Ahoj, mám X-traila 2009 v plné výbavě a automatu, najeto přes 100 tis. a šlape jak hodinky. Jezdil jsem v životě už se spoustou aut, vč. 4-kolek (Jeep Cherokee, Mitsubishi Pajero, Jeep Patriot, Peugeot Partner 4x4), ale tenhle mi sedne jak ten nočník na zadnici :-D. Spotřeba i s automatem 7-9 l, podle toho kde se jezdí a jak se na to šlape. Shrnul bych svoje pocity asi takhle:Líbí - macho old-timer vzhled, safari světla a nosič, obří střešní okno, kvalitní interiér, geniální temperované držáky nápojů po stranách palubky, navigace/telef. ovládané hlasem + příjemný ženský hlas, navigace pracuje dál i v tunelu a nezamrzne, tempomat - zběsile nepodřazuje při dočasné snížení rychlosti ale zrychluje plynule, 6 CD MP3 měnič, couvací kamera, osvětlení palubovky, automatické přepínání dispeje navigace den/noc, bezklíčový vstup/start*, dveře překrývají prahy, auto stěrače/světla, dělené levé zp. zrcátko pro mrtvý úhel, POHODLNÁ JÍZDA na silnici i v terénu, volitelný a inteligentní pohon 4x4, uphill/downhill asistent, dvojité dno zavazadelníku se šupletem, aretace sklonu zadních sedadel, výdechy klimatizace i vzadu, víčko nádrže zamykané/odemykané centrálem spolu s dveřmi, rezervní kolo, 6-st. automat slušně řadí (a při ubrání plynu ve vyšší rychlosti "pluje," při nižší cca pod 70 km. podřazuje, brzdí motorem a šetři brzdy), možnost manuálního režimu řazení, spotřeba, spolehlivost.Nelíbí - dražší orig. náhradní díly, hrubší chod a vibrace na volnoběh za studena - zejm. v zimě, mám model s ovl. PP čudlem na palubovce, absence dvouzónové klimatizace, místa pro nohy u zadních sedadel jen tak tak, kluzký kufr (vyřešeno vložkou), kožené sedačky (v zimě ledové a pár minut trvá než vytopí ohřívání, v létě na slunci vařící - usmažené vejce :-O) - vyřešeno vlněným podsedákem, ovládání na volantu - mnohem víc mi vyhovovaly postranní pádla např. u Peugeota), opěrka pravé ruky - nízká, krátka a bez aretace, po startu vždy nutno odsouhlasit varování navigace - nelze vypnout, do POI nelze doplnit varování na radary, sklápění zadních sedadel - nutno vyndat hlavové opěrky...* systém bezklíčového vstupu/startu u X-traila je takový, že se pod volantem otáčí spínačem (ovšem bez vsunutého klíče) jako u klasických aut a nikoliv jen zmačknutím tlačítka. Pokud by totiž došlo k nějakému selhání "keyless" elektroniky, tak se z dálkového ovladače dá vysunout normální klíč a s ním otevřít dveře pomocí mechanického zámku a (po vycvaknutí plastového krytu) klíč vsunout do skříňky zapalování a normálně nastartovat. Podle mě je to lepší a bezpečnější systém oproti tlačítku. O tom ale zřejmě nemá autor článku ani páru, když ho kritizuje. Jak otevřete dveře a nastartujete bez záložního mechanického systému? Určitě obzvlášť vzrušující při dovolené někde tisíce km daleko :-O
Koupil jsem teď X-traila 2.0dci v AT. Musím říct, že jsem po všech autech zatím moc spokojený. Jediné co mi vadí jsou vibrace na volnoběh až takové, že mi zaléhají uši. Nemáte s tím někdo zkušenost? Silenblok na motoru, dvouhmotu to nemá... ?...jinak ergonomie, dvojitý kufru, panorama, komfort, absolutně super.
jinak ... nissanclub.cz ... tam šup do fóra a uvidíš. Nicméně jako první bych zkusil vyměnit po čerstvé koupi všechny filtry a náplně a lít do toho pořádnou naftu cetan 60 (Verva) ...jak jsem psal. Když budeš chtít vědět víc, na mailu, rád pomůžu.
Ahoj, mám to samé, chrochtá si, to jo, ale netřepe se, uši nezaléhají... nicméně je to 4 válec a pořádný kus auta:-)...žádné TSI :-), jeď s tím za někým ať na to mrkne, ale chrochtání neřeš, to dělají. JE to velmi vydařený motor a kousne dle slov inženýrů a majitelů hodně :-). Já do toho liji Verva diesel od Benziny a je to tišší - zkus první tohle. Ahoj a ať ti jezdí.
Ahoj, mám X-traila 2009 v plné výbavě a automatu, najeto přes 100 tis. a šlape jak hodinky. Jezdil jsem v životě už se spoustou aut, vč. 4-kolek (Jeep Cherokee, Mitsubishi Pajero, Jeep Patriot, Peugeot Partner 4x4), ale tenhle mi sedne jak ten nočník na zadnici :-D. Spotřeba i s automatem 7-9 l, podle toho kde se jezdí a jak se na to šlape. Shrnul bych svoje pocity asi takhle:Líbí - macho vzhled, safari světla a nosič, obří střešní okno, kvalitní interiér, geniální temperované držáky nápojů po stranách palubky, navigace/telef. ovládané hlasem, 6 CD MP3 měnič, couvací kamera, dveře překrývají prahy, auto stěrače/světla, POHODLNÁ JÍZDA na silnici i v terénu, volitelný a inteligentní pohon 4x4, uphill/downhill asistent, dvojité dno zavazadelníku se šupletem, víčko nádrže zamykané/odemykané centrálem spolu s dveřmi, rezervní kolo, 6-st. automat slušně řadí (a při ubrání plynu ve vyšší rychlosti "pluje" při nižší cca pod 70 podřazuje, brzdí motorem a šetři brzdy), možnost manuálního režimu řazení, spotřeba, spolehlivost.Nelíbí - dražší orig. náhradní díly, hrubší chod a vibrace na volnoběh za studena - zejm. v zimě, mám model s ovl. PP čudlem na palubovce, místa pro nohy u zadních sedadel jen tak tak, kluzký kufr (vyřešeno vložkou),
souhlas, mám to samé, to je fakt dobré auto...
Mám automat 2007, mám aj Pathfinder, sú to odlišné autá obe sa mi páčia, na x traile mám 100 t km, veľmi som spokojný s jazdnými vlastnosťami či na ceste, snehu, alebo v teréne. Design mi vyhovuje, aj keď zo začiatku som si musel zvykať, mám bielu perleťovú a vždy s hrdosťou do neho sadám! :-)
Mám X-trail model 2007 od r. 2008, najeto 80 tis. km. Ten vůz je super, i když je deklarován jako SUV do lehkého terénu, snese mnohem více. Vytáhl jsem například po prudké kamenité lesní cestě zahrabaný Peugeot Boxer s vysokou nástavbou, když jsem ho předtím musel objet v prdkém bočním náklonu na strži. Nesouhlasím s tím, že Mercedes nebo BMW má v o milión dražších vozech lepší pohon všech 4 kol. Neviděli jste v pořadu Top Gear BMW X6 s X-drive, které na poměrně málo prudkém, travnatém svahu hrabalo a stálo, zatímco kolem se přehnal Range Rover ? X-drive je pohon pro silniční vozy, montují ho i do řady 5, nikoliv do terénu. Podobně je to se škodovkami, Ocavia Scout nebo Yetti jsou designové věci pro silnici, asi se s nimi dá jezdit v zimě na hory, když to klouže, běda ovšem když jsou vyšší závěje nebo nedejbože, vjedete do bláta. Naproti i-Mode 4x4 u Nissana je vyvinut speciálně pro SUV. Nissan je super, jen ty silniční gumy Dunlop Grandtrek jsou do terénu na nic. Kevlarový výplet se prořízne o jakýkoliv ostrý předmět, za rok jsem měnil gumu 3x, stačí i malý kámen na asfaltce.. Dnes jezdím na gumách Continental s ocelovým kordem a je po problému. Další výhodou Nissanu jsou prvky výbavy, které jsou už v základním modelu XE, jako tempomat, podpora rozjíždění do kopce, sjíždění prudkých svahů, brzdový asistent, který reaguje na četnost brzdění a vymezuje vůli destiček, které se u škodovek připlácejí. Vynikající je dieselový dvoulitr, už ve 110 kW verzi dává dostatečnou dynamiku a záběrový moment. Konstrukce motoru je od Renaultu, ale vstřikování, stejně jako veškerá elektronika, je japonské. Rovněž podvozek je vyladěný, při jízdě na dálnici se vůz nehoupe jako jiná SUV, v zatáčkách drží dobře stopu, elektronika plynule přiřazuje záběr zadních kol bez jakéhokoliv škubání, iMode 4x4 s ESP způsobuje, že dýcháte na záda nízkým limuzínám s předním pohonem, přestože jedete s dost vysokým vozem.Po 4 letech mohu říci, že spolehlivost Nissanů je stále vysoká (předtím jsem jezdil s Tinem), u relativně těžkého vozu je třeba jen hlídat opotřebení předních brzdových destiček. Doporučuji ho všem, kdo musejí jezdit na chatu, či chalupu kus cesty po polních a lesních cestách, nebo jezdí v zimě často na hory.
To fakt myslíte vážně?, Třeba obdobné Subaru Forester mu to natře ve všech směrech lehounce. A proč třeba srovnáváte tento Nis se Scoutem od Škodovky to už nechápu vůbec. To si léčite mindrák?
Je to jenom další recyklát,díky dobré masáží prodejců si to moderní konzument koupí a pak se bude kyselit až přestane jít třeba vstřik a nepůjde ven a bude si muset zaplatit za mastnou opravu protože je to super 2.0DCi recykl:-D
...poznas ten vtip o majiteloch mercedesov ?? ..su to najlepsi znami, vsetci sa neustale stretavaju v servise... to co si zo seba vysukal , na to treba mat ozaj VS !!
Poznam troch ludi ktory maju Nissan a nikdy nemali ziaden problem iba klasika(olej,filtre,stierace).A takisto poznam jedneho ktory ma mercedec za 60 000 € piska mu naprava, obcas nefunguje prevodovka. Kazde auto sa kazi, je jedno aka znacka popripade model to je. Nissan X-trail patri k najlepsim v kategorii SUV.
Zdravím,mám X-traila 2003 84KW,diesel.Máme najeto asi 250 000 km,kromě vyměněných ložisek v zadní nápravě(hučela) a jedné pikantní opravy ,prorezavělá trubka u palivové nádrže,běžný spotřební materiál jako olej,brzdové destičky apod.Chtěl jsem ho prodat,ale manželka kategoricky zamítla!!!!
Mozem len suhlasit. Tatko ma RAV4 a ja mam X trail 2008 a isto by som nemenil. Vypinatelny pohon 4x4, viac priestoru, krajsi dizajn... osobne preferncie. S nikym sa tu nebudem natahovat ktora znacka je aka ale ked si pozries ceny nemeckych CESTNYCH SUV ktore su super na ceste ale v terene su ,,STRATENE'' som spokojny so svojim vyberom. A pokial ide o udrzbu a vstreky ti ludia zartuju asi neboli nikdy v servise a neporovnavali... okrem ineho skoda Scout je v podobnej cene a iiiisto sa nechyta ked tu dakto vysvetluje aky je X trail smiesny oproti osobakom. A cena? Hladal som par mesiacov a lepsi pomer ceny a uzitkovej hodnoty automobilu som nenasiel ci ti super nemci o 50 % drahsi su nejaka vyhra? Ano ak chces image ale to je tak vsetko.
Proboha, chlapi, uklidněte se :-) svůj k svému :-) dnes jsem se byl mrknout na X-Traila, je to krásný vůz s vyjimečným designem s nespornými kvalitami. Asi si ho fakt koupím, přesedlám ze krátkého Scénica, který je fajn, ale malý :-) nicméně jezdil jsem mercedesem 4maticem, ... to je prostě jiný kafe, nejen o image, tech 600tisíc ceny nyvíc se někde projevilo. Nesporně v materiálech, ale taky v technice, 4matic má 7G tronic a je to pravověrna 4kolka, čili permanentní pohon kol přes diferenciál, X-Trail má, pokud se nemýlím, lamelovou spojku. Jak říkám, s BMW, Mercedesem do této debaty nechoďte, to srovnáváte nesrovnatelné. S Octaviema to samé, to je combi s lamelovou spojkou a ne SUV s lamelovou spojkou :-) každý má své kvality, do nichž patří i image, a tak, svůj k svému :-)! D
V jednom bych souhlasil- a to že nelze porovnávat X traila s Mercedesem či BMW - cena je úplně někde jinde,ale s Octavií či Scoutem lze porovnávat. Cenově jsou to +-srovnatelná auta,ale prostor,kvalita... je trochu jinde. A náhradní díly např - Škoda v poslední době cenově dohnala konkurenci, někde dokonce předběhla. Stejné je porovnání Tiguana a Yetiho,kde je minimální cenový rozdíl, ale kvalitou a propracovaností je to rozdíl větší. Osobně momentálně dojíždím čtvrtou Octavii a možná vyměním za X traila,tj nemám větší praktické zkušenosti,ale průzkum možností mi říká, že X trail má dobrý poměr ceny a užitných vlastností,a tudíž nebudu jako někteří,kteří jej možná ani neviděli machrovat a házet rozumy a špínu. Osobně beru hlavně příspěvky - mám krátce....svezl jsem se.....mám 4 roky.....a líbí či vyhovuje mi toto a toto se dle mne nepovedlo.I
My mame X-Trail 2011 v plnej vybave akurat nemame navigaciu lebo sme ju nechceli. Ako pisu ludia vyssie na volante je tlacidlo "I" s ktorym sa pohodlne prepina palubny pocitac, co sa tyka kritiky na vyhlad dozadu s tym nemozem suhlasit, vyhlad z X-traila je absolutne perfektny vdaka kolmemu a velkemu zadnemu sklu, kto si mysly ze nemam pravdu, skuste sa pozriet aky vyhlad ma dozadu octavia alebo kia sportage. Co sa tyka dvojitej podlahy je to super vec, mame tam vsetko povinnu vybavu, toaletny papier, deky, slnecnu clonu na celne sklo,dazdnik,handry a tym padom ked otvorim kufor, je krasne prazdny a vsetko je to v tom supliku a tej diere nalavo. Co sa tyka klzkej podlahy kufru najlepsie je kupit mekku gumovu vlozku a este tam dat taku protismykovu gumu co predavaju vsade za par euro. Najlepsia je spotreba ta je pri super vykonnom 127 kw motore iba 6.5 litra !!! A to jazdime dynamicky a aj na kratke vzdialenosti. Mame tak 6-manual, ja osobne mam radsej manualne prevodovky. Co sa tyka jazdy v zatackach musim pochvalit pohon 4x4 ked uz citim ze auto nejak nechce zatocit dam podlahu a zadna naprava krasne zatiahne a auto vyrovna v momente. Jasne ze naklony su vyssie ako na octavii ale to je dan za ine vyhody SUV. Takisto nie je ziaden problem aj na suchom asfalte sa otocit o 180 stupnov ako BMW. Osobne sa my paci hlavne velka svetla vyska a kvalita podvozka, ked idem po rozbytom meste absolutne neriesim nerovnosti proste si ich nevsimam a auto vsetky diery krasne odpruzi, po presadnuti do octavie je to velky rozdiel. Vadi my ze autoradio v X-traily nepodporuje MP3, nema USB vstup, sekvencne otvaranie okna je iba u vodica, zapinanie safari svetiel je strasne obtiazne nakolko nahmatanim spinac tazko najst. Ale celkovo mozem auto len odporucit, za taku cenu v takej vybave len tazko najdete konkurenta. B-]
A ten toaletný papier tam máš na co?To maš na to až přijedeš do servisu a posereš se z ceny za opravu,tak aby jsi měl rychle po ruce papír?:-D
Možná by nebylo špatné se někoho zeptat na co se používá toaletní papír abys tady ze sebe nedělal troubu.Natrhané noviny nejsou špatné,ale je lepší řešení.I
U mého x-trailu 2011 127kW 6M mám na volantu tlačítko "i", kterým přepínám palubní počítač. Není nutné tedy strkat ruku do volantu. Naopak volant má na můj vkus menší průměr věnce.
Mám 2008 a počítač také přepínám "i čkem" na volantu, není třeba nikam nic strkat.Nicméně se s ním jezdí v dálničním tempu okolo 160 za cca 10l, mimo dálnice se dá jet za 5,5 (bez zdržování provozu) a denní popojíždění do "obchodáku a s dětma do školky za 8,3).Dvojitá podlaha je fajn, pro spoustu zbytečností, ale de facto je dobrá pouze na dovolenou, protože se tam naházíš spoustu blbůstek. Nicméně pak bych nechtěl měnit píchlý kolo. Vybíral jsem mezi dostupnými 2L a zkoušel jsem většinu SUVek, ale všechno většinou bylo menší, či s horším motorem. I po 3.5 letech bych neměnil (resp.manželka :)).
U nás auto slouží také především manželce a je zatím (cca 3000km) spokojená. Zásuvka v kufru byla odstraněna hned po koupi. Připadala mi zbytečná, pro případ výměny kola prostě zavazí a navíc se demontáží krásně zvětšil kufr. Spotřeba zatím 7,5L, přičemž jízda Jeseník - Č.Budějovice a zpět 6,8L doba jízdy jedním směrem necelých 5h. Cena vozu vzhledem k výbavě mi připadala přiměřená. Dostal jsem slevu 14% z ceníkové ceny. Zvažoval jsem ještě Forestra, ale ten se manželce nelíbil. Ta by ráda BMW X6, ale tam byla cena úplně někde jinde. Na trhu je SUVéček a jiným aut dost, takže si každý může dle svých možností vybrat.
Manželka s ním jela jednou a odmítá s tak "velkou krávou" jezdit :-) a je absolutně spokojená se svou microu ... teď se ale "zamilovala" do Juka .. ale 600litrů za něj fakt nedám
vždyť začíná na nějakých 350k a slevu jistě uhádáš;-)
jenže ona chce další auto čtyřkolu(což chápu a schvaluju) ... a to je těch 600tis :-( ... takže zatím vede SX4
jojo.PAN X je nejlepší volba;-)
Jsou opravdu tam, kde mají být? Je řízení přesné?
Ano jsou tam kde mají být a páčky jsou velmi tuhé a funkční, ne jako nějaký vyblemcaný francouz (zrovna jsem byl nucen jet s C4). řízení je stále přesné i po 3 letech. Rejd je naprosto skvělý, zatočí na menším poloměru než např. Mazda 323 (manželka). Mimochodem pro ženské skvělé auto, manželka mi ho občas nechce vrátit :-) řízení není přeposilované jako např. SantaFe, odpružení je měkké ale nehoupá to, po D1 ani nevím o nějakých dírách. Mám automat a popisované chování automatu autora recenze je prostá neznalost věci a nezkušenost, automat se chová přesně jak po něm chceš, je nutno dávkovat plyn a poslušně řadí nahoru a dolů. Při dlouhých sjezdech je dobré přepnout na manuál a brzdit motorem - šetříš brzdy. Do terénu ideální auto a automat je daleko lepší než manuál - neřešíš spojku, rozjezdy, prokluzy apod. Asistent jízdy do kopce (podrží brzdy) a z kopce (přibržďuje každé kolo zvlášt) je na zimu do terénu NEOCENITELNÉ. X-trail 2008 110kW 2.0l Dci AT.
by ma zaujimalo ci ma medzinapravovy diferencial, alebo len cez spojku odpajanu zadnu napravu ako je to v poslednej dobe pri mnohych SUV zvykom
odpoviem si sam: nema!
A kdo to u SUV potřebuje? Jinak auto by se mi líbilo, ale za třetinovou cenu, nekradu.
v "základu" stojí 640tis .. pokud ti stačí základ, tj. automatická klima, radio s CD, tempomat, hansfríčko, ovládání na volantu, elektrony, 6vaků, okna v elektrice, atd ...
"Rozžaly se"?
Nevíš, co znamená rožnout? :-D
jenže on myslel "rozežnout" :-DB-]
:-)) neumí psát testy
...který je ústředním tématem jednoho otravného dámského televizního seriálu? B-]
.. ale jako drahé bych to tedy neoznačil. Ať se na mě autor nezlobí, ale naopak při té velikosti, výbavě, schopností v terénu i na silnici je to proti konkurenci ještě levné.. B-]
Vážení,četl jsem Vaši diskusi a protože jste asi znalejší nežli já, rád bych Vás požádal o radu.Koupil jsem si X Traila r.v. 2007 a sháním manuál v češtině, mám pouze německý. Nechce se mi platit u Nissanu cca 1500,- Kč. Dále pak mi jistě poradíte, jak by se dala sehnat levá zásuvka do kufru za rozumnou cenu.Děkuji
Mám originál elektronický servisní manuál v angličtině na CD pro T30, má to dohromady několik set nebo spíš tisíc stran a lze tam nastavit rok výroby. Kdysi jsem ho koupil a auto už nemám, tak ho nepotřebuji... když tak se ozvi.A.
pěkně tě reklama zmasírovala: prej "velikost, výbava, schopnosti v terenu i na silnici" dyk je to úplná tuctovka s otřesnym designem a neodhadnutelnou životností
:-))
mno,slovo zřejmého autoodborníka...jseš mi k smíchu.rozumu máš skutečně jako homer...
Ani ne.. Spíše jsem se teď nedávno snažil v této kategorii něco vybrat, tak docela jakýž, takýž přehled mám.. :-P
přehled z reklamních materiálů? tzv. SUV nejsou v ničem lepší než normální osobák s naroubovanym 4x4 , jenom mají znatelně horší jízdní vlastnosti na silnici a citelně vyšší provozní náklady
Tvrzení že SUV nejsou v ničem lepší nežli normální osobák je excelentní hloupost. Člověk který je schopen toto napsat je naprosto nezkušený řidič nebo má z SUV aut nějaký mindrák, mám najeto celkem více nežli milion km na bežných osobácích (od Š-120 až po Volvo C90) a i na SUV (Sorento, X-Trail, Mercedes ML). Rozdíl v jízdě a tím i využitelnosti těchto dvou skupin vozidel je v některých případech obrovský.
Nejsou lepší než osobák ? Směju se ještě teď. V zimě jsem s SUV vytahoval z příkopu osobáky s řetězy :-) SUV a znatelně horší jízdní vlastnosti ? Evidentně jsi ještě v žádném nejel :-) BTW mám Xtrail 2008. Praktičtější SUV neznám a to jsem jich projel hodně než jsem si vybral. Mám ho z holé nutnosti - na chalupu osobákem nevyjedu.
Ahoj, souhlasím stebou, já nikdy žádné SUV neměl, tak fakt nevím které koupit. Nisan se mi vážně líbí.,ale bydlím na Slovácku a tam nebyl sníh 15 let. Co se týká jízdních vlastností taky nemůžu posoudit, ale pochybuji že jsou lepší jak me BMW Řady 3.ale chci větší auto, proto vás všechny čtu a vybírám.
Přehledem z reklamních materiálů to většinou začíná, procházením autosalonů a zkušebníma jízdama pokračuje.. Nevím proč reaguješ jako debil, ale pokud jsem hledal něco, co je dostatečně prostorné (a to pozor není v třídě SUV zrovna pravidlo), projede to lehký terén (potřebuju dvakrát do roku) ale zároveň nebude mít špatné jízdní vlastnosti na normální cestě, rozumný motor, výbavu a kvalitu, za rozumnou cenu, tak tohle není zase ta nejhorší volba..Takže Ty si kup třeba Ladu Nivu a neser se do mě.. B-]
No nejhorší volba to asi není ale jenom o fous.;-)
Když napíšu 'a', měl bych napsat i "b". Takže který SUV je lepší volba a který SUV horší volba a proč ?
řešit prostor ve třídě SUV nebyl problém, dokud třída SUV byla třídou SUV ... ted se mezi SUV cpe kdejaký model, pro který zavedl Nissan svým Q třídu crossover ... Yeti,Sportage,ix35, to nejsou SUV, ale crossovery ... takže pokud chceš vybírat z SUV do 650t, tak na výběr moc není, Vitara, X-trail, Forester a ted i Captiva ... a X-trail poměrem cena/výbava/prostor/užitná hodnota je výborná volba
`` otřesnym designem a neodhadnutelnou životností `` no nie som si isty kto je zblbnuty z nejakych materialov ... tvrdit o xtraile, ze ma neodhadnutelnu zivotnost je smiesne, je tu dost dlho na to aby to odhadnutelne bolo a celkovo nissan nepatri zrovna medzi nespolahlive znacky ... dizajn je fajn, aspon sa nehra na to co vsetci ostatni a je to viac do terenu ako cestne `sporty` SUV takze ten jeho adventure vzhlad je len +
a životnost odhaduješ z čeho? Když s tim bude jezdit tvoje drahá do intersparu a zpátky tak to bude držák, ale zkus ho vzít na zimu do hor- spálená spojka, vůle v řízení, koroze
"zkus ho vzít na zimu do hor" znamená co, každodenní ježdění v horách? Na to x-trail není stavěný. Je to SUV, ne offroad. a jestli jsi zrychtoval spojku při občasným ježdění v horách, tak bude nejspíš problém někde mezi volantem a sedadlem ...
á pozor: tak suv nám nevydrží jezdit po horách páč na na to není stavěné? Na to prý je off-road. Ale já nic nepsal o ježdění v terénu -jenom v horách víš, kde bývají na silnici zbytky sněhu, občas musíš při parkování překonat nějakou muldu a kupodivu tam trvale bydlí lidi. A na životnost spojek se můžeš namátkově informovat třeba u MX7, RAV4, SANTA-FE apod. z toho ti vyjde že jejich řidiči jsou kopyta všichni.:-D
dnes bude prima den .. fakt jsi mě pobavil vysvětlením, jak se žije v horách a co to je sníh :-), každý ráno cestou do práce vyjedu za dědinou na kopec s nádherným výhledem na Praděd ... takže neuč orla létat, já vím, jak se žije v zimě v horách ... a stejně tak vím, jaký jsou možností x-traila
myslim, ze to snim asi ani nema zmysel riesit, x-trail je drziak len ked s nim chodis po meste, co este ? :-D
Taky nechápu naříkání na cenu. Za takové auto v plné palbě je 900 velmi rozumná nabídka. Kolik by to mělo stát? Jako Kia Sportage v základu?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.