Kufr má dostatečný objem a použitelný tvar. Po sklopení sedadel sice nevznikne úplně rovná podlaha, ale aspoň tam není schod, takže se i dlouhé předměty dají pohodlně naložit.

Kufr má dostatečný objem a použitelný tvar. Po sklopení sedadel sice nevznikne úplně rovná podlaha, ale aspoň tam není schod, takže se i dlouhé předměty dají pohodlně naložit.

Ano, na osahaných detailech poznáte, že se s tímto Audi deset let jezdilo, ale jinak je interiér kvalitní a jasně ukazuje, že si nekupujete laciné auto.

Ano, na osahaných detailech poznáte, že se s tímto Audi deset let jezdilo, ale jinak je interiér kvalitní a jasně ukazuje, že si nekupujete laciné auto.

Rozsvíceného „vánočního stromečku“ se bát nemusíte. Elektronika Audi S4 je poměrně spolehlivá, stejně tak mechanika.

Rozsvíceného „vánočního stromečku“ se bát nemusíte. Elektronika Audi S4 je poměrně spolehlivá, stejně tak mechanika.

Osmiválec má spoustu síly, krásný zvuk a když mu nestojíte na krku, umí jezdit i za méně než 12 litrů na 100 km.

Osmiválec má spoustu síly, krásný zvuk a když mu nestojíte na krku, umí jezdit i za méně než 12 litrů na 100 km.

Automatická převodovka usnadňuje popojíždění městem a charakter autu neubírá. Pozor ale na její stav.

Automatická převodovka usnadňuje popojíždění městem a charakter autu neubírá. Pozor ale na její stav.

Stav kol a pneumatik pomůže odhalit způsob používání auta. Rozhozená geometrie je na ovládání dost znát.

Stav kol a pneumatik pomůže odhalit způsob používání auta. Rozhozená geometrie je na ovládání dost znát.

Nesmějte se, tohle bylo před deseti lety špičkové a moderní vybavení. Dnes to ale působí jako vtipný retro detail.

Nesmějte se, tohle bylo před deseti lety špičkové a moderní vybavení. Dnes to ale působí jako vtipný retro detail.

Absence křídel, znáčků a spoilerů dělá z tohoto Audi S4 Avant opravdu zajímavý „sleeper“.

Absence křídel, znáčků a spoilerů dělá z tohoto Audi S4 Avant opravdu zajímavý „sleeper“.

Solární panel ve střešním okně pohání klimatizaci a snižuje teplotu uvnitř odstaveného auta. Funguje to.

Solární panel ve střešním okně pohání klimatizaci a snižuje teplotu uvnitř odstaveného auta. Funguje to.

Ovladatelnost Audi S4 Avant kazí špatně nastavený podvozek. Jízda je dost prkenná a uskákaná.

Ovladatelnost Audi S4 Avant kazí špatně nastavený podvozek. Jízda je dost prkenná a uskákaná.

Spíše než na vymetání okresek se Audi S4 hodí na dálnice a rovné silnice s kvalitním povrchem.

Spíše než na vymetání okresek se Audi S4 hodí na dálnice a rovné silnice s kvalitním povrchem.

Kufr má dostatečný objem a použitelný tvar. Po sklopení sedadel sice nevznikne úplně rovná podlaha, ale aspoň tam není schod, takže se i dlouhé předměty dají pohodlně naložit.
Ano, na osahaných detailech poznáte, že se s tímto Audi deset let jezdilo, ale jinak je interiér kvalitní a jasně ukazuje, že si nekupujete laciné auto.
96
Fotogalerie

Test ojetiny Audi S4 Avant: Rodinná emtrojka za čtvrt milionu

Kapitoly článku:


ojeté Audi S4 Avant (38).JPGojeté Audi S4 Avant (12).JPGojeté Audi S4 Avant (15).JPGojeté Audi S4 Avant (1).JPGojeté Audi S4 Avant (10).JPGojeté Audi S4 Avant (11).JPGojeté Audi S4 Avant (13).JPGojeté Audi S4 Avant (14).JPGojeté Audi S4 Avant (16).JPGojeté Audi S4 Avant (17).JPGojeté Audi S4 Avant (18).JPGojeté Audi S4 Avant (19).JPGojeté Audi S4 Avant (2).JPGojeté Audi S4 Avant (20).JPGojeté Audi S4 Avant (21).JPGojeté Audi S4 Avant (22).JPGojeté Audi S4 Avant (23).JPGojeté Audi S4 Avant (24).JPGojeté Audi S4 Avant (25).JPGojeté Audi S4 Avant (26).JPGojeté Audi S4 Avant (27).JPGojeté Audi S4 Avant (28).JPGojeté Audi S4 Avant (29).JPGojeté Audi S4 Avant (3).JPGojeté Audi S4 Avant (30).JPGojeté Audi S4 Avant (31).JPGojeté Audi S4 Avant (32).JPGojeté Audi S4 Avant (33).JPGojeté Audi S4 Avant (34).JPGojeté Audi S4 Avant (35).JPGojeté Audi S4 Avant (36).JPGojeté Audi S4 Avant (37).JPGojeté Audi S4 Avant (39).JPGojeté Audi S4 Avant (4).JPGojeté Audi S4 Avant (40).JPGojeté Audi S4 Avant (41).JPGojeté Audi S4 Avant (42).JPGojeté Audi S4 Avant (43).JPGojeté Audi S4 Avant (44).JPGojeté Audi S4 Avant (45).JPGojeté Audi S4 Avant (46).JPGojeté Audi S4 Avant (47).JPGojeté Audi S4 Avant (48).JPGojeté Audi S4 Avant (49).JPGojeté Audi S4 Avant (5).JPGojeté Audi S4 Avant (50).JPGojeté Audi S4 Avant (51).JPGojeté Audi S4 Avant (52).JPGojeté Audi S4 Avant (53).JPGojeté Audi S4 Avant (54).JPGojeté Audi S4 Avant (55).JPGojeté Audi S4 Avant (56).JPGojeté Audi S4 Avant (57).JPGojeté Audi S4 Avant (58).JPGojeté Audi S4 Avant (59).JPGojeté Audi S4 Avant (6).JPGojeté Audi S4 Avant (60).JPGojeté Audi S4 Avant (61).JPGojeté Audi S4 Avant (62).JPGojeté Audi S4 Avant (63).JPGojeté Audi S4 Avant (64).JPGojeté Audi S4 Avant (65).JPGojeté Audi S4 Avant (66).JPGojeté Audi S4 Avant (67).JPGojeté Audi S4 Avant (68).JPGojeté Audi S4 Avant (69).JPGojeté Audi S4 Avant (7).JPGojeté Audi S4 Avant (70).JPGojeté Audi S4 Avant (71).JPGojeté Audi S4 Avant (72).JPGojeté Audi S4 Avant (8).JPGojeté Audi S4 Avant (9).JPG

Audi A4

Audi A4 je nejmenší model značky s podélně uloženými motory a pohonem všech kol na bázi mezinápravového diferenciálu. Vyrábí se jako sedan, kombi i „terénní“ Allroad.

Test Audi A4 2.0 TDI • Ceny, výbava, data • Facelift páté generace • Audi A4 Allroad • Test Audi A4 35 TDI S tronic

Doporučujeme

Články odjinud