Test Mitsubishi ASX 1,8 DI-D: motor nade vše

44 komentářů

Hanz
7. června • 15:51

:-) Ahoj, dlouho jsem se rozmýšlel mezi 5-ti letou X3 a skoronovým ASX, ale nakonec zvitězila Micka. Už se nemůžu dočkat, jede fakt báječně. Po prázdninách si pro ni pojedu do Říše. ASX zdar !!!!

IVA
4. února • 16:50

:-DUž jen 48 dní a budu také mít ASX.Zdravím všechny,co už maj miláčka doma.Mám po zkušební jízdě SUPER!!!Moje autíčko má jméno DAREBÁK.To bude hogo fogo Homolka,až přijedu před panelák!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-/

JC
4. února • 17:55

:-)):-)) Mám i za Vás velkou radost, takové nadšení potěší, přeji hodně šťastných kilometrů..
Snad na něj také našetřím:-O

Cornelli
27. listopadu • 12:45

Mám ASX asi měsíc a zatím jsem opravdu nadšenej. Celkem to vychází i z článku, výborný motor a pro lidi, kteří jezdí v zimě nebo někam na chatu, výborné fungující systém 4x4. A že jezdím většinou jen na přední náhon? Ano většinou, ale často i na 4x4. A co je lepší, občas někam nevyjet nebo nemít v zimě problém? Zatím mám jen jeden problém. Palubní počítač ukazuje výborné hodnoty, ale když spočítám spotřebu přesně podle ujeté vzdálenosti a litrů nafty, tak skutečnost mám zatím o dobrý litr vyšší. Tak uvidím, až budu mít více najeto......

traveller
28. června • 14:03

Spotřeba se řeší všude - podle počítače za 5 litrů, podle akutečnosti skoro za 7. To jsou moje postřehy. Jinak v pohodě.

Bobo
20. září • 21:43

Mitsu ASX je opravdu vynikající - ujeto v jednom zátahu do Chorvatska 1.100 km ve čtyřech
bez jakékoliv známky únavy za dvanáct hodin - celkem 2.400 km, spočítaný průměr 6,66 - počítač 6,3. Po Chorvatských dálnicích jsme měli průměr 115 km i s dvěma zastávkami na kávu.
Zatím se liší počítač a skutečnost cca o 0,5 až 1 L, prý to po záběhu klesne ( zatím máme
8500 km). Motor je skvělý, jede jako z praku ! ( 1,8; 150 Ps)
Kdo toto autíčko máte napište !!

pavel
19. prosince • 18:56

:-D ok

Milan
4. prosince • 17:25

Mám také Micinku, máte pravdu jede jak z praku, spotřeba se jeví jako vynikající, také běžně okolo 4-4,5 litru, i podle doplnění nádrže to tak vychází (tedy na trase), pohon 4x4 se zdá také optimální pro toto vozidlo, jsem rád když někdo je také tak spokojen jako já, pouze se více špiní olej, ale to už je prý úděl všech nafťáků

TM
25. listopadu • 8:13

A co tam je za tlumiče, že se to tak blbě chová na nerovnostech?

Moik
24. listopadu • 19:04

Článek plný klišé o tom, jak nepíšu klišé ;-)Lidi žijou i jinde jak v Brně nebo v Budějicích a hodí se mít vyšší podvozek na 5 měsíců v roce, co u nás leží sníh a na zbytek roku prostě pro jistotu na polňačky a do města na obrubáky a lepší parkování. Vyšší posaz je bezpečnější je z auta líp vidět, líp se nastupuje... Offroad typu Pathfinder nechci, na Tuarega nemám - takže? Možná Kugu nebo BMW x1 že si kupujou ženský do města, ale Tiguan, ASX, Yeti svoje opodstatnění mají a terénu, kterýho se nebojím já se nebojí taky ;-)

wind11
24. listopadu • 19:01

"Qashqai, ix35, Yeti nebo třeba Koleos."
nie je koleos dvojca outlanderu ?

Rode
24. listopadu • 21:06

koleso je dvojce samsungu ;) dvojce outlanderu je Citron C-Crosser bo jak se to pise a Peugeot 4007

jandaxx
23. listopadu • 20:10

Jedna drobná poznámka pro autora článku. Klimatizace je automatická, ne manuální.

Mis
23. listopadu • 22:50

teda no nevím nevím...já si automatickou klima představuji trochu jinak. ;-)

jozef
24. listopadu • 19:32

to že nemá displej neznamená že není automatická ;-) správné pojmenování je automatická s mechanickou regulací :-)

jandaxx
24. listopadu • 21:28

Ne:-D Správně je to tak, že je automatická a místo mačkacích čudlů máš na nastavení intenzity větráku a směru foukání kolečka v manuálním režimu. Podle Tvé logiky, je automatická s mechanickou regulací i automatická klima třeba v Octavii. Tam totiž taky mechanicky mačkáš čudly pro nastavení požadovaných parametrů. Tam zmačkneš 3x čudl abys nastavil ofuk na hnáty, tady 3x pootočíš kolečkem, abys udělal to samé. Je to naprosto to samé, jen lidi vidí místo čudlů kolečka a nevidí display a nechají se nachytat, jako ryba na žížalu:-D

Shimi
24. listopadu • 8:51

to Mis: A jak si jí představuješ?Já tam vidím " AUTO " jak na větráku tak na ofuku. Takže si nastavíš teplotu a o zbytek se postará automat. Je to automatická klima? Ať si každý zhodnotí sám. Podle mě je.

Mis
24. listopadu • 9:28

Jenže je to ten tip klima jak všude jinde...třeba na Octavce. Zapneš a manuálním kolečekm si nastavíš teplotu, která fouká z "díry". Rozdíl je v tom, že tady napslai stupně a na oktávce je to jen jak na vodovodním kouhoutku... teplá/studená.

Cornelli
27. listopadu • 12:38

Kdepak, je to vážně automatická klimatizace, jediný rozdíl je v tom, že tam není elektronický displej (jak třeba Climatronic). Mám ASX, byl jsem zvyklý právě na Climatronic, tu klimatizaci jsem si rozmýšlel, ale funguje to bezvadně, možná je to právě jednodušší na ovládání - stejně 99 % času má každý nastaveno "auto" a mění teplotu o 1-2 stupně. A na to je to kolečko na ovládání spíše lepší......

Shimi
24. listopadu • 9:55

to Mis: Já vím jak to myslíš, ale toto není ten případ. Klasická manuální klima nemá žádný automatický režim a nemá teplotní čidla. U ní si všechno nastavuješ ručně, tzn. teplá/studená + intenzitu větráku ( 1, 2, 3, 4 ) + kam to má foukat ( nohy, hlava, př. okno, atd. ). To u ASXa neplatí, respektive je tam ta možnost nastavit si všechny parametry ručně, ALE je tam i ta možnost automatu, kdy si nastavíš pouze teplotu a o to jakou intenzitou to bude fučet a kam to bude fučet o to se bude starat automatika s teplotníma čidlama. To, že to nemá display, kde vidíš číselný hodnoty, na funkci nic nemění.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jandaxx
24. listopadu • 21:22

Přesně. Že ostatní blbě vidí, je jejich problém. Nechat se nachytat na to, že to má kolečka? To je dost hloupé. Pokud si chceš nastavit intenzitu větráku a směr, nastavíš to stejně, jako u automatické klimy s čudlíky. Když dáš intenzitu větráku na AUTO a to samé u směřování vzduchu, tak je klima plně automatická. Jen navolíš kolečkem požadovanou teplotu a o ostatní se postatrá systém klimatizace. Že nemá display, neznamená, že to je klasická mechanická klima;-)

lamal
23. listopadu • 16:32

ten motor bude zaujimavy, skusil by som ho aspon v o 200-300kg lahsom aute.... krituku na podvozok na mitsu necitam prvy x, presne teto isty styl je to rozporuplne makke ale prenikaju vyrazne razy....zeby to nevedeli poriadne odladit v mitsu heavy? vyzera to tak

Krbo
30. ledna • 12:43

Mám ten motor v Lanceri, dnes (2019) má 170tis. Absolútne bez problémov, svižný, jazdí s chuťou. Do kopca je radosť vnímať akú rezervu má plynový pedál! Ten motor nemá do troch litrov konkurenciu! K odhlučneniu treba dodať, že verzia Instyle má filcom tlmené podbehy. V meste sa rozbieham z dvojky, chce to trochu cviku a radiť sa dá krásne pod plynom! Dnes sa dá tento 1.8Di-D Lancer Instyle v Nemecku kúpiť pod 10k€. Osobne som presvedčený že ešte 5r ojetina je hodne zábavnejšia od embéčkovej eresky.

Rode
23. listopadu • 16:49

to je typicka vada mnohych aut. radoby mekke a pritom tvrde nebo naopak. je to nevhodna kombinace pruzin a tlumicu, kdy jedno je tvrde a druhe ne, tim padem se misi dva pocity a dva charaktery. neni to chyba jen tohoto mitsu, timto trpi dost mensich a strednich suv. je to boj mezi tim, aby auto bylo komfortni a pritom jiste. pri vyssim tezisti se to dela blbe.

lamal
23. listopadu • 18:55

ja viem preco je to tak, mas pravdu toto byva pripad tvrdych prusin a makkych tlmicov, tvrdsi tlmic je vzdy lepsie tlmiaci aj ostre razy ako tvrda pruzina, ktora to prenesie do celeho auta...cize makksie pruziny a istejsie tlmice ...lenze mam dojem, ze u mitsu to kritizuju najviac, dnes to vacsinou je vsetko dobre odladene..najviac za toto boli kririzovane starsie citroeny kt sice plavaly ale razy od naprav tiez

Rode
23. listopadu • 20:19

nooo... na pocatku nekdo vytvori prvni test, ten si osatni prectou a vice mene to opisou a pak se siri proste neco, co je blbost. typicky byla "afera" s citroenem C5 a poctem tlacitek na volantu, to byla casta kritika, ovsem u jinych volantu s vetsim poctem to hromadne chvali jako velmi dobre a ergonomicke. a takt omuzeme pokracovat dale. proste treba to tolik neresit.

lamal
23. listopadu • 21:59

nesuhlasim C4 1,6 HDi ma totalne tragicke pruzenie od zadnej napravy take kovove razy pri prejazde ostrych nerovnosti som uz davno v novom aute nepocul....pritom jazdne vlastnosti nic moc zachranuju to len siroke pneu...to iste plati aj pre xantiu s hydraulikou tiez to plava ale kratke nerovnosti to nedokaze zehlit..napr nove clio combi ma prekvalilo svojim podvozkom co som necakal ze tak dobre tlmi nerovnosti a uz to davno nieje makky kociar ale podrzi aj v zakrute

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
BlackRider
24. listopadu • 17:21

Xantia je temer 20 let stary auto. Skus se projet v C5. Nerovnosti, ktery v jinych autech cejtis (v Octavce az skoro bolestive) v C5 pouze slysis a pritom je i v rychlostech nad 200km/h velmi stabilni.

lamal
24. listopadu • 17:28

ja viem ze je stara, to len znaci o tom, ze ide o konkretny model vzdy... C5 je auto inej triedy a nevravim, ze sa to tykalo vsetkych citronov... o tej stabilite vo vysokych rychlostiach neviem...zalezi s cim porovnavas

BlackRider
24. listopadu • 18:01

Krome toho u Xantie se vystridali 3 nebo 4 ruzny verze podvozku, takze je otazka, se kterou verzi si jel a jak moc uz byla ta Xantie za zenitem...

lamal_SK
24. listopadu • 18:18

triedu u c5 som spomenul len preto, ze na rozdiel od C4 je tam uz vyzadovana ista miera komfortu /ked to uz nema bohvieake jazdne vlastnosti/ ak mi rozumies....co sa tyka xantie bola to 97-98 HDi, ale mozme ku kludne nechat tak lebo pre mna plava aj c5, je to totizto o osobnych preferenciach, ja mam rad ked su auta stabilne aj vo vyssich rychlostiach tj 150kmh+ a tym nemyslim len jazdu v priamke na dialnici kde ukocirujes takmer kazdy voz... niekto ti povie, ze sedi a niekto ti povie, ze plava...opat je to o tom na co si zvyknuty a s cim porovnavas pre mna to je makke a hupave a predok sa ponara az na dno ked brzdis ci uz do zakruty alebo rovno..zostanme pri tom divnom odladeni mitsubishi radsej :-))

BlackRider
24. listopadu • 21:07

Tak jeste jednou: u Citroenu (ostatne jako i u ostatnich znacek) hodne zalezi na naladeni podvozku konkretniho modelu (i konkretniho auta). S mou C5 2.0 HDI nemam problem tam kde starsi petkovy BMW zpomaluje temer ve smyku na 150, projet 180. A v ty samy zatacce mne samozrejme predjede Audi RS4 210...
Proste rikat, ze vsechny auta jednoho vyrobce dokonce i stejnyho typu maj podvozek takovej nebo makovej je nesmysl...

lamal_SK
24. listopadu • 22:08

silne pochybujem, ze by sa xantia ci C5 od zaciatku vyroby premenila podvozkovo k nepoznaniu od makkej hupacky po neuveritelne stabilny voz :-D sorry...pritom recami ako ty struhas zakrutu v 180 a stara /to je co stara? ako c5 ?/ bmw 5 brzdi na 150 - asi mas radar na zadnom kridle a nameral si ho... a co ked ta stara bmw5 bola vo verzii ked este nepresla podvozkovou obmenou /ako tvoja c5/ a jazdilo to este ako uplny shit ? bohuzial ti musim oznamit, ze aj stare bmw 5 e34 jazdi s dobrymi tlmicmi a gumamy o dost lepsie ako xantia ci c5ka... s tym sa rovno zmiereste by ma zaujimalo aka zakruta to je ktoru zvladne c5 v 180tke? to bude jedine dialnica a neviem si predstavit bmw 5 na dialnici ktore musi brzdit na 150 zo 180 a ty mu este vytres zrak citronomje mi jasne, ze som sa dostal do konfliktu s nekompromisnym fandom citroenu c5 ale prosim ta sadni aj do niecoho ineho a uvidis ze zakruty budes rezat v `250km/h`na zaver, aby si si to zle nevysvetlil vobec nemam nic proti citroenu, navyse ani jedno z aut co jazdi o vela lepsie ako c5 nieje tak pohodlne, takze to je v poriadku myslim...ked budes reagovat tak napis v com jazdis, mne je sice uz jasne ze to bude nejaka 5ka, ale bmw 5ka to asi nebude ;-):-D

BlackRider
24. listopadu • 22:38

Nauc se cist a treba si usetris takovyhle trapnosti ;)

lamal_SK
24. listopadu • 22:53

ked sa pozriem na to co som napisal ja a na to co si napisal ty tak viem uplne na isto co je trapnejsieto je vsetko co mas? cakal som, ze aspon budes nejak argumentovat, no opat sa vraciam k tvojmu prispevku vyssie a dochadza mi, ze na viac proste nemas, lebo pises len kecyty na c5ke chodis do zakrut 180 a bmw 5ky brzdia na 150,0 kmh :-D taketo som tu uz dlho necital

BlackRider
24. listopadu • 23:03

No ja aspon nejaky argumenty napsal, ty jen blbe kecas. Hlavni myslenku mych prispevku sem ti 2x zopakoval a presto si ji nepochopil, takze opravdu nema smysl v tyhle diskuzi pokracovat... nazdar...

lamal_SK
24. listopadu • 23:10

okrem tej hlavnej myslienky si popisal dalich 5 bludov, ktore teraz popierask hlavnej myslienke som sa vyjadril a to konkretne - nedokazal si odpovedat iba si napisal stupidnu pubertacku bachorku o rezani zakrut tak o com ? aspon si to po sebe precitaj , tu je ozaj skoda debaty, ale z mojej strany ak chces debatovat tak nepopieraj kecy co si napisal a reaguj konkretne na vsetko co bolo napisane nielen na to co ti vyhovuje...ja viem u teba nemozne, bye

BlackRider
25. listopadu • 8:37

Ty si vazne ztracenej pripad. Kde co popiram? Ty "bludy" sou realny zkusenosti z nemeckejch dalnic, kde travim pomerne dost casu. Proste sem na rovince srovnal rychlost s tim BMW na nakejch 190km/h. On v zatacce zacne brzdit (cili ja musim za nim taky) na nejakejch tech 150 a pak mi konecne s obtizema uhne do pomalejsiho pruhu. Ja prislapnu plyn a pokracuju 180 zatackou dal. Ano, nejaky upraveny Porsche by to zatacku projelo treba tech 250, ale to neni poenta...
Zkusim to teda jeste jednou: NEZALEZI NA ZNACCE, ALE NA KONKRETNIM NASTAVENI PODVOZKU. Dokazes tuhle jednoduchou myslenku vstrebat? Tam kde starsi neudrzovanej bavorak s kdovijakejma pneumatikama bude vlat jak prapor, bude dobre nastavena C5 stabilni jako vlak. Jina C5 se spatnym nastavenim, tak samozrejme na tom samozrejme muze byt jeste mnohem hur nez ten bavor.
Kdyz se zuby nechty drzis myslenky, ze vsechny auta jednoho modelu maj stejnej podvozek, tak mi vysvetli jakto ze ta C4 s tim hroznym podvozkem je uz nekolik let nejuspesnejsi rally auto na WRC? ;) Samozejme ma uplne jinej podvozek. Stejne jako BMW 520i ma uplne jinej podvozek nez BMW M5.
C5 1.6HDI ma samozrejme uplne jinej podvozek nez C5 3.0HDI. On i mezi 1.6 HDI a 2.0 HDI je obrovskej rozdil (mel sem oba).
Jinak k tem Xantiim... v te dobe probihal celkem rychlej vyvoj hydropneumatickyho podvozku. Z extremne mekkyho houpavyho podvozku, krerej drive pouzivalo BX se postupne stal elektronicky rizenej aktivni podvozek s nastavitelnou tuhosti, kterej diky antiroll systemu umoznoval vetsi stabilitu v zatackach nez standarni pruzinovej podvozek. Dnes podobnej system pouziva napriklad Audi RS6, ale i nektery dalsi znacky v nekterych modelech.
C5 ma samozrejme uz dalsi vylepsenou generaci podvozku, ale zase zalezi na konkternim modelu a vybave, kterou verzi podvozku a jak nastavenou ma.

lamal_SK
25. listopadu • 11:49

:-D nepripadam si ako strateny pripad, hlavne ked to ty tvrdis ;-)Este by si mi mohol vysvetlit kde som napisal, ze sa podvozkova platforma pocas priebehu generacie nevyladuje, teda nemeni sa jej nastavenie? Je to uplne normalna vec napr Kia ceed to teraz po facelifte tiez zmenila - mam odskusane ... ja som len napisal, ze C5 sa z hupacky nikdy nezmenila na nehupacku- tak lepsie citaj a krot emocie :-)k tomu tvojmu pripadu ten na BMW na 98,9% nebrzdil v tej zakrute preto, ze by ju rychlejsie nezvladol ale preto, ze mu to asi prislo nezmyselne /alebo mal strach/ no moznosti auta porovnavat podla takejto situacie je maximalne idealisticke....ako si zistil ze bol uz `pomaly` v smyku ? to som zvedavy ako to ty vycitis...tej vete, ze preco je C4 s hroznym podvozkom uz niekolko rokov najuspesnejsim vozom WRC sa ani nebudem vela venovat :D chlapce si si vedomi vobec toho, ze WRC nemaju so seriovou verziou okrem /totalne vystuzenej/ kasne nic spolocne ? to je uplne ine auto ako C4 a keby bola seriova c4 v kvalite ako WRC tak....subaru to moze zabalit aj vsetci...tak opat ti vravim nepis mi tu bludy :-Oc5 2,0 a 3, 0 nema o nic iny podvozok je to to iste....maximalne ma tuhsie stabilizatory, mozno tlmice a pochybujem ale je to mozne v ramci minimalnych uprav zvyseny rozchot o par mm na naprave ci napravach...ale nezabudaj je to vsetko TO ISTE tak mi tu nepis, ze ma uplne iny podvozok...to iste plati aj pre 520 a 530...M5 je opat uplne ina kategoria, ale podvozok ma tiez ten isty, napravy aj zavesenie....ostatne veci su tuhsiexantia je xantia, opat som nikde nenapisal, ze sa naladenie nemenilo a nebol ziaden vyvoj, no opat ti pisem pre MNA to je makke...je to moj subjektivny pocit a ty mi to nemozes obkecat pre teba to moze byt kludne prkno ja ti to brat nebudemtakze ked si to vsetko zhrnieme ja som nikde nepoprel zmenu nastaveni chasis v case zivota modelu, iba som reagoval na tie tvoje `fakta`btw. na znacke zalezi, lebo kazda pouziva /vacsinou vyjma koncernov/ svoje podvozky a preto nemozes porovnavat ford a citroen co je nieco uplne ine...takze na znacke zalezi , taktiez na modeli fiesta nema s podvozkom mondea nic spolocne /okrem oznacenia MC pherson v predu/ a v poslednej rade zalezi na vyladovani pocas zivota...ale to su VZDY len minimalne zmeny, pretoze model plni urcitu filozofiu znacky a vyplna nejake miesto na trhu + konkuruje...to len tak v skratke, mozno to pochopis

BlackRider
25. listopadu • 13:18

Hura, zda se ze si pochopil aspon zaklad :).
Jinak myslis, ze auto ktery vrti zadkem jako jezevcik je na hranici smyku nebo je tak rado ze mne vidi ;)
Jinak podvozek rozhodne netvori pouze zaveseni, ale obrovskej vliv maj tlumice, pruziny (u C5 ja to samozrejme jeste mnohem slozitejsi), velikost a sirka kol, pouzity pneumatiky a atd. A to vse ver nebo jde uzpusobit potrebam konkretnich modelu. Zkus si vedle sebe postavit BMW 316i a 335d, to sou uz odpohledu dve velmi rozdilny auta...
Priste se nechytej kazdyho slova a pokus se normalne diskutovat... taky bych se ti moh vysmat proc porovnavas nakupni tasku se sedanem stredni tridy. A taky bych ti moh rict, ze znam Mondea, ktery maj podvozek podstatne horsi nez C5, ale myslim, ze to neni potreba...

lamal_SK
25. listopadu • 16:37

BR: jasom pochopil viac nez ty, takze chces povedat ze ta 5ka uz vrtela pri brzdeni za 180 zadkom hej? no dobre k tomu uz nemam co dodat....nemusis ma poucovat co tvori podvozok a co ma aky vplyv, dovolim si tvrdit, ze viem o tom daleko viac nez tyno postavim si 316i a 335d /zas pekne blby priklad/ a co ? chces povedat, ze maju UPLNE INY podvozok alebo co? radsej si to nastuduj a neplacaj mi tu blbosti, mna nezaujima ci su od pohladu rozdielne o tom sa tu nikto nebavilna tie tvoje slova sa neda nechytat su to same domnienky ale pasujes to za fakty /bohuzial su primitivne/preco porovnavam fiestu a mondeo? usiel ti kontext z celej tej vety alebo si menej chapajuci ? tak specialne pre teba: porovnaval som rozdiely medzi znackami, medzi MODELMI hej? rozdiely su aj medzi znackami aj medzi modelmi vid fiesta vs mondeo - ake ine porovnanie tam vidis? v com inom to zrovnavam budes konkretny? nebud radsej ! :-Dno jasne mondeo ma horsi podvozok nez C5 ...o boze ... trapas chlapce... neviem sice co je lepsie ako pre koho ale mondeo je urcite lepsie jazdiaci podvozok a zadny multilink controlblade si moze c5 zelat na vianoce roku 2050 az to este budu vyrabat.... neposkytol si za cely cas ani jednu rozumnu informaciu ani fakt, su to vsetko len kecy a tvoje domnienky, no su z velkej casti mimo placas dookola to iste a myslis si ze c5 ma najlepsi podvozok vo svojej triede - chlapce snivaj ten pekny sen
DST: ty si koho zastavas? ja som nieco kydal na citroen? pri porovnani s bmw5 e34 a vyssie to je rozhojdany kociar a ja som to porovnavat nezacal ale kolega hore tak ?a 2x som zdoraznil, ze je to MNE makke cize moj nazor ok? to mi tu idete vytlacat vlastne nazory ? som povedal, ze ked ti to je stabilne tak ok ja ti to neberiem ale neporovnavaj to s autami ako bmw5 a teraz uz aj mondeo a bude to oka...navyse som uznal, ze c5 je ovela komfortnejsia tak musi ponukat menej istoty v jazde...keby to ale aspon niekto cital a potom sa tu zastavalknight rider jazdil na pontiac firebird a black rider jazdi na C5 :-D:-D:-D - sorry vtipek na zaver mojho snazenia sa tu nieco vysvetlovat a dotahovat sa tu

BlackRider
25. listopadu • 17:06

Jasne pane nejchytrejsi :))) Boze boze...

dtsmaniac
25. listopadu • 13:26

Tady se fakt musím Blackridera zastat. C5 ač mi to auto moc nesedí, tak podvozek má překvapivě jistej i přes docela odtažitý řízení. Měl jsem XM, tak vím, jak na tom bylo HA kdysi. Ale takový HA Plus už je jiný kafe. Hydraulickej podvozek je asi to nejlepší na těchto autech. Klidně bych si koupil C6 radši než A6 :)

BlackRider
24. listopadu • 17:58

Xantia je auto stredni tridy. Jeji nastupce je prave C5... Pises ze Xantie plave. C5 rozhodne neplave ani ve vyssich rychlostech, ale samozrejme zalezi jak je kterej konkretni model naladenej.
C4 je nizsi stredni stejne jako Octavka...

Doporučujeme

Články odjinud