Test Nissan Juke Nismo – jedno velké „kdyby“

41 komentářů

rRici
26. května • 18:17

Mohu poprosit recenzenta aby trochu více rozepsal rozdíl v chování vozu ve 2WD režimu a při aktivované čtyřkolce? Plánuji koupi tohoto vozu a jelikož se čtyřkolka nedělá s manuální převodovkou, budu objednávat nismo s manuální převodovkou (na které se bohužel čeká 2-3 měsíce). Tak by mě zajímalo o kolik hůře předokolka než čtyřkolka v zatáčkách jezdí? Chci se jízdou bavit a proto pro mě připadá v úvahu jen manuální převodovka a jen doufám, že jízdní vlastnosti vozu nejsou o moc horší než u čtyřkolky.

Lukáš  Dittrich
27. května • 11:21 • redaktor AutoRevue.cz

Je to přesně jak píše Phil. S pohonem přední nápravy je auto na limitu nedotáčivé, čtyřkolka je v tomto mnohem lepší kvůli v testu zmiňovanému zadnímu aktivnímu diferenciálu, který umí nedotáčivost dost výrazně potlačit. V praxi pak jede auto doslova jako po kolejích. Celkem logicky se tohle projeví nejvíce na mokru, kdy se čtyřkolkou lze jet pořád poměrně hodně rychle. To ale neznamená, že by dvoukolka nebyla zábavná. Oproti zmiňovanému Mini má Juke Nismo podstatně lepší podvozek, který výborně drží i na rozbité silnici. Plus přidáme povedené citlivé řízení, lepší zrychlení na stovku oproti 4WD. Juke Nismo je velmi dobře naladěné auto. Na suchu si myslím užijete ve finále mnohem víc zábavy s předokolkou, než se čtyřkolkou s tím nepovedeným automatem. Na mokru holt nelze čekat zázraky:)

rRici
31. května • 16:33

Takže dnes jsem objednal nismo s manuální převodovkou. Tak za 2 měsíce a kousek budu moci napsat první poznatky z jízdy :-D. Pokud by si chtěl někdo vyměnovat zkušenosti s Jukem (nismem), jsem na emailu macarichard@gmail.com.

rRici
5. srpna • 15:42

Tak Juke nismo už je doma. V zatáčkách je opravdu skvělý. Taky chválím dynamické zrychlení. Z místa je zrychlení malinko horší než jsem očekával, ale motor je v záběhu (jen 500km) a tak jej ještě trošku šetřím. Navigace je v češtině, takže také spokojenost. Vůz tedy skoro dokonale splnil mé představy.:-D:-D:-D

Phil
26. května • 23:53

Mame "zakladni" turbo Juke - 1.6l turbo 188 koni 6-st manual pohon prednich kol - a jizdni vlastnosti jsou naprosto super. Extremni prujezdy zatackama znamenaji zminenou nedotacivost - ale pro srovnani staci si trochu pohrat s plynem. S pruletem zatackou s BMW 3 se to pochopitelne srovnavat neda - ale subjektivne drzi stopu lip nez Mini Countryman fwd, z aut s kteryma jsem jel je to podobny predchozi generaci Mazdy 3 (klobouk dolu pri vyssim tezisti). Me osobne vadi malej kufr a malo mista pro dospely na zadnich sedadlech - ale o tom tohle auto precijenom neni (Vam reknou v autosalonu:)).

rRici
27. května • 2:43

Děkuji za potěšující informaci. S drobnou nedotáčivostí počítám (proti současnému Suzuki Ignis bude doufám podstatně menší), velký kufr většinou nepotřebuji a na zadních sedačkách budu sedět jen vyjímečně, takže nismo je pro mě jasná volba :-)).

Phil
27. května • 8:52

Hodne radosti z jizdy! :)

Phil
26. května • 12:21

Hosi, me se Juke taky moc nelibi - hlavne ze predu - 6 svetel - tady v Kanade mu rikaj Ugly Betty. :) Manzelka ale chtela auto pro sebe - a tak jsem ji ho poridil. Nemuze si ho vynachvalit - vcetne designu. V Cechach se preci rika - proti gustu zadnej disputat, nee? :D

jogurt
26. května • 15:12

Koukám že tvoje žena zvolila metodu " Zrcadlo, pověz mi, kdo je nejkrásnější? Já nebo můj Juke?" a zrcadlo na to "No, Beruško, o fous krásnější jsi přeci jen ty". A spokojenost je na světě.

Phil
26. května • 23:31

:))) Jestli to takhle ma - tak to vyhraje vzdycky. Zepredu, i zezadu. I presto, ze zezadu Juke pripomina zmenseny Infiniti FX45. ;)

Fifunčík
25. května • 8:21

Štylistické a dizajnové prvky na tomto aute sú dovedené doslova ad absurdum . Zvlášt spredu kombinácia svetiel a prednej masky velmi silne atakuje estetické vnímanie . Ak má toto autko nejakú motoristickú "dušu" tak sa asi cíti ako Qasimodo od A.Dumasa .... B-]

jogurt
25. května • 13:42

A nepřešel k nim náhodou vyhozený kreativec od renautu? Protože renault už se poučil a přestal tvořit hnusy typu Vel Satis apod. A nebo zlanařili šéfdesignéra Ssangyongu?

Mino
25. května • 16:37

To určitě ne :-) SsangYongy byly prostě a jednoduše hnusné a tím to haslo. Tohle je tak ošklivé, až je to pěkné :-) Teda já osobně bych si Juka nekoupil, ale design jako takový má své kouzlo.

jogurt
25. května • 22:24

Ehmm, mám odlišný názor na "pěkné". Tohle mi připadá stejně krásné jako obézní nahá stařena zvracející v hlubokém předklonu, tři týdny nemytá. A vypadá to i docela podobně.

Revan_21
26. května • 14:09

V legínách... :D :D

Zelí
24. května • 16:45

Nějak jsem nepochopil rozmáhající se tuzingové zadní difuzory, které jsou už na první pohled samozřejmě zcela nefunkční.

Revan_21
24. května • 23:10

Protože to prostě vypadá dobře.

jogurt
24. května • 23:39

Na Ferrari možná. Ale na Juke????

Revan_21
24. května • 23:41

Tak Juke je celej nehorázně hnusnej... já mluvil obecně :D

jogurt
25. května • 0:46

Souhlas. Když jsem ho viděl poprvé v Bratislavě, nevěřil jsem vlastním očím a ani tomu, že by někoho mohlo napadnout tohle sériově vyrábět. V Česku se téměř nevidí, na Slovensku tu a tam tenhle megahnus potkám.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
majkom
25. května • 9:59

no vidis, a mne sa juke paci, zial len z vonku, po testovacke som ho zamietol, co je skoda:( kazdopadne,ze sa nepredava v zaprdenom cesku a slovensku neznamena, ze to auto nema uspech, prave naopak, v EU je to bestseller a nie nadarmo napr. mazda chysta konkurenta... predaje juke lakaju

anon
25. května • 12:59

Zijem v UK ,ale Juke je tu tiez velka rarita aj napriek tomu ze zijem vo velkom meste kde je male auto super. O bestselleri nemoze byt ani reci. Urcite tu vidam od Nissanu viac GT-R ako Jukov. Skutocne velka rarita.

jogurt
25. května • 13:39

A to angláni mají vzhledem k pověstné kráse jejich žen, kvůli kterým prchali do zámořských kolonií, hodně tolerantní vztah k ošklivým předmětům...

x12345678
25. května • 13:44

:-D:-D

Revan_21
25. května • 10:41

Jako tohle auto si muže koupit jen automobilovej masochista a člověk který chce být totálně vyřazený ze společnosti :D Jestli se prodalo pár tisic kusu v EU tak to ještě pořád není bestseller... To bude až prodejnost bude dosahovat ke značkám VW group.

ivan
25. května • 10:56

Asi jako Seat Exeo? Nebo stačí Audi A2?

Revan_21
25. května • 11:45

Asi jako WV golf/passat, či Škoda Octavia/Fabia.

ivan
25. května • 13:29

Ale jo, asi by se u Nissanu taky něco našlo. Altima je asi šesté nejprodávanější auto v USA. Sunny a Teana zase frčí v Číně. Holt má každý trochu jiné trhy :-)

jogurt
25. května • 13:37

USA a Čína jsou v EU? Sakra odkdy? To jsem musel bejt v lihu, že jsem to nepostřehl.

ivan
25. května • 13:40

Hele, nejsi v tom lihu ještě teď? Píšu snad jasně, že v USA a Číně. :-D

x12345678
25. května • 13:45

Hele a nejsi v lihu sám? Protože od začátku vlákna je řeč o EU.

ivan
25. května • 14:16

To už asi přeháníš. EU to opustilo v okamžiku, kdy byla řeč o ekvivalentech Passatu, Octavie. A tam jsem zcela jasně napsal, že každá z firem má jiné trhy. Tím to pokládám za uzavřené. Pokud tomu nerozumíš, je tvůj boj. :-D

majkom
25. května • 17:37

ono je uplne zbytocne riesit ci sa bavime o EU, ked typek vyssie chce Juke oznacit za bestseller len v pripade, ze sa predaje budu rovnat Golfu/Oktavke, to je uplne scestne:D

majkom
25. května • 11:17

:-D

jogurt
24. května • 21:35

Taký ten trojbazmek pod řiťó? Tož při sáňkování to držá ten rovný smjér.

Klobouk
24. května • 16:28

To auto je hnusný jak zmutovanej pokémon.

Ja
25. května • 5:20

Nissan totiz udelal nekde v predvadecich materialech chybu a misto Juke se to melo jmenovat Joke :-D
A od te doby uz to radeji nechali :-)

goro
24. května • 15:03

tohle auto je obnažená asijská mentalita...

rousini
24. května • 13:19

200 HP s variátorem. Asi daň za dizajn :-D

Šákul Ředkvička (pota)
24. května • 20:17

Tak Audi si můžeš koupit dokonce s 240HP a variátorem.

rousini
25. května • 11:06

Po lopatě: Velmi dobré jízdní vlastnosti devalvované svéhlavým variátorem a v nadsázce narážka na pojízdný chlív...

Doporučujeme

Články odjinud