Kapitoly článku:
Uvnitř
Interiér je přístupný párem dlouhých dveří, jejichž délku budete proklínat při každém parkování kolmo k chodníku. Ještě jednou je třeba zdůraznit efektnost dvoubarevného čalounění látkových sedadel, dveřních obkladů i palubní desky zkoušeného vozu. V kombinaci se střešním oknem tato kombinace prostor pro posádku prosvětluje a jaksi mimoděk řidiče dobře naladí již při vkročení na palubu.
Přední sedadla jsou v duchu tradice kupé uložena poměrně nízko, s čímž by měli počítat motorsité s potížemi s páteří, jejich tvarování i rozměry nelze než chválit, a to i přes absenci bederních opěrek. Použité materiály jsou veskrze kvalitní a odolné proti opotřebení, světle lakovaná horní část koženého obšití volantu však již jevila první známky „leštění“.
Na zadní sedadla je třeba nastupovat podle osvědčeného receptu „jako za kulomet“, je však třeba ujistit se před tím, zda se přední bezpečnostní pás nezachytil o aretační páku sklápění opěradla předního sedadla. To se při patřičném pohybu posune i se sedákem vpřed. Spodní část pásu bohužel nemizí v útrobách obkladů sloupků, takže stále hrozí, že se o něj vzad nastupující pasažér svojí nohou zachytí.
Komfortní a propracovaný
Odládacích míst, natož snad držáků nápojů, jsme v interiéru věru mnoho nenapočítali, posádka se musí spokojit s miniaturní schránkou pod airbagem před spolujezdcem, kapsami ve dveřích a několika drobnými poličkami ve středové konzoli. Výhled z vozu má řidič díky bohatému prosklení a rozměrným zpětným zrcátkům se zakřivením pro hlídání mrtvého úhlu na obou stranách poměrně slušný. Na předních sedadlech mají cestující dostatek prostoru ve všech směrech, také vzadu se poměrně pohodlně usadí dva dospělí pasažéři, přičemž mezi svými sedáky najdou nejen výklopnou středovou opěru, ale také praktický odkládací prostor a krytý popelník.
Po rozjetí se dveřní zámky samočinně uzamknou, v případě havárie se ale odjistí, což platí i o víku zavazadelníku s vestavěným výstražným trojúhelníkem, který se tak navíc rychle zjeví zrakům přijíždějících motoristů. Pokud zůstanou zadní sedadla neobsazena, lze jejich hlavové opěrky pokynem tlačítka na palubní desce sklopit vzad tak, aby řidiči nepřekážely při výhledu vzad.
Pracoviště řidiče
Palubní desce dominuje velký, nestavitelný volant s poměrně tenkým věncem. Přehledný přístrojový štít nese jednoduché analogové stupnice nejdůležitějších přístrojů s bílým podkladem. V rozměrném tachometru najdeme trojúhelníkovou kontrolku protiprokluzového systému a pod ním ukazatele počítadel ujeté vzdálenosti. Pod teploměrem chaldicí kapaliny a stavu paliva je teploměr vnějšího prostředí, v otáčkoměru se pak nachází digitální hodiny, palubní počítač ale nehledejte. Zajišťovací brzda se v americkém duchu aktivuje malým pedálem vlevo od brzdy a odjistit ji lze táhlem pod palubní deskou. Také ovládání blinkrů, dálkových světel a stěračů je v rámci tradic značky soustředěno v jediné páčce pod volantem, tenká páčka nad ní pak ovládá tempomat, jenž se ale musí obejít bez příslušné kontrolky v přístrojovém štítu.
Vnější osvětlení včetně mlhovek a náklápění hlavních světlometů je soustředěno v panýlku vlevo od volantu. Jednoduchá středová konzole je připravena pro pohodlnou instalaci tlačítek doplňkové výbavy a její přehlednosti nelze pranic vytknout. Manuálně ovládaná ventilace bez klimatizace umožňuje nastavit různé teploty pro pravou a levou polovinu interiéru, plastová regulační kolečka však dnes působí vysloveně archaickým dojmem. Za kulisou voliče automatické převodovky najdeme joystick eletrické regulace zpětných zrcátek, spínač pro odjištění víka zavazadlového prostoru a jednodotyková tlačítka spouštění oken předních dveří (ta zadní jsou pevná a nelze je ani vyklápět).