Test Mercedes C 200 K: univerzální voják

26 komentářů

MiroR
30. července • 9:24

A aute bol pravdepodobne menený motor, nakoľko objem 1796 označovaný ako 200K prišiel až s faceliftom, kedy bol nový interiér a číre predné svetlomety. Dovtedy bol motor C200K poctivý s objemom 1998ccm. Mal som ho od 1/2001 s týmto motorom a preto si pamätám, že kedy facelift prišiel a aké mal zmeny. Pred faceliftom bol C 180 bez kompresora s objemom 2 litre, po facelifte bola 1,8-čka označovaná tak ako píšu tu - 180K,200K a 230K.A k tej sedačke, oná má takú zvláštnosť, že spodný sedák je na pružinách a péruje samostatne, preto to tam vŕzga.

furgon
30. července • 9:39

1796 kompressor nahradil dvoulitry komplet v 5/02, facelift přišel v polovině roku 2004, takže byl v předfaceliftech

azrael
30. července • 8:57

hm, a ja som si vzdy myslel, ze sa toci len klasicke turbo, ze kompresor pracuje na uplne inom principe preplnovania, ako je zbesile otacanie lopatkami...

Šuby
30. července • 0:02

Nemá Mercedes- Benz náhodou označení pro motor 1,8 180 místo 200?

furgon
30. července • 8:36

to bylo ozn. slabší verze 180K - 105kW, 200K - 120kW, 230K - 141kW. Všechno objem 1796

Screepy
30. července • 0:39

Co tak stojí spotřebák na toto? :-) je to hodně drahá opice?

messy
30. července • 14:08

Nahradne diely su porovnatelne s koncernom.

Pete
17. srpna • 11:48

S cim? Koncernu je spousta..

JirkaK
30. července • 20:41

Přesně tak. Sám mám C 200 T předchozí generace W 202 s atmosférickým dvoulitrem 100 kW. Pokud jde o běžný spotřebák - brzdové destičky, tlumiče, filtry, atd, nic hrozného. Kuláky na spodních ramenech se třeba dají měnit samostatně, což u spousty jiných značek není zas tak obvyklé, není třeba ani řešit rozvodový řemen - je tam řetěz a rozhodně tam nejsou takové kraviny jako rozvoďákem hnaná vodní pumpa. Na druhou stranu třeba výměna žároviček v kontrolkách a podsvícení palubky je poloviční porod.
Ale pokud je potřeba náhodou hrábnout hloub, je to trošku problém a někdy se těžko hledá servis který to umí. Většina normálních servisů je zařízená tak na konzern a pažouty. Hlavně elektronika motoru si žije svým životem a třeba váhy vzduchu nebo jiné snímače jsou několikanásobně dražší a často nemají neznačkovou náhradu.

matt
29. července • 17:49

Zavěšení předních kol: zavěšení typu McPherson
Urcite? Po fl ma vpradu trojprvok, nemyslim si, ze by to pred fl bolo ine.

matt
29. července • 17:45

Esp sa da vypnut aj po FL cez skryte menu. B-]

furgon
29. července • 13:23

Spotřeba dle palubáku je u kompressoru tak litr optimističtější. Motor taky nebude druhej nejslabší z tehdejšího portfolia, možná tak mezi zážehovejma...

rout
29. července • 12:33

Napsat o tomhle Mercedesu, že se jedná o velký kombík, to chce opravdu odvahu.:-D

Rhinox
29. července • 13:23

No jo, 450 litru je na kombik stredni tridy dost malo, aby se mohl nazvat "velky kombik". To nas narodni "sen vsech stehovaku" nizsi stredni tridy octavia-kombi ma 605 litru, coz je jak tak koukam o 30% vic...

tomas
29. července • 17:14

Mel jsem moznost s timhle autem (a i oktavkou) odjezdit hoodne kilometru na sluzebnich cestach a on to je velkej kombik. Jen cesi si pod pojmem velke auto predstavi velkej kufr (uznani lidem co tvorili reklamu na oktavku) Tak tohle nema zase tak velky kufr. Ale jinak srovnavat vnitrni prostor pro lidi v tomhle a Oktavkce :-) to fakt nejde.

Zelí
29. července • 18:06

Bohužel staré céčko podobně jako stará bavorská trojka a koneckonců i stará A4 jsou i pro posádku malá. OII je na tom líp nejen kufrem.

furgon
29. července • 19:34

kecy, třeba W203 je zrovna vzadu podstatně větší než OII a má i pohodlnější posaz, srovnávat s A4 kde se nedá sedět je už zcela mimo

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
30. července • 1:33

Tak nerekl bych, ze kecy. Ma vice mista nez OI, ikdyz ne o moc, ale rozhodne si se svymi 190 cm lepe za sebe sednu v OII nez v prvni generaci C (osobne vyzkouseno vicekrat). Takze ja zas rikam kecy, ze se v prvnim C da vzadu sedet pohodlneji nez v OII

kamil
30. července • 11:01

Řečí čísel:Podélný prostor vpředu:
C = 940 - 1.180 mm
O II = 870 - 1.110 mmPodélný prostor vzadu:
C = 510 - 880 mm
O II = 630 - 880 mmVýška nad sedadlem (vpředu/vzadu):
C = 1.000 / 960 mm
O II = 1.020 / 980 mmTakže +- na stejno. Posaz záleží na osobě, která tam sedí a na tom jestli má delší nohy nebo tělo :-)

furgon
30. července • 8:31

To jsi možná někdy seděl, my tu máme ty auta obě a 203 má vzadu víc místa a má i lepší sklon opěradel, takže když se někam jede dál, lidi co sedí vzadu nechtějí jet v OII FL. Ještě začni, že ve starý A4 je stejně místa :-D :-D

Tom
30. července • 21:26

Ne, ve strare A4 jsem nesedel a ani mi to nevadi. Proste pro moji postavu je vice mista v OII, zalezi na proporcich tela, delce trupu a nohou. A me se lepe sedelo za sebou v OII nez ve starem C. Ono taky zalezi, kdo se ve predu, podle toh se sedi i vzadu. Ale zrejme ti dosli vecne argumenty, kdyz jsi zacal se slovnimi vypady:-)

furgon
31. července • 13:37

Jaký slovní výpady? Někdo si holt libuje v kolmém posazu OII :-D

Zelí
30. července • 18:11

Jo ve staré A4 jsem v zadu naseděl dosti času a v OII teď občas taky jezdím. Takže vím co píšu. Pokud jsi seděl ve starém trojkovém bavoru tak víš, že je to pro dospělého v podstatě nepoužitelné.

Erich Fram
29. července • 13:33

je tam napsano, pro koho se NEHODI, tj. ze to NENI velky kombik :)
"...Když tak přemýšlím o tom, pro kterého zákazníka tahle ojetina nemá smysl, tak asi jen pro toho, který potřebuje opravdu velký rodinný kombík..."

Tožtone
29. července • 12:04

Kdyby tohle "vyprodukovala" AUDI či cokoliv z VW koncernu tak bych se nedivil. Ale meďour... vždyť tohle je oktávka!

JirkaK
29. července • 17:57

Bylo to spíš opačně. Že kombík od oktávky a fabie je trapnou designovou kopií předchozí generace mercedesu W 202 .

Doporučujeme

Články odjinud