"Spíše výjimečně se v nabídce objevují naftové šestiválce 2.7 a 3.0 HDI. Nejedou o moc lépe, než varianta 2.2 HDI, navíc výrazně zatěžují přední nápravu. O servisních nákladech nepříliš povedeného motoru, který byl navíc vždy spojen s automatem, ani nemluvě. Naše rada zní nebrat.."Máte na mysli ty sametové a prakticky bezúdržbové šestiválce sdílené s Jaguarem? Shodou okolností jsem majitelem jedné takové V6 od nova, dnes mám najeto 180 tis. km a světe div se - bez jediné závady. Rozvody jsou řetězem se servisem na 240 tis. km, motor je skvěle odhlučněný, projevem ani zvukem ani vzdáleně nepřipomíná, že spaluje naftu, sílu má na rozdávání a spotřebu na tempomatových 95 stáhnu v pohodě pod šest, když jezdím jak chci já, jsem kolem osmi. A věřte mi, že jedu mnohem, ale mnohem lépe než 2,2 HDi. S měničovým Aisinem k tomu. Nechte si ty hloupé pomlouvačné řeči vyčtené bůhvíkde na forech řešících nekvalitní naftu a fakové oleje - to je asi tak jediný mor pro jakýkoli moderní motor. Jinak je na tom totiž PSA s motory řekl bych nejlépe široko daleko.
Psal to vůbec motoristický novinář, když toto auto nazývá obrovským korábem? Je to úplně normálně velké auto, pro osoby vysoké nad 185 cm je toto prostorové minimum.
U c5 je zamykání stahování oken a dveří aby se děti nemohli dostat mimo auto za jízdy--já mám r.v.2009 samozřejmě s touto vymožeností,ale nedávno jsem koukal na autosalon. Testovali kodiaka kde je tahle pojistka namontována a vousatej pepa z této pojistky byl ůplně vyšinutej jako kdyby ve škodě přišli na zázrak techniky,ale to že tohle má už citroen C5III z roku 2009 asi i dřív zřejmě neví a málem z toho měl orgasmus.Zrovna tak přisvěcování do zatáček když dali na oktávku tak se s toho všichni málem podělali a.t.d.Tohle bylo asi mimo téma tak mi prominte.
Nu já to mám v mé 407 taky a to je to rok 2005 :)
Mně třeba vadí že tuhle dost důležitou věc v testu C5ky nevyzdvihnou to jsem měl na mysli.
Přesně C3 Picasso má tohle už skoro 10 let :-))
Něco jiného fotili a něco jiného popisovali,já tam vidím hdi 1,6 a hlavně néní hydralika.Citroen bez hydry nemá cenu:-/
Ale ma, len nizsiu. O napise HDi 16 ta uz poucil ten predomnou.
To není 1,6 ale 16, značící, že motor má 16 ventilů.
Najel jsem v C5 kombi 2,2 HDI 320.000 km, ale v takovém stavu sedačky nebyly. Jinak co se týká strašáku s elektrikou, nebo spojkou, atd., žádné nebyly.
Ještě jsem neviděl v žádném Citroenu ani jiném francouzi i v nižších cenových kategoriích, aby po 100k km takhle vypadala sedačka řidiče.Bylo by fajn, kdyby ty ojetiny z bazaru nechávali při testu i prověřit, ale to už by jim pak asi nic nepůjčili. B-]
Evropa je co se automobilů týče nejnáročnější trh a rozhodně není malý. Mnoho automobilek zde zkoušelo prodávat své globální modely a vždy s takovým nekvalitním klumpem narazily. Osobně si nemyslím, že AR bude výjimkou a vedení tím de facto naznačuje, že nejsou schopní uspokojit kvalitativní požadavky evropského zákazníka.Docela smutné vzhledem k tomu, že by značka měla být úspěšná především ve své domovině.
Pardon, to patří do jiné diskuze :-)
Spojka po 100 000? A autor to v clanku ani nezmini?
Autor tak trosku mele nesmysly tim, ze dava do jedne nuse opravdu hodne nepovedene 2.7 HDI 150 kW, ktere nejede, zere a casto umira a pak novejsi 3.0 HDI 177 kW, ktere jede pomerne slusne, zere primerene vykonu a je pomerne dost spolehlive (byt servisne je samozrejme nakladnejsi nez ctyrvalec). Ten trilitr je asi nejlepsi volba pokud chce clovek automat, protoze pouzivane sestistupnove AISINy maji opravdu velke ztraty a ten trilitr je jediny se kterym automaticka C5tka celkem svizne jede. Ctyrvalce (krome na sklonku modeloveho zivota pouzivaneho 2.2 150 kW) jsou v kombinaci s automatem opravdu velmi lekle.
Neviem, či motoristickí novinári sedia len v KTM či iných minimalistických autách, ale vždy sa sťažujú na tlačidlá na volante.Napr. v Mondeu IV bolo tých tlačidiel porovnateľne - no dajme konkrétne čísla:Testovaná C5: 18 (nerátam klaksón, to proste musí byť)Mondeo IV (ktoré som mal 10 rokov): 16 (včítane štvorsmerových tlačidiel)Kadjar (ktorým jazdím teraz): 8 (alebo 10, ak berieme páčky ako 2 tlačidlá - ale pozor - ovládanie rádia je pod volantom s ďalšími 6 tlačidlami)Passat B8: 17 (napr.: https://data.motor-talk.de/data/galleries/0/43/9501/...Superb 2016: 8 (alebo 10 - neviem, či má páčky, alebo kolieska)Mazda 6: 14Insignia: 16 (alebo 8 - podobný prípad ako Kadjar)Accord: 18 (http://st.automobilemag.com/uploads/sites/11/2015/10/...Takže neviem, prečo sa to niekomu (novinárom) zdá prehanné. Ja som si napr. na to Mondeo zvykol po 500 km, bez problémov. Možnože je chyba práve v tých novinároch.Podobne, ako bol múdry príspevok pri teste Dustera - novinári na každé auto pozerajú (zvrátenou) optikou okruhových špeciálov.A to obzvlášť, keď vidím na prime v Autosalóne jedného experta (Josef Vrtal), ako ten začne "šílit" nad tlačidlami v aute. No není to k smíchu? Není! K pláči je to!
Mám citroen c52.0hdi 103kw hydro. III+ jeden a půl roku.Už mne unavuje číst o pevném středu a nespočtu tlačítek-já za jízdy používám pouze 3 tempomat,přijmutí hovoru a zesílení nebo ztlumení radia(málo kdy) jo ještě houkačku asi tak 1x za 2 měsíce.Strašně by mně zajímalo co tam testující experti stále za jízdy mačkají nebo hledají to fakt nechápu,řidič by se měl věnovat řízení vozidla a ne si hrát s pal. počítačem.Pevný střed jsem přestal vnímat asi po ujetí 200km.Nelituji že jsem si pořídil tohle auto je neskutečně komfortní a pohodlné oproti jiným koncernovým bezcelerům--nejlepší zážitek když jsem pujčil moji c5ku kamarádovi který jezdí okt.1,9tdi 4 roky neustále překračoval rychlost místo 90 až 130 musel jsem ho stále upomínat že jede moc rychle odpověď byla vždy ty voe já neslyším motor.3-[ to se normálně nedá.
Mě střed taky nijak nevadí i když mi trvall zvyknout si a ze začátku jsem při hledání docela tápal. Na druhou stranu i test nijak nevylučuje, že to jde a úplně volant neodsuzuje. Spíš mě štve, že volant jde držet jen v předepsané poloze 3/4 na tři a když jej člověk drží jinak, motají se do něj ruce, což může Být nebezpečné.
Kolik to stálo nové? 650? a teď to usmlouváte pod dvě kila... Proto si nikdy nekoupím Frantíka... Soused prodával 4 roky starou 407čku Pažouta. Najeto 60 tis. v pěkném stavu a dostal za to 180... Přitom to kupoval za 550...
Ked na to mas, nemusis riesit zostatkovu cenu. P407 bolo super auticko, od novoty do mojich cca 250tis bez problemov (iba obligatne turbo), teraz sa z neho uz pol roka vytesuje sused.
To víš no, neustálé hospodské kecy o nespolehlivosti frantíků u nás tlačí ceny dolů. Většina lidí má kapacitu jen na to, chovat se podle zažitých stereotypů.Zase je to výhoda pro ty, kteří ojetého frantíka koupí a chtějí ho dojet, případně prodat v pokročilém věku, kdy už to je cenově jedno.
Pěkné na tom je, že to jsou opravdu jen hospodské kecy. Schválně jsem se podíval na modlu Octavia, která se jako čtyřletá, 1.6 TDI Combi, prodává za cca 240 000 Kč, ale také pořizovací ceny s výbavpu byly přes 600 000 Kč. Takže výsledek stejný.
Az na to ze ty oktavky maji najeto 200tis. km
A až na to, že výroba peugeotu 407 skončila v roce 2011, to znamená, že nás tady jeden čulibrk pěkně balamutí, a nejspíš si vymýšlí, když píše, že ho koupil nový před 4 roky. Kdo ví jak to s tím autem je doopravdy. Takže se musí hledat mezi auty stáří minimálně šesti let, a to je potom dobrá cena.
Jste mimo, on psal o autě starém 4 roky, a ne o tom, že to bylo před 4 roky.
Já mimo rozhodně nejsem. Asi je potřeba, aby ses naučil číst a chápat, a to jak to, co napsal on a také to, co jsem napsal já."Soused prodával 4 roky starou 407čku Pažouta." Talkže 4 roky staré auto a proto ho musel před čtyřmi roky koupit nové, jinak by to bylo auto starší šesti let. Opravdu je to tak těžké pochopit? A také jsi asi nepochopil, že výroba skončila v roce 2011. Pokud by ovšem napsal například, že před třemi léty prodával soused 4 roky staré auto, tak to by již bylo o něčem jiném.Navíc je velice podezřele nízká cena, vždyť jen základní 1.6 HDI byla za holou verzi 689 000 Kč a základní benzín 1.8 l byl za 639 000 Kč. To nevypadá na nové auto. http://www.autorevue.cz/peugeot-407-kompletni-pre... ...
Když už se tady rozebírá chápání psaného textu, tak bys mohl vysvětlit, jak z věty "Soused prodával 4 roky starou 407čku Pažouta.", která nedává žádnou informaci o tom, kdy soused onoho Pažouta prodával, dokážeš vyvodit, že jej prodával teď nedávno a ne třeba před těmi třemi lety a obviňovat dotyčného ze lži.
Tak zkus dovodit stejným způsobem, že to tak není.
A proč bych to dělal? Já jej obviňovat nezačal - spíš ty by sis měl obhájit pravdivost svého tvrzení, když říkáš, že lže. Jenže na to nemáš dostatek informací, tak by se slušelo přiznat, že jsi kapánek ve svých úvahách přestřelil.
A proč bys to dělal? A proč mi potom píšeš, ať to udělám já. Já, na rozdíl od tebe, tu variantu se třemi léty připustil, ale ty ji jen zkopíroval ode mě.
Proč píšu, ať to uděláš ty? Protože, ty jsi jej obvinil a vždy dokazuje ten, který vznáší obvinění. Takhle to funguje v právním státě. Ne, že si nějaký rozumbrada vycucá něco z prstu a druhý má dokazovat, že to tak není.
Ale já již vše vysvětlil. To, že si trady hraješ na neústupného, přehlížíš to, a meleš stále to samé dokola, je jen tvůj soukromý problém. Kdyby dotyčný chtěl něco upřesnit, tak měl šanci, ale neudělal to. Ty evidentně víš nejlépe, jak to bylo, rozumbrado.
Já si naopak, na rozdíl od tebe, nehraju na toho, kdo ví nejlépe, jak to bylo. Nevysvětlil jsi nic, svou domněnku, na základě které dotyčného obviňuješ ze lži, sis vycucal z prstu, protože z dostupných informací nemáš jak zjistit, kdy bylo ono auto prodáváno. Že se dotyčný k tomu dále nevyjádřil a věc neupřesnil, opět nic nedokazuje.Měl by sis uvědomit, že existují situace, kdy můžeš mít kvůli takovým přehmatům vážné problémy. Křivé obvinění nebo pomluva jsou trestné činy, takže bych ti doporučil, abys přehodnotil své arogantní vystupování a přestal si hrát na machra. Jednoho dne se ti to může vymstít.
Nepoučitelný "lobvinil ze lži" . Stále nechápeš význam slov? Běž do te politiky, tam se opravdu uplatníš, tam rádi překrucují cokoliv. Tím koncem jsi tomu nasadil korunu úplně. Pozor na to mít svůj vlastní názor, aby tě za to náhodou nakonec neposlali do vězení. To už je opravdu silná káva.:-D
Viz. výše.Jinak, například pan Novotný v soudu s panem Vetchým si nedávno názorně vyzkoušel, jak to může dopadnout, když se o druhém šíří lži a dotyčnému se to nelíbí.
Viz výše. Nemusíš mi odpovídat. S tebou nemá smysl vůbec cokoliv řešit. Pozor, aby se ti to dle tvé pokroucené logiky nevymstilo. A hlavně nezapomeň, ať napíše kdokoliv cokoliv, musíš s ním jen souhlasit, jinak ho obviňuješ ze lži a ...:-D
Doporučují začít s:https://cs.wikipedia.org/wiki/Výroková_logika... a následně třeba:https://www.kosmas.cz/knihy/106000/uvod-do-logi... ... Pak třeba pochopíš, co děláš špatně.
Pánové, nehádejte se, taky tím mohl myslet, že soused se snažil 4 roky prodat nějakou starou 407čku :-D
Tak předně jsem nenapsal nikde, že lže. Jsem přesvědčený, že jsem nepřestřelil, ale že on po staročesku zveličoval skutečný stav. Na to bys přišel sám, kdybys jen posoudil tu kupní cenu.Nejlevnější verze stála 639 000 Kč, ale bez autorádia (15 000 Kč), v základním laku (metaliza 14 000 Kč), bez elektricky ovládaných zadních oken (3 000 Kč), bez vyhřívaných předních sedadel (5 000 Kč) atd. Kdybych vzal jen to autorádio a vyhřívaní předních sedadel, tak jsem na 659 000 Kč. Nechce se mi věřit, že někdo půjde do střední třídy kupovat takové holátko a ještě mu na to dají slevu 109 000 Kč. Z pohádek jsem dávno vyrostl.
A tímhle neříkáš, že dotyčný lže?"to znamená, že nás tady jeden čulibrk pěkně balamutí"
A kde jsi přišel na to, že slovo balamutí je rovno významu lže? Běž do politiky, tam se uplatníš.http://lidovyslovnik.cz/index.php... https://cs.wiktionary.org/wiki/balamutit... vyvolávat v někom záměrně a (relativně) sofistikovaným způsobem zkreslenou představu o (určité konkrétní) realitě
Vždyť to máš v tom prvním linku:"balamutit klamat, OBELHÁVAT, šidit/ přemluvit/ oloupit/ zviklat v rozhodnutína-/ pod-/ -vádět [věšet bulíky na nos]"
A právě proto tam není napsáno lež a je to popsáno více způsoby, aby bylo jasno, že to není tak jednoduché. Ve druhém linku to máš popsáno velice výstižně. Není vše černobílé. Kdyby to tak bylo, tak by to slovo nemělo význam.
Balamutit někoho z principu obnáší neříkat pravdu, tedy lhát. Můžeš pořád dokola tvrdit, že to není tak jednoduché, ale ono to tak jednoduché je. Pokud bereme výrok jako celek, je buď pravdivý nebo lživý. Nic mezitím neexistuje.
Musím tě politovat, jsi velice jednoduchý člověk a máš asi velký problém s češtinou.
Řekl bych, že s češtinou a obecně s logikou má problém spíše člověk, který na základě věty "Soused prodával 4 roky starou 407čku Pažouta" má jasno, kdy se ono auto prodávalo a je si sebou tak jistý, že hned vznáší obvinění. Ale vzhledem k povaze poruchy je celkem pochopitelné, že to dotyčnému není možné vysvětlit.
Jestli to kupuješ nové tak to chápu, ale jinak je super mít skoro novou limuzínu za cenu Citigo:-D
A za roční opravy bys každý rok mohl jedno citygo přikoupit
A pozor koukám odborníkB-]
Jak to? To už začali montovat 1.8 TSI i do frantíků? :-D
C5 mě šokovala komfortem - jel jsem na hydro podvozku a neuvěřitelný, naprosto nesrovnatelný s čímkoliv jiným za ty peníze. V uvozovkách vůbec nevíte, že auto jede po dírách.Ale ten debilní volant s pevným středem a naprosto chaotické ovládání všech funkcí mě odradilo. Palubní deska a otáčkoměr je nepřehledná, strašně moc funkční na strašně moc místech, nemohl jsem si za tu chvíli zvyknout. Na každou funkci je tlačítko, v autě jich je asi 100 000.
Furt lepší, mít pro každou funkci tlačítko, než ťápat po displeji, jak je dneska ve zvyku nebo se složitě kolečkem hrabat v menu, ne? Stačí se naučit, kde tlačítko je a lze všechno ovládat za jízdy.
Zase neprehanej. Tech tlacitek je tam jenom 15200.
Přesně. Ale nenašel jsem to, které nastaví sedadlo do polohy z které nemám po km křeče v nohou.
Ja tomu nerozumim. O aute se pise jako o nadprumerne ojetine, ale presto ma hodnoceni 6 z 10. Tak je nadprumerna nebo ne?Kdyz se kouknu na mistni "testy" ojetin, tak vidim (trochu alibisticky) skoro u vsech hodnoceni 5 nebo 6, vyjimecne 7. Vypovidaci hodnota takovych clanku je tedy pro me nulova, ergo (podle meho nazoru) psat jej je zbytecne.
Taky nechápu tuhle demenci v podobě využívání pouze úzkého spektra hodnotící stupnice. To je jak u Autosalonu - k čemu mají 0 - 100%, když jsem tam ještě neviděl, že by něco dostalo méně jak 80%.
Smart for Two cabrio dostal tuším 9%, expert Pepa na ňom nenechal nitku suchú, vadilo mu hádam úplne všetko.
oprava. 4%.https://www.youtube.com/watch...
symbolicky 4%
5 je prumer. 6 je nad prumerem. Nebo jsi tady novej ?
Ano, jsem tady novej. Poslednich cca 12 let, jeste z dob kdy tu byl P. Janda a vychazely tu clanky. Nejsem si jistej ze hodnoceni 6 je nadprumer. Matematicky vzato na skale 1 - 10 je prumer 5,5, zaokrouhluje se nahoru. Jsi v matematice novej? :)
Prumer je 5. 55:11 /muzes udelit i 0b./ Tak se nauc pocitat, mladej.
Aha, uz tomu rozumim, starej. Ty ses jak Chuck Norris, ten taky umi delit nulou :)Nula je nic. Ale koukam ze tys asi taky ve skole dostaval nuly coz? :)Podle tydle logiky jsem dostal nulu treba z astrofyziky, protoze jsem ji nikdy nemel. Ale ok, ja ti rozumim ;)
Ty jsi dostával ve škole desítky ? Jdi se zahrabat, chlapče.
Horší je, jak se to AAA zase snaží podstrčit s prokluzující pětkou. Jo pane úplně zánovní, teď na něj 37 lidí volalo, úplně super truper stav. U mě je cena 210 - peníze za novou dvouhmotu. Jinak auto se mi líbí, taky o něm trošku uvažuju.
Co se ti nelíbí na takové hodnocení má nárok pouze koncern a tohle je ještě k tomu francouz se divým, že nedostal jenom 4:-D
Asi sis zapomněl vzít prášky na nervy. O koncernu ani zmínka, hodnocení je, pohlédnu-li na dodrbané sedadlo řidiče a oloupaný středový panel (vše svědčící spíš o trojnásobku najetých km, než je na tachometru) ještě hodně benevolentní.
Tiez mii pripada ze auto mna dost cez 200tis km. Ked porovnam s mojim interierom co ma 250tis tak tento vyzera o dost horsie a to nespominam ze ta vybava je holobyt. Rovnako hentak zahrdzaveny podvozok na C5 som snad este nevidel.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.