Test ojetiny Dacia Logan MCV 1,6i: dostupný hangár na kolečkách

39 komentářů

Standusek
17. června • 22:32

Promiňte, ale jak můžete testovat a tudíž podávat srovnání vozu, který najel od roku 2007 pouhých 63000 km. To je naprostá volovina. 63 000 km je hodně málo na objektivní hodnocení. Většina aut už má touto dobou najeto více já 200 000 km. A navíc vychvalovat jak vůz nevrže a podvozek je úžasný a skvěle funguje? To je demagogie. Úplně zbytečný článek. Auta opravuji už docela dlouho a tohle nepatří mezi auta co jsou skvělá a podvozky drží. Koupí si to jen člověk, který nemá dostatek prostředků na nic trvanlivějšího a touží po novém autě. Po čase to pochopí. Pro mechanika co má možnost a umí dělat i jiné značky se tomuto raději vyhne a s láskou půjde dávat dohromady radši zrezivělý favorit. O tomto autě se dá říct: ano je levné, ne není bez poruchové, ano náhradní díly jsou drahé. Drahé náhradní díly a hajdalacké zpracování je daň za nízkou cenu. Zajděte si prosím někam do servisu, ale ne do autorizovaného, aby nebyl článek tak zmanipulovaný. Určitě Vám někdo erudovaný, někdo kdo má za sebou spokojené zákazníky rád podá pravdivou informaci a pomůže Vám vytvořit článek, ze kterého bude vidět, že ho nenapsal laik nebo prodejce Dacie a nebo to hoďte kolegovi :-)

Vladimir Motol
14. června • 13:50

Pravě jsem si koupil Logana a jsem velmi nadšený. Je to jednoduchý, až spartánský vůz, ale ten prostor je skvělý. Mám 1,6 benzín 16 ventilů, jede, moc nežere, sám mi říká že jen 6,4 l/100 a vejde se do něj hodně. Škoda, že nikdy takové jednodušší velké kombi Škoda nedělala.

Jenda
26. září • 11:29

Rad bych se autora testu zastal pred vsemi zdejsimi kritiky. Pro me byl test prinosny a dobre zpracovany. Verim, ze nejsem sam. Je to asi tim, ze o podobny vyz mam zajem. Chapu, ze pro lidi, kteri posilhavaji po novych vozech, je test ojetiny nezajimavy. Redakce vybrala dobre. Tento Logan opravdu rozmerove nema konkurenci. Navic Dacia je znacka, kolem ktere se mota hodne predsudku. Z meho hlediska se jednalo o dobry pocin.

Roman
9. června • 11:02

Souhlasím. Přesně tohle jsem hledal. Logana si hodlám pořídit.

Roman
23. září • 8:45

Jen bych upozornil autora, že ukazatel teploty chladící kapaliny zde je - v pravé části displeje palubního počítače. Vlevo je ukazatel paliva.

David
21. září • 16:33

Komu se test ojetiny a Dacie nelíbí, ať ho prostě nečte a je to.
Mě nejvíc setřelilo: Stoupu ale drží dobře :-)

Janoš
21. září • 11:38

Co mě osobně schází a to všude, tak to je trochu zábavy kolem aut a ne jenom suché a stále stejné řeči o litrech kufru a to jak auto vypadá.
Co bych si rád přečetl je o podvozcích, fotky podvozků, brzd a trochu více zajímavostí co jedno auto má a druhé ne. A všm je právě originální.Jinak Dacie /Renault/ dokazuje, že dělá dobrá a spolehlivá auta a to, že je Dacia levná neznamená, že je špatná. Tesk je zajímavý.
Ta třetí řada sedadel, kterou jsem osobně vyzkoušel je neuvěřitelná. Mám 190 cm a jak na nohy, tak pro lokty a ramena je v MCV neuvěřitelné místo. I na dlouhé cesty. To se o konkurenci i podstatně dražší nedá říct. Složité systémy co jsou nacpány u některých MPV jsou nepoužitelné. ;-)

Petr
20. září • 20:49

Můžete mi někdo vysvětlit proč jsou testy ojetin dobré?
Když chci vědět jak je to s kvalitou určité ojetiny, najdu si odbornou technickou recenzi na tipcars.com, kde mi vypíší klady a zápory modelu, nejčastější poruchy atd.
Zkušenost s jedním konkrétním autem není vypovídající.

kubajz
21. září • 2:17

Ty si fakt vygumovaná řetkev! Klasickej dement na fóru! Gratulu Ti k tvé "inteligenci" ale vůbec ti ji nezávidím!

Jiří  Duchoň
20. září • 21:18 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, a Vy jste tam k Loganu MCV něco podobného našel...? Já jsem místo brouzdání éterem kontaktoval servisy a majitele těchto aut a jejich zkušenosti do tohoto testu použil. Test ojetiny samozřejmě pro příklad vždy opřeme o konkrétní vůz, ale snažíme se dojít k obecnějším výsledkům...

Petr
20. září • 21:48

Dobrý den,
když si zadám do vyhledávání Logan, tak tam je několik článků. Plně akceptuji, že pro mnoho lidí to může být zajímavé, jsem si vědom vlastní subjektivity, ale nebojím se jí dát k diskusi. Můj názor je, že oddělení testů je u vás slabé a v tomto kontextu testování olítané Dacie na mně subjektivně působí jako pokračování slabě vyplněného oddílu těchto stránek (nevyjadřuji se ke kvalitě testu samotného).
Nevím jak je známost kvalitních recenzí na tipcars rozšířena, je otázka zda něco nezaložit i u vás, protože já osobně nic jiného, než tento server, neznám.
Znáte nějaký podobný server jako tipcars?
Ale kdyby se něco takového zakládalo, tak ne polovičatě, občas něco. To na přilákání pozornosti nových čtenářů nestačí. Hledal jsem vás v Toplistu, v kategorii auto, moto jsem dal vyhledat autorevue (včetně variant) a nic. Auto.cz je druhé nejčtenější. Nešla by jim vystavět pořádná konkurence? Jejich články jsou hodně povrchní, když někam zabřednou, tak často s chybami a hodnocení aut je tam velmi neprofesionálně subjektivní. Čtenáři už přejmenovali Vaverku na VWaverku.

J
20. září • 21:57

Tak prave uroven diskutujucich tam je uplna katastrofa.Ale myslim si ze zameranie na techniku a odbornost by server mohlo vyhupnut.Mne napriklad extremne vadi ze prestali testovat hlucnost a nefotia podvozky aut zospodu, to sa nevedia sklonit alebo pouzit malicky zdvihacik ci jamu?

Petr
20. září • 22:22

můj tip je ještě test konfortu, kalíškový test u každého testování nebo něco podobného

J
20. září • 22:11

Alebo spravit vlastny web. Cesko-Slovensky.Najvacsi problem je ale zhananie sponzorov... a co viem tak teraz v krize to vsetko znizuju.vybudovanie dobreho technickeho-odborneho webu, a zaplnenie by trvalo roky na "neziskovej" baze ale konkurencia tu nie je, a ani v dizajne auto dizajn a styling je v podstate len o sem tam rozhovoroch...Plus by bolo dobre vsteko mat aj v anglictine, lebo ani svetova konkurencia neexistuje a tam by uz islo o nieco celkom ine, vacsie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
20. září • 22:19

nemuselo by to trvat několik let, ale šlo by to za několik týdnů, možnou spoluprácí s partnery a přebírání článků, právě na auto.cz to rozjeli ve velkém a vypaltilo se to

J
20. září • 22:29

No napriklad niektore veci su len na papieri.dokonca to plati aj o vede. Napriklad kvalitne clanky su len platene, stale papierove aj cez web alae len platene.No, nechajme to prejst hlavami nejaku dobu. Pospekulovat co a ako by sa dalo. Naklady na web su minimalne. Neznamena ze s vyzuvam, vobec nie. Ja sem chodim celkom casto ked tak este za nejaku dobu o tom pokecjame. :-)))Teraz ma napada ze nielen konstrukciou ale aj opravami aut sa nezaobera vobec ziadny web. A fakt ho robit cs a aj cely anglicky sucasne.

Petr
20. září • 22:34

tak je to moc zajímavé, technice profi nerozumím (jen uživatelsky), tak se v tom neorientuji, mohu poprosit na odkaz na blog o designu a vaší kritiku S

J
21. září • 13:36

Tak ja sa na to presne nepamatam, ani to nejdem hladat. Ale napriklad co mi utkvelo v pamati, ako zjavna chyba, bola kulisa radiacej paky.My by sme ale mali velky problem, pretoze toto vsteko su velke kapitalom presytene "vydavatelstva" mlada fronta, sme, atd.

J
20. září • 22:14

Ma napada Auto Tip cesksa verzia ake zaujimave citanie je, dnes som ho mal v rukach, rorzobrate GLK v teste, a spusta dalsich veci sa mi pacila.

Petr
20. září • 22:16

to je lepší si přečíst originál, většinu toho přebírají z Německa, nebo rovnou zají sem: http://www.auto-motor-und-sport.de... , já osobně paírn nekupuji

J
20. září • 22:31

Poznam to.web by kludne mohol mat aj priame odkazy. Citatelia by uvitali.

Petr
20. září • 22:14

Ač narad :-)):-)):-)) , tak za jedoho z nejlepších československých novinářů považuji Chválu ze SME. U nás se jeho kvalitám přibližuje Autosalon na Primě.

Veto
20. září • 23:26

Este miso karpat z autozurnal.com je vyborny. Aj ked unho sa uz tiez zvwolksvagnieva.

J
21. září • 13:32

Hej, on tam mal napriklad vsak odmerajme vykon a odmeral. Pre bezneho novinara nieco nemyslitelne.

J
20. září • 22:23

Ale nechce merat hlucnost. :-)))) A je znacne obmedzeny. Komentare zaujimave ale ziadna hlbka tam nie je. Napriklad najlpesie tam mal asi A6 a 5 a zaver: audina je lepsia ale aj tak by som si kupil bmwcko. Preco? To mal povedat a nic. Ja viem, ze ...Autosalon som pozeral ked bol na streame cz, na "sezname", teraz su na vlastnom webe a to som tam nebol ani napamatam, darmo maju svoje nove kratke spravy. To "expert pepa ci kto" ma inak dostalo. Zda sa mi ale ze tam bolo casto zmaseratizovane, a tiez by som ocakaval aj nieco ine.Vela citatelov chce obsah mimo bezne opisy aut. Chce rast vo vedomostiach autu rozumiet.Ja tu sice kujem konkurenciu autorevue, ale viem ze oni na odborny web ani neaspiruju, skor zostavaju na popularite. Tak snad prepacia.

k22
20. září • 13:01

Testy ojetých aut jsou dobrý nápad, ale proč například neudělat testy "obyčejných" aut, které se nejvíc prodávají a které tu marně hledám? Co třeba Fabia 1.2TSI model 2013, Hyunida i20 facelift, Hyundai ix20, VW Polo, Dacia Sandero, všechno úspěšné, ale dost opomíjené vozy. Testy by měly být delší než na auto.cz a zaměřeny praktičtěji (např. rozvaha servisních nákladů, schopnost udržet 130 na dálnici, schopnost předjíždět (tedy za 3. z 80-120), rozměry zavazadělníku a prostě to, co zajímá případného kupce a uživatele a co jiné servery neposkytují.

cabman
20. září • 21:40

Myslim, že o fabiích 1.2tsi toho bylo napsáno tolik, že snad neni co napsat víc.

k22
23. září • 13:24

Myslím, že objektivních testů zase tolik není..mimochodem, jaké že to má FII 1.2TSI zrychlení z 80-120 na 3. stupeň? že táhne pěkně vodspodu to mě nezajímá, to píše každý pepík..jak je to z rozvodovou sadou? Vydrží už víc než 20000km?

janecekk
21. září • 21:55

NO možná by bylo dobré doplnit kolik Fóbií se vejde na fotbalový stadion - to je pro hospodské Pepíky důležitá informace. Jinak opravdu asi už nic.

Karel  Antonín
20. září • 12:21

Je dobře že testujte ojetiny i z této cenové kategorie. Jen tak dál.

Petr
20. září • 10:41

Můj milý nejoblíbenější automobilový servere, opravdu tam nemáte nic horšího než test olítané Dacie? Neříkám, kdyby v záplavě jiných testů by byl takovýto test, ale vy těch pořádných testů moc nemáte. Kde je problém? To vám je tisková oddělení automobilek nepůjčí ani na den? Neudělali jste si kamoše u dealerů? Nemáte novináře schopné test pořádně napsat? Nemůžete přebírat zajímavé informace ze zahraničí (testy nemyslím)? Ač jsem přestal navštěvovat auto.cz pro katastrofální úroveň novinářů, tak se koukněte na jejich rozmanitost. To je takový problém sem dát každé dvě hodiny nějakou zajímavost, mezitím aspoň ob den testní. Velmi kvituji článek o kufrech, již jem vám jednou psal tip, na našich serverech jsem nenašel jsem žádné hodocení sedadel aut tak jak je na A-M-U-S s radou jak dobré sedadlo od špatného poznat.

kubajz
21. září • 2:15

Ty jsi ale pán chytrolín, divím se, že tě ještě nezaměstnali u nějaké automobilky?:-O

Petr
20. září • 10:49

Tip 2.: odborný článek o designu, novináři mě iritují stále omýlaným názorem test je subjektivní věc, to je svatá pravda pro kupujícího uživatele, vy ale nejste amatérští kupující uživatelé, ať si na auto udělá člověk názor jaký chce, ale pár profesionálních pozánámek z oblasti zádad designu jde naučit a dál to předávat ostatním, mohli byste začít interiéru nové Toyoty Land Cruiser to je výstavní skříň porušování celé řady designových zásad, když tak vám jej napíšu, psal jsem články několik let, potom mně to přestalo bavit

J
20. září • 21:52

Tak ja som dizajnove problemy opisal jana novom S-ku a ako viem bol so vypiskany. :-))))))))))))))))To co chcete sa redakcii nehodi. Asi ziadnej. To skor patri na dizajnovu skolu, alebo potom na blog, na ktory sem mozete dat odkaz. +

Petr
20. září • 22:11

Odkazy přivítám na blog i váš komentář k nové S. Moc díky!
Myslíte, že ani špetka základních zásad by nebyla vhodná?
Tak by lidé mohli načerpat znalosti a nechovat se jak řepy.

J
21. září • 13:40

No oni tie automobilky predavaju nefunkcne gyce co vyzeraju kvalitne.Nieco ako zaE-ckovany chlieb posypany mukou a nazvany, kralovsky domaci. Napriklad na tie E-cka v jedle uz stranky su a aj v beznej talci to byva. Na auta moc nie. Je tiez o ferovosti skritizovat v teste vsetky vyrobky, nielen jeden najhorsi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
21. září • 14:43

Slovensky rozumim, ale smysl tveho prispevku mi unika.

asd
20. září • 8:29

Zmiňujete Lodgy a jeho "srovnatelnou" cenu - zkuste si nakonfigurovat vůz který by vám vyhověl a zjistíte, že se pod 300k nedostanete!

Jiří  Duchoň
20. září • 21:25 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, asi Vám úplně nerozumím. V tomto testu jsem "srovnával" jen vzhled zadních částí karoserií Loganu MCV a Lodgy. Pokud myslíte tu pasáž s cenami, tak tam jsem porovnával jen ceny základních verzí těchto modelů. Ale možná jde o nedorozumnění, v takovém případě rád doplním.

Doporučujeme

Články odjinud