Test ojetiny Audi Q5: Prémiové neznamená bez chyb

18 komentářů

Pavel F.
27. září • 15:17

Děláte z tankování Adblue horor. Mám již v rodině třetí auto s Adblue a není nic jednoduššího, než u pumpy, která vede Adblue na stojanu, tak natankuji nejprve naftu a pak sáhnu po vedlejší pistoli s Adblue a doplním Adblue během pár okamžiků. Cena 17,- Kč/l, takže to na celkovém provozu ani nepoznám...

Lukáš Málek
27. září • 13:00

Q5 nemá být konkurentem X3 či GLK. O skladném zavazadelníku nemůže být řeč, vzhledem k jeho velkikosti nelze být považován jako rodinné auto.Mohu pravidelně porovnávat chování s 20" letními a 16" zimními ráfky/pneu. Rozdíl díky pneumatickému pérování není velký, aby stál za zmiňování. A pokud se mi zdá nerovnost vozovky horší, občas přepnu chování podvozku na Comfort.S ergonomií ovládání nemám problém, až na:
Multifunkční volant je pro volbu stanice radia méně použetilný než na středové konzoli (na volantu musíte otočit kolečkem a potvrdit, na konzoli jednodušše stisknete jen šipku). Naopak pro volbu hlasitosti spíš víc používám volant.Na 2.0 TDI je příliš těžká. Za stálý náhon 4x4 si také řekne o vyšší spotřebu.7 stupňovým S-Tronicům kolem 180 tis. km odchází mechatronika (výměna ventilů) a dvouspojka (pokud najdete dobrý kontakt, tak již jste v tom za 50.000,- Kč). Případná výměna převodovky v autorizovaném servisu je 210.000,- Kč.Modul denního svícení (řídící jednotka předního světlometu) vydrží tak 5 let, pro jednu stranu stojí 6.000,-, odešly už obě.Po 200.000 km si uložení přední nápravy říká o výměnu (silenbloky), ale to je standard.Jiné zásadní závady/problémy neřeším (3.0 TDI 176kW Stronic)

Krabat
26. září • 17:33

Chvíli jsme o tomto autě uvažovali, nějakou mírně jetou bazarovku a všimli jsme si jedné věci. Pokaždé byl celkem hodně opotřebovaný interiér. Nejen sedačky, ale i palubovka. Nechápu, jak je to možné. I u auta z roku 2015 a nájezdem 65K km. Nevím, co si o tom mám myslet? Předchozí majitel, stočené km nebo špatná volba materiálů? Možností je několik, ale to opotřebení mě každopádně vyléčilo z představy koupit Q5.

Johny
2. září • 21:54

Tímhle trpěly už starší Audi. Měl jsem A4 2004, v té době 7-letou, najeto 120.000 km a už se loupal ovladač světlometů. Prý použili nějaký levný pogumovaný materiál, který prostě po 100tis km odcházel. Ale u roční Audi s 65tis km je to celkem zvláštní, leda že by to byl nějaký stočený taxík s 200tis km :D

Jirka_S
27. září • 8:06

Viděl bych to na ty stočené km ....:-(

Kokpp
25. září • 21:12

Audi sa stara?
Prd.
Audi predavaju rovnaki koncesionari ako kazde ine auto, ktori na servise riesia vsetko mozne, ale spokojnmost klienta urcite nie.
Vsak napr Araver?

Driver
24. září • 20:51

Jinak ergonomie je v Q5 na poměry Audi tragická. Infotaiment se ovládá v předklonu, přitom ovladače byly v Q7 byl mnohem dříve tam, kde patří! A pak přijdou s Q5 a mrsknou to dopředu?! To samé ovladač brzdy, normálně tu Q5 někdo záměrně zmrzačil. A MF volant a hlasové ovládání, pokud v autě nejsou, tak si to ani nekupujte. Pak nelze v klidu sedět ale furt se předkláníte. U Duster, bych to chápal, ale né u tak drahého auta, které je jinak po všech stránkách výborně udělané, to je nepochopitelné. Je to jako by Octavie neměla navigaci, protože kupte si Superba. Nesmyslné zmrzačení levnějšího modelu, který má jediný ve třídě luxusní pohodlný podvozek i bez vzduchu, díky víceprvku i vpředu.

WP
25. září • 6:20

Drivere...něco jsi vypsal slušně, jinde bych tě pasoval na garážnického amatéra.

audi pasca na cccc
25. září • 0:16

tak drahe auto...:-( a tolko zavad a moznych zavad.. ked som cital tu kapitolu na co si davat pozor tak si spocitam ze to auto je po 200 000 vhodne na 100 000 czk+ opravu alebo do srotu. lebo podvozok bude na nasich cestach v perdeli. plus ta prevodovka-menit kazdych 50-60k olej a po 200k uz asi aj to pretesnenie za 40kczk..a to sa nejdem rozpisovat dalej o dalsich moznych zavadach po 200k km
mal som mitsubishi lancer 2009 1,5 benz do 120 000km len olej a voda.! vsetko realne potvrdene. auto zazilo aj 3 tyzdnovy extrem nonstop od -30 do -40 parkovalo vonku(!) kazde rano do prace..
a potom kratke leto v nasich podmienkach. neviem mozno som mal vydareny kus. lebo potom som auto predal. ale aj podla inych je to u lancera bezne ak auto netrapite.
komfort a jazda podobna z audi. sedacky su 80% z dobreho pocitu jazdy v aute. ale ked sa mam ohynat dopredu pre nastavovanie ako v audi no dakujem pekne za milionove auto.
celkovo su dnes nemecke znacky a aj skoda predrazene pasce na ludi co nevedia co s peniazmi. len zivit ego pred susedmi ze sme uspesnyyyy:-D

jája
25. září • 17:28

a to se tu vůbec nezmiňují brutálně drahé opravy převodovek, kvůli kterým byla i svolávací akce...ti šmejdi s náskokem díky technice totiž dávali do převodovek plastový díly, který světe div se nevydržely často ani 50tkm! 2,0TDI s padajícími ventily, nespolehlivými vstřiky a praskající mazací hřídelkou na toto auto opravdu moc nestačí, vždyť je to těžké... (pozdější verze byly už spolehlivější)
3,0 tdi jede sice podstatně víc ale servis klapek v sání za 20, 6 vstřiků po min, 8mi tkč a výměna rozvodů za 50tkč?tak nějak nevím jestli nejít pro korejce, který jsou hnusný ale tyhle problémy zas nemaj...

Driver
24. září • 20:25

1) shánět ojetinu výhradně v cz? A proč ne na Ukrajině? 2) smradlavá AdBlue? Co? 3) 125kW stačí? Nad 170 to už nejede ani s manuálem bez čtyřkolky, ale do té doby je to slušné (zrychlení je okolo 10sec) takže je to takové minimum. S DSG a 4x4 je to už dynamika taková nic moc, předjede vás i 20,let starý Golf 81kW a kdo chce jezdit v levém, jedině 3.0TDI a ani tam to není žádné letadlo, spíš je to takové kultivovanější ale rychlé Q5 vlastně ani není... Jedině SQ5. 4)srovnávat s Tiguanem lze jen Q3, a né Q5... Někdo v tom má trochu velký hokej...

motor
24. září • 12:45

napsat, ze tohle auto je nejlepsi s 2.0 tdi je picovina. To psal nekdo, kdo na tohle auto nema. Ano je to audi se 4x4, ano kdyz se chci svezt tak to bude trochu vic zrat, no a? kdyz pojedu ne spotrebu tak si nekoupim crossover se 4x4...2.0 tdi che, tohle auto je celkem liny i stim trilitrem....

Jogurt
25. září • 21:55

Souhlas. 3,0TDI

Ludek_II
24. září • 11:29

Zkrátka nejlepší je Ochcávka v metle a na hlínách. Samozřejmě jen ty v dechtu. Jsou to poctivý káry, bez poruch a zásadně nestočený.

Eurohujer
24. září • 12:06

Presne tak proc kupovat tohodle predrazeny folksvagna kdyz za tretinu lze koupit oktavka, mozna jen proto ze, ctyri krouzky pro teplousky.B-]

J.
24. září • 10:23

Hodnotenie 1/10...recesia, preklep?! rofl :-O

J.
24. září • 14:49

Robíte si píču s tým vaším hodnotením David!? Kurňa, ráno to bolo 1/10, potom po "oprave" okolo jedenástej už 7/10 a teraz 6/10...wtf. "škoda"auto.cz bordel? B-]

Eurohujer
24. září • 18:23

nerobiju, k desitce se dostane jen skodovka

Doporučujeme

Články odjinud