Test Land Rover Discovery Sport SD4: Má velký potenciál

15 komentářů

simson
24. března • 11:28

Mně se nový L-R Discovery líbí, ale ten motor bych za tu cenu nezkousnul. Ten byl vhodný tak pro Freelander za cenu 750 tis. U auta s cenou nad mega nemá tahle zastaralá jednotka co dělat.

Vana666
23. března • 17:44

Deklarované údaje nesedí se skutečnou charakteristikou motoru. Maximum krouťáku je dle výrobce při 1750 ot., ovšem dle testu motor zatahuje až nad dva tisíce. Je ten motor vadný, nebo výrobce lže ?

Petr
24. března • 13:01

ještě je třetí možnost, nějaký chyba před volantem

noro
23. března • 18:24

takto to uvadza asi skoro kazdy vyrobca.. mam pocit.. nejak by som sa na to nepozeral. treba osobnu skusenost.

Karel
23. března • 18:07

Ty jsi normálně nemocnej:-D

Vana666
23. března • 18:51

:-) takže ty bys to ani nereklamoval ? Za tolik peněz ?

noro
23. března • 14:28

Ako fakt paradne auto, cena je premiova, vedia ako zarabat na autach. Snad ho budu stihat vyrabat. Ako som zvedavy ci ten novy motor bude lepsi, to nemusi znamenat, ze novy je vzdy lepsi. V Evoque ho uz davaju, ale ma mensi vykon iba 132 KW, som zvedavy kedy pridu s biturbom a vacsim vykonom. Za tu cenu si viem predstavit aspon 160 KW, ale zase v takomto aute netreba az taky vykon.

Luděk
23. března • 15:57

Nové motory Ingenium jsou dle všeho jen dalším downsizingem, jehož prioritou je snížení spotřeby a emisí. Jinak parametry v podstatě shodné se starým motorem (o trochu menší výkon, o trochu větší krouťák) a podle prvních recenzí Jaguaru XE se nekoná ani žádná revoluce, pokud jde o kultivovanost (to je ale překvapení u motoru šitého na emisní předpisy...). Osobně jsem se rozhodl nečekat a dal jsem přednost starší osvědčené a provozně bezproblematické jednotce původem of Fordu/PSA před zcela novým motorem vyvinutým u JLR, u kterého se o spolehlivosti dá zatím jen spekulovat.

noro
23. března • 16:34

Asi ste dobre spravili, ze ste necakali. Dokial vychytaju muchy na novom motore, moze to trvat este nejaky rok.. Asi by som to auto aj tak zatial nekupoval hned, mozno tak po 2 rokoch vyroby najskor najskor. Vid zmienene chyby auta. A mzoe byt ich viacej. To sa nestava casto pri novinarskych autach.

Zelí
23. března • 14:11

Přejmenoval bych produkty Ratana Taty na Tata bojs (alespoň v čr).

Josef
24. března • 23:07

Ach jo, Zelí (prvok) zase pr(o)vokuje...

Zelí
25. března • 19:46

Vlastnictví Ratana Taty je nezpochybnitelné. Každý majitel LR, který navštíví indii, tak ho při pohledu na auta s nápisem tata určitě naplňuje pocit hrdosti na mateřskou značku.

Josef
26. března • 18:16

Ale proč "tata boys"? Jinak to tvoje "operování" s "pocitem hrdosti" ukazuje na tvůj šovinismus, v rámci kterého se pohrdavě vyjadřuješ o všem, co zrovna "TY" neuznáváš, ať je to Amerika nebo Japonsko a v případě LR vnínám také tu ironii vůči rodné UK, kde se LR "narodil". Že ale nejsi ironický vůči Škodě, která v podstatě dopadla jako ten LR? Nebo vůči sobě, že jsi příslušníkem národa, který to s výrobou aut "dopracoval" tak, že jediným opravdu českým výrobcem je v podstatě už jen Kaipan ze Smržovky. A kdo ví, jestli na pozadí vlastnictví této malé s.r.o. není také zahraniční kapitál...
Nevím, co si mám o tobě a tvým postřehům myslet. Nevyloučil bych zcela, že jsem urazil i toho prvoka, když jsem ho srovnával se Zelím...

Zelí
27. března • 19:54

Ke škodovce jsem, jak je zvykem v čr obzvláště kritický. Nevím ovšem, proč by měl být pohled na LR v tata bojs koncernu jiný než na schade v hitler bojs koncernu. Čili otázka je to na spíš na obdivovatele udělátek z náručí indických, čínských majitelů, kteří jsou k situaci našeho tuzemského výrobce tak extrémně kritičtí a k ostatním ve stejném postavení nekritičtí.
Já se nestydím za to, že jsem čech a jsem rád, že tady v čr je v schade nejenom pouhá montovna, ale i plnohodnotný vývoj, ve kterém je spousta schopných krajanů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josef
28. března • 22:25

Potvrdil jsi svým příspěvkem, Zelí, moji poslední větu : "Nevím, co si mám o tobě myslet..."
Pominu-li tvoje označení "tata bojs" pro Tata, tak s tím označením "hitler boys" pro VW jsi tomu dal tedy korunu a potvrdil tvoji patologickou osobnost projevující se v používání urážek. To si opravdu neuvědomuješ? Pokud jsi v poslední větě sdělil, že jsi rád, že Škoda je nejenom montovna, ale že VW ponechal (a podporuje) plnohodnotný vývoj, tak je nepochopitelné, že pro WV používáš označení "hitlerboys". To si opravdu neuvědomuješ, jak urážlivý pojem pro VW používáš a jak to Němci vnímají a jaká jsi z jejich pohledu "nevděčná svině"? Připomenu-li tvůj postoj k Američanům a k jejich "zaostalosti v automobilové technice a americkém trhu s auty" a k Japoncům, kteří nic nevymyslí a vše "opajcují", a dosud jsi nepředložil jediný důkaz pro svá tvrzení, tak už nelze konstatovat nic jiné, než to, že jsi prostě Zelí a nazvat tě prvokem by byla velká urážka pro toho prvoka. Proto tě ani nemohu požádat, aby ses nad sebou zamyslel. Nemáš totiž čím. Bohužel takových exotů, jako jsi ty, Zelí, je v Česku hodně a já se proto stydím, že jsem Čech.

Doporučujeme

Články odjinud