Ten "papamobil", ako sa autor clanku o mazde 2 predchadzajucej generacie vyjadruje, bol automobilom, vdaka ktoremu mazda nemala konkurenciu - na malom podvozku vela priestoru. Bohuzial nova dvojka tento primat svojou karoseriou stratila, co je rozhodne skoda, teraz vyzera ako kazde male auto. Apropos, ten "papamobil" ako aj jeho predchodca demio, boli v testoch kvality najlepsie auta na svete - 1. az 5. miesto.
Neparkovala tato Mazda náhodou večer dne 23.července před IKEA na Černém Mostě? Přesn stejnou sem tam viděl a řikal sem si že ta dvojak vypadá fakt pěkně.
ten ondrasik,on bol redaktor AR alebo este stale je??alebo niekde pouziva jeho nick
Čo bolo to bolo, terazky je "parfemárom" :-DParfemár = kříženec prodejce parfémů a "somára" :-DKurňa, já bych tu marijánku neměl po ránu hulit B-]
Uz nejaku tu dobu nepise. Odkedy mu hrablo v bedni :-D
Pane Borský, chválím vás. Vynikající test. Na nic jste nezapomněl, věci rozumíte, velmi pěkně napsané. Poslyšte, jste dobrej.
Jen pro ilustraci jak je pevný ve svých názorech největší odborník na auta Radek Ondrášík. Na jednu stranu tvrdí jak je komunikativní řízení a tvrdý podvozek úplná blbost, která obtěžuje řidiče, takže Ford je vlastně o ničem a na druhou stranu tvrdí zas něco úplně jiného. Výtah z jeho článku: "Stejně jako vládnou modely Fordu v jiných segmentech, vládne Mondeo mezi svými konkurenty v ovládacích prvcích. Brdy, řízení a řazení je dokonalou symfonii pro každého řidiče. Bez sebemenšího zaváhání fungují tyto tří základní vlastnosti na výbornou. Ostatně směrová stabilita Mondea je i při silném bočním větru a vyjetých kolejích výtečná a jen těžko se najde vůz, který by na tom byl lépe.Na druhou stranu stačí zamířit do zatáček a řízení je přesně takové, že vám poví co se kolem děje a vy tak máte vše pod svou kontrolou. Sebemenší změny povrchu, nekvalita, ale také počátek smyku se přenáší okamžitě, ale nenásilně.Nemusíte být ani skvělý řidič a Mondeo za vás udělá kus práce. Jistota a kvalita naladění pak jízdu zpříjemňuje a hlavně zvyšuje bezpečnost. Dostat Mondeo do úzkých i bez stabilizace dá vcelku práci.
no a? Ty mas cely zivot stejne nazory na uplne vsechno? Nikdy jsi nazor za svuj zivot na nic nezmenil?A ten text u toho Mondea byl ucelovy, aby tragedi jako ty to dokazali rozdychat.
Tragéd je tak maximálně ten kdo na jednu stranu napíše tento článek a na druhou stranu tvrdí něco úplně jiného. Taky si pamatuju jak jsi mě v jedný diskuzi setřel, když jsem chválil Mondeo a na druhou stranu ho v článu vynášíš jak je super? Takže kdo je tragéd a ubožák? :-P
No ty, kdo jiny.Stejne nechapu, ze nekomu vubec na takovych pitomostech, jako zda auto projede zatackou 60 misto 59,8 kmh, nebo zda v tom elektrickem posilovaci ucitim vymol 1 cm, nebo 1,2 cm resi. Proste doba vyrazne odlisnych charakteristik vozu skoncila. Vse passatovati, protoze toto chteji zakaznici. Neni to jenom u fordu, ale jeste horsi je to treba u BMW, u Hondy a verim, ze u pristi generace i u Mazdy.Ja si radeji zvolil jednoznacnost. Pro kazdy den velky komfort a pro vecery a vikendy dokonalou jednoucelovku. A majitelm a fandum Fordu se muzu jenom smat. Ti nemaji ani jedno a ani druhe.
Jsi neuvěřitelně trapný. Přestaň kličkovat a odpověz mi na otázku proč si psal v testu Mondea ST TDci jak je výborné a najednou se fandům Fordu směješ a tvrdíš něco úplně jiného.
Ano, ja jsem trapny a ty jsi ten Mirek Dusin co?Jak sem ti uz psal. Tys za cely zivot nezmenil nazor? Nikdy se ti nestalo, ze jsi neco chtel a pak uz ne? Ze se ti neco libilo a pak uz ne? Nebo naopak? Ale no tak, to je proste vyvoj cloveka. Kdyz je mlady a blby, tak fandi blbostem. Kdyz z toho vyroste, zmeni nazor, zmeni priority, zmeni potreby. Tak uz to chodi. Jenom nekteri setrvaji v omylu az do duchodu.
Trapné výmluvy někoho kdo byl přistižen při tom, že je schopen o jedné a té samé věci tvrdit, že je černá i bílá. Já mám základní filozifii toho co se mi líbí a co preferuju na autech stejnou celý řidičský život (řídím 23.let). A prošlo mi toho rukama i díky práci, kterou jsem dělal opravdu hodně. Ale pokud si tady hraješ na velkýho odborníka na auta a přitom zastáváš diametrálně odlišné názory, pouze to svědčí o tvé neuvěřitelné trapnosti. Ty totiž žádný pevný názor nemáš, ty si jen zřejmě potřebuješ léčit své komplexy tím, že zde stíráš lidi, kteří mají odlišný názor od toho který je pro tebe zrovna aktuálně správný. Ostatně to, že jsi pro většinu lidí pouze směšná figurka je z diskuzí na tomto vebu zcela zřejmé.
mas 23 roku ridicak, to ti bude (pokud odmyslime zemedeslke) baj voko pres 40. Clovek by rekl, ze budes vyzraly a s nadhledem. Misto toho se tu hadas jako nejake male decko. Nadhled zadny, asertivita ti nic nerika. Nechas se vyprovokovat par vetami. Myslis, ze kdybys mi dal v prvnim prispevku zapravdu, ze bych te takto provokoval? Ne. Ale proc te neprovokovat, kdyz tu pak zuris jak male decko. Proste skaces jak piskam. Tebe vytocit byl hodne snadny ukol. A o tom jedinem to je.
Ty mě chceš učit nadhled a asertivitu? Ale no tak. A jak jsi přišel na to, že jsi mě vytočil a že zuřím? Opravdu si myslíš, že se nechám vytočit od zakomplexovaný nuly, která se zviditelnila tím, že provokuje v diskuzích na webu? To si moc fandíš. Jen jsi mě pobavil tím, jak jsi se snažil trapně vykličkovat z toho, že tvrdíš na různých místech diametrálně odlišné věci. A, že skáču tak jak ty pískáš? To je jen tvé zbožné přání člověka trpícího komplexem méněcenosti, aby lidi skákali podle tebe. O jistém komplexu svědčí i to pokud se někdo snaží mít vždy poslední slovo. Takže já končím a ty se chytíš sám. :-D
No pokud vulgarne a hloupe reagujes, pokud jsi v klidu a pohode, pak okej.A zakomplexovana nula? Ano, ale v polocnim veku si jezdim v 5x lepsich autech, nez ty. Mam vlastni barak bez hypoteky a skvelou zenu. Tolik k te nule. Tragede.
to by me zajimalo co znamena 5x lepsi auto. Jako 5x drazsi nebo 5x rychlejsi, nebo je 5x vetsi? Hahaha :).
Smekám před schopností pana Ondrašíka přiznat názorový vývoj, kterým vpodstatě popře svá dřívější tvrzení. Co se týká posuzování jízdních vlastností fordů jsem letitý oponent.Nicméně dopad šíření informací takovýchto testérů a jejich článků je neobvykle šíroký. Velmi mnoho lidí, kteří si na základě těchto testů koupí auto Ford, automaticky předpokládá, že mají něco extra. Přitom to jednak není pravda a jednak i oni sami se mohou díky tomu dostat do zbytečných problémů.Debaty na netu můžou být velmi ostré, ale pokud se dosáhne toho, že diskutéři korigují vlastní, mnohdy chybné názory, není to úplně zbytečné.Co se týká testů vozů ford, doporučil bych každému aby si všimnul toho na jak neobvykle dlouhou dobu ford vozy zapůjčuje. Redaktoři popisují několikadenní cesty a ujeté tisíce kilometrů. Někteří otevřeně přiznají zapůjčení na dovolenou.... Zde se dá předpokládat jistá vstřícnost redaktora při psaní recenze.
LOL to je moc... meli by ti dat BAN...
Každý auto má svého kupce a každý auto nabídne něco navíc.Pokud pojedu s Mazdou 1,6 klikatou cestu,tak i nadušená Q7 nemá šanci se mě udržet.Výkon nenahradí kvalitní podvozek a řízení.Stejně ujetý mi příjde,když si někdo koupí oplastovanou O2 scout s pseudo pohonem 4x4 skoro za mega a myslí si jak dobře pořídil to natře např. Legacy.Prostě některý auta namají kvalitní podvozek a řízení a jiný kvalitní zpracování,no i když.Kdybych si měl vybrat,tak raději podvozek a řízení.
Výkon nenahradí kvalitní podvozek...to jste nemyslel vážně, že ne:-DŘehtám se ještě teď...:-D
K tomu podvozku : Napr. BMW M3 (podvozok) vs Mercedes c63 AMG(vykon) je pekny priklad
1000 koní v Trabantu mu stejně v zatáčce nepomůže vůči blbému Focusu.
S tím super podvozkem u focusu je to jako s prasečí chřipkou. Je to nepříjemná epidemie a není na to vakcína. Vlastně je to horší, nedá se vyléčit.
Tak se podívejte, proti jakým zázrakům Focus v prvním roce výroby nastupoval a víte, že je všechny předběhl o rozdíl generace, včetně svého předchůdce Escorta. A dnes je v automobilech jen velmi málo vidět konstrukční snahu o důležité dobré řízení, zpětnou vazbu a nekompromisní podvozek. Více se nosí konektor na iPod, neotřelý design a nízké náklady. Poslední kdo se o to trochu snaží, je Ford, Mazda a BMW.
A k čemu je lidem nějaká zpětná vazba? Mne to při běžné jízdě jenom otravuje. Já chci komfot, ne pseudoblbosti pár diskutéru na internetu. Rozdíly nikdy nebyly radikálni např. v podvozku, ta auta v absolutních číslech zvládlá +- to samé. Rozdíl byl v pocitu a ten prostě lidi něchtějí. Kvůli pár fandům neudělám dva miliony aut s řízením, které otravuje 99% majitelů.A navíc kdo chce nekompromisní podvozek ten si nikdy nekoupil Focuse, to zase nebudeme přehánět. Takže kdo chce auto na zábavu, je jich na trhu stále dost. Auta typu Focus, Golf, Megane apod. jsou tuctová auta pro tuctové lidi. A jako taková se mají chovat. Hraní si na něco, na co nemají je jenom na obtíž.Takže doufejme, že více automobilek od těchto blbostí odstopí, protože to jednak nikdo nechce a druhak je to jenom oběžující.
Typický ondrašíkovský blábol: To, že má nějaký auto lepší jízdní vlastnosti je vlastně jen subjektivní pocit. A dobrej podvozek s komunikativním řízením lidi jen obtěžuje. :-D:-D:-D
Subjektivní? A ty chytrolíne máš najeké objektivní hodnocení podvozku? Nebo taky jenom bláboliš svoje subjektivní hlody? Ne, děláš úplně to samé, čemu se vysmíváš. Ale jak typické...
Hele Ondrášíku subjektivní hlody tady blábolíš hlavně ty. Takže tvoje teorie, že komunikativní řízení vlastně neexistuje nemá cenu vůbec rozebírat. Skoč do svýho super komfortního auta s p.čou na kapotě a užij si komfortní jízdu. Já si to zase užiju ve svým odporně tvrdým a nekomfortním Mondeu.
Ja nerikam, ze komunikativni rizeni neexistuje, co tu lzes? Ja rikam, ze je naprosto k nicemu. A to je rozdil.A jedinou picu mas ty a tvoje mati.
Ja p.ču nemám a to že ji má moje máti na tom není nic nenormálního, takže co má bejt.
Pak jsme na tom naprosto stejne. Kdyz uz nekoho posilas do auto s picou, alespon si zjisti, zda neco takoveho ma a nebo nekdy mel. Nebudes pak vypadat jako truhlik.
No mám pocit, že ten "někdo" něco takového určitě má nebo měl. Ostatně tuto značku zde vždy vychvaluje a to hovoří za vše. :-P
Nikdy jsem zadne auto s pi-cou ve znaku nevlastnil, nevlastnim a pokud se neco nestane tak ani vlastnit nebudu.To, ze neco pochvalim je snad spatne? Chvalim co si pochvalu zaslouzi. Ford chvalim za to, ze u noveho Mondea rezignoval na komunikativnost a vydal se cestou dokonaleho Passatu.
toto neberte ako rypanie, ale akoze ste nikdy nevlastnili auto s p_cou v znaku? 28. 07. 2009 12:39 Vasa reakcia ohladom noveho saabu 9-5 pisete ze : "Ale mas pravdu v tom, ze Lagunu jsem kdysi vlastnil..." tak teda neviem...
Přečti si po sobě článek o Mondeu ST TDci. Zajímavé je, že tam si komunikativnost Mondea starší generace vynášel do nebes a najednou jseš rád, že na to Ford rezignoval? Trochu trapné. :-/ Možná by bylo lepší udělat si pořádek ve vlastní hlavě, než neustále všechny stírat jak ničemu nerozuměj. :-P
No nevím, ale podle mne má pravdu. K čemu je ti řízení ve kterém cítíš každý hrbol ? Většina lidí chce klidnou jízdou dojet z cíle A do cíle B a pokud bude mít tvrdý podovzek a pokud od řízení ucití každý hrbol, tak moc nadšená nebude. na těch našich českých tankodromech většina lidí ocení spíše komfortní podvozek např. Citroenu než "sportovní" z Focusu.
Komunikativni rizeni, rozumej se zpetna vazbou neni o informaci o kazdem hrbolu..... ale to lidem jako ty clovek nikdy nevysvetli. Uz si proboha jednou v zivote sednete do auta, ktere ma komunitativni rizeni (napr. MX5) a do auta, ktere ma "gumove" rizeni, ktere neni s to cloveka informovat o prilnavosti predni napravy! Rozdil je znatelny i pro lamy jako je Ondrasik a spol. To, ze to tyhle lamy a 90% kupujicich neoceni je fakt:-( Mrtve rizeni zhorsuje aktivni bezpecnost vozu, o tom jsem bytostne presvedcen (neinformuje o adhezi, nezkuseny ridic ma nasledne pocit, ze vuz zvladne vse, ale ouhle.....) . A to, co napsal Ondrasik.... skoda reakce.... vsichni uz zde myslim pochopili, ze uz je A) uplny magor z te kosmetiky, ci co B) autorevue.cz ho plati za flame, aby meli vetsi pocet prispevku, tzn. pristupu, reklamy penez.
A jeeeje, Permon a MX-5, to uz tady bylo:-D Tak cos zase kde nacetl?
MX5 jsem 6 roku mel a pravda, precet jsem o ni dost.... B-] Ale to neni dulezite, MX5 byla uvedena jako priklad, stejne tak tam mohlo byt uvedeno jine podarene auto. Ale s MX5 mam zkusenost, tak proc psat jine?
No kdyz chcu ukazat priklad svych slov v praxi, tak dam neco co k tomu sedi. Takze pokud pisu o zabavnosit, podvozku a komunikativnosti, nenapisu tu MX5, tedy pozerske auto, ktere neni schopne projet zatackou s jistotou ani jako Facko apod. Joo kdybys napsal treba Octavia RS, Golf GTI to pochopim...
to jako ors je zabavny auto ... aha ... 10x radsi mx5 na zabavu nez ors. Ach jo, tady fakt nekdo pise o autech maximalne tak teoreticky a v zivote nesedel v poradnym zabavnym aute ...
No vsechno lepsi nez mx5 nebo rx8, ale tragedi to nepochopi
Ondrášku a Permone oba ste ch_ji. MX5 je auto pro šulínky a že lidi podstatně víc kupujou Megany,C4 a Focuse než GolfyGTI nemusí znamenat, že nechtěj komunikativní řízení nebože jim dokonce vadí, ale prostě nehodlaj utrácet za dopravní prostředek zbytečně moc peněz. Automobilky nedělaj masovky s komunikativním řízením, protože to momentálně levně neuměj. BTW Nejlepší auto co se odezvy a zábavnosti řízení týče je škoda120
Lze k temto srancum* jeste neco dodat? :-O Ses opravdu zraly na vysetreni anebo ti chybi prachy na ty 5x drazsi auta, kdyz tady musis delat brigadu jako "flame chuj" Kazdy normalni clovek ma jistou dustojnost, ale to co tu ty predvadis.... vzacny ukaz!
No vidis a stejne furt reagujes.
Ty budes asi taky profik za volanem co? Umis neco jineho, nez tu plivat po druhych? MX5 je vse jenom ne komunikativni auto. Tragicka fraska na rizeni to ano, komunikativni ne.
:-D tak to uz je vazne skoda jakykoliv reakci B-]
Tak prijdete, vychrlite kopu invektiv. Jak si myslite, ze budou lidi reagovat? No ano, jako na mamlasa.
Komunikativní tuhý řízení a tvrdší podvozek je mi k tomu, že auto sedí v zatáčce a dá se přesně řídit. Vyhovuje mi to, protože se řízením bavím a jsem kvůli tomu ochoten si odříct i nějakej ten komfort na vymlácený silnici. To, že většina lidí to neocení a mají radši žvejkačku s přeposilovaným řízením je možná pravda. Ale tvrdit, že podvozky se neliší, je to jen o pocitu a tvrdý podvozek a komunikativní řízení je k ničemu je absolutní nesmysl.
Ne, to je objektivní fakt. Upřímně řečeno je pak zajímavé sledovat výsledky příčného zrychlení u těch "super podvozků" marně si pak říkám, jak je možné, že blbý Megane je na tom lépe, než Civic, nebo Focus. Kdepak je chyba?Ano, to je konfrontace pár pisálků, kteří mají svůj pocit, protože se to všude píše s realitou měření schopní podvozků.
Typicka ukazka automobiloveho lamy, cituji: "Upřímně řečeno je pak zajímavé sledovat výsledky příčného zrychlení u těch "super podvozků" marně si pak říkám, jak je možné, že blbý Megane je na tom lépe, než Civic, nebo Focus." Jaka je proboha souvislot mezi exaktne zmerenym pricnym zrychlenim vozu v zatacce a zabavou z rizeni? :-O Ondrasiku, bez radsi kecat o tamponech, nebo necem jinem, ale na auta uz se prosim Te vy..r! Jen zde znovu a znovu prezentujes sve "vynikajici zkusenosti". A prave ty jsi ten PISALEK, co si nekde neco precet a ted tu dela machra, protoze to psali ve Svetu motoru!
Kdyz bys to mel v hlave v poradku, videl bys, ze nemluvim o zabavnosti, ale o schopnostech podvozku.Ale co cekat od typka, kde uz u rodicu jsou trochu mentalni problemy.
Jak jsi prosim te prisel na to, ze mam stejne rodice jako ty? :-O Ty nemluvis nikdy o nicem, resp. vzdy o ho_ne a to je tvoje hlavni charakteristika. Ale stacilo. Debata s tebou skonci vzdy stejne.... :-/
Technická - co to je za černý gumový špuntík na klice te mazdy? K cemu to je?
Ze by tlacitko bezklicoveho odemykani? ;)
Myslis? A k cemu by tam to tlacitko bylo? ;o)
Kdyz odchazis od vozu, tak pro uzamceni auta toto tlacitko zmacknes ;-) Otevirani se provadi tak, ze po vlozeni ruky do kliky dveri senzor detekuje ruku a vuz je nasledne odemcen.
Jo tak na zamykani, ne na odemykani jak psal nekdo vyse? Dik za vysvetleni.
ta plechovka z MB sa ani z kraja nepodoba a ani nikdy nebude na tento maly japonsky rychlyk, ktory nielen vyzera ale aj jazdi.
Ac Skodovku a naftaky nemam vubec rad, tak nechapu, proc autor porovnava tuto Mazdu s Fabii RS. Fabia RS ve sve dobe za podobne penize mela velice slusnou vybavu a motor, ktery proti tomuhle chrastitku aspon jede. Jedine, co maji tato dve auta podobne je cena, nic jineho porovnatelneho neni.
m2 - fabiemcd - tdigta - rs500 tisic - 500 tisicduvodu ke srovnani vidim vic nez dost.ze fabka mela vyssi vykon nic neznamena, sjed si s m2 a zjistis, ze je to sportovnejsi svezeni. jedno lepsi na rovine, jiny v zatackach. jedno ma xenony, druhy bezklicovy startovatni. atd. atd. jsou to samo jiny auta, ale naprosto srovnatelny...
Tak tak a pokud pan Pewag zjistil, že to pro něj není srovnatelný, tzn. jedno mu přijde být lepší, tak je to snad to správný zjištění a taky smysl srovnání, ne? ;-) Nebo pokud zjistím, že jedno z těch mi přijde být mnohem lepším (pro mě teda Mazda), je automaticky srovnávání s jiným nesmyslný? ;-)
Kdyz uz srovnavat s Fabii, tak s Fabii II, ktera se vyrabi ve stejne dobe, nemyslite? Nebo jestli mel autor na mysli, ze Mazda se zacina priblizovat Skodovce, ktera se uz nekolik let nevyrabi... Kdyz chce srovnavat jen dle oznaceni, prijde mi to trosku "zvlastni". Tahle auta nemaji do srovnani temer nic spolecneho. Snad jen to, ze obe patri do stejne tridy, jinak nic..... Nesrovnavam co je lepsi, jen ze si autor vybral ke srovnani model, ktery pro to z meho pohledu je nesmysl.... to uz si mohl vybrat treba Golfa II 1,6D a vysledek je podobny....
Tak za 400 000kč mám fiat bravo se 120koníky. za 500 mazdu to je síla.
Zase proc kupovat Fiat a navic takovou obludu, kdyz muzu mit Mazdu. Ja bych teda za ty prachy nevzal ani jedno, ale treba takove Clio RS taky stoji v podstate tolik, co Laguna a presto jsou lide, kteri si ho koupi radsi, nez o dve tridy vetsi auto.
NO jestli si myslíš že bravo je obluda, tak to teda nevim co je pro tebe krásné auto. Viděl jsi někdy bravo? jdi se na něj podívat.
Vsak tohle ma taky maximalni vybavu (ze je ve vysledku rozdilna je snad jina vec), pomer vykon/hmotnost neni az tak odlisny - RS melo sice 96 kW, ale taky pres 1 300 kg a k tomu prakticky stejna cena.Co spis chces srovnavat nez dve stejne velky auta podobneho razeni s maximalnimi vybavami a stejnym typem motoru? Ze z toho (pro tebe) jedno vychazi vitezne neznamena, ze to neni porovnatelne. Srovnani je imo naprosto na miste, nevidim zany jiny dve porovnatelnejsi auta v tomhle subsegmentu.Pro me jsou to oboji naprosty nesmysly, tolik penez za takovy pekace maly o nicem... Pul mega za tohle, to je fakt sila.
Souhlas. Za pěťo tuhle krabičku nebo třeba pasátka. ;-)http://automodul.idnes.cz/volkswagen-passat-executive-2-0-tdi-dpf-103-kw-model-2009-c64781
Porovnatelná auta jsou např. Yaris 1.4 D-4D 66kW nebo Fiat Bravo 1.3 Multijet 66kW ;-)Fabia RS je staré auto s větším a výkonějším motorem.
A to nejde porovnat starsi a novejsi auto? dva ruzne motory? dva ruzne vykony?
Podvozek * Zavěšení předních kol: zavěšení McPherson * Zavěšení zadních kol: víceprvkové zavěšení * Rozměr pneumatik : 235/45 R19hlavne si porovnaj udaj o rozmere pneumatik. :-DDDDDD
Rozměr pneumatik mě rozesmál. Na co má autíčko o váze 1000 kg a výkonu 66kw pnematiky rozměru 235/45 r19. To je jako když si nechá 150cm vysoká baba udělat šestky kozy. :-D:-D
mrkni na fotky a uvidis ze tam zadny 19ky 235mm nejsou ;) jen nejakej preklep v tech infu
Tak to je ale tezky preklep s temi pneu a zadni napravou :-D.1) kola tam mohou byt dle technicaku maximalne 195/45 R162) Zadni naprava NENI viceprvkova, je tam klasicka vlecena se zkrutnym stabilizatorem3) provozni hmotnost 1105kg je vcetne 75kg ridice
Srovnat jde všechno. Spousta lidí uvažuje jestli např. za 250tis. Kč koupí pořádné ojeté auto střední třídy nebo holobit Fabia. Nicméně stará Fabia RS s touto Mazdou moc společného nemají na přímé srovnání.
Sorry, ale 30 kW navíc si s těmi 200 kg navíc poradí IMO víc než dobře. Proč to nesrovnat s nějakým 1,9 TDI/66 kW?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.