Test Lexus LS 600h L F Sport: hezky od podlahy

21 komentářů

radohanno
5. dubna • 18:37

koukám že až na výjimku tu nikdo lexuse namá ,ale rozumů mořeB-]

gotthard
8. dubna • 23:24

Aj mne sa zdá, nemám LS ale mám 2 hybridné GS, jednu 2008 (cez 100000km) a jednu 4. generácie 2012 (15000 km) v najvyšších výbavách. Neviem, čo tu mudrujú a akýchsi BMW a pod. dieseloch. Všetci, čo ich majú sú nadšení, keď môžu ísť so mnou, nehovoriac o tom, že najradšej šoférujú. Skúsenosti: malý kufor? Na tom staršom sme chodili na dovolenky 4 členná rodina (aj do Bulharska na 3 týždne) bez problémov - len treba pri balení rozmýšľať. Pravdou je, že nelyžujeme, nie je to auto v zime do hôr s lyžami. Ale používam ich celoročne a nezapadol som ani raz. Spotreba: +1 liter nad oficiálnu = mesto, diaľnica, okresky. Ak som išiel len cez okresky s ľahkou nohou, tak sa dala dosiahnuť aj tabuľková. S novou mám 6,9 od novembra = zima, v zábehu. Dizajn - kto sa otáča za nemcami neviem, ale za mnou sa ľudia otáčajú. Po tom, čo mal známy na MB ML 98 porúch mu radšej po 5000 km vymenili auto. Takže ak chcete vedieť niečo od niekoho, kto ich má, tak sa opýtajte.

Lukixe
29. března • 2:21

Ale no,ale no ;-):-D lepšie ako nemci hehe,evidentne nestihaju keď nový model neprišiel.Ale inak podarené autíčko a rozhodne zmysluplné,palčak hore..

X1
31. března • 14:15

Nemecke auta uz nie su to co byvalo, Lexus je palba, sice auto nad 40-50 tis. eur by som asi nikdy nekupil aj keby nan bolo, ale ak uz tak Lexus.

><
31. března • 21:03

Kdyý si vezmu, že je to jen předražená toyota... tak to fakt ne.

Honziss
2. dubna • 19:02

Predrazena toyota? Ty si asi nikdy nemel lexuse vid? ja jo a lepe a pecliveji vyrobene auto, kde je vse dotazene do posledniho detailu jsem nemel. Loni jsem koupil nove bmw a kvalita materialu a zpracovani je proti lexusu uboha a to srovnavam s autem vyrobenym 2007!Takze jestli 7er nebo LS? Jednoznacne LS v hybridu.

><
3. dubna • 8:55

A dalsi lhar. Proc si kupujes bmw, kdyz vis ze letoyota ma lepsi zpracovani? U me audi, porsche, lexus nema misto, protoze to jsou drahe skorapky na podvozku obycejnych aut, nic extra.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honziss
3. dubna • 9:08

Na podvozku ktere obycejne skorapky jsou postaveny porsche, A6, A7 apod.? Nebud smesnej, placas kraviny...Bmw jsem si koupil protoze lexus pro me nemel v dane kategorii odpovidajici auto + chtelo to zmenu + prisla velmi dobra nabidka.

Lovap
1. dubna • 16:25

Keď si vezmeš, že Audi je len predražený Volkswagen ... :-D ... tak to fakt nie.

><
30. března • 23:26

Lexus fakt ne.

WildWave
28. března • 22:32

Verzia F Sport sa nevyraba ako predlzena Long - vid nadpis clanku.

Gatto
28. března • 11:32

Konečně další slušný popis nového LS. Pan Dittrich zaslouží uznání. Na rozdíl od většiny zbytku českých motoristických novinářů chápe filozofii Lexusu, nefňuká v každém odstavci po dieselech, nedělá mu problém uznat kvalitu (zrozenou mimo Německo), připomíná, že aktuální LS není jen kosmeticky facelifotvaným autem, na druhé straně jeho článek nevyznívá jako by vznikl na objednávku marketingového oddělení. Tak to má být.

Antiautomat
28. března • 10:52

''zda je Lexus LS lepší než eskový Mercedes, Audi A8 nebo BMW řady 7?''Odpoved je jasna> ano, je lepsi a to uplne samozrejme. Mala vyhrada, radsej by som bral 'klasicku' verziu (tieto hybridy so stovkami kil nadbytocnych h.vadin naozaj nemusim), co ale nemeni nic na tom ze LS je nadherna masina. Davam znamku jedna+ !

Reaper
28. března • 6:07

Největší točivý moment: 520 Nm při 40000 ot./min //// To fakt jako točí 40 000? :D

Lukáš  Dittrich
28. března • 10:13 • redaktor AutoRevue.cz

Opravdu, v rámci faceliftu upravili od základu i motor, takže nově točí přes 40 000 a když si na přístrojovém štítu necháte ukázat otáčkoměr, ručička připomíná vrtuli... Samozřejmě překlep, díky za upozornění.

Chizz
27. března • 23:13

Mohl jste se vice rozepsat o motoru a hybridnim ustroji. Jinak se test cetl velmi dobre.

.
27. března • 22:35

CNG, je technicky možné u tohoto auta nainstalovat provoz na CNG? Subjektivně, přední maska je nehorázný humus, je to nevkusný rákosnický cirkus. Dojezd bez ohledu na spotřebu a velikost nádrže 600 KM je taky hrůza, a navíc hybrid. Jinak děkuji za moooc hezký testík, byl napsaný velmi čtivě.

petr
28. března • 7:36

Rvát od auta za 3 mega CNG ? Tady je očividně někdo zralý na Chocholouška :-D

abeceda
28. června • 22:55

Řekl bych, že snaha do tohoto vozu „nacpat“ CNG je nehoráznost.
Ovšem, ten kdo řeší CNG, si takovéto vozidlo nezaslouží (nebo na podobný vůz nemá a nadhodil to zde, jen proto, aby se mohl blýsknout svou chytrostí).
Dojezd není zase až tak malý, neřeším ho s ohledem na fakt, že občas musíte jako každý na toaletu. K vozu této kategorie máte i bankovky sepnuté sponou, na ruce odpovídající hodinky a na nohou boty, které nepustíte na procházku po zaplivaných odpočívadlech. Při zastávce na Tankstelle si tedy i dočerpáte nejen svou kávu, ale i benzín - to je realita.Už chápete, proč CNG nebrat? Nejste taxi! :-D

.
28. března • 8:23

Vy si svoje peníze utrácejte za co chcete, ale ve Vašem příspěvku není odpověď na moji otázku.

ACE
28. března • 9:54

Na blbou otázku blbá odpověď, to je jako hudrovat na Pandu že bude problém závodit na okruhu nebo vozit cihly na stavbu.

Doporučujeme

Články odjinud