Test: Kia Cee'd - stylová sázka na rozum

60 komentářů

Oťas
29. dubna • 23:48

Přemýšlím, že si Kiu Ceed Kombi koupím jako ojetinu. Na https://kralmotoru.cz/media/kia-ceed-kombi-recenze... jsem na ni četl celkem dobré recenze a v autobazarech je kupodivu za docela příznivé ceny, což už je teď celkem rarita, protože ojetiny razantně zdražily. NEvíte náhodu jestli je u těchto aut něco na co bych si měl dávat pozor?

Martin
23. ledna • 21:43

Zdravim mam kiu ceed combi 2016 1,6 crdi 100kw kupuval som ju fungel novu mam nabehanych "iba"95000km a od 30000km beham iba po servise riadenie odislo spojka odisla nedavno synchron vprevodovke neslo zaradit stvorku a dnes odysla komplet prevodovka takze za 18500€ozaj "kvalita"

Tom
20. září • 16:03

Tohle je text z oficiálních stránek :-(Kvalita, spolehlivost, vyspělá technologie a použité materiály ve vozech Kia nám dovolují nabídnout našim zákazníkům výjimečnou záruční dobu 7 let nebo 150 000 km na vůz dokonce 12 let na prozeravění karoserie.Kvalita, opravdu... Známý prodal nedávno Ceeda 1,4 s 80.000 km po šesti letech, jelikož nebyli schopni motor v autorizovaném servisu opravit. Nabídli nový motor za 150.000...
Tak si kupte taky problém do domu...

Stefan
7. února • 7:00

Neviem co tu riesite. Kia cee d je priemerne auto nizsej strednej triedy. Nemoze byt lepsia ako vw golf. Golf sa vyraba uz desiatky rokov a ma vychytane skoro vsetky muchy ale vzdy sa daka chybicka najde. Dizajn golfu je jednoduchy a pekny a robia sa len obnovy a modernizacia karoserie. Druhe automobilky prekopavaju kazdu generaciu modelu od zakladu - kia ceed opel astra renault megan hyundai i30 akoby nevedely najst svoj tvar a styl. Zatial co vw golf si svoj tvar a dizajn drzi uz roky - ved naco menit nieco co je dobre.

Dezo 31
27. prosince • 9:52

Měl jsem golfa, je to hlavně neskutečně předražené auto s neskutečně drahýn servisem. Už ho nechci ani vidět. Kdyby stálo to co Kia nebo Hyundai tak neřeknu ani slovo ale je to jen předražený a neskutečně hodně. Co se týká u golfa poruch tak musím říct že to není žádný zázrak. Je to poruchové auto jako každé jiné. Neříkám že je moc nebo málo ale jako každé jiné. Je to spíš o tom, že Golf má jméno už hodně dlouho a je to v podvědomí mnoha lidí. Stačí ale jít a vyzkoušet si jiná auta a ejhle...uvidíme že golf není žádná modla. Značky se rychle vyrovnávají a často za daleko nižší cenu mají výbavu o které se vám ani nezdá u golfa za 600 000 Kč. Je ale na každém co si vybere a koupí.

Tomas
27. února • 16:52

Koupil sem ceed na Slovensku v BA,( http://www.slovakiaauto.sk... ) dovezl do břeclavi a jsem velice spokojen. Rozhodoval jse m se mezi fabia a ceed a vyhrála úvaha, kdy u kia dostanu za stejné penize daleko vic muziky :D

milan
25. července • 20:22

Tak ja som kupil ceed sw 1.6 gdi.Mam za 15 mesiacov prejdene nieco cez 50000km.Vsetko zatial funguje.Bez jedinej poruchy.Bol som na dvoch vymenach oleja a filtra.cena za obe prehliadky bola 250€.Nove auto este papalo skoro 8 litrov.Teraz jazdim mesto do sedem litrov.Mimomesto po okresnych cestach 6 litrov.

swifter
15. srpna • 13:45

Tahle rejže s přehledem natrhal zadek oturbenémnu VW Golf 1.2 TSI 63kW (srovnatelný cenou) v PRUŽNÉM zrychlení:-D
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php... :-D:-DB-]

goro
5. srpna • 23:09

auto vzhledově v pohodě, ale na 1200kg je 100 koní málo, a to nemluvím o tom, že 100 korejských je cca 80 normálních...

Karel VII
28. prosince • 12:20

Každý je trochu jiný. Většina řidičů nejsou závodníci ani si nepotřebují "leštit" ego ani se naparovat před babama. Mně např. stačí 66kW t.j. 90HP na 1.33t O-meriva.

peter75
6. srpna • 20:28

mozno by tych 100k ako zaklad nebolo az tak malo, keby ich produkoval motor o objeme 1.6 resp turbo. 1200 kg potrebuje aspon 160Nm a idealne v sirokom rozsahu.
A priznajme si latka je uz niekde inde ako pred rokmi.

Wolfsteen
5. srpna • 13:35

Pane autore, píše se s dvěma motory ne s dvěmi motory!! Když už se živíte psaním, tak to chce mít aspoň zapnutou kontrolu pravopisu ve wordu...

Milos
5. srpna • 18:19

Pane ctenari, nejsem expert na cestinu, ale my jsme se ve skole ucili, ze koncovka -ma je spisovna v 7.padu mnozneho cisla jen u vybranych parovych casti lidskeho tela. Kdyz uz se chcete projevovat, tak to chce zavzpominat na pravidla pravopisu rodneho jazyka…

Tomáš
7. srpna • 13:28

Milý Miloši, pokud nejste expert na češtinu, raději se k ní nevyjadřujte. V tomto případě jste totiž úplně mimo. Výraz "dvěmi" opravdu ve spisovné češtině není správný nikdy!

umbro
6. srpna • 13:32

Dva, dvou, dvema. "Dvemi" v cestine neexistuje...U parovych casti lidskeho tela je to tak ze se pise napr. dvema nohama(!). V ostatnich pripadech je to treba dvema zidlemi, dvema stoly, dvema detmi, ale vzdy dvema, nikdy dvemi...
Howgh.

Saj
3. srpna • 13:35

Tímhle novým ceedem jsem jel jako spolujezdec..Auto moc pěkný, za super cenu. Krásný design.Motor 1.6GDI 99kw, střední výbava.Podvozek fajn žehlí nerovnosti, ale to auto pocitově jako takové je docela cukavé. Zřejmě jemné řízení.
Motor se musí hodně vytáčet, ale to srovnávám s naftou. Ale spotřeba do 7mi litrů je zajímavá.
Sedák pode mnou ujížděl do stran, jako kdyby nebyl řádně přichycen. Jinak ostatní zpracovaní super.
Řazení krásný, jemný, krátký.
Palubní počítač ošklivě podsvícen a docela jednoduchej.
Motor hezky přístupný, stejně tak žárovky...Celkově moc pěkný auto

Mirek
4. srpna • 20:47

Mohu jen doplnit, že v i30 se mi sedělo lépe a sedadla lépe držela v zatáčkách. Stejný motor jsem měl v i30, ale tyhle problémy, cukání, jsem nezaznamenal ani při jízdě s Ceedem ani v i30. Celkový dojem jsem měl lepší z i30. Moc záleží na barvě auta, některá neslušela i30 a některá Ceedu. Ostatní jsem napsal výše.

papuče
2. srpna • 18:38

Mě nesedí KIA paper power vs. realita. Jejich motory mají výkon jako od ladičských firem, přitom papírové (reálné viz. test) jsou šeď a průměr. Prostě je to úpuně noumáuní 1,4 co se horko těžko přiblíží 180km/h a 1,6 o 10 víc. Na druhou stranu jsou to jednoduché atmosféry (snad ten přímovstřik není kurvítko...), takže by se mohly obejít bez investic do agregátů.
Jinak nic proti ničemu, exteriér fajn, interiér tak trošku víc renault plastic, ale s ohledem na cenovku OK.

Pepa
3. srpna • 7:24

Chtel jsem si poridit i30 nebo Kiu a zplynovat. Sam prodejce mne od toho odrazoval. Ta 1.6 neni neni zadny drzak...

Petr
3. srpna • 22:31

Odrazoval te od toho, protoze to ma primy vstrik, coz je u LPG problem. Jinak je ta 1.6GDI velice povedena.

znalec
5. srpna • 22:00

priamyvstrek sa skutocne s LPG velmi neraci. Naopak, 1,6 CVVT su jedny z najspolahlivejsich motorv sucasnosti.

Kenny
2. srpna • 15:44

Vzhled neokoukaný, marketing dobrý, článek zdvořilostně vybalancovaný. Pravdou je, že tomu vozu s gumovým řízením a prkenným podvozkem natrhne Rapid hatchback pozadí (o současném focusu nemluvě). Ale na kamna si musíme každý sáhnout sám, abychom věděli že pálí.

k22
8. listopadu • 14:13

Zeptej se P. Jandy jak jezdí nový ceed, prý daleko lépe než nový focus a lépe než jeho BMW a Rapid s torzkou vzadu NEMÁ na nový Ceed ani náhodou, ostatně ani nový Golf 7 s torzkou NE.

Petr
3. srpna • 22:29

Rapid neni konkurence ani pro Ceed natoz pro Focus.Je to low-end auto, konkurent pro Thalii a vozy Dacia.

Zelí
6. srpna • 9:58

Omyl, rapid je přesně cílen na cedník a fous, protože to jsou taky low endy. O úroveň dacie nemá zatím nikdo zájem. Cena je tam tak nízká, že tam nevydělají ani korejci ani ford (a to je přitom král low endu).

Skyline
7. srpna • 9:35

O uroven Dacie a Thalie zjevne zajem je, vzdyt proto Rapid vznikl. Jen pro mistni hlupce je potreba tam mit logo Skoda, pak se plecka stava "kvalitou, za kterou je potreba si priplatit". German bude taky spokojen, misto rumunskeho smejdu bude svuj vlastni, echt nemecky smejd od tschechische untermensch.

Pepa
3. srpna • 7:27

Prkenny podvozek? To si asi pletes s minulou generaci. Uvazoval jsem o i30/Ceed a jestli me neco prekvapilo, byl to prave podvozek. Vzpomnel jsem na stary Focus. Vyzkousej a uvidis.

Skyline
2. srpna • 21:05

:-D Nepochybuju o tom, ze o tridu mensi popelnice od skodifky a konkurent Ria natrhne zadel v podstate vsemu, na co se podobny hlupec jako Kenny podivaB-]

mino
2. srpna • 17:51

Rapid to natre kazdemu autu...

ChaosPalda
23. března • 11:00

Rapida jsem měl a je to dobré auto, ale 1.2 je vyloženě "nebezoečný" (!) motor. Nemá výkon když je potřeba a je důležité myslet hodně dopředu, než člověk začne předjíždět. Na výkonu je znát i jestli jste před obědem, nebo po obědě (to je malý vtípek, pokud by to rýpalové nepobrali). Navíc při dálničních rychlostech je poměrně dost hlučný a s Cee'dem se v tomto ohledu srovnat nedá. Naopak pokud jde o dílenské zpracování a ergonomii je teda Rapid o poznání na lepší úrovni a to i co se požitku z jízdy týče. Dejte do toho dvoulitr, líp to odhlučněte a bude to nejlepší auto na trhu..

legnaw
4. srpna • 21:24

ROTFL.....

petan
3. srpna • 10:45

jo, nepozorný řidič nabourá zadní část Kia CEED:-D

LOL
3. srpna • 7:21

... ale musí být v ropě a na hlínách. ;-)

Kryshna :-)
2. srpna • 19:21

:-D:-D:-D :-P

Starý Bobr
2. srpna • 14:52

Auto pěkné, nicméně ergonomie utrpěla posunutím rádia směrem dolů a umístěním výdechů větrání do zorného pole řidiče. Bohužel se tím přiblížila velmi nebezpečnému uspořádání pracoviště řidiče u vozů VW. Aspoň, že zůstalo ovládání na volantě.
:-/

13. února • 8:30

Mam najazdene 127tis.km a zatial menim len olej a gumi.co teraz???

Zelí
3. srpna • 15:05

S tím se dá jenom souhlasit, umístění displeje ve vw dolů pod horizont výhledu je ergonomická chyba v každém případě. Optimální je vysouvací displej nad rovinu přístrojovky, což mají francouzi i v levných strojích a tudíž nevidím důvod to cpát dolů.

hdhsgsgsb
2. srpna • 21:23

v Passatu ovladam radio tlacitky na volantu a pres maxidot uprostred budiku ... co je na tom nebezpecneho?

Saj
3. srpna • 13:31

Nic, jen si nějaký chudák zase chtěl zarejpat do etalonu všech automobilových značek VW...

Petr
3. srpna • 22:27

Chudak jsi ty - umisteni displeje do spodni casti pristrojovky, tak jak to maji vozy VW je stupidni ergonomicky preslap. Kdo tvrdi opak, lze sam sobe, nebo je hlupak. Vyber si...

fanfáre
2. srpna • 13:58

Zajímalo by mě srovnání Ceed / I30 / Cruze.

Martin
3. listopadu • 8:44

Krásné auto ale K ani H už ne, i kdyby mi to dal někdo zadarmo....Tohle jsou jen některé vady u auta za 400Tis. mám ho 2roky najeto cca 48tis.
1. Špatná spojka - Po půlročním maratonu řešeno výměnou lamely.
2. Přestalo fungovat stahovaní okna - výměna, poté fungovalo 2stáhnutí, opět výměna...
3. Špatné těsnění dveří - řešeno výměnou, nyní do auta teče, čekáme na další výměnu...
4. Prasklá hadice s přívodem vzduchu (sání ne), čekáme na výměnu už tři týdny.
5. Asi nejdůležitější část v autě MOTOR 1.6 benzín - nejede, škube,vydává různé zvuky... Tankuji benzín u shell,
6. Zadní náprava vrže a skřípe.
7. Občas je potřeba restartovat radio... odpojením baterie..
8. Auto jsem koupil nové, reference mi dal kamarád ale asi měl jiný pro ceed...K prý dosáhne stejné kvality jako H za 4-5let...
Hezký den, všem

Mirek
2. srpna • 22:18

Já mohu porovnat jen i30 a Ceed. Oběma jsem jezdil. Rozdíl mezi nimi je dle mého asi v tomto. Ceed mě vyděsil barvou a umístěním palubního počítače oproti počítači v i30. V tomto duchu bych řekl, že se nesou rozdíly mezi těmito auty. Měl jsem pocit, že na výrobě i30, v kabině, použili na všech místech lepší materiály, sedadla se mi více líbila po stránce sezení, měla i kvalitnější potahovou tkaninu. Jako by byl i30 luxusnější sourozenec Ceedu. Jízdně asi srovnatelné. Všem, kteří jsou proti korejcům zaujatí mohu s klidným svědomím říci, že jízdní vlastnosti se velice podobají Focusu. Vnější vzhled je věci vkusu každého, doporučuji si auta prohlédnout na vlastní oči, fotografie hodně zkresluje.

znalec
3. srpna • 12:29

i30je pekne auto, pre zasvatenych - kvalita CEEDu je na vyssej urovni ako i30. Nehovorim, ze Ceed je krajsi, ci ma lepsie materialy, jednoducho len v ZA si na montazi davaju o dost viac zalezat..

Mirek
4. srpna • 20:56

Nechci se s tebou hádat, ale při osobním pohledu na přístrojovou desku, ne fotografie, je pocitově i30 lepší. Ceed působí hodně plastově. Nevím jak jsi došel k tomu, že kvalita Ceedu je lepší, ale mohu ti jen napsat že jsem z automobilové branže a první co sleduji je kvalita zjistitelná kupujícím, jako mnou, a pokud nemáš možnost auto rozebrat, případně nevíš kde výrobce co odflákl, tak nejde tvrdit, že to, či ono auto je kvalitativně na vyšší úrovni. Leda, že by byly vidět zjevné výrobní vady. A ty vidět nebyly ani u jednoho. Kvalitu těchto aut ukáže až čas.

Mirek
2. února • 17:48

Ahoj chlapi, vidím že se máte rádi. Kia Ceed a I30 je plně stejna. Neznamená nikdy kvalita to jestli je to dceřiná spol. nebo hlavní dealer. viděl jsem oba vozny se cca 150 tis opotřebení materialu včetně sedaček stejný. kvalita materiálu např. volání velmi dobrá. žádné osoupani a pod. co se týče motorizace tak už je to na diskuzi máme tady motory kia 1.6 nafta a benzin tyto motory jsou velmi spolehlivé a výkonné, potom hyundai má benzínový motor 1.0 88 kw výhodou je levnější servis a výhodou je méně pohyblivých částí. takže menší náklady na servis ale 1.6 99 kw benzin je mnohem zivejsi. potom je tady motor 1.4 benzin o výkonu 103 a 140 kw. tyto motory jsou trochu více náchylné na opravy ale pokud motor udržujete tak tez bez problémů. nezapomeňte že kvalita jde s dobou. Nezáleží jestli je auto vyrobené na Slovesku nebo České republice neboť receptury je prostě daná a kvalita je celosvětově konfigurovana. takže se načte jaký chcete motor protože materiály jsou ku používání auta co se týče opotrebenim používání vozu naprosto stejná. ;)

panaček
21. října • 10:07

:-D

znalec
5. srpna • 21:58

viem, ze na ceskom servery to nebude prijate s radostou, ale to, ze KMS robi kvalitnejsie auta (montaz) ako HMMC je medzi zainteresovanymi zname. A ano, su s tym problemy, Hyundai skutocne potrebuje vyrazne zlepsit kvalitu vyroby na Morave..A pre autoa clanku - v ZA sa vyrabaju aj auta pre Rusko. Kia nema fabriku v Rusku ani na Ukrajine. Hyundai ma zavod v Rusku...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
6. srpna • 9:40

Je k pousmání psát takovéhle soudy, když se teprve nedávno rozběhla výroba nového auta a už někteří zasvěcení vědí, že jejich kvalita je horší ( v nejmodernější továrně Hyundaie, potažmo Kie). Jen pro tvou informaci, sem tam se setkávám s korejcema z dodavetelských firem tohoto koncernu. Osobně jsem se jich ptal, jestli raději Kii, nebo Hyundai. Typni si, co odpověděli. A dodali k komu, že Kia je levnější Hyundai. Já si to úplně nemyslím, ale jak jsem tady již psal, ať si každý sedne do i30 a Ceedu a uvidí sám a vybere si sám. Já jsem své pocity napsal. Vím, že se na diskuzích vyskytují zastánci jakýchkoliv automobilek a ty druhé jsou vždy šmejd. Asi budeš také takový zastánce

John_Bon
2. října • 14:51

To sem se nasmál.
Také se setkávam s korejcama i lidma z obou fabrik a lidé co znají obě značky, mi potvrdili, že KIA je na tom dílensky o něco líp. Proč korejci volí H? No protože Hyundai je matkou Kie a z prestižních důvodů tedy H. A teď několik faktů. Rozdíly v řízení, nebo ve výkonu motoru, nebo v elektrice...to je pytomost sama. Všechno je u obou značek stejné. Co přímo nevyrábí H/K, vyrábí povětšině dodavatelé a také podíloví vlastníci H/K, jako jsou firmy Dymos, Mobis, Sangwoo....Pod kapotou je vše úplně stejné i samotné uspořádaní komponentů. Nápravy úplně stejné! Rozdíl v motoru může být jedině v případě, že v Žilině nestíhají a přivezou motory z Koree. (I to se děje). Ty dle lidí v H/K stojí za prd. Takže majitel takového auta může shledat rozdíly. Ale to platí jak pro H tak pro K. Jinak jsou všechny motory z K a převodovky z H. Patrný rozdíl je v dílenském zpracování karoserií. K se tomu věnuje více a i proto poskytuje na karoserii 7 letou záruku. U motorů opět stejné u K i H. 150tis. Kdyby byl H v karosářčině lepší než K, nebyl by první co by poskytoval 7 let záruky, aby byl jako majitel K lepší než K sama? To jsou fakty a jestli to někdo nepřipouští, že se může vyrobit něco lepšího na Slovenku nežli v ČR, jenom honí své ego!

Slavoj
21. října • 10:19

Vážení mám obě auta tj Cééda a i30 . Mohu říci, že i30 má jemnější řízení, pedály, pérování, ale dílensky i30 je na tom hůře než Ceed.
Ceed je dílensky dobře zpracován, ale je to takový žigulík.
Pérování hrubé, posez jak pro 200kg chlapa, ale jinal nemohu nic říci. Zatím jsem naběhal 60 000km. U Kie je úžasný servis. Takový jsem v životě ještě nezažil. Ochota a čistota.
Dáte auto do servisu po roční prohlídce a dostanete auto umyté, okna vyleštěné, vysátý interiér a omytá palubová deska. Klaním se před tím servisem. Nikdo se s váma nehádá , ža je to vaše chyba , co jdete reklamovat atd. A vše co zde popisuji zadarmo už 5 let !!! U Cééda jsem nikdy nic neplatil, mimo olej a filtry.

martin hajek
20. června • 21:21

zdravim vas- rad jsem si precetl vasi recenzi. pouze me zajima v jakem salonu Kia jste auto servisoval? ptam se protože takovy pristup je zrejme ojedinely!!! tady v Kia Ceska Lipa,Liberec atd vas ses vsim co reklamujete poslou akorát tak doprdele a ochota je katastrofalni a neskutecka arogance. diky za pripadne info. s pozdravem Hajek

Jirka276
26. prosince • 15:31

Vážení,vlastním ceeda 1,4 cvvt,najel jsem s ním 30.tis km a vubec nic,jen měním oleje,zatím držák,kopil jsem ho ,měl 127 tis. a jede,bez oprav zatím dobrý,olej jsem si začal měnit sám,jelikoš se mi zdá,za výměnu platit 3000tsícovky poměrně mnoho... :-D

Jirka276
26. prosince • 15:29

Vážení,vlastním ceeda 1,4 cvvt,najel jsem s ním 30.tis km a vubec nic,jen měním oleje,zatím držák,kopil jsem ho ,měl 127 tis. a jede,bez oprav zatím dobrý,olej jsem si začal měnit sám,jelikoš se mi zdá,za výměnu platit 3000tsícovky poměrně mnoho... :-D

k22
8. listopadu • 14:10

Ty už máš na novým Ceedu 60000km? Nebo se bavíme o starém;-)

Shimi
3. srpna • 21:10

to znalec: Kvalita dcery (Kia) nebude nikdy vyšší než matky (Hyundai), to si zapiš za uši. A doporučil bych změnit nick, páč do "znalce" máš hodně daleko.

pepe
13. dubna • 14:21

Shimi = BAGAČ ty jsi hloupy smrad pomočeny, usoplany !

pavel
28. května • 14:26

to jsi teda kokot

Luděk
3. srpna • 20:59

dovol abych se zasmál ,Slovenské a kvalitnější ?

Karel
24. listopadu • 20:50

Měl jsem octavku. Ceed je lepší. Kvalitnější. Spolehlivější.Hlavně 1.6 gdi.

Doporučujeme

Články odjinud