Test Mini Paceman SD All4: ukaž, že na to máš [na druhou]

V létě minulého roku jsme poprvé psali o Mini Paceman, které v testu de facto nedopadlo špatně, ale závěr se nesl v duchu, že nevíme, komu je podobný vůz vlastně určen. Nedávno k nám ovšem zavítal tento model ještě jednou a v dané konfiguraci dokázal umocnit onu nezodpovězenou otázku minimálně na druhou.
Seznam kapitol
  1. Úvod, Starý známý
  2. Sportovně Dieselový
  3. Ukaž, že na to máš2, Technické údaje
  4. Fotogalerie
Testy | Kupé | Mini

Test Mini Paceman Cooper S – ukaž, že na to máš

Minule se do redakce dostavil Paceman ve verzi s přeplňovanou benzinovou jedna-šestkou, automatem a pohonem předních kol. Napodruhé jsme vyzkoušeli něco ještě crossoverovějšího (to je hrozné slovo). Pod kapotou byste tentokrát našli vrcholný naftový dvoulitr, spojený opět s automatem a pohonem všech kol. Cena takového kousku patří u tohoto modelu mezi ty nejvyšší. Vlastně je dražší už jenom JCW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kříženec kupé, SUV a městského automobilu dorazil do redakce tentokrát s dieselem a pohonem všech kol. Zajímavá kombinace.

Starý známý

Měli jsme tu Countrymana, měli jsme také zmiňovaného Pacemana, takže další setkání se klidně může nést v duchu „starý známý“. Paceman je jednoznačně o stylu. Když nechcete z nějakého důvodu běžný hatchback, ale zároveň potřebujete třídveřovou karoserii a nějaké ty plasty na karoserii, Paceman bude tou správnou volbou.

Napadáme mě ale ještě jeden důvod. Když nevíte, co vlastně chcete, tak Paceman opět vyzkoušejte. Dává totiž od všeho trochu. A moc jich na silnici nepotkáte, což může být také pádný argument. Ve finále to je docela pěkné auto. Prostě stylovka.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Paceman je především o designu, který je povedený. Cena blížící se 800 000 Kč vám pak také zaručí jistou exkluzivitu. Mnoho Pacemanů u nás nepotkáte.

Interiér je už obehraná písnička. Kam se podíváte, tam uvidíte nějaký kruh nebo alespoň něco kulatého. Mini obecně není automobilka, kde by se dalo použít hodnocení typu strohý nebo fádní. Stejně tak Paceman není vůz, kde byste mohli hodnotit interiér jako přehledný. Ovšem to už jsme rozebírali minule, stejně jako prostor pro čtyři cestující.

Design | Autosalony | Kombi | Premiéry | Mini | Ženeva 2014

Mini Clubman vyroste v regulérní kombík, „mini“ není ani náhodou

Diesel na první pohled samozřejmě nerozeznáte, ovšem v interiéru se skrývá jeden drobný detail, který bych rád zmínil. Velký otáčkoměr, který má řidič před sebou, je hrdě číslován až do sedmi tisíc. Jen tak mimochodem maximum, kam vás automat pustí, jsou 4500 ot./min. Ale chápu, otáčkoměr končící na pěti tisících by vypadal dost prázdně.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Následující kapitola
Mini Cooper 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 88 460 km
Cena: 349 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 119 300 km
Cena: 130 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 240 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

včera | Stanislav Kolman | 64 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků