Test Mini Paceman SD All4: ukaž, že na to máš [na druhou]

V létě minulého roku jsme poprvé psali o Mini Paceman, které v testu de facto nedopadlo špatně, ale závěr se nesl v duchu, že nevíme, komu je podobný vůz vlastně určen. Nedávno k nám ovšem zavítal tento model ještě jednou a v dané konfiguraci dokázal umocnit onu nezodpovězenou otázku minimálně na druhou.
Seznam kapitol
  1. Úvod, Starý známý
  2. Sportovně Dieselový
  3. Ukaž, že na to máš2, Technické údaje
  4. Fotogalerie
Testy | Kupé | Mini

Test Mini Paceman Cooper S – ukaž, že na to máš

Minule se do redakce dostavil Paceman ve verzi s přeplňovanou benzinovou jedna-šestkou, automatem a pohonem předních kol. Napodruhé jsme vyzkoušeli něco ještě crossoverovějšího (to je hrozné slovo). Pod kapotou byste tentokrát našli vrcholný naftový dvoulitr, spojený opět s automatem a pohonem všech kol. Cena takového kousku patří u tohoto modelu mezi ty nejvyšší. Vlastně je dražší už jenom JCW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kříženec kupé, SUV a městského automobilu dorazil do redakce tentokrát s dieselem a pohonem všech kol. Zajímavá kombinace.

Starý známý

Měli jsme tu Countrymana, měli jsme také zmiňovaného Pacemana, takže další setkání se klidně může nést v duchu „starý známý“. Paceman je jednoznačně o stylu. Když nechcete z nějakého důvodu běžný hatchback, ale zároveň potřebujete třídveřovou karoserii a nějaké ty plasty na karoserii, Paceman bude tou správnou volbou.

Napadáme mě ale ještě jeden důvod. Když nevíte, co vlastně chcete, tak Paceman opět vyzkoušejte. Dává totiž od všeho trochu. A moc jich na silnici nepotkáte, což může být také pádný argument. Ve finále to je docela pěkné auto. Prostě stylovka.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Paceman je především o designu, který je povedený. Cena blížící se 800 000 Kč vám pak také zaručí jistou exkluzivitu. Mnoho Pacemanů u nás nepotkáte.

Interiér je už obehraná písnička. Kam se podíváte, tam uvidíte nějaký kruh nebo alespoň něco kulatého. Mini obecně není automobilka, kde by se dalo použít hodnocení typu strohý nebo fádní. Stejně tak Paceman není vůz, kde byste mohli hodnotit interiér jako přehledný. Ovšem to už jsme rozebírali minule, stejně jako prostor pro čtyři cestující.

Kombi | Autosalony | Premiéry | Design | Mini | Ženeva 2014

Mini Clubman vyroste v regulérní kombík, „mini“ není ani náhodou

Diesel na první pohled samozřejmě nerozeznáte, ovšem v interiéru se skrývá jeden drobný detail, který bych rád zmínil. Velký otáčkoměr, který má řidič před sebou, je hrdě číslován až do sedmi tisíc. Jen tak mimochodem maximum, kam vás automat pustí, jsou 4500 ot./min. Ale chápu, otáčkoměr končící na pěti tisících by vypadal dost prázdně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Úvod, Starý známý
  2. Sportovně Dieselový
  3. Ukaž, že na to máš2, Technické údaje
  4. Fotogalerie
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 120 097 km
Cena: 125 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků