V červnu 2013 jsem si koupil novou šestku s motorem 2.2 nafta 175 k.Interval výměny oleje 12500km tzn. u mě dvakrát do roka,myslím že to mělo embéčko mojeho taty,spotřeba 7l a momentálně stojí v servisu,kde budou asi měnit vačku.Kam to ti Japončíci dotáhli,žeby opravdu Japonec až na ...
Asi tak 14 dní vlastním M6 2,2D Rev. v manuálu a jsem z ní nadšen. Je pravda, že Navigace má otřesnou grafiku, nicméně stejně používám Navigon v mobilu, který umí i čísla popisná v každé dědině. Ovšem jízda je vynikající, akcelerace perfektní a prům. kombinovaná spotřeba od začátku je 5,8, což je myslím velmi dobré. Bose hraje tak akorát. Jediné, co mne deptá, je větší aerod. hluk asi od předního zrcátka, nebo sloupku a to už od rychlostí kolem 90 km. U rychlostí nad 150km už je to celkem v pohodě. Snad s tím půjde dodatečně něco udělat. Závěr - jsem fakt spokojený. Původně jsem volil mezi Superbem a Passatem a finálního výběru rozhodně nelituji.:-)
Doufam ze ti nadseni vydrzi i chovanim DPF :-) a vtekanim nespalene nafty do klikove skrine....v takove Australii co jsem cetl na jejich foru nadseni majtelu naftaku u nove sestky a cx5 nezna mezi, jinak je to hezke auto, to jo, to uznavam, sice trochu hlucnejsi co jsem zkousel benzinovou sestku, ale co je dokonale,ze;-)
by ma zaujimalo ako sa tam nespalena nafta dostane ? jednak u tak presneho rozprasovania, davkovania zmesi s dorazom co najlepsie spalovanie ani nie je mozne aby sa medzi cyklami vytvorili cele kvapky paliva ktore by stekali a keby tam uz aj nejaka prebytocna nespalena nafta pri nejakom poslednom dostreku zostala, tak by sa urcite spalila pri dalsej expanzii... okrem ineho pokial ma novy motor dobre stieracie kruzky co rozhodne ma a nezerie olej tak sa tam ta nafta i tak nema ako dostat pri com je tam este oproti nejakej kompresii 19,5:1 v beznych diesloch ovela mensi tlak tlaciaci naftu dole...okrem ineho si myslim ze taketo chovanie by robilo problem v efektivnom spalovani tj prebytocne palivo spalovane neplanovane a neefektivne a nejaka z lambda sond by si vsimla horsie emisie lebo na nich by sa to urcite odrazaloked by to uz hned bola pravda tak by sa pravdepodobne len viac miesal olej s naftou a tym padom skorej znehodnotoval
Při přerušené regeneraci se ti nespálená nafta dostane do olejové vany. A pokud auto jezdí po městě a jsou často přerušované regenerace, tak potom se docela dost nafty dostane do oleje. No ale při běžných jízdách s DPF není problém. Mám zkušenost s Mazdou 6 2008 2,0MZR-CD a problém po 180000 km není. Olejová náplň nikdy nevystoupala po bod X.
Zaujimave aj vies ako sa dostane nafta do olejovej vane ? Lebo vyfuk, vstrekovanie aj vsetko ostatne nema so spodkom motora /kluka olejova vana/ nic spolocne, tak mi to nejak nejde do hlavy ako moze byt, ze sa tam dostane nafta...oleju by to nemalo nic spravit nafta sama o sebe je mastna a este aditivovana duplom... keby to je benzin to je horsie, ten ovela viac znehodnotuje olej lebo je suchy a odmastuje, teda opak naftičky
Vše souvisí s DPF. Jeho regenerace probíhá tak, že při vznícení nafty a se dodatečně vstřikuje do válců nafta, která putuje dále do výfuku a DPF, kde v DPF začne tato nafta hořet. Ale pokud přerušíš regeneraci (vypnutím motoru), tak ta vstříknutá nafta do válců se do výfuku již nedostane a steče kam? No přece do oleje.
aby vám nafta tiekla z valcov do vane by ste museli mať nie že zlé, ale rovno vymontované tesniace krúžky... tomuto neverím
nie ze by to bolo dolezite, ale vzhladom na hmotnost a vykon by som cakal aspon o sekundu lepsie casy 0-100km/h :-/len pre dokreslenie, nejake tie neoverene data z miestnej garaze: garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=817&t=808431nieco nie je spravne, bud tvrdenie, ze automat je skvele zladeny, alebo ze hmotnost auta je mozne citit hned pri rozbiehani... a to uz dolezite je.
Nechci se nikoho doktnout, ale vypadá to tak, že už i ti korejci jsou lepší.
Bose je synonymem "kvalitního" audia snad jen u nás. Kdo slyšel hrát opravdu pořádné hifi v autě, by toto o Bose nikdy prohlísit nemohl. Ovšem pravdou je i to, že systém Bose hraje lépe, než většina ostatních "aparátů".Mě by spíše zajímalo, jestli už pánové u Mazdy zjistili, že jim to po pár letech hnije a něco s tím udělali. Mám však vážnou obavu, že ve své ignoranci pokračují.
Novu 6 vlastnim a s niektorymi vyhradami autora mozem suhlasit. Ale nechapem, preco je na skodu viac moznosti ovladania urcitych funkcii. Ja to osobne vidim ako vyhovu vyberu. Ak je nieco navyse, nezamena to, ze sa to musi vyuzivat.Jedinym vaznym nedostatkom noveho Mazdy 6 je slabe odhlucnenie a tym sposobeny vysoky aerodynamicky hluk. Dufam, ze to mazda vyriesi co najskor.Ine vazne chyby som nenasiel. S tym audiom suhlasim, BOSE by mala byt priplatkova vybava aj v nizsich verziach. V predoslom modeli bola lepsia audio sustava v 3 najvyssich vybavach, teraz iba v najvyssej.
Těch nedostatků je více. Tím nemám na mysli kvalitu, ale konfigurace výbav. Stačí se podívat na polskou Mazdu a výbavy v kombinaci s motory pro tamní trh. S tím audiem také souhlasím. Problém je, že tento nešvar se opět opakuje i u Mazdy 3, ale je s podivem, že v Polsku to je opět jinak. Copak naše zastoupení Mazdy tímto sleduje. Snad nedělá vše pro to, aby se moc neprodávala.
aké sú tie nedostatky audia mazdy konkrétnejšie?Ak by som kupoval nové vozidlo (o nejakých 6-10 mesiacov) tak som mal mazdu3 síce v zábere top3, no počúvanie dobrej hudby pri jazde je pre mňa takmer neodmyslitelná podmienka.Napríklad, má zlý zvuk kvôli technike, no repráky sú kvalitné? Dalej, je stále problém USB s niekolkými giga hudby, aby ju po zasunutí (resp. zapnutí audia) dokázal ich audiosystém načítať za obvykých pár sekúnd?Ak je problém toto, tak ešte posledná otázka: dá sa tam dať nejaké dodatočné svoje auto-audio bez toho, aby sa to súčasné -nekvalitné- muselo vyberať? Už nejaký kenwood od 130 EUR zvykne hrať výborne, a takisto s rýchlosťou USB načítavania nemáva problémy.
Bose audio jen v nejvyšší výbavě. Nemožnost výběru. Jestli máš oči, tak vidíš, že ty časy díry v přístrojovce, pro nějaké rádio, jsou dávno pryč. Ostatní si musíš vyzkoušet. Moje představa o kvalitním poslechu se může dost lišit od tvého.
Nuž chcel som vedieť aké sú konkrétne možnosti v mazde, a keďže nová mazda3 sa v poslednej dlhej dobe v Európe už vyprofilovala do akéhosi snežného muža yetiho, či pani Colombovej (každý o nej hovorí, ale takmer nikto ich naživo nevidel), tak som v nej stále nemal tú česť sedieť, a chcel som info od skúsenejších, ktorí majú "aspoň" novú mazdu6.Takže asi ide o to, že bose považuješ za prvú slušnú volbu, a ostatné riešenia tam hrajú podpriemerne.No ak má k tomu (nedobrému zvuku) trvať načítavanie každého strčeného USB média do ich štandardného audia 5-10 minút, ako sa na viacerých miestach avizovalo, tak aj takáto "prkotina" môže znamenať pre niekoho ako ja, neprekonatelný problém pri volbe vozidla.
Já bych to líp definoval, jsou to jakési turbulence vznikající u B sloupku. Zakryj sloupek bundou a je to pryč. Zjistil bych to přesněji, ale betonové dálnice jsou tak hlučné, že turbulence se ztratí.
Ako mam zakryt B stlpik bundou? Mozes to trochu rozviest? Kde presne tie turbulencie vznikaju a ako sa daju vyriesit?
Normálně přelož bundu, svetr cokoliv a přilož na sloupek až k oknu a je to pryč. Lehce to poznáš sám při vyzkoušení. Chce to jet 140 po tichém asfaltu.
Veci, ktoré autorovi na Mazde vadia, sú len mútením vody. 3 prepínače tempomatu mi prídu logické (podobné mám aj na mojej šestke z r. 2006) a navyše sú pekne symetrické s prepínačmi autorádia na druhej strane volantu.Podobne je to aj s tým zdvojením funkcií. Podľa mňa je super, že najdôležitejšie funkcie nemusím hľadať len v menu palubného počítača, ale si ich môžem upraviť prepínačmi. Predpokladám, že to môže byť aj príprava pre budúcnosť alebo vyššie verzie, kedy si auto nastavenia zapamätá pre každého vodiča individuálne.Na novej mazde mi vadia 2 veci: nešťastne riešená stredová opierka vodiča, ktorá sa už síce dá posúvať pozdĺžne, ale ešte nie výškovo (Octavie to mali už v r. 2004). Nedá sa jednoducho nastaviť tak, aby som mal pravú ruku položenú lakťom na opierku a súčasne mohol pohodlne držať tou istou rukou volant. V každej generácii šestky sa tá opierka trochu zlepšuje, možno v 5.generácii už bude vyriešená dobre :-))A druhá - notorický problém mázd - je kvalitné autorádio len v najvyššej výbave. Z tej top výbavy je pritom pre mňa všetko zbytočnosť okrem toho autorádia. Kvalitné autorádio by malo byť v japonských autách minimálne v druhej výbave, nie až v top.
ja som tom vyriešil elegantne.. ľavá ruka na dverách a na volante, pravá na opierke a na páke ;) (nemám 6ku)
První co mě napadlo, když jsem viděl nový design mazdy bylo, proboha, co to ten mercedes zase udělal. Mně přijde ten předek jako okopirovane z mercedesu, takže design hodnotit nebudu, ale nejsem z něho tak nadšen jako autor. Každopádně se mi poslední626 líbila víc a nebyla ani tak poutova nebo tuzingova (viz světla s alobalem nebo mlhovky u předchozí verze ). Snad bude aspoň jezdit tak dobře jako ty předchozí.
Ať dělám, co dělám, nemohu si vzpomenout na žádný Mercedes, kterému by se Mazda 6 podobala. Nechtělo by to navštívit očního lékaře?
Já vím, že displej jízdu v autě neovlivní ani o 1%, ale čudlíky kolem něho být neměly a neměl být ani dotykový, když se dá dobře ovládat ovládačem. Navíc TomTom nezná spoustu přesných adres. Ty misky jak zmiňuje autor jsou naprosto super, zjistí se to až užíváním v reále. Taky se mi to napřed nelíbilo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.