Prosím radu mám v autě na levé straně otocny spínač je tam napsané disel heisung překladač mě to přeložil k jako topení . k čemu to přesně je . Mám outlendr r.v 2010 . Diky
A zese nikdo poradne nevi, jak je to s tim pohonem. Zamceni 50 na 50 je jasne. Ale ta prostredni poloha. Kdo skutecni vi, jaky je tam pomer v zakladu pred prokluzem predku.
Já momentálně jezdím s předposlední verzí Nissanu X trail a tam 2WD znamená pohon pouze předních kol a při zjištění rozdílu v rychlosti kol nebo prudké akceleraci dochází spojkou k připojování zadních kol. U 4WD automat jde trvale na zadek tuším 5% a při prokluzu či prudké akceleraci dochází ke zvyšování procent co jdou na zadek. Tj v automatu bude i to připojení rychlejší protože spojka je již částečně sepnutá. LOCK je pak uzamčení spojky do 40 km/hod a pak přejde do automatu. Předpokládám odobný algoritmus i u Outlandera. Nyní zřejmě přejdu na Outlandera tak jsem zvědavý jaká to bude změna.
Osobně si taky myslím že ta minulá generace byla po stránce designu povedenější.Přesto jsem se ale byl projet (2,2 D aut. ) a musím říct že motor není špatný ale zas až takovej zázrak to taky není. Mě se na rozdíl od autora článku zdál myšák naopak poměrně tvrdý ( potvrdili mě to i v Mitsubishi že je podvozek oproti minulé generaci tvrdší) a v podstatě právě pro to jsem do něj nakonec nešel. Stejně tak si myslím že i ta cena je trochu nastřelená ( v kůži 1m.), což dealeři rovnou kompenzují slevou 100tis.
Na testovacej jazde som bol tiez, ale az par mesiacov potom ako som sa presiel na CX-5. Nemal som dovtedy skusenosti s SUV, s naklonmi som tak nejak ratal a zdali sa mi citelne. Horsie bolo ale to, ze na testovacku som sa doviezol malym novym autom (podovozky tychto aut su coraz lepsie utlmene) a po vystupeni z CX-5 som praveze nevidel dostatocny rozdiel medzi (ne)komfortom Mazdy a toho maleho auta z uplne ineho segmentu za zlomok ceny (podvozky SUV su coraz tvrdsie). Bolo to kus prekvapko a sklamanie. Pred koncom roka som sa potom s obavami po skusenostiach z CX-5 zviezol aj v Outlanderi :) Podla mna to bolo lepsie, auto sa menej naklana ale podvozok o prejazde plytsieho vytlku aj tak povie viac ako by mal - zas v zatackach drzi. Cim je jama vacsia, tym je ale pruzenie lepsie (paradox, co). Nakoniec u nas na dvore pristal Outlander v benzine, pricom prvotny zaujem on prebudil praveze jeho dizajn. Ako som cital tento test, v dvoch oblastiach sa ako denno-denny uzivatel testovanej masiny s autorom kusok rozchadzam (dizajn, komfort). Ludia sme rozni :)
Ten design je příšerně nevkusný v porovnání s předchozím Outlanderem (hlavně tím faceliftovaným) .Motoricky to bohužel také není žádná sláva, předchozí 2,2 DI-D s variabilním časovaním a zdvihem ventilů MIVEC bylo to pravé ořechové, s tím měli pracovat i do budoucna....:-/
Vždycky mě překvapí jak se tu vždy sejde takové plénum odborníků na design. Jenže tihle jedinci by si měli uvědomit, že na hlavních trzích kam tato auta směřují (Čína, Amerika, Rusko, Švédsko dokonce i Francie) je tenhle design poměrně populární a názory malé skupinky pi..... co to nedokážou pochopit automobilky obvykle moc nezajímá. Totální design bez nápadu je doménou spíše německých automobilek a Německo a přilehlé státy netvoří dostatečnou cílovou skupinu aby se vyplatilo na jejich názory reflektovat. Stačí se podívat jak mizerné má prodeje VW v USA nebo Škoda v Číně.To, že češi jsou silně konzervativní a nejvíc se jim líbí design ala Škoda Favorit je jejich problém. Ale zkuste se podívat na to kam nás ta konzervativnost a neschopnost akceptovat jiné názory dovedla (vyšší míru korupce a nefunkčního trhu už má jen Slovensko a africké státy).
Co to? Asi vychadzas zo statistik vnimania korupcie a to je nieco na styl predvolebnych prieskumov. Moj odhad je taky, ze korupcia v Cesku je daleko vyssia, ved napokon o tom svedcia dennodenne kauzy a to je len spicka ladovca, Cesko musi vracat zmanipulovane dotacie, ako jedna z troch krajin sveta legalizovala anonymne akcie typicke pre organizovany zlocin atd...Nefunkcny trh? Pozri sa na makroekonomicke parametre! Cesko je dlhodobo v recesii, fiskal riesi statnymi dlhopismy, podnikatelsky index daleko za Slovenskom, Slovensko ma 1,3x vyssiu produktivitu po zohladneni podielu dlhodobo nezamestnanych spoluobcanov, Slovensky rast akceleroval rychlejsie ako nemecky a tak dalej.
A taky máte malého diktátorka Fica a na Markíze poránu psychologickou poradnu pro Vašich skoro 20% nezaměstnaných ......Moc bych se nevytahoval.Vysoké Tatry vlastní banda mafiánů.
Lenze si uvedom, ze na Slovensku je polmiliona kakaovych, ktori nikdy nerobili a ti vyrazne skresluju statistiky. Keby nie ich, tak ocistena miera nezamestnanosti je podstatne nizsia, snad aj nizsia ako v Cesku, nehovoriac o tom, ze okrem toho, ze do statu nic nedaju, z neho len tahaju. To je zelezna gula na nohe Slovenska.Fico? Hmm, myslis, ze rozhadana koalicia kvazi pravych stran v Cesku je lepsie riesenie? 12 odvolaných ministrov od volieb? Dennodenne hadky?Vysoke Tatry vlastni ta ista skupina, ktora vlastni aj celu hromadu veci v Cesku.Reagoval som preto, aby som rad uviedol veci na spravnu mieru a nevznikali zbytocne dezinformacie;-)
Politiky bych do toho netahal. Faktem je, že Slováků je polovina než Čechů, a už Češi mají problém s tím, že "každý zná každého." Navíc jsme měli společný stát přes 70 let a to společné žití se na nás podepsalo. Z vlastní zkušenosti je to v SR stejné jako v ČR.
Omyl kamo. V SR je to tisickrat horsie. U vas Cechov badat aspon ake take znamky obrodenia a dozadujete sa svojich prav a poriadku, ale Slovak ohne chrbat, povie si, ze na Slovensku je to tak a dalej si necha kadit na hlavu.
''a abyste si komfort jízdy užili na maximum, potřebujete automat''-> urcite nie. No a inak je to klasicka ukazka ako mozno totalne zmrvit dizajn - ako mozu hento pustit von, to mi je zahadou. Hnus.
Můj názor je zase opačný. V pohodlné jízdě nepatří cukání auta při řazení. A i když to někdo umí (jakože moc lidí ne) hladce, automatu se to nevyrovná. Další věcí jsou rozjezdy nebo podřazování.
třeba by to chtělo naučit se řídit automobil (s normální převodovkou). Nebo si alespoň zaplatit kondiční jízdy. ;-)
S tím nemám problém a rok jsem tak jezdil bez problémů, ale většina lidí na hladkost řazení nemyslím a kope tam ty rychlosti bez vyrovnávacího meziplynu. A nějaké synchro to nezachrání.
Vyrovnavaci medziplyn ? Ste sa zastavili v 80tych rokoch minuleho storocia ?
Az jedneho dna vyrasties tak zistis ze medziplynom dorovnat otacky vyrazne prospeje prevodovke, motoru, spojke a celemu hnaciemu ustrojenstvu vseobecne. Nehohoriac o tom, ze tym, ze dorovnas otacky nestratis vykon (napriklad pri jazde hore Certovicou sa vzdy pobavim ked ma dozenie cavo na trojkovom golfe... podradim s medziplynom a zrazu je medzi nami 30 metrov "jama" a on sa ma marne snazi dobiehat s plynom na podlahe).Skus sa to naucit a zistis ze si doteraz vlastne nevedel jazdit. Potom sa mozeme porozpravat.
Svatá pravda. Meziplyn neni potreba, ale my puntickari ho pouzivaji. Ti co to shazuji to nikdy nepochopi....
Kto si nevie motor dat tam, kde ma pri preradeni byt, je mantinel...
Nesouhlasím s autorem, že k klidné komfortní jízdě člověk potřebuje automat. Nicméně souhlasím s tím, že tento automobil je docela povedený a na svou velikost má rozumnou spotřebu.
Jiné zdroje na rozdíl od testu uvádějí, že režim 4WD ECO není čistá předokolka, ale při prokluzu taky umí připojit zadek. Režim 4WD auto je pak více prediktivní.
Beztak to je hnusný jak prd.el
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.