Test Nissan 370Z: sporťák do každé rodiny

55 komentářů

milan minarik
14. srpna • 22:24

proc se vůbec, ale opravdu vůbec nikde neuvadi, jestli to ma zadni sedadla?Ani v oficielnim katalogu není pohled za zadni sedadla ukazan.

Odis
16. srpna • 11:00

Zdarec,chtěl bych se zeptat proč nemáme u 370Z to tlačítko S-mode u řadičky, a jak se vypíná TCS (kontrola trakce, zkrátka, aby se s ním dalo blbnout), je to dotáhnuté z ameriky,první rok výroby, že by ty první kusy to neměli ten S-mode?Dikec, prosím odpověď na mail

runner42
17. března • 6:52

Gratuluji autorovi, toto je bezesporu nejlepší recenze, jakou sem na 370Z četl a že jsem jich četl hodně :-D Je vidět, že auto opravdu "zažil" a jako majitel 370ky bych se pod tuhle recenzi klidně podepsal. Bravo! :-)

Odis
16. srpna • 11:02

Zdarec,
chtěl bych se zeptat proč nemáme u 370Z to tlačítko S-mode u řadičky, a jak se vypíná TCS (kontrola trakce, zkrátka, aby se s ním dalo blbnout), je to dotáhnuté z ameriky,první rok výroby, že by ty první kusy to neměli ten S-mode?
Dikec, prosím odpověď na mail

Odis
16. srpna • 11:02

Zdarec,
chtěl bych se zeptat proč nemáme u 370Z to tlačítko S-mode u řadičky, a jak se vypíná TCS (kontrola trakce, zkrátka, aby se s ním dalo blbnout), je to dotáhnuté z ameriky,první rok výroby, že by ty první kusy to neměli ten S-mode?
Dikec, prosím odpověď na mail

Michal_Vlcek
12. listopadu • 14:52

To je jednoduché, vaše Zetko nemá Sport-package.

F S
17. července • 18:24

Toto auto mně oslovilo, když jsem jej viděl poprvé a proto jsem jej zařadil do svého výběrového srovnávání pro koupi auta. Nakonec jsem se však rozhodl praktičtější cestou, tj. velký vůz, mnoho místa, zavazadlový prostor, stálý pohon všech kol a pořídil jsem si SUBARU Legacy 2.5GT Sport. Není tak krásné, ani tak výkonné, ale v zimě se s ním dá jezdit a na sportovní jízdu se taky hodí. Přesto všechno, však je Nissan 370z auto, které mně oslovilo.

Papir
2. července • 16:32

Dostal jsem možnost vyzkoušet 370Z. Zde popíšu moje postřehy. Akce byla uspořádána v areálu Volcano Complex www.volcanocomplex.cz,. Ani jsem netušil že něco takového ve Stodůlkách je. Vypadá to tam super. Je to tam moderní a prostorný. Počasí také vyšlo na 1 s* , bylo slunečno a teplo. Přijel jsem s vím naftovým stíhačem na 12:00. Zaregistroval jsem se, vyfasoval jsem reklamní materiály + tkaničku na krk „ Nissan sport cars“. Reklamní materiály jsem tam náhodou nechal, ale tkaničku uschoval. Tu předvedu na výjimečných akcích jako je např. Nissan sraz. Zeptali se mě co preferuji, bez rozmýšlení jsem řekl švédskou trojku, to slečnu trochu rozhodilo, řekla že chce vědět zda manuál či automat? Škoda. Řekl jsem že je mi to jedno, že raději automat. Sednul jsem si a čekal až mi řeknou že můžu ukázat co je ve mě. Celkem bylo připraveno 5 370Z. Jeden kabriolet ostatní coupé. Z toho bylo 2 coupé Nissan 370Z Black Edition. Prostě mňamky.
A cca po 1minutě mi přinesli podepsat papír, kde se upisuji, že uhradím případnou spoluúčast. V podstatě je to dlužní úpis, kde budete muset prodat auto byt a i psa, aby jste to zaplatili. A po další minutě jsem již seděl v 370Z v kabriu v at.
Kluk který seděl na sedadle spolujezdce se snažil mi něco povídat o autě, ale vysvětlujte to mě, který přijel naftovým kombajnem s 140k a nyní řídil klasickej sporťák s 328k. Takže jediné na co jsem se soustředil byl provoz a policejní radary. No a co čert nechtěl, na prvních světlech jsem se postavil vedle BMW M3 E46. Mrknul jsem na něj on na mě a bylo to jasný. Padla oranžová , já dal plnej knedlík a BMW bylo ve zpětným zrcátku. A pak na dalších světlech jsem zjistil že to není M3 ale nějaká 328 s M paketem. Ale řidič BMW se smál a ukázal OK. Testovací jízdy byla po 4. Proudovce pak na dálnici, pak kousek zatáčkové okresky a znovu na dálnici. Celkově to bylo +- 35 km. Maník vedle mi řekl, že omezovač se zapne při 250km/h, a nekecal, když jsem tam dal k Loděnicím 250 tak už to nezrychlovalo. V pár zatáčkách jsem se snažil odsadit zadek, ale 370 sedí jak přibitá. Limity tohoto auta jsou v řidiči. Většinou ubere řidič, limity 370 jsou ještě dále. A když jsem se vracel tak se vedle postavila další testovací 370. Takže padla zelená a opět pedál do koberce a opět nastalo další inferno. 370 opět zmizela a já brzdil neb jsem měl na Jeremiášce 160. Po příjezdu jsem pokecal s klukem co řídil to druhé Zetko a on se divil o kolik je automat rychlejší na světlech než manuál. Jo, jasně pokud to bude mít člověk v ruce tak mu automat neujede, ale oba jsme v Zetku seděli poprvé. Pak jsem udělal pár statických fotek pro Vás. A protože tam bylo 5 volných aut , asi všichni správní řidiči obědvali, tak jsem i dal ještě jízdu v coupe v manuálu. JJ jsem klikař. Takže nastal stejný mazec jako v kabriu s automatem, jen s tím rozdílem že jsem+- věděl jak se auto chová. Takže za jedna a v 7500ot za dvě atd. Za zvuk motoru nad 5000 ot. bych snad vraždil. To byla paráda.K jízdě samotné:
Kokpit má hafo budíků, displejů a čuplajzů. Ale jediné co jsem stihnul sledovat byl otáčkoměr a rychloměr. Vše ostatní jsem zjistil že je v autě až po dojezdu. Zajímavější než celý kokpit je jiné nastavení auta pro automat a manuál. Jinak auto je do +- 3000,- nevýrazné, ožívat začne kolem 4500ot a nejlepší je kolem 7000ot. Polohu za volantem jsem našel hned, sedačky byly super a měli navíc chlazení. Sedala jsou velice pohodná a celkem držela mé obtloustlé tělo . Volant ač vypadá divně se super drží. Pedál brzdy jde ztuha, ale perfektně funguje. Např. stahování oken je umístěno lépe než u mého rodinného vagonu. Místa na výšku je zde překvapivě hodně. Žádný stísnění prostor pro nohy či hlavu. Ale mě je každé auto super i taková stará Fiatka 500. Jen hluk o pneumatik mi přišel celkem velký. Ale bylo to tím že jsem měl auto se zimákama.
Automat:
Pedál má tři polohy: Městský neboli na korzování po Monaku, rychlý pro dálniční přesun a infarktový, kdy chcete způsobit okolí zástavu srdce. Funguje to super jen si na to musíte zvyknout. S automatem v první poloze řadí nahoru kolem 3000ot. Je to pohoda, jízda je tichá a rychlá. V druhé poloze odřazuje při 6000ot a při zaražení pedálu na podlahu podřadí o 1 až 2 stupně a pak řadí po omezovač. Ideální pro předjíždění. Nejenom že vystrašíte ostatní řidiče rychlostí jakou jste je předjel ale i zvukem vytočeného šestiválce. To je teprve ten pravý motoristický orgasmus. Automat mě opět překvapil jak byl rychlý a pohodlný. Prostě návykovej. Kabrio bylo super, ale trochu hlučné a to jsem jel s nataženou střechou. Hlavně aerodynamický hluk byl výrazný. Hlavně kolem 220a výše.Coupe.
To je teprve to pravé Zetko. A navíc mělo fofrklacek. Hned jsem zapnul sportovní mód u řazení. Ze začátku mě zarazilo jak jde spojka a řazení ztuha. Takže za jedna a pomalu z parkoviště, pak dát za 2 a lehce polechtat plyn. Pak prudce na brzdy neb tam je 110. Semafory, takhle dlouhou červenou jsem dlouho nezažil. Konečně tam padla zelená, dávám za jedna za dvě, tři až do šestky. Jedu na pohodu tak 160, pak podřadím za 4 otáčky letí k 5000ot a na plnej knedlík dojíždím, spíše dolétám, k nájezdu na D5. Na dálnici jedu na pohodu 160, pak se řidič vedle jedoucí Fábie rozhodne předjíždět kamión. Trvá mu to všechno neskutečně dlouho. Podřazuji za 3 otáčky jsou srovnatelné s otáčky elektrického mixéru. Opět řadím na horu a rychlost roste rychle na horu. Při tomhle mě změřit tak jsem nejenom bez papírů, ale na TV NOVA bych byl označen za piráta silnic , jistě bych byl po této reportáži draftován mezi stíhače AČR. Najednou mi spolupráce se spojkou a řazením připadá dokonalá. Vše funguje na 1. Na tohle auto se musí prostě zostra. Takže plný plyn a když kontrolka řazení problikne tak řadit na horu. Při podřazování tam elektronika hodí meziplyn. Takže se nemusíte zatěžovat s brzděním a meziplynem. Při nájezdu do zatáček podřadit za 3 a pod plynem projet zatáčku a na jejím konci zatlačit plyn do koberce. Auto sebou trochu hodí do strany v náznaku malého driftu ale pokračuje ve směru. Nic záludného. Jen ten božský zvuk V6. Po ujetých 30 km musím auto vrátit na parkoviště. Škoda tohle auto by mi slušelo.Jinak průměrná spotřeba byla 20,1 L/100km
Kufr je malý, tak na 3 kartony plechového Gambáče v 0,33.Plný dojmu pro projížďce s 370Z usedám do P12. Dávám za 1 a nic se neděje, tak řadím na horu a opět se nic neděje. Kde jen ten zátah, kde je ten fantastický zvuk z 370??? V pr….. No nic, tak potěším alespoň ego a jedu cca 100 po úzké silničce. Šlápnu na brzdu a nic. Ono to nebrzdí. Ale brzdí, jen normálně, ne jak Zetko. To byl hrozný návrat do reality. Na tyhle jízdy bych povinně doporučil jízdu MHD

Rado
19. prosince • 14:19

práve preto čo tu opisuješ ho mám doma !!!

runner42
17. března • 6:47

Tak na téhle akci sem Ztko řídil poprvé a bylo to tak přesvědčivé, že dneska už ho mám. B-]
Dodnes by mě zajímalo, kdo tu akci prásknul, když se dojížděl svoji jízdu policie si zrovna na tý výpadovce rozbalovala lasery. :-D

Skihans
19. července • 23:14

A pri jaky prilezitosti se da takhle 370Z vyzkouset?
To bych take zkusil ...

Substance242
1. července • 16:28

Milujem tieto Nissany. V čom je vlastne hlavný rozdiel medzi 370Z a GT-R? Je GT-R "iba" RS verzia 370Z? Existuje web s katalógom áut, kde by si ich človek mohol niekoľko vybrať a porovnať vedľa seba, ako napríklad foťáky na dpreview.com alebo mobily na mobilmánii? Díky. :-)

cynik
2. července • 9:35

370Z je "len" rychle kupe s pohonom zadnych kolies a atmosferickym motorom.GT-R je supersport s dvoma turbami preplnovanym motorom, elektronicky ovladanym pohonom 4 kolies, dvojspojkovou prevodovkou s radenim na volante a dvojnasobnou cenovkou. Ako nakup tak servis.

Substance242
2. července • 11:39

Aha, díky vy dvaja. :-) Takže v podstate by mi úplne stačilo 370Z, GT-R by pri mne asi bolo smutne nevyužité, jedine ak chodiť na okruhy. No ale toľko peňazí nemám, vlastne ani na tú 370Z, takže to je len v rámci takého snívania...

cynik
2. července • 12:08

...ake prekvapive.Realne sny o ovladatelnej zadokolke sa plnia s atmosferickym BMW E46 325i/330i. Do 12000 EUR sa vmestis aj s nutnymi opravami a mas vazne zabavne auto, ktore na rozdiel od 370Z odvezie aj viac nez dvoch ludi, ak treba.

Petra Filková
1. července • 23:46

Odpovím vám jinak, tak, abychom zde nemuseli být týden, byť můžete být příjemný společník. Proto spíše řeknu, co mají společného - výrobce. ;-)

Q
30. června • 19:58

jestli srovnavat Zetko s Focusem nebo Imprezou, nebo dokonce Mustangem. krome 135i sem jezdil se vsema a kazde auto ma neco do sebe. Impreza (puvodni s prdeli) byla nezkrotne zvire, kde sem po vikendu mel strach ne o papiry ale o zivot. clovek si hodne rychle zvykne. opacny extrem, Mustang - rovne jede, zatacky horsi.. pocitovka, na klidne pluti krajinou s bublanim motoru. Zetko - vevnitr malinke, zvenci tak akorat.. motor. ten motor. to je zvuk jedna basen.

Oops!
30. června • 18:34

Vím, že jde především obsah, ale fotky k článku jsou masakr.

Petr Doupal (Doupik)
2. července • 12:25

Přesně, je to katastrofa, úplně to degraduje článek
Obsahově, kompozičně by se fotky daly přežít, ale co to je sakra za foťák, takhle hrozně nefotí ani kompakt za tři tisíce! :-/

m.leky
30. června • 8:45

Asi jsem se vyjádřil špatně. Z textu testu Cituji"brzdy s armádou asistentů, ruční brzda už vykazovala známky hojného užívání mými předchůdci". To ji jako podle vás opotrebovali normálním použitím při parkování nebo rozjezdu?

cynik
30. června • 10:19

Konecne to niekomu doslo, ze ta rucka sa pouzivala v pohybe a zakrute :D

m.léky
30. června • 10:58

Bingo!:-)A teď zopakuji otazku. Kdo a proč používá ruční brzdu u zadokolky v pohybu,za jízdy?

Michal
1. července • 10:54

NO kdyz se podivas, jak na zavodech v driftu profik zacina smyk, tak je to vzdycky ruckouB-]
Kdyz chces opravdu driftovat (ne se jen smyknout na vyjezdu), ruckou si vzdycky pomoct musis - tak ses ve smylu uz pri najezdu

cynik
1. července • 13:06

Keiichi Tsuchiya vydal kedysi na DVD dokument s nazvom Drift Bible, kde zaciatok driftu rozdelil na 6 druhov.1. E-Brake Klasika rucna brzda.2. Shift Lock Pri podradeni pred zakrutou nedas medziplyn = pri prudkom pusteni spojky dojde k momentalnemu zablokovaniu zadnych kolies.3. Power overPred apexom zadupnes plyn do podlahy a modlis sa...4. BrakingBrzdou prenesies vahu dopredu v zakrute a tym urves zadne kolesa.5. Feint Alebo Scandinavian Flick to niekto nazyva, ze pred pravotocivou zakrutou hodis auto na moment dolava a hned na to doprava, cim narusis rovnovahu auta a tak ho urves. Pouzitelne skor na mokrom, alebo viac sa smykajucom povrchu.6. Lift offPodobne ako braking, ale nepouzijes brzdu ale len pustis plyn a tym docielis prenos vahy dopredu.

homer
30. června • 23:16

normálně jí potřebuješ několikrát za den aby ses při couvání na plnej kotel elegantně přetočíl a pokračoval stejným směrem po předku... když se tak pořád ptáš;-)

Petra Filková
30. června • 22:16

Nedávno jsem sledovala nějaké německé mistrovství v rallye a jezdilo tam docela dost vozů se zadním náhonem- velmi často Porsche. Tito řidiči hojně využívali ruční brzdy i u této zadokolky. Když jsem se na to ptala známého, který roky jezdí, tak se to požívá proto, aby se lépe řídila přetáčivosta lépe a více řízeně se vyvolávala. Prostě samotnému pohonu trvá docela dlouho se přetočit a pokud by se nepoužívala ruční brzda, tak by mohl být výsledný čas horší.Ale osobně netuším k čemu je to dobře, hovořím z toho, že takto jezdí docela dost jezdců v rallye, takže nějaký důvod to asi mít bude.

knedle
4. července • 14:08

je zajimavy ze vubec vo nicem nic netusis, ale vsude pises strasne chytry prispevky B-]

m.leky
29. června • 14:23

Prosim vas, muze mi nekdo vysvetlit, proc a ktera lopata pouziva u zadokolky rucni brzdu? viz. text

Permon
29. června • 15:20

A ja myslel, ze pri stani v kopci pouzivaji rucni brzdu auta jak s nahonem na predek, zadek, 4x4 bez rozdilu.... :-O Ale jak vidim, tak mi neco uniklo.

Shimi
29. června • 15:37

to Permon: Nemyslet! Při stání v kopci ručku nepoužívat, brzdit klasicky a plynule se rozjet. Pokud to někdo neumí, tak urychleně zpět do autoškoly a pokud to ani tam neumí, tak učitele okamžitě vyrazit, natřít na zeleno a hodit do kopřiv.

Permon
30. června • 10:08

Vy jste vsichni po lobotomii? Jak tu rucni brzdu pouzivate, proboha? Ja celou dobu mluvim o zaparkovani auta v kopci... k tomu snad k*u*a rucni brydz slouzi primarne!

Petra Filková
29. června • 16:35

A toto má jaký důvod? Tedy mimo ten "že já to zvládnu"? Čemu vadí použití ruční brzdy? To mám stát minutu-dvě na brzdě jen proto, abych vypadala, že jsem dobrý řidič? Já raději komfort a když tedy stojím a vím, že to bude trvat více než pár sekund, tak použiji ruční brzdu, resp. jelikož jezdím často s automatem, tak parkovací mód.Řekla bych, že toto je jen takový váš osobní postoj, protože to umíte, i když nevěřím, že se vám auto ani trošku nehne. Raději budu mít kolem sebe řidiče, co umí jezdit, než ty, kteří si vytváří syntetické disciplíny, na kterých staví to, kdo umí a neumí řidit.

kendlajzl
29. června • 17:06

jj, neni nad to nez v kopci s automatem oprit kaleny ozubeni do hliniku B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
29. června • 18:48

to ALL: :-D to bylo jen takové malé rýpnutí. Čekal jsem jestli se někdo chytí...chytil. Samozřejmě proti ručce nic nemám a sám ji hojně využívám.to Petra 23: Impulzivita je svině ;-) Příště trošku ubrat emoce a nebrat všechno tak doslova.

Petra Filková
29. června • 21:05

Musím bojovat s hormony každý den ;) občas pak ztrácím orientaci, co lze ještě brát s nadhledem.Já se tedy přiznám, jednou v opravdu velkém stoupání mi to ujelo a opřela jsem se o auto zamnou ;-)

uživatel
30. června • 0:15

...couvnout si s automatem?
Tak to tedy moc nechápu ...tedy leda špatně nastaveno nebo hodně, hodně prudký kopec.
Zabrzdění na křižovatce s automatem v pozici "P" ?? ...tak to jsem ještě neslyšel :-/
Pokud totiž auto visí na převodovce (tedy není odlehčeno zabrzděním ruční brzdou), dostává pěkně "na frak" (je to i ve většině návodů k autu s automatem), neboť je extrémně zatížen blokovací segment, který se navíc velmi výrazně otírá (kovové pilinky v oleji převodovky) při uvolňování pod zátěží.PS: Jedinou výjimkou jsou starší převodovky DSG, které mají problémy s absencí hydrodynamického měniče (CVT i klasický automat ho mají) i prokluzu na spojce.

Petra Filková
30. června • 8:15

To couvnutí proběhlo s manuální převodovkou, ale bylo to na velmi prudkém výjezdu s nestabilním podkladem.S tím zabrzděním v pozici "P" jaký je rozdíl, zda tak zaparkuji u chodníku a zda tak zastavím na křižovatce? Jinak auta s automaty ani nezabržďuji. Možná pak nevydrží půl milionu, ale jen 300tkm.

Tomáš Janovský
29. června • 21:41

Nicméně si myslím, žes měla pravdu. Je třeba dobře řídit a tím mám teď namysli řídit dle svých schopností tak abych neohrozil sebe ani ostatní. Takže pokud si rád zatáhnu ručku, tak to prostě udělám a třeba i v místě kde by to profíka ani nenapadlo. Nebo pokud jedu za 2, i když už by tam měla být 3 jen proto, že zatáčím a bojím se sundat ruku z volantu, protože bych mohl vjet do protisměru, je taky dobře atp.PS: Upozorním, že se neřadím k ani jednomu z uvedených případů. Jen sem chtěl říci že na Autoškoly a "Zajíce" netroubím a nechám je v klidu jet a až je na to příhodná chvíle tak předjedu...

Tomáš Janovský
29. června • 16:46

Jen ale pro úplnost, ono to jde dvěma způsoby:
1. zařadíte, pouštíte spojku a jakmile začne zabírat tak pustíte brzdu a šlápnete na plyn
- tímto ničíte motor a lze to lépe u dieselů
2. zařadíte a na brzdě trochu přešlápnete tak aby jste došáhla na plyn, přidáte si ho a normálně se rozjedete
- toto je šetrný způsob, ale kdo se s tím má s.át, že? ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lamal
2. července • 15:31

mna by zaujimalo ako sa 1. sposobom nici motor?pre motor je to zataz ako akakolvek ina, kladenie odporu napriec vykonu, to iste ako ked hocikedy inokedy zrychlujete alebo idete do kopca... pre brzdu detto tiez len zataz a pre spojku detto, tak ma zaujima ako sa nici motor ked sa rozbieham do kopca s rucnou a uvolnim ju az vtedy ked je spojka v zabere...

MarcelStehlik
30. června • 18:39

Mal som tú česť jazdiť len na autách s naftovým motorom. A nikdy som nepoužíval ručnú, vždy ako píšeš, brzda+spojka -> spojka zaberie, púšťam brzdu-> popúšťam jemne spojku a pridávam plyn. Vraj u benzínových je to horšie, tak ktovie :) ... jednoducho naftový motor je naj. :D

Michal
1. července • 10:56

Coze? Popustam jemne spojku (bez plynu v kopci)?:-O
A pak blaf a chcipne ti motor:-))

MarcelStehlik
1. července • 23:33

Na začiatku v autoškole sa mi to par krát stalo a dajme tomu raz - dva krát človeku zdochne motor za rok, možno aj viac, ja neviem, to asi každému. Nás tak učil inštruktor, aby sme vedeli stáť na kopci na spojke, žiaden plyn, žiadna brzda. Samozrejme normálne nestojím na kopci bez brzdy len na spojke, to len keď sa pohynám, ja som si na to už zvykol. Človek by mal mať trochu zručnosti so spojkou, lebo niektorí vodiči ... ako keď som šiel minule tak som presne vedel kedy radí, vodič by mal napríklad aj radiť tak aby nikto z pasažierov nevedel o tom, to sú proste školácke chyby ktoré si potom berú aj na starosť.

Tomáš Janovský
29. června • 16:38

Souhlas....

Tomáš Janovský
29. června • 16:33

umí, ale proč bych to dělal, mě nevadí, když si do kopce 3cm couvnu, než se rozjedu... a auto mi to taky odpustí...

h
29. června • 12:29

proc to ma pohaneny zadek? je to jak š120. a ten sestihrnec taky nic moc, kdyby mel aspon dve turba, pak to aspon trochu pojede. idelane V6 3.0 biTDi B-]B-]B-]

Vladimír
29. června • 13:56

Tak si kup GT-R, ten má dvě turba, a objem 3,8.... zrovna tady jedno u Nás stojí na servise,Jinak jsme již prodali jak manuál 370Z tak automat, a já bych volil automat,
Pokud někdo již z Vás měl 350Z, tak 370Z je jiné kafe... u 350Z je náročné řazení, otočit volantem, u 370Z je to pohodička..

Permon
29. června • 13:41

...jo, ale hlavne mne stve, ze to nema privesny vozik v zakladni vybave!

Lacomme
29. června • 13:23

nafta do kombiku, ne do techle aut

Antiautomat
29. června • 11:55

Presne toto chcem, vdaka za peknu recenziu. Ziadny turbovysavac, ziadny automat - tvrda spojka, poriadna strojovna a nic pre babovky. Tak to ma byt. ...a este oprava na adresu vyroku ''supersport už s „manuálem“ ani nepořídíte''> toto skratka NERIESIT, v sportovom aute, ktore je o radosti z jazdy (a to nielen podla toho ako masina vyzera), jednoducho automat nema co hladat.

Skyline
29. června • 13:25

Predsudky vuci automatum bych doporucil pomalu odlozit do popelnice. Samozrejme, dnesni moda dvojspojek moc duvod k optimismu nenabizi, leda tak pro cvicene opice na sprintovani, ale automaty sve posledni slovo rozhodne nerekly. Sam Nissan ma automat velmi dobry (v Infiniti G37) a takovy automat v Quattroporte GT S je proste parada. Kdyby tohle dokazala dat do rozumne draheho auta kazda automobilka, bude fofrklacek za chvili skutecne jen volbou pro socky. A to rikam jako clovek, ktery ma auta s manualem a automat mu zatim do baraku nesmi.Mimochodem, me osobne 370Z nijak extra nenadchl, cekal jsem vic, zvlast po G37 AWD a G37 Coupe S. Ano, je to vcelku hrube a neotesane auto, ale tak nejak jsem pro nej pro sve ucely nenasel vyuziti - na denni jezdeni je to hruza, auto dava pri popojizdeni v kolone jasne znat, co si o tom mysli a je to neskutecna otrava. Na delsi vikendove vyjizdky je to zase otravne hlucne (hlavne hluk od kol je jak u BMW s RFT, des) a neprakticke (na to, ze je to kupe, je kufr tragicky). Zbyva tedy v podstate situace, kdy bych bydlel nekde, kde je zabavna okreska hned za barakem a jezdil bych s tim doslova par km, pripadne ze bych s tim jezdil na okruh. Coz samozrejme neni spatne vyuziti, ale pro me prilis omezene a tak bych volil neco jineho.

hoax
29. června • 12:01

hmmm len kolko vydrzi take auto s manualom amaterovi ktory iba nevedel kam vyhodit :D 1,2M :)

Antiautomat
29. června • 19:17

Neviem teda ako dlho teda vydrzi u Teba, ale ked som predaval auto so 180 000 a so stale perfektnou spojkou a prevodovkou, to uz asi o niecom hovori. Ano, spravne, pre amaterov to nie je, treba to skratka vediet - to nie je len podradit, to je o tom, trafit otacky presne na kvalt, co v zaujme objektivity na kazdom aute ide inak. Tak trebars na 320i som s tym mal spociatku kupodivu dost problem (aj ked slo o jedinu trojku v benzine s ktorou som mal tu cest), na passate dva nula te-es-i to slo naopak hned na prvy sup jedna basen.....
Mimochodom, slo to bez vacsich problemov aj bez aj bez spojky (samozrejme jednotka a dvojka nie aby passatik jazdil vesele aj nadalej) - kolega neveril ale rychlo uveril.... len par kvaltov, len tak ukazat ako pekne ta vec ktoru najdes napravo dolu od volantu funguje a ako sa s takym niecim da krasne vyhrat. Proste mas to cele pod kontrolou. Urobis to dobre, fajn, mas radost, nabuduce to este zlepsis - no a ak to urobis to zle, fuj, vies se sa mas co ucit - a hlavne nepinda Ti do toho nijaky automat ktory ako na potvoru bude radit (alebo neradit) presne vtedy ked to najmenej potrebujes. Ked som prvykrat isuel s automatom, skoro som sa vyrypal :-D:-D:-D

manga
30. června • 9:26

Ty děláš, jak kdyby nikdo jinej neznal manuál, desetikompresore :-) a dokonce umíš i řadit, viď? :-D mám z tebe zase dost... vsadil bych se, že jsi ještě žádný automat neřídil, natož nějaký, který opravdu funguje.. a pošli mě zase do první třídy, jo? :-D:-D

Antiautomat
30. června • 18:33

Servus....no ten automat fungoval, inak by sa kara asi tazko vobec pohla ze. A radenie mam fakt v ruke, co cloveku dobre ide, to ho bavi. A coze sme sa tak naraz vratili, uz mame prazdniny? :-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud