Test ojetiny BMW 750Li: Osmiválcová pohoda za cenu holé Fabie

Jistě, servisní náklady vás mohou přivést na mizinu, ale pokud nemáte úplně omezený rozpočet a budete trpěliví při hledání kvalitní ojetiny, je tohle naprosto skvělá koupě.
Seznam kapitol
  1. Ojeté BMW 750Li: Úvod
  2. Ojeté BMW 750Li: Co od něj čekat
  3. Ojeté BMW 750Li: Jak se s ním jezdí
  4. Ojeté BMW 750Li: Na co si dát pozor
  5. Ojeté BMW 750Li: Verdikt
  6. Fotogalerie: BMW 750Li E66

Existuje mnoho způsobů, jak utratit čtvrt milionu korun za auto. Můžete si jít koupit úplně nové, které ale bude pravděpodobně jen s velmi chudou výbavou a tím nejslabším tříválcovým motorem pod kapotou, navíc nebude asi moc dobře jezdit. Pokud ale chcete něco dobře vybaveného a dynamicky schopného, můžete jít do autobazaru a pořídit si osmiválcovou limuzínu s bohatou výbavou a výkonem 367 koní.

Ojetiny | Život řidiče

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Už vás slyším, jak namítáte, že tohle se přece vůbec nedá srovnávat, že to jsou jablka a hrušky a že provozní náklady osmiválcové limuzíny prémiové značky budou doslova brutální. Ano, mohou být, ale také nemusí. Záleží na tom, jaké auto koupíte a jakou má za sebou historii. A když vás zajímá luxusní limuzína s velkým benzínovým motorem, asi zrovna nepatříte do kategorie zákazníků „chci to nejlevnější, co máte, a když mi z toho vyndáte koberečky a rezervu, dáte mi slevu?“.

Co je klíčové

  • Kontrola vozu se zkušeným mechanikem

  • Důkladná testovací jízda

  • Jasný původ a průhledná servisní historie

  • Hladký chod automatické převodovky

  • Seřízená geometrie a vyvážená kola

  • Bezproblémová funkce základní elektroniky

Pro prestižní osmiválcovou limuzínu mluví i něco úplně jiného. Tahle auta už brzy nebudou. PNež ale seberete odvahu a rozbijete prasátko, měli byste vědět, co vás při koupi (a hned po ní) v případě takového vozu čeká.

Radosti
Je to limuzína s osmiválcem!
Stojí méně než lidé tipují
Je pohodlná a kultivovaná
Servis se dá finančně unést
Díly nejsou přemrštěně drahé
Nesvádí k agresivní jízdě
Starosti
Systém iDrive dokáže rozčílit
Elektronika není nejspolehlivější
Automat je docela poruchový
Drahá práce v autorizovaném servisu
Hůře hledá nového majitele
To čekání, až se něco drahého rozbije
7  /10
79 fotografií
Pokračování testu
Fotogalerie79 fotografií
BMW 750Li (8).JPG BMW 750Li (1).JPG BMW 750Li (10).JPG
Následující kapitola
BMW X3 1.995
Rok výroby: 2006
Stav: 197 660 km
Cena: 149 000 Kč
BMW X5 2.993
Rok výroby: 2005
Stav: 217 750 km
Cena: 209 000 Kč
BMW X3 2.993
Rok výroby: 2007
Stav: 177 229 km
Cena: 230 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků