do něj šel. Článku bych vytkl srovnání stovky s VW Up!, ale chápu že další odkaz se hodí.

Marek
19. července • 8:10

Vsetko o Fusione najdes na Fusion webe: http://fusion.fordclubs.org/... :-))

Doporučujeme

Články odjinud