Gay car. Ale niekto si ho obcas kupi v nadeji, ze muz vacsi penis. Smola, toto zvacsuje akurat tak ritny otvor, podobne ako tie rozplestene zaby od Porsche.
Aaaa, dalsi hrdy majitel pouze a jen kola a bez sedla .... :-)
Porsche 911 se NIKDY neokouká. Tento vůz je moc pěkný, ale na absolutní klasiku nemá...jinak skvěle napsané :-)
Supr článek!!! Takle hezky něco napsaný, jsme dlouho nečetl!!!Auto bude asi supr...a v týhle cenové kategorii bych se asi stejně rozmýšlel dle preferencích k nějaké značce, co se mi víc líbí a v čem se mi limp jede. Ale fakt je, že 911 je trochu tuctovka :(
Moc se mi to auto nelíbí. Zvenku ještě ujde, i když je to podivný mix retro prvků a moderny, ale vnitřek se mi do vkusu netrefil vůbec. Moc kulatých výdechů a lesklý umatlaný středový tunel široký jako Chevrolet Spark... Raději bych sáhnul po 911, F-Type nebo dalších, i když Mercedes určitě bude jezdit úchvatně.
Bude zajímavé sledovat, jestli toto auto nepostihne osud podobny R8 nebo SLS - nejdriv velky hvezdy, poradniky behem prvniho roku a pak relativne velky sesup dolu.A to ma jeste prijit NSX, i kdyz ta bude asi vykonove a cenove vyse.
SLS AMG žádný sešup nepostihl. Měla to být malá série - nakonec pro velký zájem se vyráběl několik let. A dnes - dobrá investice, ty vozy nejdou s cenou dolů, což se o R8 říct nedá.
NSX si nemuze dovolit byt cenove vys, jinak to bude podobny propadak jako 1. generace.
Podobně velké GT s pětilitrovým V8 a taktéž atraktivní v žluté, tentokrát i s manuálem a také disponující dostatečným kufrem za třetinovou cenu - Mustang. Za více než dva ušetřené miliony si lze pořídit palivo do konce životnosti vozu. Vím, není to dostatečně "značkové", ale co ten upatlaný středový tunel v AMG? Příliš dozadu umístěný volič převodovky, na který si každý stěžuje? Ne zcela optimální rozmístění ovladačů? Za ty prachy by to mělo být dokonalé auto bez kompromisů.
911 je možná okoukaná, ale tohoto Mergla roznese na kopytech rozdílem třídy a podá si ho kdykoliv a kdekoliv.http://www.youtube.com/watch...
Rozdilem tridy ty si jatro ;;))
Ano, 1.8 sec. na okruhu je rozdíl minimálně třídy.
Podá si ho v čem? Ve zrychlení? V jízdě na čas na okruhu? Podstata věci je, že tyto parametry zákazníci podobných vozů neporovnávají. V drtivé většině je zajímá, jak v tom autě budou vypadat, kolik lidí si jich všimne a kolik lidí je uslyší, až v tom pojedou na kafe nebo na golf. A myslím to v obou rovinách - tj. jsou lidé, kteří chtějí silné, nenápadné auto, co nemusí mít řvoucí výfuky a naopak. Jen velice málo petrol-headů si pořizuje auta v kategorii 5M+, mnohem víc petrol-headů šetří v ČR na ojeté auto pro zábavu v ceně do 0,5M, na západ od nás pak v ceně do 1,5M. Když někdo vyndá 5M za nový vůz (což je mimochodem 240 násobek průměrné čisté mzdy v ČR), řídí se při rozhodování o koupi vozidla většinou odlišně, než většina diskutujících na auto-moto serverech. Čest všem výjimkám.Takže ano, 911 Turbo si AMG GT S na okruku podá. Ale na prodejnost GT S to bude mít pramálo vliv.
O prodejnosti jsem nepsal ani čárku. Ale pokud bych si měl vsadit, tak jedině na 911, té se prodá celosvětově kolem 30tis. ročně, takže AMG GT má co dohánět a myslím, že se nedostane ani na poloviční počty, Porsche je ve sportovních autech daleko větší pojem než Mergl a to má samozřejmě vliv i na rozhodování solventních kupců.
Ale já prodeje nekvantifikoval. Nemyslím, že si MB dalo nereálný cíl ve smyslu prodat AMG GT tolik co se prodá 911. MB to má jako doplněk. Dělá auta všech kategorií a když přijde pán, co má doma AMG ML, CLS a S a chce něco na ježdění na kafe, tak by byla hanba MB, kdyby mu nemělo co nabídnout. Můj příspěvek byl o tom, že kupci takového auta se nerozhodují podle toho, o kolik desetin vteřiny je na tom a tom okruhu rychlejší to či ono. Skoro bych si troufl říct, že s tím svým autem na okruh nezajedou nikdy. A tomu i rozumím - když už člověk to auto má, tak si ho hýčká a já bych své vozidlo také nerad trápil na okruhu...Takže závěrem: ano, 911 Turbo je na okruhu o 1.8s rychlejší. Ano, 911 Turbo je o téměř 1M Kč v základu dražší než AMG GT S (4.6M vs. 3.7M). Ano, 911 (bez rozdílu modelu) se za rok prodá mnohem víc než všech AMG GT (vč. S). Ne, to vše neznamená, že 911 Turbo je o kategorii lepší. Jak zpívají klasici: "...každé zboží má svého kupce". A nemyslím si, že koupě AMG GT S je "známka punku" ;-)
Tak samozřejmě, že kupci Merglu se nerozhodují podle sportovních vlastností auta, to jsou většinou lidé z kategorie bohatý důchodce a Mergl je v této kategorii nejoblíbenější značka.
jenže na tom videu je 911 turbo, která je silnější, má pohon 4x4 a je ještě dražší než amg. To je trochu srovnání jablíčka s hruštičkou. S 911 GTS by to bylo daleko zajímavější a určitě vyrovnanější
1) Mercedes deklaroval AMG GT jako soupeře pro 9112) 911 Turbo je silnější o 10 hp a je není to nejsilnější motorizace dané modelové řady, to je Turbo S3) Porsche bude vždy dražší než Mergl, to je dané urozeností/neurozeností značek.
Jezdis sockou nebo mas aspon Dacii ? Anebo dokonce na trikolce ? ;-)
Buď v klidu, nemám potřebu tě zahanbovat. ;-)
Zkus to, schválně ... ať se pobavíme ... :-)
F-Type R není pro AMG GT soupeř. Měl jsem možnost si oba vozy zkusit. S Porsche je to horší. Ty malé rozdíly na dráze samo běžný uživatel v provozu nepozná, takže je to spíše o preferenci značky, nicméně to tak je. Dnes bych volil asi Porsche 911 GTS, ačkoliv nemá tak pěkný interiér. Ovšem ani né za rok nám tam nacpu 2,7 turbo motor místo atmosféry, a pak 911 alespoň pro mě ztratí šmrnc.
maximalne svami suhlasim, mne sa osobne paci najviac AMG GT S , krasny interier, ktory nema konkurenciu, v niektorych veciach ho porsche da ale to preto lebo oni su zamerany len na sportove kupecka alebo boli, co sa da aj vidiet , no keby som volil tak je to mercik lebo premna to je uz iba vec krasy nakolko auto by osm vyuuzival na beznu jazdu, pri ktorej sa tie detaily nedaju vidiet, a vtedy uz ide iba oto ako to auto vyzera
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.